Dat meen je toch niet echt hequote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebbben een echt leven, echt heel vreemd gewoonDie gaan naar buiten toe
en ontmoeten allerlei echte mensen... brrrrrr
Da's wel lekker. Alleen jammer dat de temperaturen nu weer om hoog gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 16:18 schreef Chanty het volgende:
Ik heb nu handschoenen met afgekapte vinger. Dubbele voering en over de vingers kan een wantEn dan kan ik mijn wijsvinger en nog tussendoor laten sneaken om op de ontspanner te drukken
![]()
![]()
Kom maar op met dat koude winterweer
Bikini.... laat het kwik dan maar eerst boven de dertig komenquote:Op zondag 23 december 2007 18:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt he![]()
In het virtuele is alles toch veel mooier......
[..]
Da's wel lekker. Alleen jammer dat de temperaturen nu weer om hoog gaan.
Dus de bikini kan weer uit de kast.
Dat is het toch al.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bikini.... laat het kwik dan maar eerst boven de dertig komen
graden celciusquote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is het toch al.
30 Fahrenheit = -1.111 graad celcius.
Dus trek maar aan die bikini
Testcase = serie foto's die je tof vind, maar waar je nog niet helemaal happy mee bentquote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef briana_muirinn het volgende:
Bikiniweer, beter weer![]()
even een vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen een testcase en een showcase?
Waar moeten ze aan voldoen (meer dan een serie foto's die bij elkaar horen)?
We hebben gistermiddag een oude naaimachine gekregen en daar heb ik een serie van 5 foto's van gemaakt, nu (wegens klussen aan huis) wonen we nog op betonvloeren en de onder/achtergrond van de foto's is dus niet echt mooi.
Ik heb maar een hoek van een kamer gepakt met redelijk veel daglicht en wat lappen op de betonvloer gelegd.
Is het nu beter om hier een testcase van te maken in een eigen draadje of om ze in een ander topic te doen?
Ik hoop dat er mensen verbetertips op zullen geven.
Testcase doe ik meestal foto's waar je wat verbeter tips op wilt hebbenquote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef briana_muirinn het volgende:
Bikiniweer, beter weer![]()
even een vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen een testcase en een showcase?
Waar moeten ze aan voldoen (meer dan een serie foto's die bij elkaar horen)?
We hebben gistermiddag een oude naaimachine gekregen en daar heb ik een serie van 5 foto's van gemaakt, nu (wegens klussen aan huis) wonen we nog op betonvloeren en de onder/achtergrond van de foto's is dus niet echt mooi.
Ik heb maar een hoek van een kamer gepakt met redelijk veel daglicht en wat lappen op de betonvloer gelegd.
Is het nu beter om hier een testcase van te maken in een eigen draadje of om ze in een ander topic te doen?
Ik hoop dat er mensen verbetertips op zullen geven.
VOlgens mij hebben wij het zelfde ideequote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Testcase = serie foto's die je tof vind, maar waar je nog niet helemaal happy mee bent
Showcase = serie foto's die naar jouw idee gewoon helemaal tof zijn.
Persoonlijk niets.quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
graden celciusEn alsof jij er iets aan hebt als ik nu een bikini aan doe
![]()
checkquote:Op zondag 23 december 2007 19:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Persoonlijk niets.
Maar als jij als kouwkleum een bikini draagt weet ik dat het hier zeker lekker weer is
studiolampen zijn warm genoegquote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan zou ik wel voor een goed kachteltje zorgen.
Arm model.....quote:
Pas maar op dat dan je waterverf niet door gaan lopen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
wie mooi op de plaat wil staan moet maar zweten
Tofquote:Op maandag 24 december 2007 08:03 schreef loehoes het volgende:
Mogguh!
Zo naar DenHam.![]()
Kennis gaat een leuk lensje ophalen, ik helaas niet. Want ben weer eens blut. Maar een reflectieschermpje moet er toch wel vanaf kunnen. Ook fijn
Gisteren flinke koorts, en nu weer aan de betere hand godzijdank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |