quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef prupke het volgende:
allvast een vrolijke kerst enz...
http://www.elfyourself.com/?id=1703732204
laden kan ff duren maar je mag me uitlachen ...vierkant zelfs
Als jij dit zo zegt wordt ik toch wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik weet het ook, ik weet het ook, ik weet het ook![]()
zow, nu lijkt het net of het iets heel geheimzinnigs en spectaculairs is
Nee dat helaas nietquote:Op zondag 23 december 2007 10:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Als jij dit zo zegt wordt ik toch wel nieuwsgierig.![]()
Zijn ze weer Xil in het pak aan het fotograferen.
Dat schijnt voor dames aantrekkelijk te zijn.
Zo ook mijn pak maar eens aantrekken.
Leuke combi.quote:Op zondag 23 december 2007 11:00 schreef loehoes het volgende:
Great, vandaag naar oma. Morgen naar Fotokonijnenberg, en verder natuurlijk kerst.
En wie is er ziek aan het worden?
Ik heb ook wel en haal op mijn pols nu maarjaquote:Op zondag 23 december 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Kattenachtervolgingen zijn OK
Tenzij het midden in de nacht is, ze ELKAAR achtervolgen, en al vechtend in je gezicht belanden terwijl je lag te slapen
Hoe pijnlijk herkenbaar... Letterlijk als figuurlijk...quote:Op zondag 23 december 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Kattenachtervolgingen zijn OK
Tenzij het midden in de nacht is, ze ELKAAR achtervolgen, en al vechtend in je gezicht belanden terwijl je lag te slapen
Ja vandaag hoef je niet meer te gaan voor een winterlandschap.quote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef -Marjo- het volgende:
Hier is ook alles weg. Ik was mooi op tijd gister...
Begin me steeds meer af te vragen wat je dan in de tussen tijd aan het doen bent.quote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef Xilantof het volgende:goedemiddag
![]()
Morgen worden er weer foto's geupload voor de wedstrijd...
Gaat goed met je p...kom op, mooi weer, vakantie, wat wil je nog meerquote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIn slaap vallen achter je PC is niet handig
En ik heb ook nog eens koppijn
En ik moet nog boodschappen gaan doen
Leuk... vakantie
Sommige mensen hebbben een echt leven, echt heel vreemd gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Begin me steeds meer af te vragen wat je dan in de tussen tijd aan het doen bent.
Positivoquote:Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat goed met je p...kom op, mooi weer, vakantie, wat wil je nog meer![]()
Lekkerquote:Ik ook weer thuis. Heerlijk avondje met vrienden in de kroeg gehad. En blijven slapen in Den Haag. Brak maar voldaan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |