sta er ook mee in contact als ik buiten loopquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan sta je ook meteen in contact met de koude bron.....
Da's iets anders. Als je je handen bij het vuur houdt krijg je het warm, maar erin ......
ik zat al tien minuten klaar met de nieuwequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja ik dacht we posten de vorige maar even snel vol
quote:
tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
allemaal saaie dingen op tv
en een laaaaaaate nacht vandaag
uurtje of 1 als t lukt om dan weg te komenquote:
Druk mannetje tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook net thuisUit eten met collega's en vervolgens nog ff bij een zieke collega op bezoek
Nog langer gezeten dan bij de chinees
Morgen op tijd opstaan om nog ff het Delftse Hout in te gaan
oeiiiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
uurtje of 1 als t lukt om dan weg te komen
hebben vannacht nog serious request om 1.40 u
maar wil toch eigenlijk wel op tijd in de auto
Normaal moet ik vroeg naar bed omdat ik om 5.30 uur weer op moet voor m'n werk... Nu is het weekend/vakantie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ben je nog laat wakker Xil
Ik had vanmidag officieel ATV, camera mee nara het werk dus, ik zou uit het werkl meteen ff een paar uur plaatjes schieten.... Worden al mn verloven en zo ingetrokken, en moet ik handmatig het magazijn gaan lopen tellenGeen fotos gemaakt dus vanmiddag.
! Wel veel overuren gedraaid
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Normaal moet ik vroeg naar bed omdat ik om 5.30 uur weer op moet voor m'n werk... Nu is het weekend/vakantie!
en klote joh!
Dit weer is perfect voor plaatjes!
Ik ging even met Peter (en zijn zus) wat foto's maken... Kon het niet laten om ook even van de natuur wat te schieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...
Ja ons park is prachtig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...
Nou nog in gewoon nederlands....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat er niet aan jou ballen en oor word gelikt, en erger nog, dat jij gen kuts mag likken.
Ik vind een muts ook niet lekker..... Geef mij maar een doos.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat er niet aan jou ballen en oor word gelikt, en erger nog, dat jij geen muts mag likken.
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb heel veel dozen, maar daar zitten mijn poesjes telkens in.
Serieus! Niet dik in de zin van 'vet', maar heb een groot hoofd. Mutsen zijn altijd te kleinquote:
Toch nog wel wat zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb heel veel dozen, maar daar zitten mijn poesjes telkens in.
Dan heeft Peter Beense zeker een klein hoofd in verhouding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:01 schreef loehoes het volgende:
[..]
Serieus! Niet dik in de zin van 'vet', maar heb een groot hoofd. Mutsen zijn altijd te kleinNu valt het in verhouding niet meer zo op, maar als je babyfoto's ziet
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Toch nog wel wat zeggen.
Als ik lees veel dozen en daar zitten poesjes in....
Dan denk toch dat dat potten moeten zijn.......
bij dit bedrijfquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
Bij welk bedrijf plan je transport? Heb zelf ook transportplannersopleiding gedaan
Ja yoni of Xil, maar maak je niet ongerust hij is hier al 5 minuten de deur uit...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat moet een mod doen?
In dat geval hoop ik dat het nog minstens tot maandag duurt voor die foto (of welke foto dan ook) in dat topic staatquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja yoni of Xil, maar maak je niet ongerust hij is hier al 5 minuten de deur uit...
Nee zo zijn ze hier niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat het nog minstens tot maandag duurt voor die foto (of welke foto dan ook) in dat topic staat
Xil en Yoni moeten dit weekend lekker hun prive leven zo snel mogelijk voor elkaar krijgen, dat gaat voor een wedstrijd op fok mag ik hopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee zo zijn ze hier niet.
Xil en Yoni doen altijd hun best om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
We zijn hier niet in PTA
Wat zijn die samen dan aan het doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Xil en Yoni moeten dit weekend lekker hun prive leven zo snel mogelijk voor elkaar krijgen, dat gaat voor een wedstrijd op fok mag ik hopen.
Wat Yoni doet weet ik niet, wat Xil doet weet ik wel maar mag ie zelf posten als ie daar behoefte aan heeft. Maar ze zijn niet samen nuquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wat zijn die samen dan aan het doen
Ik weet het ook, ik weet het ook, ik weet het ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat Yoni doet weet ik niet, wat Xil doet weet ik wel maar mag ie zelf posten als ie daar behoefte aan heeft. Maar ze zijn niet samen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |