die van mij??quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:58 schreef Lemijn het volgende:
dus die charmante vent is jouw ex, BE?
doet 't altijd leuk op verse baby-foto'squote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
En die van mij heeft dus echt zo'n rooie neus!![]()
Altijd leuk, die goed getimede pukkels.![]()
*einde nutteloze mededeling...
Trusten!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Vivi het volgende:
Huh? Waarom wist ik niets van deze soapachtige verhaalllijn?
Uhmmm Werkenquote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen allemaal. Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Grappig zeg! Als ie vervelend is kunnen jullie dan lekker dreigen met ervaringen uitwisselenquote:Op zondag 23 december 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, gefeliciteerd!
[..]
Zo schokkend is het niet hoor. Ik wist iig niets van de connectie toen ik stinkie leerde kennen. Had wel af en toe contact met Vicky over gemiste ER uitzendingen. En later vertelde stinkie dus dat zijn ex Vicky ook op FOK! zat. En toen duurde het nog even voordat mijn kwartje echt viel, want ik ging er niet vanuit dat ze onder haar eigen naam zat.
Wat dacht je van bevallen?quote:Ik heb zin om iets te gaan doen vandaag. Maar ik heb geen idee wat want het eind van de straat is echt al ver genoeg op dit moment dus een stukje wandelen zit er ook niet echt in...
Tot je TFT reiniger hebt, kan je m ook afnemen met een licht vochtig micro-vezel doekje.quote:Op zondag 23 december 2007 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, vraagje nog. Weet iemand of je zo'n flatscreen TV gewoon met een beetje glasseks schoon mag maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |