is verlopen, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft ze begin dit jaar al gehaald.
Dit valt me zo enorm tegen.
Nieuw script na het grasmaaimachineincident.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er in godnaam met Huub en Jaap aan de hand ???????????
Klopt, in oktober, dit argument snijdt geen hout.quote:
geen idee..kerstscript?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er in godnaam met Huub en Jaap aan de hand ???????????
Ze wisten gister al dat deze stemming zou komen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik vind dit weer heel vreemd. Volgens mij wordt het ze opgelegd of zo en staan de stemmingen van te voren al vast.
Dellie moet haar zin natuurlijk.
egoïstisch klote kreng.
sorry.
Ik haak af
Ah nee ? Je hebt toch versnelde intensieve cursussen van 10-dagen ? Wat kost dat dan ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
voor 1500 heb je geen rijbewijs hoor
Huh?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat een bullshit, het enige waar je een rijbewijs nodig hebt bij een baan is een commericele buitendienstfunctie! zie je Mikey al als accountmanager?? Moehahahahahaha!!
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Amanda wil autorijden omdat ze na de kooi niet meer in de bus kan gaan zitten![]()
![]()
De krantekoppen ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, Amanda met d'r pc-tractor
Ik heb op Jaap nog wel een beetje hoop dat hij die hele stemming voor Amanda blokt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap gaat effe nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |