Parijs, jaloersquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo de laatste voorbereidingen voordat we vertrekken naar Parijs
wij ookquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
Ik realiseer me net dat ik nog boodschappen moet doen. Dat zal wel een crime worden...
Ik ga NU de laatste beetjes halen gelukkigquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
Ik realiseer me net dat ik nog boodschappen moet doen. Dat zal wel een crime worden...
Misschien valt het wel meequote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
Ik kijk hier uit op het parkeerterrein van een supermarkt en als dat maatgevend is voor de rest dan wordt het een drama. Gek genoeg was de supermarkt hier gister ook open en toen was er geen mensen te zien. Zalig boodschappen doen voor de komende dagen...quote:
Kerst in Parijs....fantastisch! Veel plezier manquote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo de laatste voorbereidingen voordat we vertrekken naar Parijs
Dank je.quote:Op maandag 24 december 2007 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Kerst in Parijs....fantastisch! Veel plezier man![]()
Mwah, overmorgen is in Luik alles openquote:Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
en wat moet ik daarmee?quote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mwah, overmorgen is in Luik alles open
Dank je.quote:
Jij ook fijne kerstdagen An24quote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
Katten hadden geen zin in kerstplaatje![]()
Maar nooit geschoten is zowiezo mis, dus bij deze de beste poging...gaat om de gedachte he![]()
![]()
[ afbeelding ]
yupquote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
Hij is wel mooi he
Raki wilde niet..de krassen op mijn been zijn het bewijs daarvan...nu ligt ze lekker in mijn nek...raar beest![]()
Ja idd. En ik denk da nol iets kleiner is. Maakt ze niet minder schattigquote:Op maandag 24 december 2007 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
yup
hij lijkt een beetje op ons nol (alleen die heeft een plattere bek )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |