The Rolling Stonesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 december 2007 22:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Schaam je diep........
[/quote
Nou nee hoor ik schaam me echt niet en zeker n iet diep. Ik ken de roling stone wel en Mick jagger ook, maar ken de namen van al die band leden niet.
Speedy Disanaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
en de champagne koud zetten????quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 minuten zijn inmiddels toch wel voorbij?
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegetenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Ga eens flushenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef My_ het volgende:
[..]
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!
Ja, die hoef je momenteel alleen maar een uurtje in de tuin te zetten.quote:
Het gebak is ook voor ONS !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegeten![]()
Wat duurt dit lang.
No panic!! Beter 2 cossen dan geen cossen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Er zijn nu 2 Cossen..ik weet niet welke eerst was..
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Hier wordt meer gepost dus dit is vast de goede COS.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerstquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Ik ook! Moet morgen weer werken! Hup, knallen met dat filmpje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
De miljonairs willen om 11 uur naar bed
Vanmiddag hadden Jaap en Huub het nog wel over een enorme hoop punten vragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Voor 800 punten mag jij je rijbewijs halen! Waarom hoor ik dat niet?
Omdat het script is natuurlijk want hoe kan het anders dat iedereen het daar druk mee heeft vandaag.
Heeft Jaap gisteren beloofd om deze aan Amanda te gunnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Amanda vraagt aan Jaap zich aan zijn woord van gisteren houdt, Jaap zegt nog even niks.
Ja, daar gaat zijn kans op een baan. Bedankt Amanda!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik heb je helemaal gepimpt.
Oké, dan wacht ik nog even.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden Jaap en Huub het nog wel over een enorme hoop punten vragen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn wij toch gul voor de zwerver.Huub en Jaap zet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |