sta er ook mee in contact als ik buiten loopquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan sta je ook meteen in contact met de koude bron.....
Da's iets anders. Als je je handen bij het vuur houdt krijg je het warm, maar erin ......
ik zat al tien minuten klaar met de nieuwequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja ik dacht we posten de vorige maar even snel vol
quote:
tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
allemaal saaie dingen op tv
en een laaaaaaate nacht vandaag
uurtje of 1 als t lukt om dan weg te komenquote:
Druk mannetje tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook net thuisUit eten met collega's en vervolgens nog ff bij een zieke collega op bezoek
Nog langer gezeten dan bij de chinees
Morgen op tijd opstaan om nog ff het Delftse Hout in te gaan
oeiiiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
uurtje of 1 als t lukt om dan weg te komen
hebben vannacht nog serious request om 1.40 u
maar wil toch eigenlijk wel op tijd in de auto
Normaal moet ik vroeg naar bed omdat ik om 5.30 uur weer op moet voor m'n werk... Nu is het weekend/vakantie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ben je nog laat wakker Xil
Ik had vanmidag officieel ATV, camera mee nara het werk dus, ik zou uit het werkl meteen ff een paar uur plaatjes schieten.... Worden al mn verloven en zo ingetrokken, en moet ik handmatig het magazijn gaan lopen tellenGeen fotos gemaakt dus vanmiddag.
! Wel veel overuren gedraaid
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Normaal moet ik vroeg naar bed omdat ik om 5.30 uur weer op moet voor m'n werk... Nu is het weekend/vakantie!
en klote joh!
Dit weer is perfect voor plaatjes!
Ik ging even met Peter (en zijn zus) wat foto's maken... Kon het niet laten om ook even van de natuur wat te schieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...
Ja ons park is prachtig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...
Nou nog in gewoon nederlands....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat er niet aan jou ballen en oor word gelikt, en erger nog, dat jij gen kuts mag likken.
Ik vind een muts ook niet lekker..... Geef mij maar een doos.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat er niet aan jou ballen en oor word gelikt, en erger nog, dat jij geen muts mag likken.
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb heel veel dozen, maar daar zitten mijn poesjes telkens in.
Serieus! Niet dik in de zin van 'vet', maar heb een groot hoofd. Mutsen zijn altijd te kleinquote:
Toch nog wel wat zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb heel veel dozen, maar daar zitten mijn poesjes telkens in.
Dan heeft Peter Beense zeker een klein hoofd in verhouding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:01 schreef loehoes het volgende:
[..]
Serieus! Niet dik in de zin van 'vet', maar heb een groot hoofd. Mutsen zijn altijd te kleinNu valt het in verhouding niet meer zo op, maar als je babyfoto's ziet
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Toch nog wel wat zeggen.
Als ik lees veel dozen en daar zitten poesjes in....
Dan denk toch dat dat potten moeten zijn.......
bij dit bedrijfquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
Bij welk bedrijf plan je transport? Heb zelf ook transportplannersopleiding gedaan
Ja yoni of Xil, maar maak je niet ongerust hij is hier al 5 minuten de deur uit...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat moet een mod doen?
In dat geval hoop ik dat het nog minstens tot maandag duurt voor die foto (of welke foto dan ook) in dat topic staatquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja yoni of Xil, maar maak je niet ongerust hij is hier al 5 minuten de deur uit...
Nee zo zijn ze hier niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat het nog minstens tot maandag duurt voor die foto (of welke foto dan ook) in dat topic staat
Xil en Yoni moeten dit weekend lekker hun prive leven zo snel mogelijk voor elkaar krijgen, dat gaat voor een wedstrijd op fok mag ik hopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee zo zijn ze hier niet.
Xil en Yoni doen altijd hun best om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
We zijn hier niet in PTA
Wat zijn die samen dan aan het doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Xil en Yoni moeten dit weekend lekker hun prive leven zo snel mogelijk voor elkaar krijgen, dat gaat voor een wedstrijd op fok mag ik hopen.
Wat Yoni doet weet ik niet, wat Xil doet weet ik wel maar mag ie zelf posten als ie daar behoefte aan heeft. Maar ze zijn niet samen nuquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wat zijn die samen dan aan het doen
Ik weet het ook, ik weet het ook, ik weet het ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat Yoni doet weet ik niet, wat Xil doet weet ik wel maar mag ie zelf posten als ie daar behoefte aan heeft. Maar ze zijn niet samen nu
quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef prupke het volgende:
allvast een vrolijke kerst enz...
http://www.elfyourself.com/?id=1703732204
laden kan ff duren maar je mag me uitlachen ...vierkant zelfs
Als jij dit zo zegt wordt ik toch wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet het ook, ik weet het ook, ik weet het ook![]()
zow, nu lijkt het net of het iets heel geheimzinnigs en spectaculairs is
Nee dat helaas nietquote:Op zondag 23 december 2007 10:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Als jij dit zo zegt wordt ik toch wel nieuwsgierig.![]()
Zijn ze weer Xil in het pak aan het fotograferen.
Dat schijnt voor dames aantrekkelijk te zijn.
Zo ook mijn pak maar eens aantrekken.
Leuke combi.quote:Op zondag 23 december 2007 11:00 schreef loehoes het volgende:
Great, vandaag naar oma. Morgen naar Fotokonijnenberg, en verder natuurlijk kerst.
En wie is er ziek aan het worden?
Ik heb ook wel en haal op mijn pols nu maarjaquote:Op zondag 23 december 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Kattenachtervolgingen zijn OK
Tenzij het midden in de nacht is, ze ELKAAR achtervolgen, en al vechtend in je gezicht belanden terwijl je lag te slapen
Hoe pijnlijk herkenbaar... Letterlijk als figuurlijk...quote:Op zondag 23 december 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Kattenachtervolgingen zijn OK
Tenzij het midden in de nacht is, ze ELKAAR achtervolgen, en al vechtend in je gezicht belanden terwijl je lag te slapen
Ja vandaag hoef je niet meer te gaan voor een winterlandschap.quote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef -Marjo- het volgende:
Hier is ook alles weg. Ik was mooi op tijd gister...
Begin me steeds meer af te vragen wat je dan in de tussen tijd aan het doen bent.quote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef Xilantof het volgende:goedemiddag
![]()
Morgen worden er weer foto's geupload voor de wedstrijd...
Gaat goed met je p...kom op, mooi weer, vakantie, wat wil je nog meerquote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIn slaap vallen achter je PC is niet handig
En ik heb ook nog eens koppijn
En ik moet nog boodschappen gaan doen
Leuk... vakantie
Sommige mensen hebbben een echt leven, echt heel vreemd gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Begin me steeds meer af te vragen wat je dan in de tussen tijd aan het doen bent.
Positivoquote:Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat goed met je p...kom op, mooi weer, vakantie, wat wil je nog meer![]()
Lekkerquote:Ik ook weer thuis. Heerlijk avondje met vrienden in de kroeg gehad. En blijven slapen in Den Haag. Brak maar voldaan dus
Dat meen je toch niet echt hequote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebbben een echt leven, echt heel vreemd gewoonDie gaan naar buiten toe
en ontmoeten allerlei echte mensen... brrrrrr
Da's wel lekker. Alleen jammer dat de temperaturen nu weer om hoog gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 16:18 schreef Chanty het volgende:
Ik heb nu handschoenen met afgekapte vinger. Dubbele voering en over de vingers kan een wantEn dan kan ik mijn wijsvinger en nog tussendoor laten sneaken om op de ontspanner te drukken
![]()
![]()
Kom maar op met dat koude winterweer
Bikini.... laat het kwik dan maar eerst boven de dertig komenquote:Op zondag 23 december 2007 18:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt he![]()
In het virtuele is alles toch veel mooier......
[..]
Da's wel lekker. Alleen jammer dat de temperaturen nu weer om hoog gaan.
Dus de bikini kan weer uit de kast.
Dat is het toch al.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bikini.... laat het kwik dan maar eerst boven de dertig komen
graden celciusquote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is het toch al.
30 Fahrenheit = -1.111 graad celcius.
Dus trek maar aan die bikini
Testcase = serie foto's die je tof vind, maar waar je nog niet helemaal happy mee bentquote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef briana_muirinn het volgende:
Bikiniweer, beter weer![]()
even een vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen een testcase en een showcase?
Waar moeten ze aan voldoen (meer dan een serie foto's die bij elkaar horen)?
We hebben gistermiddag een oude naaimachine gekregen en daar heb ik een serie van 5 foto's van gemaakt, nu (wegens klussen aan huis) wonen we nog op betonvloeren en de onder/achtergrond van de foto's is dus niet echt mooi.
Ik heb maar een hoek van een kamer gepakt met redelijk veel daglicht en wat lappen op de betonvloer gelegd.
Is het nu beter om hier een testcase van te maken in een eigen draadje of om ze in een ander topic te doen?
Ik hoop dat er mensen verbetertips op zullen geven.
Testcase doe ik meestal foto's waar je wat verbeter tips op wilt hebbenquote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef briana_muirinn het volgende:
Bikiniweer, beter weer![]()
even een vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen een testcase en een showcase?
Waar moeten ze aan voldoen (meer dan een serie foto's die bij elkaar horen)?
We hebben gistermiddag een oude naaimachine gekregen en daar heb ik een serie van 5 foto's van gemaakt, nu (wegens klussen aan huis) wonen we nog op betonvloeren en de onder/achtergrond van de foto's is dus niet echt mooi.
Ik heb maar een hoek van een kamer gepakt met redelijk veel daglicht en wat lappen op de betonvloer gelegd.
Is het nu beter om hier een testcase van te maken in een eigen draadje of om ze in een ander topic te doen?
Ik hoop dat er mensen verbetertips op zullen geven.
VOlgens mij hebben wij het zelfde ideequote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Testcase = serie foto's die je tof vind, maar waar je nog niet helemaal happy mee bent
Showcase = serie foto's die naar jouw idee gewoon helemaal tof zijn.
Persoonlijk niets.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
graden celciusEn alsof jij er iets aan hebt als ik nu een bikini aan doe
![]()
checkquote:Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Persoonlijk niets.
Maar als jij als kouwkleum een bikini draagt weet ik dat het hier zeker lekker weer is
studiolampen zijn warm genoegquote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan zou ik wel voor een goed kachteltje zorgen.
Arm model.....quote:
Pas maar op dat dan je waterverf niet door gaan lopen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
wie mooi op de plaat wil staan moet maar zweten
Tofquote:Op maandag 24 december 2007 08:03 schreef loehoes het volgende:
Mogguh!
Zo naar DenHam.![]()
Kennis gaat een leuk lensje ophalen, ik helaas niet. Want ben weer eens blut. Maar een reflectieschermpje moet er toch wel vanaf kunnen. Ook fijn
Gisteren flinke koorts, en nu weer aan de betere hand godzijdank.
Parijs, jaloersquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo de laatste voorbereidingen voordat we vertrekken naar Parijs
wij ookquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
Ik realiseer me net dat ik nog boodschappen moet doen. Dat zal wel een crime worden...
Ik ga NU de laatste beetjes halen gelukkigquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
Ik realiseer me net dat ik nog boodschappen moet doen. Dat zal wel een crime worden...
Misschien valt het wel meequote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
Ik kijk hier uit op het parkeerterrein van een supermarkt en als dat maatgevend is voor de rest dan wordt het een drama. Gek genoeg was de supermarkt hier gister ook open en toen was er geen mensen te zien. Zalig boodschappen doen voor de komende dagen...quote:
Kerst in Parijs....fantastisch! Veel plezier manquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo de laatste voorbereidingen voordat we vertrekken naar Parijs
Dank je.quote:Op maandag 24 december 2007 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Kerst in Parijs....fantastisch! Veel plezier man![]()
Mwah, overmorgen is in Luik alles openquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
en wat moet ik daarmee?quote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mwah, overmorgen is in Luik alles open
Dank je.quote:
Jij ook fijne kerstdagen An24quote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
Katten hadden geen zin in kerstplaatje![]()
Maar nooit geschoten is zowiezo mis, dus bij deze de beste poging...gaat om de gedachte he![]()
![]()
[ afbeelding ]
yupquote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
Hij is wel mooi he
Raki wilde niet..de krassen op mijn been zijn het bewijs daarvan...nu ligt ze lekker in mijn nek...raar beest![]()
Ja idd. En ik denk da nol iets kleiner is. Maakt ze niet minder schattigquote:Op maandag 24 december 2007 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
yup
hij lijkt een beetje op ons nol (alleen die heeft een plattere bek )
bailey? is nu nog kleiner dan nol maar ik gok dat ie nog heel wat moet groeienquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja idd. En ik denk da nol iets kleiner is. Maakt ze niet minder schattig
Wat een leuke pluizebolletjesquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
Maar nooit geschoten is zowiezo mis, dus bij deze de beste poging...gaat om de gedachte he![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wat een leuke pluizebolletjes
* AirwiN vergeet de kerstgedachte even en geeft Alexxxxx een schop onder zijn hol...quote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Parijs schijnt nog stommer te zijn dan Den Haag, heb ik gehoord.
Lief hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Neeeee, echt niet! Heb er een half jaar gewoond, wat een helquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN vergeet de kerstgedachte even en geeft Alexxxxx een schop onder zijn hol...
Den Haag is ok!
Natuurlijke selectie!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeee, echt niet! Heb er een half jaar gewoond, wat een hel
Joh. Ik vond het gewoon een leuk gevonden respons van Airwin.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees jij nou maar stil, jij bent de reden dat ik niet meer "Iedereen den haag moet dood" zeg
LOL!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
HaiIk heb een receptje verkeerd gelezen. Mocht iemand nog geen eet-plannen hebben, dan is-ie hier van harte welkom. Ik dacht voor 6 man Boeuf Bourguignon te maken. Het recept ging echter al uit van 6 man
Ik heb nu dus voor 9 man vlees
Volgens mij wordt het wel lekker
Checkquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL!
Nouja!beter te veel dan te weinig, niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |