The Rolling Stonesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 december 2007 22:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Schaam je diep........
[/quote
Nou nee hoor ik schaam me echt niet en zeker n iet diep. Ik ken de roling stone wel en Mick jagger ook, maar ken de namen van al die band leden niet.
Speedy Disanaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
en de champagne koud zetten????quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 minuten zijn inmiddels toch wel voorbij?
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegetenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Ga eens flushenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef My_ het volgende:
[..]
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!
Ja, die hoef je momenteel alleen maar een uurtje in de tuin te zetten.quote:
Het gebak is ook voor ONS !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegeten![]()
Wat duurt dit lang.
No panic!! Beter 2 cossen dan geen cossen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Er zijn nu 2 Cossen..ik weet niet welke eerst was..
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Hier wordt meer gepost dus dit is vast de goede COS.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerstquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Ik ook! Moet morgen weer werken! Hup, knallen met dat filmpje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
De miljonairs willen om 11 uur naar bed
Vanmiddag hadden Jaap en Huub het nog wel over een enorme hoop punten vragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Voor 800 punten mag jij je rijbewijs halen! Waarom hoor ik dat niet?
Omdat het script is natuurlijk want hoe kan het anders dat iedereen het daar druk mee heeft vandaag.
Heeft Jaap gisteren beloofd om deze aan Amanda te gunnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Amanda vraagt aan Jaap zich aan zijn woord van gisteren houdt, Jaap zegt nog even niks.
Ja, daar gaat zijn kans op een baan. Bedankt Amanda!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik heb je helemaal gepimpt.
Oké, dan wacht ik nog even.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden Jaap en Huub het nog wel over een enorme hoop punten vragen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn wij toch gul voor de zwerver.Huub en Jaap zet door.
Brian is toch zo voor de medemens.Nu vallen ze allemaal door de mand.Gun het de zwerver.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Dit had Brian niet verwacht.
Ik vind dat zo knap na 2 dagen, zal wel door de reiki komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke heeft gezien dat Mike een stuk creativiteit in zich heeft............
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt héérlijk vinden als Amanda niet krijgt waar ze al zo lang op hoopt.
Ja, dat zou eens voor de eerste keer zijn........poddomme..quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt héérlijk vinden als Amanda niet krijgt waar ze al zo lang op hoopt.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Nonverbale para uitingenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Brian heeft nog helemaal niets gezegd.
Ah de oplossing...Mikey uit laten spreken datie het niet wil.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Brian stil.Pffffffffff hoe red hij zich daar nu uit.
Feestje compleet! Hangen de slingers al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan flinke heibel, natuurlijk. Stampvoeten en de hele mikmak
Nee inderdaad. Ik vind dat ze gestraft moeten worden want dit is niet de juiste kerstgedachte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian zijn nu niet lief voor de minder bedeelden.
mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian zijn nu niet lief voor de minder bedeelden.
Nee, maar er is wel extra-lekkere Whiskas.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Feestje compleet! Hangen de slingers al?![]()
hangt van de sponsor af, denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef coldstar het volgende:
Als die rijlessen gegeven worden,wanneer gaan die dan in? Volgens mij heeft Huub ook eens een stemming gehad voor rijlessen. Maar ik geloof dat er na Natasia geen rijschool meer daar geweest is.
Echt debiel!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian:"Naast financien, wat is de reden dat je nog geen rijbewijs hebt......................" De dwaas...
Zo, dat glanzende laagje van weldoener is er ook héél snel af...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel extra-lekkere Whiskas.
Brian probeert Jaap aan zijn eerdere toezegging te houden Amanda de stem te geven.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:21 schreef mazaru het volgende:
Inhalige smerige rattenduo wil alle stemmingen hebben.
Zelfs iemand die helemaal niets heeft gunnen ze niets
zeker!quote:
dus dat...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:21 schreef mazaru het volgende:
Inhalige smerige rattenduo wil alle stemmingen hebben.
Zelfs iemand die helemaal niets heeft gunnen ze niets
Brian: Ze denkt niet aan d'r zelf, ze heeft wat over voor andere mensen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo, dat glanzende laagje van weldoener is er ook héél snel af...
Precies als ze hem niet krijgt dan gaat het mooi oorlog wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
Amanda's gezicht staat al op onweer. Dit kan zó leuk worden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vieze siliconesnol laat het maar lekker door d'r neukertje betalen..
Wat een kop! straks gaat ze stampvoetenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8jEnTSQStGE
Oh gelukkig, ik was al bang dat je niet op tijd terug zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Brian word para, dit gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef My_ het volgende:
Amanda: "Ik heb hem ook heel erg nodig"
Jaaaaa, in de gouden kooi heb je echt een auto nodig!
ah je bent er weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Brian word para, dit gaat de goede kant op.
dat argument gebruikt Brian ook altijd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor maar steeds dat Amanda vanaf dag 1 haar rijbewijs wil halen, dat heb ik dan zeker het laatste half jaar gemist.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Touareg schijn je idd heel hard nodig te hebben
Dus na het halen van het rijbewijs krijgen we weer een rondje "bewoner gaat dealers bellen"
Toen ze haar theorie haalde, was daar wel sprake van, begin dit jaar. Daarom juist hoop ik zo hard dat ze haar zin niet krijgt... juist omdat ze het zo graag wil.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor maar steeds dat Amanda vanaf dag 1 haar rijbewijs wil halen, dat heb ik dan zeker het laatste half jaar gemist.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Jaap "Principes? ... ja, hallo... dit is de Gouden Kooi !"
Huub doet het goed.
Ik krijg nu slechte herinneringen aan Natasia!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus na het halen van het rijbewijs krijgen we weer een rondje "bewoner gaat dealers bellen"
Ik erger me rot aan dat wijf met haar grote bek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef Swiffer het volgende:
Selene moet echt vooral dr mond eens gaan houden
hoop dat ze snel oprot zeg.
Precies, Huub gaat echt niet blokken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Amdan krijgt 'm hoor. Let maar op.
Geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef mazaru het volgende:
Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem
Wie doe ik na
Dat kan natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Brian: ze heeft haar theorie ooit eens gehaald. Dat heeft haar ook al duizenden euro's gekost.
Huub: die heb je voor 50 euro al.
Brian:
Sukkel Huub, wat ben je toch een watje zonder ruggegraat nu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Huub wil nu geld verzamelen voor Mikey zodat de stem toch naar Amanda gaat. Schatje krijgt gelijk.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
In de Dikke Van Dale 2008
Huub ~. 1.1. Sukkel eerste klas
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan Amanda natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijk
En ik kan me zo voorstellen dat ze er een heleboel nodig had
Vele lessenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijk
En ik kan me zo voorstellen dat Amanda er een heleboel nodig had
Wie gelooft ook nog maar enigszins in die breedbekvleermuisquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, Huub gaat echt niet blokken.
Bij Aman ktijg ik meer de asociatie met een Bambino Pandaquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfstudie en één les waarschijnlijk. Ze was waarschijnlijk toen druk met een relatie te redden bij een therapeut en ze hield anders geen tijd over voor winkelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijk
En ik kan me zo voorstellen dat Amanda er een heleboel nodig had
Chagerijnig hoofd, blote tieten, benen wijdquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zijn managersrol gebruiken om een financiële basis te leggen
Kindje van godquote:
Daar zal Mike echt veel aan hebben, Firma Kubatz Listen en Bedrog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zijn managersrol gebruiken om een financiële basis te leggen
Die heeft ze begin dit jaar al gehaald.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
Dat wijf is toch te dom om d'r theorie te halen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
ja ik vind dit weer heel vreemd. Volgens mij wordt het ze opgelegd of zo en staan de stemmingen van te voren al vast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Waarom vraagt Huub geen stapels cp in ruil voor zijn stem.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
Zal hij straks wel weer gierig genoemd worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:38 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap betaalt niet.
Gewoon scriptquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er in godnaam met Huub en Jaap aan de hand ???????????
Dat oude wijf van 20 met die pruik!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Chagerijnig hoofd, blote tieten, benen wijd![]()
is verlopen, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft ze begin dit jaar al gehaald.
Dit valt me zo enorm tegen.
Nieuw script na het grasmaaimachineincident.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klopt, in oktober, dit argument snijdt geen hout.quote:
geen idee..kerstscript?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze wisten gister al dat deze stemming zou komen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik vind dit weer heel vreemd. Volgens mij wordt het ze opgelegd of zo en staan de stemmingen van te voren al vast.
Dellie moet haar zin natuurlijk.
egoïstisch klote kreng.
sorry.
Ik haak af
Ah nee ? Je hebt toch versnelde intensieve cursussen van 10-dagen ? Wat kost dat dan ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
voor 1500 heb je geen rijbewijs hoor
Huh?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat een bullshit, het enige waar je een rijbewijs nodig hebt bij een baan is een commericele buitendienstfunctie! zie je Mikey al als accountmanager?? Moehahahahahaha!!
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Amanda wil autorijden omdat ze na de kooi niet meer in de bus kan gaan zitten![]()
![]()
De krantekoppen ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, Amanda met d'r pc-tractor
Ik heb op Jaap nog wel een beetje hoop dat hij die hele stemming voor Amanda blokt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap gaat effe nadenken.
Geef Mikey een tuk-tuk rijbewijs om zn oud-schroot op te halen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat een bullshit, het enige waar je een rijbewijs nodig hebt voor een baan is een commericele buitendienstfunctie! zie je Mikey al als accountmanager?? Moehahahahahaha!!
Niet op reageren Lena.quote:
Yep ze kreeg dan zoveel over haar heen dat ze dan teveel lastig gevallen zou wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zei ze dat?![]()
Is ze dan teveel BN'er na dat hok?
gelukkig hebben chauffeurs van taxi's en vrachtwagens geen rijbewijs nodig..quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat een bullshit, het enige waar je een rijbewijs nodig hebt voor een baan is een commericele buitendienstfunctie! zie je Mikey al als accountmanager?? Moehahahahahaha!!
Hij wil gaan laden en lossen. Daar schijn je een auto voor nodig te hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:42 schreef 64-Bitch het volgende:
Krijgt Mickey ook een mooie sportwagen erbij van Brian? Wat mot je anders met een rijbewijs?
Wat een onzin weer van die principetrut. Huub gaf alleen maar een sneer naar DGK, dat het een half jaar duurt voor je ook krijgt waarop je recht had (zijn motorrijlessen zijn er nog steeds niet).quote:
Mijn zoon haalt hem nu bij de ANWBquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nee ? Je hebt toch versnelde intensieve cursussen van 10-dagen ? Wat kost dat dan ?
is hij druk mee bezig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:44 schreef Deisyy het volgende:
Huub zou ens even moeten denken aan zijn motorrijbewijs, waar ook helemaal niets meer van gekomen is.
Laden en lossen? In welke vrachtwagen gaat hij dan rijden? En trouwens daar hebben we de Polen tegenwoordig voor! He bedankt he PVDA!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wil gaan laden en lossen. Daar schijn je een auto voor nodig te hebben.
Nee, niemandquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:44 schreef 64-Bitch het volgende:
Rijbewijs halen in DGK, welke rijschoolhouder gaat vandaag de dag nog GRATIS les geven aan die debieltjes in De Gouden Kooi?
De laatste keer dat Jaap wat kreeg kostte het hem 600 contactpunten en daarvoor was het september of zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:43 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Jaap ook niet dom om hem te blocken, anders zal die nooit meer wat krijgen.
Is er al iemand overreden door een zekere tante uit Almere !quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:44 schreef 64-Bitch het volgende:
Rijbewijs halen in DGK, welke rijschoolhouder gaat vandaag de dag nog GRATIS les geven aan die debieltjes in De Gouden Kooi?
Beats mequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Waarom vraagt Huub geen stapels cp in ruil voor zijn stem.
Volgens mij wil Jaap niets hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:43 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Jaap ook niet dom om hem te blocken, anders zal die nooit meer wat krijgen.
Mama heeft haar rijbewijspaket al betaald, heeft ze gezegd in het telefoongesprek met A,mandaquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:45 schreef Scandalous het volgende:
Dat ze er nog over moeten discussieren... Mike of Amanda een rijbewijsDat kind is "20" en kan haar rijbewijs altijd nog halen.
Jaap heeft volgens mij nog nooit iets gekregen, dus blokken die boel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:43 schreef Rotterdammert het volgende:
Bestelbusquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:45 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Laden en lossen? In welke vrachtwagen gaat hij dan rijden? En trouwens daar hebben we de Polen tegenwoordig voor! He bedankt he PVDA!!
Wat een capquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |