Ik ga ze denk ik bijna allemaal herkennen tegenwoordig, zelfs die van glas met bladgoud er in, nog net niet bij naam, serienummer en prijsquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef MeNicole het volgende:
Als je dat ding in op je kast zet is niemand die weet dat dat een vibrator is
Ja waar was je nouquote:Op donderdag 20 december 2007 08:34 schreef Vicky het volgende:
whaha wat hadden jullie weer eenheerlijk gesprek gister
Ik sliep jaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
En Eveliene ook. Komt ze als iedereen in bed ligt te spelen
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:07 schreef Ynske het volgende:
zucht
foto's zijn schoon, moet maar rustig aan doen en dan moet t met een week over zijn
kan een verergerde alergische reactie zijn op de verbouwing op t werk word net geroepen
Heb nog niet zo'n ding. Word denk ik wel eens tijdquote:
Leuk is dat he? Zo heb ik ook allemaal mensen van vroeger teruggevondenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:10 schreef moussy het volgende:
Oh ja trouwens hyves, ik zit er sinds kort ook op, vond het allemaal maar onzin en zo, maar spreek nu wel iedere week af met een groepje meiden van vroeger. En vorige week hebben we besloten dat we maar eens een weekendje weg gaan met zn 4-en
Ik heb een agentschap in die rotzooi, dan zijn het net broden die voorbij komenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:17 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb nog niet zo'n ding. Word denk ik wel eens tijd
slapen...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
Speak for yourself woman! Ik was Mario Galaxy (quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
Ik word zo duizelig van dat spelquote:Op donderdag 20 december 2007 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Speak for yourself woman! Ik was Mario Galaxy (erg gaaf) aan het spelen! (en aan het wachten tot de wasmachine gereed was
Ik was pas laat klaar met werken, en al vroeg begonnen gisterquote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Bar! Echt wel! Ik mistte je gisteravond wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |