Brian: Ze denkt niet aan d'r zelf, ze heeft wat over voor andere mensen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo, dat glanzende laagje van weldoener is er ook héél snel af...
Precies als ze hem niet krijgt dan gaat het mooi oorlog wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
Amanda's gezicht staat al op onweer. Dit kan zó leuk worden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vieze siliconesnol laat het maar lekker door d'r neukertje betalen..
Wat een kop! straks gaat ze stampvoetenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8jEnTSQStGE
Oh gelukkig, ik was al bang dat je niet op tijd terug zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Brian word para, dit gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef My_ het volgende:
Amanda: "Ik heb hem ook heel erg nodig"
Jaaaaa, in de gouden kooi heb je echt een auto nodig!
ah je bent er weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Brian word para, dit gaat de goede kant op.
dat argument gebruikt Brian ook altijd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor maar steeds dat Amanda vanaf dag 1 haar rijbewijs wil halen, dat heb ik dan zeker het laatste half jaar gemist.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Touareg schijn je idd heel hard nodig te hebben
Dus na het halen van het rijbewijs krijgen we weer een rondje "bewoner gaat dealers bellen"
Toen ze haar theorie haalde, was daar wel sprake van, begin dit jaar. Daarom juist hoop ik zo hard dat ze haar zin niet krijgt... juist omdat ze het zo graag wil.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor maar steeds dat Amanda vanaf dag 1 haar rijbewijs wil halen, dat heb ik dan zeker het laatste half jaar gemist.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Jaap "Principes? ... ja, hallo... dit is de Gouden Kooi !"
Huub doet het goed.
Ik krijg nu slechte herinneringen aan Natasia!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus na het halen van het rijbewijs krijgen we weer een rondje "bewoner gaat dealers bellen"
Ik erger me rot aan dat wijf met haar grote bek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef Swiffer het volgende:
Selene moet echt vooral dr mond eens gaan houden
hoop dat ze snel oprot zeg.
Precies, Huub gaat echt niet blokken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Amdan krijgt 'm hoor. Let maar op.
Geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef mazaru het volgende:
Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hemIk wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem
Wie doe ik na
Dat kan natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Brian: ze heeft haar theorie ooit eens gehaald. Dat heeft haar ook al duizenden euro's gekost.
Huub: die heb je voor 50 euro al.
Brian:
Sukkel Huub, wat ben je toch een watje zonder ruggegraat nu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Huub wil nu geld verzamelen voor Mikey zodat de stem toch naar Amanda gaat. Schatje krijgt gelijk.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
In de Dikke Van Dale 2008
Huub ~. 1.1. Sukkel eerste klas
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan Amanda natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijk
En ik kan me zo voorstellen dat ze er een heleboel nodig had
Vele lessenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijk
En ik kan me zo voorstellen dat Amanda er een heleboel nodig had
Wie gelooft ook nog maar enigszins in die breedbekvleermuisquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, Huub gaat echt niet blokken.
Bij Aman ktijg ik meer de asociatie met een Bambino Pandaquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfstudie en één les waarschijnlijk. Ze was waarschijnlijk toen druk met een relatie te redden bij een therapeut en ze hield anders geen tijd over voor winkelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best duizenden euro's gekost hebben... al die theorielessen zijn niet gratis natuurlijk
En ik kan me zo voorstellen dat Amanda er een heleboel nodig had
Chagerijnig hoofd, blote tieten, benen wijdquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zijn managersrol gebruiken om een financiële basis te leggen
Kindje van godquote:
Daar zal Mike echt veel aan hebben, Firma Kubatz Listen en Bedrog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zijn managersrol gebruiken om een financiële basis te leggen
Die heeft ze begin dit jaar al gehaald.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
Dat wijf is toch te dom om d'r theorie te halen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
ja ik vind dit weer heel vreemd. Volgens mij wordt het ze opgelegd of zo en staan de stemmingen van te voren al vast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Waarom vraagt Huub geen stapels cp in ruil voor zijn stem.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
Zal hij straks wel weer gierig genoemd worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:38 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap betaalt niet.
Gewoon scriptquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is er in godnaam met Huub en Jaap aan de hand ???????????
Dat oude wijf van 20 met die pruik!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Chagerijnig hoofd, blote tieten, benen wijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |