quote:
BE ik ben niet zo ster in openen van nieuwe topics dus als het een aanpassing behoeft graag. Thanks...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar volgens mij stelt ze de vraag aan Ynske, want die zegt dat ze niet durft.
Ik durf niet meer sinds ik geopereerd ben aan mijn pols. Heb inmiddels 4 jaar geleden met een ex van me geskied, daarbij de zwarte piste afgestuurd (was mijn eerste keer op de latten) en heel veel gevallen. Jankend naar beneden gegaan. Vervolgens dik 3 jaar met pijn in mijn pols gelopen. Kon niet lang schrijven, typen, kracht zetten, schoonmaken etc. Afgepoeierd met rsi, carpal tunnelsyntroom, peesontstekingen uiteindelijk bij een topchirurg in Utrecht gekomen die erachter kwam dat mijn peesschede van de pink in de pols verticaal gescheurd was. En dus de pees bij iedere beweging eruit plopte en vast kwam te zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef Mibos het volgende:
Durf je niet meer met een reden of ben je bang dat je het verleerd ben?
Als dat het is dan is het net als fietsen namelijk... (en ik jok niet!!!)
Ik weet het eigenlijk niet hoe lang het normaal duurt. Vond het op zich wel lekker, lekker weer vroeg thuis en nu ook Serious Requests kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef Mibos het volgende:
Nijna al dat leed is geleden zullen we maar denken en ik kom net van het ijs af en toen begon BE over warme chocomel met slagroom dus ja zo de naam van het nieuwe bankje...
Diaan das niet lang voor een oudejaarsconference.
vannacht gaan we dat ook weer uitzenden...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet hoe lang het normaal duurt. Vond het op zich wel lekker, lekker weer vroeg thuis en nu ook Serious Requests kijken
Ja dan is het zeker kort.... hmmm ben benieuwd hoe lang de show op tv duurt oudejaarsavond. Het was wel goed en hij geeft je ook een boodschap mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Mibos het volgende:
Diaan ik ben 2 keer bij Lebbis en Janssen geweest en bij Guzman en die duurde toch wel ruim twee uur. Dus vond ik het ook redelijk kort van Jan Jaap.
juist dat kraken vind ik eng, ik kan me echt niet zorgeloos begeven op het ijs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Mibos het volgende:
Rottdog doe eens effe normaal. Krakend ijs breekt niet
Dat is waar. Ik vind het wel mooi om te zien dat alles wit is.... Ow idd een probleempje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Mibos het volgende:
Dat kan toch? Ik ben een wintermens en niet echt een zomermens (probleempje ik ben getrouwd met een antiliaan...).
Nope maar nu even zappen gaat. Reclame...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef melonovy het volgende:
Gatver, zit er iemand Jensen te kijken ...
Ik kijk het via het etalagekanaal. Hopelijk kan je snel naar huisquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
vannacht gaan we dat ook weer uitzenden...
ben benieuwd hoelaat ik wegkan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Mibos het volgende:
He ik had hem na tig wintersporten met familie zover dat hij meegegaan is naar Oostenrijk en hij mij dus mee naar Curacao en nu is hij nog fanatieker als ik... Ik overigens niet zo over de zomervakantie hoorSchitterend land en gezellig op fam.bezoek maar 1 maand warmte is mij wel genoeg en zelfs mijn lief moet daar een week aan wennen dus dat scheelt
![]()
Uitleg zolang hij niet mee ging wintersporten weigerde ik om mee te gaan op zomervakantie. Dus de eerste vier jaar gingen wij gescheiden op vakantie
Klopt, doen ze helaas niet meer. Ze gaan nu geld aan een goed doel schenken ipv de dierentuinactie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:54 schreef Noli. het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of doet RVS dit jaar niet aan die dierentuinactie???
Andere jaren kon je je toch al weken van te voren aanmelden of heb ik het verkeerd?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Mibos het volgende:
[..]
Nope maar nu even zappen gaat. Reclame...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt goed hè?
A je to!
yepz maar t is niet echt tof geregeld vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ynske, het gaat toch gewoon de hele nacht door? Hebben jullie niet van die shifts?
t zal wel een uurtje of half 1 - 1 uur wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kijk het via het etalagekanaal. Hopelijk kan je snel naar huis![]()
Gecondoleerd Yoni
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
goede oplossing, maar niet gezellig. Dan is het nu beter "geregeld".
Ah, ik zat ook al te wachten op een uitnodiging via de post, maar dat hoeft dus niet meer. Jammer, maar storten op een goed doel is ook prima!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Klopt, doen ze helaas niet meer. Ze gaan nu geld aan een goed doel schenken ipv de dierentuinactie.
.quote:
en wie van jullie is fan van Frans Bauer?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Mibos het volgende:
Mijn man schaatst eet stamppot komt van de antillen en is blanker als ik ben
Geweldigquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef Mibos het volgende:
[..]
.
NB en waar zijn we van de zomer geweest juist ja Oostenrijk zijn keuze haha...
Mel nee niet die maffe Geer en nu ook nog Paul Potts! Weer verder zappen gaat.
de WE! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Daar hebben ze idd ook vaak erg leuke stoere jongenskledingquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Tex, ik kan altijd erg goed slagen bij de WE en ik zag vandeweek dat Villa Happ ook erg stoere jongenskleding had en opruiming. Ik kan daar normaal nooit slagen, maar nu een jas en trui gekocht.
Wij zijn net naar de oudejaarsconference geweest van Jan Jaap van der Wal, was best goed, maar duurde maar 1 uur en 15 minuten....
Nu lekker aan de spa citron met malibu...
Volgens mij daar ook uitverkoop...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
de WE! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Daar hebben ze idd ook vaak erg leuke stoere jongenskledingNou moet ik mezelf gaan inhouden om morgen niet meteen daarheen te gaan
Nee Hilversum,, Mediapark.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:48 schreef m@x het volgende:
Zit je in DH Ynske?
Niet witquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:20 schreef Fuente het volgende:
Het is hier (Oosten) gewoon nog steeds niet wit, GRRRRRRR. Manlief heeft echt een hele foute kerstCD gemaakt om toch de kerstsfeer te krijgen
kijk maar uit dattie geen wak moet slaan in het vruchtwater om eruit te komenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Het is hier zo verschrikkelijk mooi!
Ik zou graag naar buiten gaan en een berg foto's maken, maar ja... het eind van de straat is me al te ver inmiddels!
Ik kijk wel naar de live beelden in de hoop dat de baby die vibes mee krijgt. Het lijkt me zo tof om met dit weer te bevallen en dan naar buiten kijken en die mooie wereld zien!
Hema?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet waar ik nog kan zoeken naar een badjas maat 134 van een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
overal kom ik allen baby en kleutermaten tegen en van die fleecegevallen met winnie de poo enzo
gewoon effen donkerblauw is toch niet zoveel gevraagd?
Ow, dat is vast heel erg mooi als het inderdaad zo wit isquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Ik hoop dat het maandag nog zo wit is, dan ga ik naar de Winterefteling
Ben maandag en dinsdag vrij...quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:32 schreef Lishe het volgende:
Heb je binnenkort nog een dag vrij Bar? Zodat je daar in ieder geval naar uit kan kijken?
Nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar de disney versie van Scrooge... weet iemand waar ik die dvd kan kopen??
ET ik heb inmiddels gezocht en gevonden?? op internet.... er is een dvd die Mickey's Kerstmagie heet. Op deze dvd zou de film moeten staan. Daar staan wat meer verhaaltjes op en dus ook die film. Ik ga zo naar de stad en die kopenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Niet
(loop ook al jaren alle zaken af op zoek naar Dagobert als Scrooge)
Ik ben even foto's aan het omzetten, zal zo eens wat posten
daar hadden ze de maat nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hema?
[ afbeelding ]
Geen blauw dan, maar ook geen winnie de pooh
quote:13 december 2006 almere
Scroodge verhaal
Het scroodge verhaal met mickey op dvd, dit is dvd waar ik lang naar zocht!, meerdere verhalen op 1 dvd , TOP !
Die had ik idd ook gevondenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:42 schreef texelonia het volgende:
Mickey's Kerst Magie
Als het goed is is deze het, gezien de comments:
[..]
Neckermann?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
bij prenatal hoef ik het zeker ook niet te proberen he?
die link doet het nietquote:
Ohquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die link doet het niet
maar het liefst koop ik iets wat ik kan zien. ik wil graag stofjes voelen.
en anders moet ik maar op zoek naar een lekkere dikke lusvaste badstof.
dan flans ik er zelf maar één in elkaar.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:50 schreef lady-wrb het volgende:
gisteren hadden ze in het park om de hoek een midwinterfeest. er konden wensen in de boom gehangen worden.
kom ik zonet deze tegen
[ afbeelding ]
die van mij??quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:58 schreef Lemijn het volgende:
dus die charmante vent is jouw ex, BE?
doet 't altijd leuk op verse baby-foto'squote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
En die van mij heeft dus echt zo'n rooie neus!![]()
Altijd leuk, die goed getimede pukkels.![]()
*einde nutteloze mededeling...
Trusten!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Vivi het volgende:
Huh? Waarom wist ik niets van deze soapachtige verhaalllijn?
Uhmmm Werkenquote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen allemaal. Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Grappig zeg! Als ie vervelend is kunnen jullie dan lekker dreigen met ervaringen uitwisselenquote:Op zondag 23 december 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, gefeliciteerd!
[..]
Zo schokkend is het niet hoor. Ik wist iig niets van de connectie toen ik stinkie leerde kennen. Had wel af en toe contact met Vicky over gemiste ER uitzendingen. En later vertelde stinkie dus dat zijn ex Vicky ook op FOK! zat. En toen duurde het nog even voordat mijn kwartje echt viel, want ik ging er niet vanuit dat ze onder haar eigen naam zat.
Wat dacht je van bevallen?quote:Ik heb zin om iets te gaan doen vandaag. Maar ik heb geen idee wat want het eind van de straat is echt al ver genoeg op dit moment dus een stukje wandelen zit er ook niet echt in...
Tot je TFT reiniger hebt, kan je m ook afnemen met een licht vochtig micro-vezel doekje.quote:Op zondag 23 december 2007 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, vraagje nog. Weet iemand of je zo'n flatscreen TV gewoon met een beetje glasseks schoon mag maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |