The Rolling Stonesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 december 2007 22:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Schaam je diep........
[/quote
Nou nee hoor ik schaam me echt niet en zeker n iet diep. Ik ken de roling stone wel en Mick jagger ook, maar ken de namen van al die band leden niet.
Speedy Disanaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
en de champagne koud zetten????quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 minuten zijn inmiddels toch wel voorbij?
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegetenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Ga eens flushenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef My_ het volgende:
[..]
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!
Ja, die hoef je momenteel alleen maar een uurtje in de tuin te zetten.quote:
Het gebak is ook voor ONS !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegeten![]()
Wat duurt dit lang.
No panic!! Beter 2 cossen dan geen cossen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Er zijn nu 2 Cossen..ik weet niet welke eerst was..
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Hier wordt meer gepost dus dit is vast de goede COS.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerstquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Ik ook! Moet morgen weer werken! Hup, knallen met dat filmpje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
De miljonairs willen om 11 uur naar bed
Vanmiddag hadden Jaap en Huub het nog wel over een enorme hoop punten vragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Voor 800 punten mag jij je rijbewijs halen! Waarom hoor ik dat niet?
Omdat het script is natuurlijk want hoe kan het anders dat iedereen het daar druk mee heeft vandaag.
Heeft Jaap gisteren beloofd om deze aan Amanda te gunnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Amanda vraagt aan Jaap zich aan zijn woord van gisteren houdt, Jaap zegt nog even niks.
Ja, daar gaat zijn kans op een baan. Bedankt Amanda!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik heb je helemaal gepimpt.
Oké, dan wacht ik nog even.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden Jaap en Huub het nog wel over een enorme hoop punten vragen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn wij toch gul voor de zwerver.Huub en Jaap zet door.
Brian is toch zo voor de medemens.Nu vallen ze allemaal door de mand.Gun het de zwerver.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Dit had Brian niet verwacht.
Ik vind dat zo knap na 2 dagen, zal wel door de reiki komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke heeft gezien dat Mike een stuk creativiteit in zich heeft............
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt héérlijk vinden als Amanda niet krijgt waar ze al zo lang op hoopt.
Ja, dat zou eens voor de eerste keer zijn........poddomme..quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Ik zou het echt héérlijk vinden als Amanda niet krijgt waar ze al zo lang op hoopt.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Nonverbale para uitingenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Brian heeft nog helemaal niets gezegd.
Ah de oplossing...Mikey uit laten spreken datie het niet wil.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Brian stil.Pffffffffff hoe red hij zich daar nu uit.
Feestje compleet! Hangen de slingers al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan flinke heibel, natuurlijk. Stampvoeten en de hele mikmak
Nee inderdaad. Ik vind dat ze gestraft moeten worden want dit is niet de juiste kerstgedachte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian zijn nu niet lief voor de minder bedeelden.
mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian zijn nu niet lief voor de minder bedeelden.
Nee, maar er is wel extra-lekkere Whiskas.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Feestje compleet! Hangen de slingers al?![]()
hangt van de sponsor af, denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef coldstar het volgende:
Als die rijlessen gegeven worden,wanneer gaan die dan in? Volgens mij heeft Huub ook eens een stemming gehad voor rijlessen. Maar ik geloof dat er na Natasia geen rijschool meer daar geweest is.
Echt debiel!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian:"Naast financien, wat is de reden dat je nog geen rijbewijs hebt......................" De dwaas...
Zo, dat glanzende laagje van weldoener is er ook héél snel af...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel extra-lekkere Whiskas.
Brian probeert Jaap aan zijn eerdere toezegging te houden Amanda de stem te geven.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:21 schreef mazaru het volgende:
Inhalige smerige rattenduo wil alle stemmingen hebben.
Zelfs iemand die helemaal niets heeft gunnen ze niets
zeker!quote:
dus dat...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:21 schreef mazaru het volgende:
Inhalige smerige rattenduo wil alle stemmingen hebben.
Zelfs iemand die helemaal niets heeft gunnen ze niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |