Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.
[..]
Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zo' om maar eens één van je stokpaardjes van stal te halen, dus nee, ik voel me op dat gebied niet door je aangesproken. Ik ben in elk geval blij dat jij je ook eens in je wiek geschoten voelt en vindt dat mensen te ver zijn gegaan; dat punt heb jij bij mij al heel lang geleden bereikt en het is fijn dat je het nou zelf ook eens meemaakt. Kut, he?
Leuk dat je nog even de moeite genomen hebt om op mijn post te reageren. Zeer volwassen van je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier niet
Dus ik heb gezegd wat ik wou![]()
Fijne avond nog en succes met afvallen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
Oog make up reiniger bedoel je die misschien?
Een modje schijnt er dan eerst in te moeten posten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
de topic status is toch echt open hoor..
ik hb even gezocht, weet niet of hier tussen zit wat je zoekt?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo,
Ik was op zoek naar het centrale contactlenzen topic maar ik kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |