De krantekoppen ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, Amanda met d'r pc-tractor
Ik heb op Jaap nog wel een beetje hoop dat hij die hele stemming voor Amanda blokt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap gaat effe nadenken.
Geef Mikey een tuk-tuk rijbewijs om zn oud-schroot op te halen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat een bullshit, het enige waar je een rijbewijs nodig hebt voor een baan is een commericele buitendienstfunctie! zie je Mikey al als accountmanager?? Moehahahahahaha!!
Niet op reageren Lena.quote:
Yep ze kreeg dan zoveel over haar heen dat ze dan teveel lastig gevallen zou wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zei ze dat?![]()
Is ze dan teveel BN'er na dat hok?
gelukkig hebben chauffeurs van taxi's en vrachtwagens geen rijbewijs nodig..quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat een bullshit, het enige waar je een rijbewijs nodig hebt voor een baan is een commericele buitendienstfunctie! zie je Mikey al als accountmanager?? Moehahahahahaha!!
Hij wil gaan laden en lossen. Daar schijn je een auto voor nodig te hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:42 schreef 64-Bitch het volgende:
Krijgt Mickey ook een mooie sportwagen erbij van Brian? Wat mot je anders met een rijbewijs?
Wat een onzin weer van die principetrut. Huub gaf alleen maar een sneer naar DGK, dat het een half jaar duurt voor je ook krijgt waarop je recht had (zijn motorrijlessen zijn er nog steeds niet).quote:
Mijn zoon haalt hem nu bij de ANWBquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nee ? Je hebt toch versnelde intensieve cursussen van 10-dagen ? Wat kost dat dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |