bailey? is nu nog kleiner dan nol maar ik gok dat ie nog heel wat moet groeienquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja idd. En ik denk da nol iets kleiner is. Maakt ze niet minder schattig
Wat een leuke pluizebolletjesquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
Katten hadden geen zin in kerstplaatje![]()
Maar nooit geschoten is zowiezo mis, dus bij deze de beste poging...gaat om de gedachte he![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wat een leuke pluizebolletjes
* AirwiN vergeet de kerstgedachte even en geeft Alexxxxx een schop onder zijn hol...quote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Parijs schijnt nog stommer te zijn dan Den Haag, heb ik gehoord.
Lief hoorquote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef An24 het volgende:
Katten hadden geen zin in kerstplaatje![]()
Maar nooit geschoten is zowiezo mis, dus bij deze de beste poging...gaat om de gedachte he![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neeeee, echt niet! Heb er een half jaar gewoond, wat een helquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN vergeet de kerstgedachte even en geeft Alexxxxx een schop onder zijn hol...
Den Haag is ok!
Natuurlijke selectie!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeee, echt niet! Heb er een half jaar gewoond, wat een hel
Joh. Ik vond het gewoon een leuk gevonden respons van Airwin.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees jij nou maar stil, jij bent de reden dat ik niet meer "Iedereen den haag moet dood" zeg
LOL!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
HaiIk heb een receptje verkeerd gelezen. Mocht iemand nog geen eet-plannen hebben, dan is-ie hier van harte welkom. Ik dacht voor 6 man Boeuf Bourguignon te maken. Het recept ging echter al uit van 6 man
Ik heb nu dus voor 9 man vlees
Volgens mij wordt het wel lekker
Checkquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL!
Nouja!beter te veel dan te weinig, niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |