abonnement Unibet Coolblue
pi_55441831
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 21-12-2007 16:23:32 ]
pi_55441927
Leuke titleholders plaatje! vind die van edge zonder boo'end publiek minder sterk :p
en WSX??? WSX = dood ...

even nog reageren op het vorige topic (je was net iets te vroeg aan het spammen :p Brahma):

@ Snatched

Op zich geef ik je geen ongelijk. Dat het extremer moet heeft te maken met creative. Het probleem ligt hem in het overscripten van de 4 grootste shows. Als ze dat weer terugbrengen krijg je al wat meer sensatie dan nu het geval is. Meest recente dat die theorie ondersteunt is de Promo van Samoa Joe die hij op de laatste PPV deed. Wat een schokgolf bracht dat teweeg op fora en nieuwssites. Iedereen had het erover of ze nou wel of geen TNA keken het was interessant, maar goed dan moet het wel vaker mogen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55442212
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:16 schreef roepdeman het volgende:
Leuke titleholders plaatje! vind die van edge zonder boo'end publiek minder sterk :p
en WSX??? WSX = dood ...

even nog reageren op het vorige topic (je was net iets te vroeg aan het spammen :p Brahma):

@ Snatched

Op zich geef ik je geen ongelijk. Dat het extremer moet heeft te maken met creative. Het probleem ligt hem in het overscripten van de 4 grootste shows. Als ze dat weer terugbrengen krijg je al wat meer sensatie dan nu het geval is. Meest recente dat die theorie ondersteunt is de Promo van Samoa Joe die hij op de laatste PPV deed. Wat een schokgolf bracht dat teweeg op fora en nieuwssites. Iedereen had het erover of ze nou wel of geen TNA keken het was interessant, maar goed dan moet het wel vaker mogen.
Dat staat er ook bij heh, WSX was. :p
pi_55442267
Zo

pi_55442302
ga dit eens in de gaten houden
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:40:40 #6
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55442571
Ballin'!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:48:28 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55442765
Zeg zeg zeg.. ben ik geen vaste klant meer
TVP
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55443002
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg zeg zeg.. ben ik geen vaste klant meer
TVP
Je avatar is te groot
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 15:44:47 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55443090
tvp
.....Kennedy
  vrijdag 21 december 2007 @ 15:52:33 #10
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55443239
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je avatar is te groot
Deze is gewoon 60x60 als het goed is: Mijn avatar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 15:53:48 #11
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55443275
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo

[ afbeelding ]
Dit kan trouwens een spoiler zijn, jeff hardy = raw, raw dus in de EC, smackdown superstar wint de RR...
.....Kennedy
pi_55443589
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo

[ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds een wonder dat hij nog niet volledig verlamd is
pi_55443948
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:53 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dit kan trouwens een spoiler zijn, jeff hardy = raw, raw dus in de EC, smackdown superstar wint de RR...
EC staat alleen maar op de achtergrond. Hoeft niet perse met Jeff te maken te hebben. En ook is er altijd nog ECW

En veel mensen zien het niet eens of wisten het al
pi_55444173
EC? waar hebben jullie het over?
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:41:25 #15
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55444406
Elimination Chamber..
pi_55446240
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55447554
Die Smackdown van XWT
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 19:24:06 #18
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55447722
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die Smackdown van XWT
Wat is daar mee, heb hem zojuist binnen gehaald.
.....Kennedy
pi_55447892
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Wat is daar mee, heb hem zojuist binnen gehaald.
http://rapidshare.com/files/78028777/sample.avi

  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 19:33:00 #20
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55447939
quote:
O dat is die zelf gemaakte cap, ik heb de BTZone versie binnen gehaald.
.....Kennedy
pi_55448142
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef Wessiej het volgende:

[..]

O dat is die zelf gemaakte cap, ik heb de BTZone versie binnen gehaald.
Wat is dat slecht zeg wat een bagger.
pi_55451742
TVP
pi_55452211
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 21 december 2007 @ 23:59:15 #24
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55454060
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:01:10 #25
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55454129
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55455411
Ook erg leuk bij Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55458383
I Give All The Credit To Hornswoggle!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:00:53 #28
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55459489
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Wat is dat slecht zeg wat een bagger.
helemaal voor niks gedownload dus!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55461272
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 08:12 schreef roepdeman het volgende:
I Give All The Credit To Hornswoggle!!
Ja die helpt natuurlijk wel

Was ook een tijd terug een interview met Regal en hij zei iets van: Jij kan mij niet vertellen, dat Finlay de grootste babyface van de WWE kan worden. Als hij goed gepushed wordt. En dan nu een jaar later gaat iedereen uit ze dak als Finlay komt Terwijl hij een maand geleden Mysterio de tering in sloeg

Leuk is dat altijd. Hoe ze dat zo omdraaien.
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:23:22 #30
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55461805
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A very merry Christmas

Yours truly, Kurt Angle olympic gold medalist and TNA world heavyweight champion
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:52:48 #31
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55463625
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A very merry Christmas

Yours truly, Edge your world heavyweight champion
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55466639
Kan iemand mij die laatste match uitleggen (Batista vs Edge). Het geluid deed het om een of andere reden dus begrijp er niet zoveel van
pi_55466805
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Kan iemand mij die laatste match uitleggen (Batista vs Edge). Het geluid deed het om een of andere reden dus begrijp er niet zoveel van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55466994
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah logisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:26:09 #35
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55469419
quote:
Carlito has decided to remain with WWE. Previously unhappy with his position in the company, the RAW superstar gave his notice to management several weeks ago. After a series of events (including Booker T heading to TNA) Vince McMahon decided it would be in his best interests to keep Carlito on the active RAW roster.

Vince and Carlito sat down and had a long talk at the North Charleston Coliseum in North Charleston, SC at the December 3rd edition of RAW. The meeting resulted in Carlito making the decision to remain with the company. WWE did not want to lose another Superstar to TNA but they also felt that Carlito was a valuable asset as they are trying to gain exposure in Central and South America and he is one of the few Superstars who can speak Spanish fluently.

The initial fallout between Vince and Carlito came after he complained to the Ottawa Sun about not being in WrestleMania 23 and because he wanted to turn heel again. His father Carlos Colon was also frustrated in his dealings with WWE because he believes WWC should be a developmental territory. He had also pushed to do joint shows with WWE but they have not had any interest.
Ik ben blij dat Carlito heeft besloten te blijven en hopelijk gaat WWE hem nu goed gebruiken en pushen ze hem naar een Intercontinental title reign. Vind Carlito nog altijd een zeer waardevolle wrestler met goede mic skills en in-ring werk. Hij heeft alles om ooit in de main event te staan. Dit is ook een steuntje in de rug voor Carlito om z'n werk op te pakken en stoppen met luieren/stagneren.
pi_55478483
TVP
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_55485375
even een vraag komen er ook nog wwe shows naar europa volgend jaar?

Ik zou graag een keer er naar toe gaan , maar helaas geeft niemand van mijn vrienden om wrestling, dus ga ik maar een keer alleen dan.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 23 december 2007 @ 11:51:08 #38
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55485829
daar kun je wel vanuit gaan, zeker Engeland


ben nu ook voor de 2e keer naar Brussel geweest voor een 'house-show' -- GEWELDIG!


on a different note,

komt die Bobby Lashley nog eens terug, die is nu al een hele tijd geblesseerd???
Zit niet om hem te springen, maar die deed toch aardig mee
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55485877
ik kijk al vanaf mijn 10de naar wwf/wcw/ecw , maar die mr kennedy vind ik toch een gare gast

hoewel ze er bij wcw er ook iets van konden : lenny en lodi
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_55489719
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef postmortum het volgende:
even een vraag komen er ook nog wwe shows naar europa volgend jaar?

Ik zou graag een keer er naar toe gaan , maar helaas geeft niemand van mijn vrienden om wrestling, dus ga ik maar een keer alleen dan.
Engeland en Duitsland zijn dichtbij. Ze komen na Wrestlemania weer. Deze keer niet naar Belgie. Zo rond april is dat. www.wwe.com/worldwide
  Redactie Games zondag 23 december 2007 @ 17:22:19 #41
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55494283
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:51 schreef Reddiablo het volgende:
daar kun je wel vanuit gaan, zeker Engeland


ben nu ook voor de 2e keer naar Brussel geweest voor een 'house-show' -- GEWELDIG!


on a different note,

komt die Bobby Lashley nog eens terug, die is nu al een hele tijd geblesseerd???
Zit niet om hem te springen, maar die deed toch aardig mee
Zou December komen, maarja.

Zal wel Januari zijn, hoop op SD!
.....Kennedy
pi_55495958
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zou December komen, maarja.

Zal wel Januari zijn, hoop op SD!
Ik hoop gewoon helemaal niet
  Redactie Games zondag 23 december 2007 @ 18:43:31 #43
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55496194
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon helemaal niet
Klopt.
.....Kennedy
pi_55496478
De tickets voor de RAW / Smackdown tapings zijn al uitverkocht. Voor de house-shows kun je nog wel tickets krijgen maar dat lijkt me toch niet zo spectaculair.. zeker niet als je ziet dat de prijzen voor seats bijna gelijk liggen. Hopelijk kan ik aan tickets komen voor de najaars tour hier in Engeland (ik neem aan dat die komt iig..)
pi_55497190
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Cubeforc3 het volgende:
De tickets voor de RAW / Smackdown tapings zijn al uitverkocht. Voor de house-shows kun je nog wel tickets krijgen maar dat lijkt me toch niet zo spectaculair.. zeker niet als je ziet dat de prijzen voor seats bijna gelijk liggen. Hopelijk kan ik aan tickets komen voor de najaars tour hier in Engeland (ik neem aan dat die komt iig..)
Daar ga ik ook heen ja. In november weer
  Redactie Games zondag 23 december 2007 @ 19:58:28 #46
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55498205
Deze week een RAW of alleen de Tribute to the troops?
.....Kennedy
  zondag 23 december 2007 @ 19:59:20 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55498224
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef Wessiej het volgende:
Deze week een RAW of alleen de Tribute to the troops?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 december 2007 @ 19:59:40 #48
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55498234
Ook tof!
.....Kennedy
pi_55498388
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:59 schreef Wessiej het volgende:
Ook tof!
En zitten daar ook gewoon matches op

In principe een wat mindere worstel week, maar dat is logisch.

Maandag: RAW: Tribute To The Troops
Dinsdag: ECW: Best Of 2007
Donderdag: TNA Impact!
Vrijdag: Smackdown: Best Of 2007

En ik geloof dat ergens in januari ook 2 weken WWE tegelijk wordt opgenomen. Dus krijg je dus al 2 weken lang spoilers voor elke show

Maar goed, daarna is het met volle snelheid naar de Rumble en de Road To Wrestlemania
  Redactie Games zondag 23 december 2007 @ 20:30:09 #50
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55499089
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En zitten daar ook gewoon matches op

In principe een wat mindere worstel week, maar dat is logisch.

Maandag: RAW: Tribute To The Troops
Dinsdag: ECW: Best Of 2007
Donderdag: TNA Impact!
Vrijdag: Smackdown: Best Of 2007

En ik geloof dat ergens in januari ook 2 weken WWE tegelijk wordt opgenomen. Dus krijg je dus al 2 weken lang spoilers voor elke show

Maar goed, daarna is het met volle snelheid naar de Rumble en de Road To Wrestlemania
Door die best had ik besloten vorig jaar weer WWE te kijken, dus kijk nu eigenlijk dan precies een jaar
1 show gemist, een ECW omdat daar een spoiler erin stond van Edge en MiTB.

Keek eerst alleen RAW en SD, toen al snel ECW en sinds 2 weken ook TNA, nu weten jullie ook weer mijn levensverhaal, nog meer?
.....Kennedy
pi_55500307
Heb trouwens enorm zin in de Rumble, die zijn altijd zo spannend

Zat trouwens paar dagen terug te kijken naar het einde van Royal Rumble 2004 of 2005 weet niet meer, toen Batista won. En dat hij het einde verneukt had door ook eens over de top rope te vallen samen met Cena En dan komt Vince boos naar de ring en scheurt ie ze enkelbanden of zo

Wel leuk als dat gebeurd
  zondag 23 december 2007 @ 21:33:27 #52
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55500630
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb trouwens enorm zin in de Rumble, die zijn altijd zo spannend

Zat trouwens paar dagen terug te kijken naar het einde van Royal Rumble 2004 of 2005 weet niet meer, toen Batista won. En dat hij het einde verneukt had door ook eens over de top rope te vallen samen met Cena En dan komt Vince boos naar de ring en scheurt ie ze enkelbanden of zo

Wel leuk als dat gebeurd
Dat was toch gewoon de storyline??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55501384
Keek et Royal Rumble 2001 en dar zag ik Kane weer met masker. Waarom heeft hij nu geen masker meer? Vind zijn hele personage niet echt leuk meer...
pi_55501399
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dat was toch gewoon de storyline??
Nee, ging fout. Batista zelf pas nog verteld in een interview. Hij wist dat hij de Rumble zou winnen en hij kwam ten eerste al te laat toen verneukte hij de rumble toen kwam Vince en scheurde ze enkelbanden of zo

Hij dacht dat hij ontslagen was maar Vince vond het een geweldig einde
  zondag 23 december 2007 @ 22:07:04 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55501633
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Nee, ging fout. Batista zelf pas nog verteld in een interview. Hij wist dat hij de Rumble zou winnen en hij kwam ten eerste al te laat toen verneukte hij de rumble toen kwam Vince en scheurde ze enkelbanden of zo

Hij dacht dat hij ontslagen was maar Vince vond het een geweldig einde
Hahaha wtf dat is toch niet geloven
die referee's spelen het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was (alsof het zo gescript was)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 23-12-2007 22:49:26 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55501760
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Keek et Royal Rumble 2001 en dar zag ik Kane weer met masker. Waarom heeft hij nu geen masker meer? Vind zijn hele personage niet echt leuk meer...
Ergens in 2003 was er een match waar Kane z'n masker moest afdoen als hij verloor van HHH.
  zondag 23 december 2007 @ 22:12:28 #57
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55501797
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:11 schreef Cubeforc3 het volgende:

[..]

Ergens in 2003 was er een match waar Kane z'n masker moest afdoen als hij verloor van HHH.
De bewuste match

Ik geef hem wel gelijk dat Kane nu een stuk minder leuk is om naar te kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55502266
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

De bewuste match

Ik geef hem wel gelijk dat Kane nu een stuk minder leuk is om naar te kijken
Dank je Vroeger had hij gewoon soort status dat hij bijna onverslaanbaar was of in ieder geval een stuk sterker dan de rest, dat was al leuk + daarbij kwam nog dat hij er 'angstaanjagend' uitzag.
pi_55502314
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Hahaha wtf dat is niet toch niet geloven
die referee's spelen het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was (alsof het zo gescript was)
Die hebben natuurlijk wel oortjes in heh. Maar het was dus geïmproviseerd allemaal. Batista zei dat hij echt bang was ontslagen te worden toen hij Vince opeens de ramp af zag lopen
pi_55502362
Bedankt voor de link trouwens
pi_55504887
Kane lijkt bij die match als hij zijn mask af doet op festus
pi_55505234


Advertentie in de new york times. Vraag me af wat de kijkcijfers zullen worden
  maandag 24 december 2007 @ 01:08:17 #63
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55505322
Kane was toen echt de Big Red Machine.. blijft één van mijn favoriete characters uit de WWFe ooit. Tegenwoordig is ie niet meer dan een ordinaire jobber met een enorme status.. Je moet trouwens gewoon echt respect hebben voor het feit dat Kane zoveel talent over maakt, als hij echt hardop zou hebben gezegd dat hij meer titels wilde, had hij die allang gehad. Undertaker had Kane zelfs aangeboden om zijn WM streak te beëindigen, maar dat wilde Kane niet.
  maandag 24 december 2007 @ 01:37:23 #64
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55505652
Weten jullie trouwens nog van wrestling games voor de PC? Heb de laatste tijd vrij weinig te doen en een console heb ik geen geld voor tot ik op zoek ga naar een baantje.
  maandag 24 december 2007 @ 01:50:27 #65
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55505845
Ik vind het wel respectvol dat ze ieder weer een oorlogsgebied ingaan om die troepen te vermaken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games maandag 24 december 2007 @ 08:10:16 #66
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55507767
quote:
Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het wel respectvol dat ze ieder weer een oorlogsgebied ingaan om die troepen te vermaken
Elke dag die The Cole Report gekeken, zag er tof uit, zeker benieuwd naar de show.
.....Kennedy
pi_55527546
Guys, ik spreek jullie bijna dagelijks dus ik wens jullie graag ook een fijne kerst toe
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 25 december 2007 @ 02:16:49 #68
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55527585
Jep, fijne kerstdagen!
  Redactie Games dinsdag 25 december 2007 @ 02:18:42 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55527607
Ja en een fijne Tribute to the Troops gewenst
.....Kennedy
pi_55534248
Fijne kerstdagen
Wether you think you can, ore can't youre right.
  Redactie Games dinsdag 25 december 2007 @ 15:28:46 #71
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55534268
Tribute te kijken, super vet
.....Kennedy
pi_55536571
Leuke show . Cream & Chocolate
  woensdag 26 december 2007 @ 00:08:26 #73
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55541475
Haha. Wel 'matig' van hem dat hij dit pas nu schrijft, nu JBL met commentary gaat stoppen..
quote:
-- Joey Styles' latest column has him taking aim and JBL and his broadcasting abilities, or lack thereof. Styles wrote: "Just when I thought nobody could butcher color commentary worse than Ernest "The Cat" Miller did years ago, along came JBL, tempting me to drive my pencil into my own ears at every WWE pay-per-view." He also added: "JBL spent more time talking about himself in his Foghorn Leghorn voice than he did talking about the matches he was supposed to be calling. While I have no doubt that JBL will one day be inducted into WWE's Hall of Fame as the great in-ring superstar he is, the self-professed Wall Street wizard will not be joining Gene Okerlund and Jim Ross in the announcer's wing." Styles closes his column with this parting shot: "I wish JBL the best in his future endeavors if only so I never have to suffer through him calling another match." You can read the article in it entirety at this link.
  woensdag 26 december 2007 @ 10:45:42 #74
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55546734
Joey Styles, STFU! Oh my goooooooowd

Vindt JBL namelijk stukken leuker dan Styles! Beter? Ach, weet ik niet... maar in een paar jaartjes (of is het maar een jaar?) color commentary deed JBL het prima. In het begin was 'ie irritant, maar surely it takes a while
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 26 december 2007 @ 16:53:38 #75
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55554847
Nah ik vind Styles wel goed, WWE laat hem gewoon niet commentaar geven zoals hij in de oude ECW deed. Daarom klinkt hij gewoon niet goed in de nieuwe ECW. Maar meningen verschillen natuurlijk.
  woensdag 26 december 2007 @ 17:06:44 #76
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55555178
Vind Styles niet slecht hoor, maar deze kritiek is wel erg misplaatst.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55555597
Best Of ECW 2007 is echt een aanrader trouwens. Laat toch zien hoe goed ECW eigenlijk is. Veel mensen geven het gewoon de kans niet. Tuurlijk is het een "best of" maar ze laten bv ook de match zien van vorige week die ook gewoon goed was.

Erg goeie matches allemaal hoop dat de ratings voor ECW weer wat omhoog gaan in het nieuwe jaar.
pi_55563874
Raw was zeker leuke show
pi_55582576
BEAKING NEWS: WWE Diva Maria just did a photo shoot for Playboy. More on this coming soon.
  donderdag 27 december 2007 @ 21:08:46 #80
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55582796
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
BEAKING NEWS: WWE Diva Maria just did a photo shoot for Playboy. More on this coming soon.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 27 december 2007 @ 21:41:58 #81
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55584085
Danku Kerstman!
pi_55587892
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
BEAKING NEWS: WWE Diva Maria just did a photo shoot for Playboy. More on this coming soon.
wat zal Santino daarvan vinden?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55589392
Ik weet wat Carlito daarover denkt...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55591765
En wat Flair denkt.
pi_55591880
en wat Wij denken:D:D:D:D
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_55605430
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:43:03 #87
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55607824
Smackdown (volgende week)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55612943
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55629034
Weet niet of er spoiler nodig is, maar SD! (deze week):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:18:11 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55637802
Voting begins now!

- Male Wrestler of the Year: Edge
- Female Wrestler of the Year Gail Kim
- Worst Wrestler of the Year: Great Khali
- Tag Team Wrestlers of the Year: LAX and MCM
- Pay Per View of the Year: Wrestlemania 23
- Overrated Wrestler of the Year: Cody Rhodes
- Underrated Wrestler of the Year: Mr. Kennedy?
- Feud of the Year: Angle vs. Joe
- Match of the Year: MitB match
- Most Likely to Succeed in 2008: Undertaker
- Independent Wrestler of the Year: -
- Best Stick Man of the Year (Mic Skills): Santino Marella
- Biggest Story of the Year: McMahon vs. Trump

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 30-12-2007 13:20:32 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 00:02:12 #91
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55639506
- Male Wrestler of the Year: MVP
- Female Wrestler of the Year Te weinig gezien maar sowieso een TNA Knockout
- Worst Wrestler of the Year: Great Khali
- Tag Team Wrestlers of the Year: Hardys
- Pay Per View of the Year: Wrestlemania 23
- Overrated Wrestler of the Year: The Miz
- Underrated Wrestler of the Year: Mr. Kennedy, zijn titleshots wat doe je?
- Feud of the Year: MVP-Hardy
- Match of the Year: MiTB
- Most Likely to Succeed in 2008: Kennedy
- Independent Wrestler of the Year: -
- Best Stick Man of the Year (Mic Skills): Santino Marella
- Biggest Story of the Year: McMahon vs. Trump
.....Kennedy
  zondag 30 december 2007 @ 00:11:46 #92
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55639850
- Male Wrestler of the Year: John Cena..
- Female Wrestler of the Year Candice Michelle
- Worst Wrestler of the Year: Rey Mysterio
- Tag Team Wrestlers of the Year: Cade & Murdoch
- Pay Per View of the Year: Wrestlemania 23
- Overrated Wrestler of the Year: Big Daddy V
- Underrated Wrestler of the Year: Jamie Noble
- Feud of the Year: Batista vs. Undertaker
- Match of the Year: Michaels vs. Cena op Raw
- Most Likely to Succeed in 2008: Undertaker
- Independent Wrestler of the Year: Bryan Danielson
- Best Stick Man of the Year: Ric Flair door z'n return promo
- Biggest Story of the Year: McMahon death bij gebrek aan beter
pi_55642487
- Male Wrestler of the Year: Edge
- Female Wrestler of the Year: Trish Stratus
- Worst Wrestler of the Year: Khali, Coach, Hornswoggle, alles wat gewoon niet een ring thuishoort.
- Tag Team Wrestlers of the Year: MVP & Matt Hardy
- Pay Per View of the Year: Wrestlemania 23
- Overrated Wrestler of the Year: Great Khali, Mark Henry
- Underrated Wrestler of the Year: Kennedy / Paul London & Brian Kendrick
- Feud of the Year: Batista vs. Undertaker
- Match of the Year: Michaels vs. Cena op Raw
- Most Likely to Succeed in 2008: UT
- Independent Wrestler of the Year: Nigel McGuinness
- Best Stick Man of the Year: Santino
- Biggest Story of the Year: Benoit
pi_55657063
Krijg je weer een "Breaking news" WWE star injured!

Is het Lance Cade die max 4-6 weken weg is
  zondag 30 december 2007 @ 17:28:35 #95
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55657600
Ben benieuwd of ze nu London/Kendrick of Carlito/Santino een kans gaan geven.
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 17:30:41 #96
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55657660
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef Wes_FR het volgende:
Ben benieuwd of ze nu London/Kendrick of Carlito/Santino een kans gaan geven.
Ze zullen wel gewoon niks met de title doen zoals......altijd.
.....Kennedy
  zondag 30 december 2007 @ 18:03:17 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55658539
Kunnen London/Kendrick mooi naar TNA en dan tegen de MCM
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 18:39:32 #98
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55659331
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Kunnen London/Kendrick mooi naar TNA en dan tegen de MCM
'MOTY
.....Kennedy
pi_55659797
- Male Wrestler of the Year: Christian Cage
- Female Wrestler of the Year Gail Kim
- Worst Wrestler of the Year: John Cena
- Tag Team Wrestlers of the Year: Motor City Machine Guns
- Pay Per View of the Year: Wrestlemania 23
- Overrated Wrestler of the Year: John Cena
- Underrated Wrestler of the Year: Jamie Noble
- Feud of the Year: Batista vs. Undertaker (Matt vs MVP komt ook in de buurt)
- Match of the Year: Money In The Bank (vooral als opener)
- Most Likely to Succeed in 2008: Undertaker
- Independent Wrestler of the Year: Nigel Mcguinnes
- Best Stick Man of the Year: Santino Marella
- Biggest Story of the Year: McMahon death als verhaal. Benoit als geen verhaal natuurlijk.
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 19:02:06 #100
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55659868
Cena misschien sneller hersteld en nog voor WM
.....Kennedy
  zondag 30 december 2007 @ 19:08:15 #101
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55660020
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:39 schreef Wessiej het volgende:

[..]

'MOTY
waarschijnlijk wel ja
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 30 december 2007 @ 19:16:46 #102
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55660216
- Male Wrestler of the Year: CM Punk
- Female Wrestler of the Year: Mickie James
- Worst Wrestler of the Year: Coachman, Hornswoggle
- Tag Team Wrestlers of the Year: London and Kendrick
- Pay Per View of the Year: Wrestlemania 23
- Overrated Wrestler of the Year: Rey Mysterio
- Underrated Wrestler of the Year: Kenny Dykstra (heeft amper gewonnen, 3 van z'n 30 matches ofzo... beetje overdreven) & Chris Masters
- Feud of the Year: Hardy vs MVP
- Match of the Year: The Latin American Exchange (Homicide and Hernandez) vs Triple X (Senshi and Elix Skipper) in a Ultimate X match (Bound for Glory)
- Most Likely to Succeed in 2008: Gregory Helms & Lashley
- Independent Wrestler of the Year:
- Best Stick Man of the Year: Santino
- Biggest Story of the Year: Benoit
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 30 december 2007 @ 20:36:12 #103
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55662374
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Wessiej het volgende:
Cena misschien sneller hersteld en nog voor WM
Prima en alles, maar laat hem alsjeblieft niets met de main events doen..
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 20:49:42 #104
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55662727
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Prima en alles, maar laat hem alsjeblieft niets met de main events doen..
John Cena voor de IC title , right.
Laat hem maar lekker met Orton Y2J en JBL een fatal 4 way match doen bij WM
.....Kennedy
pi_55663129
Ach, het zou me niks verbazen als hij gewoon de titel weer terugwint op WM
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 21:08:55 #106
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55663157
Ja niks mis mee ook naar mijn weten, als die de titel maar niet weer een jaar vasthoud.
.....Kennedy
pi_55663238
We kunnen natuurlijk geen PPV teveel hebben zonder zijn kutkop met de titel in de lucht op het einde natuurlijk!
  Redactie Games zondag 30 december 2007 @ 21:16:36 #108
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55663373
Ja
.....Kennedy
  zondag 30 december 2007 @ 22:38:30 #109
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55665744
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:49 schreef Wessiej het volgende:

[..]

John Cena voor de IC title , right.
Laat hem maar lekker met Orton Y2J en JBL een fatal 4 way match doen bij WM
Dat bedoel ik dus helemaal niet.. het zou wel heel erg gestoord zijn als hij weer een match kan neerzetten op WM, daar geloof ik helemaal niets van. Daarom ben ik juist zo bang dat ze hem gaan laten interferen bij het main event.
pi_55665942
Inderdaad, op het feit na dat ik hem niet uit kan staan, hij geneest dan wel leuk snel. Maar hij is echt nog niet in-ring klaar tegen die tijd. En al helemaal niet voor een main event slot. Laten we hopen dat hij niet komt zeg
  zondag 30 december 2007 @ 22:46:49 #111
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55666031
Mwah, een kleine appearance lijkt me nog wel leuk.. Zou in ieder geval damn good zijn voor de buyrates.
pi_55666486
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Wes_FR het volgende:
Mwah, een kleine appearance lijkt me nog wel leuk.. Zou in ieder geval damn good zijn voor de buyrates.
Ja want dat is echt nodig voor de grootste show van het jaar
  maandag 31 december 2007 @ 09:22:05 #113
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55673720
Hij zal niet klaar zijn voor een match maar als hij gezond genoeg is maakt hij echt wel een appearance op de grootste Show vh jaar aangezien ze waarschijnlijk zn feud met Orton meteen hervatten (met nu nog meer historie erachter natuurlijk)
Ik denk dat hij een aardige pop zal krijgen.

Waarom TNA maar die grote arenas blijft boeken snap ik niet, ze verkopen hoogstens 3 a 4000 tickets per PPV en dan gebruiken ze voor een house show ook een grote arena.
*edit* foto verwijderd ivm Gele kikkers

[ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 31-12-2007 13:21:05 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55676010
Ik wist niet dat house shows gele kikkers hadden
  maandag 31 december 2007 @ 13:26:37 #115
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55680143
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Ik wist niet dat house shows gele kikkers hadden
Das een nieuwe wrestler.. Ricky "Yellow Frog" Smith.. bekend om zijn schitterende frog splash
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55688749
Nou, laten we dit kut worstel jaar (mede door de nummer 1 en 2 uit mijn lijstje dus) achter ons en op naar een mooi 2008

Misschien even een lijstje maken met grote gebeurtenissen in 2007?

1. Benoit.
2. Steroids en de nodige media attentie.
3. Vince zijn dood.
4. TNA krijgt 2 uur.
5. Jericho returns.
6. De blessure golf.
7. ROH krijgt PPV contract.
8. Rise and fall of WSX.
9. Booker naar TNA
10. Raw 15 jaar.

Veel gebeurd wel zeg gelukkig ook nog wat goeie dingen.
  maandag 31 december 2007 @ 19:19:11 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55690041
Kut worsteljaar?
ik denk dat 2007 qua worstelen 1 vd betere is in de afgelopen 5 jaar, ok ok de randverschijnselen waren wat minder maar ik kijk naar worstelen om het entertainment op de TV en daar was het produkt top!

De ontwikkelingen van personages als Umaga,MVP,Kennedy,Santino.
Het superjaar van Jeff en Matt Hardy.
Cena-Michaels (vooral die op Raw).
Jericho
ECW met zn jonge opkomende sterren (Punk, Burke, Morrison, Thorn)
Edge zn gehele jaar (min blessure)
SD! met het Batista-Taker en later Edge verhaal, Matt-MVP
Het kruisen van Raw/SD!/ECW de laatste tijd

Lets hope for a kickass 2008
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55690252
Dat wel ja, maar het Benoit verhaal kwam toch als een groot zwart deken over het jaar heen. En dan nog eens alle steroids schandalen. En daarboven op nog allemaal blessures van main eventers.

De rest was goed, maar dat verpest een hoop zo.

Helaas net spoiler gelezen van het nieuwe announce team!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 31 december 2007 @ 21:03:41 #119
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55692363
Aargh, die vent vind ik persoonlijk echt slecht. Teleurstellend.

Anyways, hopelijk op naar een mooi worsteljaar en ook aan jullie natuurlijk gelukkig nieuwjaar.
pi_55695275
Zo eerste post hier in 2008!

En het morgen vieren met Raw
  Redactie Games dinsdag 1 januari 2008 @ 02:48:20 #121
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55697351
Die nieuwe presentator

If you can smelllllllllllllllllllllllllllll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55697457
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 02:48 schreef Wessiej het volgende:
Die nieuwe presentator

If you can smelllllllllllllllllllllllllllll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als mensen dat denken zijn ze toch al gek lijkt mij
  dinsdag 1 januari 2008 @ 03:11:16 #123
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55697636
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 02:48 schreef Wessiej het volgende:
Die nieuwe presentator

If you can smelllllllllllllllllllllllllllll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik dan gezegd dat ik die vent echt slecht vind?
pi_55702586
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 02:48 schreef Wessiej het volgende:
Die nieuwe presentator

If you can smelllllllllllllllllllllllllllll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy New Year iedereen trouwens!
pi_55703605
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55706861
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:27:31 #127
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55707310
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 1 januari 2008 @ 20:03:31 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55708130
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef Wes_FR het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55721526
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55737574
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wether you think you can, ore can't youre right.
  Redactie Games donderdag 3 januari 2008 @ 14:00:12 #131
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55744917
Ik zei het toch ergens in November, JBL komt terug in Januari, niemand geloofde mij
.....Kennedy
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:31:38 #132
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55745628
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik zei het toch ergens in November, JBL komt terug in Januari, niemand geloofde mij
Onze Johannes

RAW was erg sterk deze week (ja, ik hang nog een beetje achter)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55776106
Heb een nieuwe computer maar me oude schijf is nu opeens dood. Geen idee waarom maar ben waarschijnlijk dus alles kwijt kan nog een paar dingen proberen dus hoop het niet zeg. Staat echt veel worstelen op.

Anyway Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:15:24 #134
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55776718
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:49:36 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55785826
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zaterdag 5 januari 2008 @ 00:22:02 #136
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55786730
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:15 schreef Wes_FR het volgende:
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55786779
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55800980
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:51:55 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55801015
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam niet echt lekker over afgelopen vrijdag idd, vraag me af of dat wel wat gaat worden!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55801212
Ik vindt het wel een leuke keuze hoor. Meestal erg grappig ook op Heat altijd. Al heeft hij er soms duidelijk geen zin in
  Redactie Games maandag 7 januari 2008 @ 11:11:23 #141
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55842625
Waarom staat Final Resolution er nog niet op ?
.....Kennedy
pi_55851904
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Wessiej het volgende:
Waarom staat Final Resolution er nog niet op ?
TNA is altijd erg langzaam de laatste paar maanden. Scene geeft er niet meer zoveel om lijkt het wel. Er is wel een versie uit de pre gekomen pas:

[15:42] <@BTZ-PRe> :: { PRE } :: { TV } :: { TNA.Final.Resolution.2008.iNTERNAL.PPV.DSR.XviD-KYR } ::

Nog even wachten totdat hij ergens verschijnt dus.
  maandag 7 januari 2008 @ 17:09:18 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55851957
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

TNA is altijd erg langzaam de laatste paar maanden. Scene geeft er niet meer zoveel om lijkt het wel. Er is wel een versie uit de pre gekomen pas:

[15:42] <@BTZ-PRe> :: { PRE } :: { TV } :: { TNA.Final.Resolution.2008.iNTERNAL.PPV.DSR.XviD-KYR } ::

Nog even wachten totdat hij ergens verschijnt dus.
Dit is een prima kwaliteit normaal gesproken, ik zou deze dus gewoon binnen halen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55852377
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dit is een prima kwaliteit normaal gesproken, ik zou deze dus gewoon binnen halen!
Ja maar hij stond nog nergens dus. Maar nu wel
pi_55853590
Ik denk trouwens dat lashley bij de royal rumble terug komt, want hij zit wel in de promo.. of heeft de wwe meerdere negerts?
  maandag 7 januari 2008 @ 19:03:23 #146
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55854644
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:22 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk trouwens dat lashley bij de royal rumble terug komt, want hij zit wel in de promo.. of heeft de wwe meerdere negerts?
Neej, Lashley is iddde enige gekleurde wrestler op het roster
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 7 januari 2008 @ 20:37:42 #147
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55857232
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:22 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk trouwens dat lashley bij de royal rumble terug komt, want hij zit wel in de promo.. of heeft de wwe meerdere negerts?
Kijk je wel eens of niet ?

Lashley, Shelton, Big Daddy V, Boogeyman, ron simmons, mark henry, kofi kingston.

Zal vast nog wel wat vergeten zijn.
.....Kennedy
  maandag 7 januari 2008 @ 20:39:33 #148
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_55857289
trouwens al tijd niks meer gehoord rondom Boogeyman
Wether you think you can, ore can't youre right.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:40:49 #149
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55857327
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kijk je wel eens of niet ?

Lashley, Shelton, Big Daddy V, Boogeyman, ron simmons, mark henry, burke, kofi kingston.

Zal vast nog wel wat vergeten zijn.
John Cena

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 07-01-2008 20:46:32 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 7 januari 2008 @ 20:42:31 #150
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55857373
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef 1knowFeaR het volgende:
trouwens al tijd niks meer gehoord rondom Boogeyman
Rhodes maakt de matches voor ECW, en hij wilt een meer serieuze toon en dus alleen worstelen, weinig gimmick gezeik enz. Daarom heeft hij besloten om Boogeyman alleen voor kleine promo's te doen.

Wel raar dat BDV er wel nog in zit.
.....Kennedy
pi_55864002
Boogeyman is gewond trouwens.

En Raw ziet er leuk uit trouwens!

TNA Final Resolution:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:24:58 #152
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55876185
Final Resolution!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55877573
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:24:17 #154
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_55879042
Zeer leuke RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:05:29 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55880046
leuke RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:47:14 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55887855
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55888238
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55889238
Alsof we WWE Divas leuk vinden om hun worstel kwaliteit en charisma

Daarvan zijn er maar weinig. Mickie James/Melina/Victoria en Candice misschien een beetje. Maar daar houdt het wel op.
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:48:07 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55890708
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Alsof we WWE Divas leuk vinden om hun worstel kwaliteit en charisma

Daarvan zijn er maar weinig. Mickie James/Melina/Victoria en Candice misschien een beetje. Maar daar houdt het wel op.
Nee dan moet je Ashley hebben....gratenbaal met een doodshoofd erop.

Je vergat trouwens Beth Phoenix enne....Melina mag je wel weglaten want zo goed is die niet, al is ze wel verbeterd het afgelopen jaar. Candice......laten we zeggen dat ze haar best doet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 09:50:16 #160
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55891531
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55891674
ik zag bij iemand:

female wrestler of the year: Trish Stratus

Was die niet allang gestopt in 2007 dan :S
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:21:36 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55894851
hahahaha ja die is al een tijdje gestopt...2006 dacht ik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 13:09:36 #163
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55896066
Final Resolution
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best ppv of 2008 so far !

[ Bericht 5% gewijzigd door Wessiej op 09-01-2008 13:15:38 ]
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 13:54:34 #164
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55897143
.....Kennedy
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:22:50 #165
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55897796
hahaha Wessiej, bespaar ons dat liever

Was volgens mij in de 2e match die A.K. bij TNA had.. daarna gelukkig nooit meer voorgekomen!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:26:36 #166
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55897868
Nog erger dan Big Daddy V
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 14:28:09 #167
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55897906
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Tazmaniac het volgende:
hahaha Wessiej, bespaar ons dat liever

Was volgens mij in de 2e match die A.K. bij TNA had.. daarna gelukkig nooit meer voorgekomen!!
Het zit nu vast aan haar onderbroek, maar wie weet vliegen ze allebei er een keertje af.
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 14:29:16 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55897933
Trouwens, ECW is al in HD, smackdown komt ook en volgende week ook Raw in HD, hooray!
.....Kennedy
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:42:48 #169
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55898251
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:50 schreef Wessiej het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 14:44:22 #170
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55898290
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef Wes_FR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55898329
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Alsof we WWE Divas leuk vinden om hun worstel kwaliteit en charisma

Daarvan zijn er maar weinig. Mickie James/Melina/Victoria en Candice misschien een beetje. Maar daar houdt het wel op.
Ik keek vroeger altijd voor Trish en Torrie
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:48:20 #172
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55898391
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef Wes_FR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel dom gedaan vind ik.. was overduidelijk wat er gebeurde en er is op diverse sites veel commentaar op geleverd.. maja dat blijf je toch houden met mensen die niet begrijpen waar het bij wrestling om draait!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 15:05:42 #173
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55898727
Wow ECW ziet er wil netjes uit in HD
.....Kennedy
pi_55899763
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:00 schreef Wouter2006 het volgende:
ik zag bij iemand:

female wrestler of the year: Trish Stratus

Was die niet allang gestopt in 2007 dan :S
Dat was ik denk ik
Eigenlijk alleen omdat diva's gewoon kut zijn tegenwoordig.
pi_55900233
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:48 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nee dan moet je Ashley hebben....gratenbaal met een doodshoofd erop.

Je vergat trouwens Beth Phoenix enne....Melina mag je wel weglaten want zo goed is die niet, al is ze wel verbeterd het afgelopen jaar. Candice......laten we zeggen dat ze haar best doet
Persoonlijke smaak heh, ik vindt Ashley er leuk uitzien

En Beth was ik vergeten ja. Maar die zie je de laatste tijd niet zoveel meer merk ik. Waarschijnlijk omdat zij nogal gezicht zou verliezen als ze zou meedoen aan een lingerie pillow fight
pi_55901214
Ach jah ik zou ze toch niet me bed uit trappen die chicks behalve die hele oude en diegene die niet kan zingen
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:57:27 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55901323
quote:
En Beth was ik vergeten ja. Maar die zie je de laatste tijd niet zoveel meer merk ik Waarschijnlijk omdat zij nogal gezicht zou verliezen als ze zou meedoen aan een lingerie pillow fight
Ze is 1 week niet op de show ...vorige week hadden Mickie/Melina/Beth nog een hele aardige match op Raw.
En idd een pillow fight is niks voor haar...tenzij ze iedereen door het bed heen gooit.
Kijk in de gemiddelde discotheek rond en je ziet genoeg Ashleys
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55901411
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ze is 1 week niet op de show ...vorige week hadden Mickie/Melina/Beth nog een hele aardige match op Raw.
En idd een pillow fight is niks voor haar...tenzij ze iedereen door het bed heen gooit.
Kijk in de gemiddelde discotheek rond en je ziet genoeg Ashleys
Dan wil ik wel eens weten in wat voor discotheken jij komt

En mijn eigen stijl past niet echt bij discotheken. Dus ik kom daar toch al niet.
pi_55901498
Ligt het trouwens aan mij of valt die hele JBL en Yericho tegen?
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:11:52 #180
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55901584
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of valt die hele JBL en Yericho tegen?
die feud gaat veel te snel. Dat moeten ze echt gaan rekken maar beiden kunnen er echt een superfeud van maken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:17:58 #181
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55901688
Daar ligt dan ook het nadeel van het grote aantal PPV's tegenwoordig.. feuds moeten veel te snel worden afgerond om een maand later voor de volgende PPV alweer een nieuwe feud klaar te hebben liggen.
pi_55901819
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef Wes_FR het volgende:
Daar ligt dan ook het nadeel van het grote aantal PPV's tegenwoordig.. feuds moeten veel te snel worden afgerond om een maand later voor de volgende PPV alweer een nieuwe feud klaar te hebben liggen.
Het aantal is dit jaar naar beneden gegaan hoor. New Years Revolution is weg, December To Dismember is weg en Cyber Sunday gaat ook weg als het goed is.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:48:52 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55902380
Vind het zo ie zo jammer dat Jericho tegen JBL moet.....had hem liever een tegenstander gegeven waar die echt wat mee kan ook al weet ik dat de opties wat gelimiteerd zijn op dit moment.
ugh..JBL
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55903461
Daarentegen vind ik Orton en Hardy wel goed/leuk
pi_55903637
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe match voor Royal Rumble: *staat ook gewoon op wwe.com*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:57:03 #186
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55904021
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het aantal is dit jaar naar beneden gegaan hoor. New Years Revolution is weg, December To Dismember is weg en Cyber Sunday gaat ook weg als het goed is.
Weet ik, maar ik vind het nog steeds te veel.
pi_55904090
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:57 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vind het nog steeds te veel.
Er zit trouwens wel genoeg tijd tussen Armageddon en de Rumble, maar ze bouwen het wat minder goed op. De tijd is er iig wel.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:47:56 #188
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_55910908
Ik vind de Rumble steeds minder intressant worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:59:45 #189
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55911258
vroeger had je tenminste nog "gastworstelaars"uit de indies enzo....dat was altijd wel lachen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55911510
Die heb je nu nogsteeds. Dan komt V of Henry en die gaan er op liggen.
pi_55914016
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik vind de Rumble steeds minder intressant worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik zit een beetje met hetzelfde gevoel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:30:31 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55915843
quote:
Die heb je nu nogsteeds. Dan komt V of Henry en die gaan er op liggen.
ik bedoelde in de Rumble match zelf.

Ik denk trouwens dat Taker niet wint maar wel een titlematch tegen Edge krijgt, het zal wel hetzelfde gaan als met Taker vorig jaar. De winnaar mag kiezen tegen welke champ hij mag worstelen op WM
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55923443
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:30 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

ik bedoelde in de Rumble match zelf.

Ik denk trouwens dat Taker niet wint maar wel een titlematch tegen Edge krijgt, het zal wel hetzelfde gaan als met Taker vorig jaar. De winnaar mag kiezen tegen welke champ hij mag worstelen op WM
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 14:25:39 #194
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55923518
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:41:58 #195
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55923949
Wie zegt dat de EC alleen voor Raw is? misschien is het daar ook wel gemixt aangezien iedereen tegenwoordig tegen elkaar gaat in de shows en PPVs.

Vind ook dat ze iedereen die een singles match heeft gehad op de Rumble ook gewoon in de Rumble match doen....geeft weer wat charme met persoonlijke feuds/gebeurtenissen

[ Bericht 0% gewijzigd door kidkash19 op 10-01-2008 14:47:00 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 15:11:16 #196
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55924680
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef kidkash19 het volgende:
Wie zegt dat de EC alleen voor Raw is? misschien is het daar ook wel gemixt aangezien iedereen tegenwoordig tegen elkaar gaat in de shows en PPVs.

Vind ook dat ze iedereen die een singles match heeft gehad op de Rumble ook gewoon in de Rumble match doen....geeft weer wat charme met persoonlijke feuds/gebeurtenissen
De EC is voor de andere titel, dus als de WHC al bezet is door een smackdown star die de RR wint, zitten er alleen nog maar van RAW op, en andersom.

Of ze gaan dan meteen van show switchen, dat kan dan weer wel.
.....Kennedy
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:19:50 #197
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55924911
ok...ik heb namelijk gelezen dat degene die de Rumble wint mag kiezen tegen wie de vecht (ECW werd om de een of andere reden niet genoemd dus het gaat tussen Raw en SD!) en de show die hij niet kiest krijgt de EC om te bepalen wie de No 1 contender is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 15:23:19 #198
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55925001
Dat is zeg maar precies wat er in mijn post staat.
.....Kennedy
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:35:30 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55925321
right hahahaha miscommunicatie aan mijn kant zeg maar

En toch denk ik niet dat Taker hem wint maar misschien wel op de 1 of andere manier in de EC terecht komt (als SD! de keuze is van de Rumble winnaar)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 15:47:57 #200
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55925613
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef kidkash19 het volgende:
right hahahaha miscommunicatie aan mijn kant zeg maar

En toch denk ik niet dat Taker hem wint maar misschien wel op de 1 of andere manier in de EC terecht komt (als SD! de keuze is van de Rumble winnaar)
Ik hoop op Kennedy, jij toch ook
.....Kennedy
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:34:54 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55926960
hahahaha nee alles beter dan Kennetnie

Tsja wie zou hem dan winnen.......het zou zomaar Flair kunnen zijn (als die na zn singles meedoet aan de Rumble) dat zou zn verhaallijn een extra dimensie geven en ze kunnen er alle kanten mee op.
Ik zie HHH ook nog wel de Rumble ingaan en winnen (jammer) of misschien wel een terugkerende Lashley (geen idee hoe het met hem is). Bij SD! zie ik niet zo snel iemand die hem kan winnen op Batista na (Taker 2x achterelkaar lijkt me niks)

Ieder jaar heeft de Rumble wel een worstelaar die eruit springt tijdens de Rumble door veel mensen eruit te gooien of gewoon om de prestatie die die levert....wie is dat dit jaar?

[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 10-01-2008 16:40:08 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:44:20 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55927201
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:05 schreef Cubeforc3 het volgende:
http://www.gerweck.net/news/1199944760.shtml

Chris Harris naar de WWE?
hmmz.. geloof ik eigenlijk niet zo..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_55927371
Op de advertentie stond anders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:55:33 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55927517
op de poster staat niks (niet dat posters uberhaupt veel zeggen over het evenement)

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 16:55:55 #206
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55927526
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Op de advertentie stond anders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vorig jaar was het ook de bedoeling dat HBK de RR won maar hadden ze ook een uur van te voren geschrapt, dus alles kan
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 17:00:33 #207
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55927642
Posters zeggen nooit wat, 1x HHH toen die geblesseerd was, wtf

GAB Mysterio was er ook niet, andere Kane kwam er niet eens in voor.
Ze doen alleen de superstar die het meeste bij het publiek in is, en dat is nu Hardy.
.....Kennedy
pi_55927775
Het stond ook niet op de poster, het stond bij een een pers announcement ergens bij.

Alles kan veranderen natuurlijk maar ze adverteerde Raw hevig toen.
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 17:18:57 #209
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55928068
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het stond ook niet op de poster, het stond bij een een pers announcement ergens bij.

Alles kan veranderen natuurlijk maar ze adverteerde Raw hevig toen.
Dat zou ong. best dom zijn, daarom lijkt het mij niet echt waar, alvast een soort van uitslag bepalen.
.....Kennedy
pi_55928105
Nee ze zeiden toen iets van No Way Out op blablalab, 2008 with Y2J, Shawn, HHH. zoiets was het.
Gewoon de publiekstrekkers. Al lijkt me als ze 1 brand in de EC doen RAW wel de beste keuze.

RAW : Jeff, Lashley, JBL, Shawn, Umaga, HHH, Y2J, Kennedy
ECW/SD: Batista, Kane, Matt?. Khali, Henry, V, UT, Finlay

Maar ik gok wel op een mix/surprise entry

[ Bericht 38% gewijzigd door Brownietje op 10-01-2008 17:29:04 ]
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 17:34:28 #211
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55928498
Er gaan er 6 in een EC hé
.....Kennedy
pi_55928543
Ik noemde alleen wat kandidaten, toevallig 8 aan beide kanten waardoor het lijkt alsof ik het niet wist maar ik wist het echt wel echt.

Er zullen er wat weg vallen door eigen feud natuurljik.
pi_55928603
Ach we zien wel

Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.

Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 17:42:49 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55928709
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach we zien wel

Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.

Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
Wat wisten we al dan van vorig jaar, ben het nu alweer vergeten
.....Kennedy
pi_55928735
Ik hoop ook dat ze er heel wat over houden voor suprise entry's. Sowieso is het veel toffer als iemand inees langs kom ipv dat het al lang uitgelekt is en iedereen het weet.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:55:10 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55929012
quote:
To update on the rumors about Chris Harris signing with WWE, his TNA contract doesn’t actually run out for at least another week. Legally, he can’t sign a deal with WWE until that contract does expire.
dus.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:46:34 #217
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55930348
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach we zien wel

Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.

Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
Minder op nieuwssites kijken hoe dichterbij je komt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 19:02:12 #218
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55930852
Precies, kijk nooit op nieuwssite's, alleen hier en nog wat wweh.

Verpest het alleen naar mijn weten.
.....Kennedy
pi_55932480
Gehehe wweh.

UNDERTAKER WINT RUMBLE EN OP WRESTLEMANIA MAYBE SPOILER.
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 20:10:46 #220
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55932768
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 10 januari 2008 @ 21:53:07 #221
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55935631
Nu HBK zijn docu aan het kijken, kijken waard hoor, gast zat toch aardig wat aan de pillen
.....Kennedy
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:13:22 #222
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55938282
Chris Harris to WWE after all?
quote:
Apparently "Wildcat" Chris Harris has yet to officially sign his WWE contract, but has agreed to contractual terms. The deal between Harris and WWE, negotiated by his agent, is completed.

TNA is downplaying the signing, and spinning it as if he was a crybaby and an attitude problem, and that they don’t care he is leaving the promotion. TNA had apparently not realized his contract lapsed or simply thought WWE would not want him.

WWE has been fielding overtures from TNA talent (or their representatives), so it wouldn’t be surprising to see other TNA departures for Stamford, CT.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:34:19 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55940237
WWEHolland is echt drama, kijk er alleen op als ik naar house shows ga voor info, zo ben ik erachter gekomen dat de Hardys een meet en greet hadden daar. Mn vriendin blij dus ik ook

TNA gaat dus wat mensen verliezen als ik dat bericht mag geloven, hmmmmmmmm als ze maar niet jan en alleman gaan overnemen. Ik zou persoonlijk Hernandez wel willen zien in de E, ben alleen benieuwd of die jongen aan de roids zit. Lijkt er niet op want hij is redelijk massief en natuurlijk groot maar ja je weet nooit.
AJ zou ik niet in de E willen zien omdat hij daar gewoon niet kan doen wat hij bij TNA doet, in TNA is/ hij de grote vis in een kleine vijver, in de WWE een kleine vis in een oceaan.

Ook James Mitchell zou niet misstaan in de WWE (althans wat ik heb gezien van hem in het begin en toen hij in ECW zat). Voor de rest...meh
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55940914
WWEH is echt niks nee. En aangezien WWE toch nooit naar NL komt heb je die site ook amper nodig.

Ben idd benieuwd wie de WWE allemaal zou willen hebben. AJ wil zelf geloof ik niet naar de WWE als ik het goed had trouwens (en dan bedoel ik niet dat hij eerst niet wou omdat hij dan moest verhuizen, maar bedoel nu dus )
pi_55941955
Ik weet het spuit elf, maarwat zijn de PPV Buys dramatisch zeg ! Ik lees heel weinig nieuws op dit moment, want ik wil een leuke Royal Rumble zien even kijken of ik het anders beleef, ben nu al 3 weken ongeveer van de echte spoilersites weggebleven (altijd handig die holidays)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_55942052
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 03:20 schreef roepdeman het volgende:
Ik weet het spuit elf, maarwat zijn de PPV Buys dramatisch zeg ! Ik lees heel weinig nieuws op dit moment, want ik wil een leuke Royal Rumble zien even kijken of ik het anders beleef, ben nu al 3 weken ongeveer van de echte spoilersites weggebleven (altijd handig die holidays)
Probleem is dat WWE zelf ook vrolijk verteld wie er in de Rumble zitten
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:15:36 #227
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55942980
Ik ben de laatste tijd juist echt veel te makkelijk te verleiden om spoilers te kijken. Kijk overigens alleen op wrestlingforum.com, WWEHolland heb ik al eens uitgeprobeerd een jaar of twee geleden en dat was dus kut.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:25:09 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55947678
quote:
The rumors surrounding Chris Harris leaving TNA are rampant, and as they say, there's no smoke without fire. Steve Gerweck is now reporting that Harris has quit TNA officially. He is believed to have worked out a good contract with WWE and won't go to development.
quote:
WrestleZone.com is reporting that Ron Killings has verbally agreed to or has already signed a contract with World Wrestling Entertainment. WrestleZone.com will have more on this later.
ZO dat was mijn laatste berichtje hierover.. zo kan ik er wel 5 per dag blijven posten.. we wachten maar af totdat iets officieel is
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:45:59 #229
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55948196
Chris Harris....meh...kan me niet boeien is net Palumbo

Killings vind ik goed, al in zn 1e dagen als K-Kwik was hij te doen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 15:23:05 #230
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55952380
Waar is Sting nu trouwens?
.....Kennedy
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:30:08 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55952552
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef Wessiej het volgende:
Waar is Sting nu trouwens?
TNA, heeft schijnbaar een nieuw contract getekend waarin ze overeen zijn gekomen dat ze hem niet meer elke week gaan gebruiken.. ze gaan hem alleen gebruiken als ze écht een goeie storyline voor hem hebben.

Ouderdom he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 15:53:25 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55953092
Nooit meer dus.
.....Kennedy
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:27:05 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55954068
Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door Tazmaniac op 11-01-2008 17:42:32 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:35:49 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55954261
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 17:17:11 #235
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55955199
TNA Impact
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_55955523
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55956658
Ja of dat de winnaar van de Rumble voor de Cruiserweight title gaat!
pi_55957494
IMPACT!! :|
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:43:45 #239
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55958149
Brahma dat zou echt helemaal niet logisch zijn....je mag dus elke titel kiezen die je wilt (soort MITB) en dan ga je voor de tweederangs titel...niet echt logisch aangezien je als "sporter"toch het hoogste wilt bereiken en dat is de World title en niet de US title...

Stel het is Matt dan kan hij meteen MVP aftroeven door te zeggen dat hij Main Event op WM
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55959416
Dat snap ik wel, maar ze kunnen het natuurlijk wel zo doen dat MVP hem geen kans meer geeft. En dat Matt hem zo zou kunnen verplichten. Ik snap ook wel dat je "in het echt" voor de world title zou gaan. Maar ik zou persoonlijk denk ik ook naar de vent gaan die mij geblesseerd heeft. Al zou dat dan niet zo voor de title meer gaan.

Niet dat Matt zal winnen maar ok. Wat mij ook wel leuk zou zijn is dat Kane een keer zou winnen voordat hij stopt iig. Hij is toch de meest dominante in de rumble altijd. En hij heeft al zoveel voor de WWE gedaan dat hij dat wel verdient
pi_55960658
Kane schijnt liever anderen over te maken dan zelf in de spotlights te staan. Sowieso snap ik het niet dat ze hem geen champ hebben gemaakt toen Khali het werd. Verder zou Kane vs. Undertaker nog 1x, een afscheidsmatch voor beide of 1 van de 2 echt geweldig zijn.
pi_55961638
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:43 schreef Brownietje het volgende:
Kane schijnt liever anderen over te maken dan zelf in de spotlights te staan. Sowieso snap ik het niet dat ze hem geen champ hebben gemaakt toen Khali het werd. Verder zou Kane vs. Undertaker nog 1x, een afscheidsmatch voor beide of 1 van de 2 echt geweldig zijn.
Dat weet ik, maar hij verdient het gewoon. Toen iedereen op Smackdown gewond was stapte hij op om de boel te redden. Maar toen kwamen Batista/Rey/Taker weer terug en was het gedaan met zijn push. En hij zal het heus wel ooit een keer willen hoor, bescheiden ok. Maar hij verdiend het gewoon vind ik
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:31:36 #243
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_55961796
Hij was dé persoon die de streak van Taker had kunnen beëindigen als hij dat wou.. Taker boodt het hem aan. Maar dat sloeg hij af.
pi_55962078
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55964984
En hop:

'CHRIS HARRIS NO LONGER WITH TNA WRESTLING

Chris Harris is no longer a member of the TNA Wrestling roster. We wish him the best of luck in his future endeavors.'

Die hebben het zeker gehoord en dachten van die moeten we niet meer

it staat op de site van TNA trouwens*
  zaterdag 12 januari 2008 @ 09:57:18 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55968143
quote:
Ron "The Truth" Killings has signed with World Wrestling Entertainment. Killings is a 2-time former NWA World champion. He wrestled for WWE briefly back in 2001 as "K-Kwick".

Killings was also telling people at an indy show he was on last week that he was going to sign the contract World Wrestling Entertainment offered him. His deal is an $80,000 per year downside guarantee, thus meaning that he will bypass developmental and head straight for the main roster upon his arrival.
Ik vind dat totaal onlogisch van Chris Harris hoor.. ze laten hem TNA een beetje afzeiken op Impact! en dan laten ze hem vervolgens ook nogus écht gaan!?

Ik hoop wel dat ze met Harris en Killings wat goeds doen bij de WWE en niet gebruiken als jobbers oid

Zal Cena trouwens leuk vinden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 12 januari 2008 @ 14:31:09 #247
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55973085
WWE Magazine met Kennedy op de voorkant binnen, nice
En ja die heb ik alleen gekocht om de cover

Volgende week komt mijn eerste van mijn abbo.
.....Kennedy
pi_55974376
De Wrestling Observer meldt dat de Big Show een meerjarig contract heeft getekend bij de WWE!
Goed nieuws, weer een main eventer erbij.
  Redactie Games zaterdag 12 januari 2008 @ 15:41:19 #249
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55974499
Ik las vanochtend dat een Multiple times World champion een contract heeft getekend, was een andere site, dus zal wel waar zijn

WEEEEEEEEEEEEEl, wel its the big show, bij de RR, als nummer 30, en wint hem ook nog eens
.....Kennedy
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:16:07 #250
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55975128
quote:
Zal Cena trouwens leuk vinden
Pas een interview gelezen met Killings en die zei dat die 2 absoluut geen ruzie hebben met elkaar en dat het in opdracht van TNA was met zn "diss"
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_55975232
Vreemd dat Big Show weer terug komt, hij haate de WWE en zeikte het altijd af. Wou gaan boxen. En nu opeens weer terug? Vreemd. Maar alles voor het geld zeker dan.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:34:52 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55975482
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:16 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Pas een interview gelezen met Killings en die zei dat die 2 absoluut geen ruzie hebben met elkaar en dat het in opdracht van TNA was met zn "diss"
vreemd.. meen me toch een interview met Cena te herinneren waarin hij Killings met de grond gelijk maakte omdat ze ooit ruzie op een of ander vliegveld gehad hadden.. not sure though

Leuk dat Big Show terug is trouwens vind het idd ook een vreemde zaak nadat ie duidelijk had gemaakt dat de WWE hem flink teleurgesteld had.. we kunnen enkel bidden dat hij niet naar RAW gaat.. das nou de laatste brand die geen behoefte heeft aan nóg een main eventer..

that being said.. ik hoop eigenlijk dat het ECW wordt.. anders heb je op SD! wel erg veel 'monsters'
maja met dat Estrada/Vickie gedoe zegt dat natuurlijk ook weer niks
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:50:56 #253
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_55975767
Ik ben Vickie als GM nu al zat om eerlijk te zijn

Dat mens is gewoon niet de persoon om GM te zijn. Ik vond Teddy Long ook niet altijd de leukste, maar hem heb ik nog liever dan Vickie.

Hopelijk komt daar dus echt snel verandering in
World Wrestling Entertainment
pi_55977109
Hoop dat Big Show gewoon weer naar ECW gaat. En gewoon verder gaat waar hij gebleven was. Al vindt ik eigenlijk dat er weinig ruimte voor hem is nu (en dan bedoel ik niet door zijn natuurlijke grote ) Maar we hebben al genoeg "grote mensen" op het moment. Khali, Umaga, Henry, V en Kane. Misschien als face terug laten komen dan
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:53:39 #255
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_55983217
quote:
vreemd.. meen me toch een interview met Cena te herinneren waarin hij Killings met de grond gelijk maakte omdat ze ooit ruzie op een of ander vliegveld gehad hadden.. not sure though
Ron Killings joined ClubWWI.com earlier this week for his first shoot since leaving Total Nonstop Action. Killings spoke for 35 minutes about all aspects of his career. Topics include covering up for Pacman's Jones inability to get physical, going from K-Krush to K-Kwik, what Jerry Jarrett told him prior to his NWA Title Win, why Konnan was unhappy in TNA, Three Live Crew, the Youtube Raps, VKM, TNA's thoughts on WWE's reaction to them, whether it was realistic, Kurt Angle's spot, why he didn't affect the company as much as people might have thought, Lucha psychology vs. American psychology, Curt Hennig, Scott Hall, and much more.

James Guttman welcomes Ron Killings to the show and starts off with the question on everyone's mind right now - His TNA departure. Guttman asked him about his future plans right off the bat. Ron laughed and answered.

"I'm fine, man. A lot of music. Doing a lot of auditions for movies, man. More roles like that and, of course, I'm going back to wrestling too."

James says that many stars need to branch out to expand their horizons in today's business. JG was also surprised that TNA didn't make a bigger play to keep him, especially after the Pacman Jones angle. Killings agreed.

"It was a mutual thing, you know. They're up and running now, which is good and I'm happy for TNA so it was a mutual thing. I just got to the point, man, where I wanted to broaden my horizons. I wanted to do different things a bit."

- ClubWWI.com Break -

In progress, James and Ron have just finished discussing the Youtube Raps from his car. Killings had spoken about TNA's reasoning and what they expected from it (and whether they had realistic expectations). JG asks about John Cena. Big rumors went around that there was heat between Killings and John. Ron says there wasn't.

"There was never any heat between me and John."

Guttman asks if that comes up at times because of the similarities in their gimmicks. Killings says it does. When he left WWE, John came in doing the rap gimmick. He hears about it a lot, but it's all just "rumors."

James then asks about another star that Ron has been alongside for a lot of his career - B.G. James. They were a team in WWE and then in TNA.

"It's like working with a brother. He's cool. Down to Earth. I learned a lot from him."

Guttman says that B.G. has that laid back style and is a white guy that can rap up a storm. Killings says he's quick-witted and always keeps you on your toes. He's someone Killings learned a lot from.

With that, it's time for the question that most people ask about. Pacman Jones. JG asks Ron what it was like when he first learned he would be teaming with Pacman.

"My first thoughts on it…uh, I was excited when I heard about it, first of all. My cousin's a big football fan and he filled me in on all the dirt sheets. The good, the bad, the ugly of it. I was excited about it. I thought it could benefit me. It could benefit TNA as well. It could benefit Spike. Cause he was so widely in the media's eye, you know? I was excited about coming in working with him, man. It was almost like challenging because they had turned this bad picture of him, man, and everyone's perspective of him was like a monster, you know? Upon getting there, man and meeting him, getting to know him personally, and he and I still talk even now. He's a hell of a dude, bro. "

JG gives Ron a chance to speak to his fans directly. Killings tells them to keep an eye out and then busts a rhyme for all listening. That ends the interview and part one of the 99th edition of Radio Free Insanity. Be sure to head to WorldWrestlingInsanity.com or ClubWWI.com to hear part two - 2007's Top Five Moments of Insanity!

Denk dat het vliegveld verhaal ERG opgeblazen is, zoals het zovaak gaat met zulke dingen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:55:17 #256
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_55983269
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_56041655
Zo neemt er eentje eventjes een bump, pfoe.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:03:47 #258
25261 Jihad_Joe
Wat een gare naam
pi_56049145
Jeff Hardy
Oja..., deze link is echt meesterlijk en deze niet
pi_56049859
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:03 schreef Jihad_Joe het volgende:
Jeff Hardy
mini rumble!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:43:15 #260
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56050013
JBL did not cry like TO, whehehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:50:02 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56050170
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2008 @ 16:42:23 #262
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56051382
Wat ik trouwens niet begrijp, zat Shawn Michaels Hearthbreak and Triumph zitten kijken, en met de Montreal Screwjob zei die dat ze weg gingen rennen omdat ze misschien anders wel neergestoken of geschoten werden daar, waarom zou daar een reden voor zijn.

Ze werkte alleen mee met een titlechange, dat was het toch?
.....Kennedy
pi_56052725
Zo drukke dag voor mij zeg Prison Break, Countdown To UFC 80, American Gladiators en Raw.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-01-2008 17:55:16 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:06:16 #264
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56053229
quote:
Wat ik trouwens niet begrijp, zat Shawn Michaels Hearthbreak and Triumph zitten kijken, en met de Montreal Screwjob zei die dat ze weg gingen rennen omdat ze misschien anders wel neergestoken of geschoten werden daar, waarom zou daar een reden voor zijn.

Ze werkte alleen mee met een titlechange, dat was het toch?
Verdiep je verder in de screwjob....Hart wilde de titel niet daar verliezen, McMahon had hem beloofd hem een waardig afscheid te geven voor hij naar WCW ging. Heeft toen met Shawn en wat agents de screwjob bedacht. Is het gek dat het publiek in Montreal CANADA zo pissig was? Je kon namelijk duidelijk zien dat het absluut niet gepland was.

Het geplande einde was namelijk dat Hart Shawn in de Sharpshooter zou hebben, dan zou DX (Chyna/HHH) Hart aanvallen en de Hart Foundation zou hem komen redden tot een glorieus einde met de "hometown heroes" staande in de ring.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2008 @ 18:11:28 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56053329
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:06 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Verdiep je verder in de screwjob....Hart wilde de titel niet daar verliezen, McMahon had hem beloofd hem een waardig afscheid te geven voor hij naar WCW ging. Heeft toen met Shawn en wat agents de screwjob bedacht. Is het gek dat het publiek in Montreal CANADA zo pissig was? Je kon namelijk duidelijk zien dat het absluut niet gepland was.

Het geplande einde was namelijk dat Hart Shawn in de Sharpshooter zou hebben, dan zou DX (Chyna/HHH) Hart aanvallen en de Hart Foundation zou hem komen redden tot een glorieus einde met de "hometown heroes" staande in de ring.....
Ja dat weet ik allemaal wel, mijn verhaaltje kwam over alsof ik er niks van af wist maar vermoorden zou ik ook geen enkele reden voor zien.
.....Kennedy
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:15:57 #266
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56053436
Dan heb jij de verhalen van het worstelen uit Puerto Rico zeker nog niet gehoord? daar werden ze vroeger met van alles bekogeld en zelfs bewerkt met glas en/of messen uit het publiek.

Worstelen is in bepaalde gebieden nou eenmaal een "levenswijze" . In de US heb je ook zulk publiek vooral in NY, Philly en Chicago staan ze erom bekend.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2008 @ 18:17:00 #267
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56053459
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef kidkash19 het volgende:
Dan heb jij de verhalen van het worstelen uit Puerto Rico zeker nog niet gehoord? daar werden ze vroeger met van alles bekogeld en zelfs bewerkt met glas en/of messen uit het publiek
Puerto Rico

Noem je ook een land zeg, daar worstelde de vader van Carlito (en Carlito zelf?) toch ?
.....Kennedy
pi_56053647
Nouja. Bret had misschien kunnen flippen, dat was het ergste geweest. Je zag wel dat het niet zo gepland was maar ook weer niet om dan in ECW style If Bret loses we riot te doen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:26:00 #269
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56053700
Vergeet niet.....het was IN Canada......en Bret is hun bekendste en populairste worstelaar die er ongeveer ooit was en zeker de prominentste. Als jij naar DE Rematch van de afgelopen 5 jaar zit te kijken, 9 maanden in de maak en die eindigt dan op die manier....dan zou ik ook gaan rellen. IK heb er dan veel geld voor neergelegd.

Je ziet in de match ook heel veel beveiliging als ze door het publiek gaan want er zijn echt serieus een paar gasten die Shawn wat aan willen doen...DAN al
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:09:52 #270
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56061165
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef Wessiej het volgende:
Royal Rumble Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit waar blijkt te zijn vind ik je vanaf echt de grootste lul op aarde.
Gebruik toch gvd eens spoilers. Het is veel leuker om te kijken als je niet alles weet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:15:07 #271
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56061309
pff wat een hoop opgeblazen gedoe over die screwjob

durf te wedden dat er niet 1 was die HBK het ziekenhuis in wilde meppen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_56062184
Spoiler voor Raw volgende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:47:53 #273
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56062314
quote:
pff wat een hoop opgeblazen gedoe over die screwjob

durf te wedden dat er niet 1 was die HBK het ziekenhuis in wilde meppen
Jij volgde het duidelijk toen nog niet.....als je dat wel had gedaan had je de impact gesnapt ervan, en ja er waren er genoeg die Shawn wat aan wilden doen, vooral na de beslissing van McMahon
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2008 @ 23:51:49 #274
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56062403
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Cubeforc3 het volgende:
Spoiler voor Raw volgende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het voor 90% ook ja.
.....Kennedy
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:59:04 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56062614
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Jij volgde het duidelijk toen nog niet.....als je dat wel had gedaan had je de impact gesnapt ervan, en ja er waren er genoeg die Shawn wat aan wilden doen, vooral na de beslissing van McMahon
Klopt, maar dan nog.. op dat moment in Canada was er echt wel niemand ie hem écht wat wilde aandoen.. mss daarna toe alles meer dan duidelijk werd ja..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:17:40 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56063046
Watch the tape...heb hem hier nog liggen, het moment dat ze door het publiek gingen was redelijk gevaarlijk voor HBK zelf. Hart en Michaels mochten elkaar al niet en rond die tijd begon het hele internetgebeuren ook op te komen dus mensen hadden al de inside info die ze normaal niet hadden gehad ook al. Aan alles was te merken dat HBK daar echt moest uitkijken, vanaf zn entree, tot de match tot zn aftocht

Kijk het maar eens op Youtube, als hij heeft gewonnen hoeveel mensen iets proberen bij hem, kijk naar zn entree hoeveel mensen iets proberen en hoeveel zooi er naar zn hoofd wordt gegooid (1 beker raakt hem wel vol)

Shawn was toen DE ultieme heel die echt (en dan ook ECHT) het bloed onder je nagels kon halen, dit was een match met ECHTE heat van het publiek, zeker na zn gedoe met de Canadese vlag

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 16-01-2008 00:22:51 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:27:30 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56063268
Daar geef ik je ook geen ongelijk in, was zeker een ongelofelijke klootzak toen en het was ook 110% ECHTE heat maar zover gaan om iemand in coma te slaan of te willen vermoorden.. dat gaat me dan weer wat ver om te beweren.

Blijft natuurlijk wel het meest beruchte moment in de werstling industry lijkt me zo!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:31:51 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56065827
Nou ja laat ik het zo zeggen....je had het toen moeten meemaken en niet nu na alle verhalen en onthullingen. Zou niet de eerste x zijn dat Shawn door een aantal mensen neer wordt gemept

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_56079995
ECW was weer lekker hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgende week wordt ook een goeie show zeg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:16:37 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56094746
Wrestling Observer Newsletter, PWInsider.com, PWTorch

-- Bob Sapp was scheduled to wrestle a match during WWE's tour of Japan next month. The match is off because he has to train for his 2/23 Strikeforce fight.

-- "Hacksaw" Jim Duggan turned 54 yesterday. It was also Snitsky's birthday as he turned 38.

-- Last night's edition of Raw did a 3.6 cable rating. The first hour did a 3.62 while the second hour did a 3.56. Despite the fact that viewership declined as the show progressed, the good news is this week's show drew 0.4 higher than last week's 3.2.

-- WTAE in Pittsburgh is reporting that Kurt Angle will be going to trial for DUI and careless driving, stemming from his arrest on September 28, 2007. Angle appeared at a preliminary hearing in town today and was ordered to stand trial by District Judge Mary Murray. No trial date has been set yet. "We're disappointed the magistrate would allow such a case to continue on based solely on the testimony of a witness, who herself, faces a DUI charge filed by the same department," Angle's lawyer said. "There has to be some articuable fact that the police officer saw on each element of this crime. They don't have it here." On Sept. 28, police said they got calls about Angle's driving after he left a bar and restaurant in Moon Township. On Tuesday, one witness said she saw Angle pull out of the Seashell Bar and Restaurant along Beaver Grade Road the night of the incident, claiming he almost hit a car. Another witness claimed Angle's white Cadillac Escalade almost hit a car, police said. When police went to Angle's nearby home, they said he showed signs of intoxication and they explained that someone had reported his erratic driving. Police said they smelled alcohol and gave Angle a field sobriety test, which they said he failed.

- The reason why Triple H destroyed the titantron on last night’s edition of RAW is because this week was the final week for that particular RAW set. As we reported several days ago and WWE confirmed today, all three brands will be debuting new sets in preparation for their new High Definition programming next week.

- For those that have asked, there were no major legitimate injuries on last night’s edition of RAW. WWE.com did post footage from RAW after it went off the air on the official web site.

-- WWE has removed Lena Yada's profile from the SmackDown & Divas section. When you go to the old page, it's a "Not Found" page. Her profile isn't on the ECW website either. However, she doesn't appear to be in any trouble because on tonight's ECW broadcast, they advertised her for a "Best Body" contest on next week's show.

-- Shantelle Taylor, who was under a developmental contract to WWE before being released in the summer, is featured as the "Sexy Superfan Of The Month" in the latest issue of WWE Magazine. There is a portrait photo and a candid photo of her posing in front of some WWE merchandise, not to mention that they give her a wrestling quiz. There is absolutely no reference made to her wrestling past. She lists her occupation as fitness instructor/promotional model. She signed a deal with WWE in May 2006 and appeared on Deep South Wrestling & Florida Championship Wrestling shows until her release from the company last summer. Taylor appeared on one WWE house show swing last year when she wrestled Jamie Noble as an ambiguous masked wrestler. Officials gave Taylor another look when she wrestled Jillian Hall in a dark match prior to a Smackdown/ECW taping in June. She was reportedly released because creative had nothing for her on the main roster.

- For those that missed it on RAW this past Monday night, Ken Kennedy vs. Shawn Michaels and Triple H vs. a mystery opponent in a Royal Rumble Qualifying Match were announced for next week’s main events. RAW will debut in High Definition next week with a new set from the Hampton Coliseum in Hampton, Virginia.

- It was announced on last night’s broadcast of ECW on Sci-Fi that Kofi Kingston will finally make his television debut on next week’s show. Kingston has been working several house show matches and dark matches in preparation for his debut.

- TNA Wrestling is grooming Samoa Joe for a run with the TNA World Championship. A title run for Joe has been planned for over two years but the decision has pushed back time-after-time because the company did not want to do it too soon. Everyone in TNA understands that timing is everything and feel like that Joe doesn’t have to win the next time he gets a title shot but he needs to prevail in the program in the end. Some have speculated that the time TNA may choose to give Samoa Joe the title could be against Kurt Angle at Lockdown in April.

- While there doesn’t appear to be any immediate interest, friends of Chris Masters have told him not to go to TNA Wrestling. The feeling is that with his size and his young age of 25, it is pretty much inevitable that WWE will take him back so it is in his best interests not to get tied down. Masters was told that TNA is great for superstars that are already a big name commodity because you are pretty much guaranteed a good spot but it’s not really the place for a young guy.

- TNA has not yet sold 1,000 tickets for next month’s Against All Odds pay-per-view at the Bi-Lo Center in Greenville, South Carolina.

- Mike Johnson of the Professional Wrestling Insider is reporting that as of today the WWE Best of RAW DVD has sold 20,687 copies.

- The storyline that WWE is moving forward with regarding JBL’s attack on Chris Jericho from RAW two weeks ago is that Jericho suffered “burn” marks on his neck and a bruised larynx. As the storyline goes Jericho is having “trouble” breathing and speaking.

- Also reported by Mike Johnson, there are plans to release a Jerry Lawler vs. Andy Kaufman action figure set later this year exclusive to Toys R’ Us.

-- John Cena recently spoke to Canada's Edmonton Sun newspaper about keeping a healthy lifestyle and getting in shape. Cena said:

"A lot of people get focused for a month or two months and then just screw off. And then they wonder why they don't get results. I've been training since I was 13, straight up. I don't miss. You know what I'm saying? I've been lucky enough to get results. At the same time, I bust ass. And I can tell anybody out there that if they get in the gym (on a consistent basis) ... they're going to see results. I don't care what program or what diet they're doing. If you don't like being in a gym, find something else to do. Walk, run, play hoops, do something, but stay active because it adds years to your life."

-- For those wondering what former WWE Diva Stacy Keibler has been up to lately, she recently took part in a fashion show in Hollywood, California. Sponsored by Ultra Slim-Fast, the night consisted of “10 weight loss success stories in a runway show, in a celebration of setting and achieving realistic weight loss goals, and body diversity.”

-- Chyna recently told cameras that, contrary to the rumors, she will not be on the upcoming season of Dancing With The Stars. Those rumors were actually started by her publicist, who was standing next to Chyna when she made the claim. Chyna now says she would love to do the show, but has not been asked.

- There is talk that 2008 could be Mick Foley’s last year as a professional wrestler. Foley had even talked about his recent match with Jonathan Coachman on an episode of RAW as to being his last match on television; however, he ended up working with Hornswoggle last week on RAW. From everything that we have heard there are plans to use Mick Foley up until WrestleMania, perhaps being his final run. Foley originally retired from the ring in 2000 with the idea that he would make one or two special appearances each year. As the years have went by those appearances have been much more often although many close to Foley say that he is to the point both physically and mentally where retirement is becoming a very realistic option.

- For those that have asked, Torrie Wilson is still out dealing with back problems. Apparently her back is healing very slowly as Torrie noted in her blog a couple of weeks ago that her problems were getting worse, not better.

- Candice Michelle hopes to be back in action within the next month. Candice, who has been out since cracking her clavicle in a match with Beth Phoenix on the 10/22 edition of RAW, had hoped to return sooner but her rehab has been a lengthy process.

- Advance local advertisements are promoting Chris Jericho & Jeff Hardy vs. WWE Champion Randy Orton & JBL as the dark match main event for the January 28th edition of RAW from the Wachovia Center in Philadelphia, Pennsylvania. This will be one night after the Royal Rumble pay-per-view.

- WWE debuted on SBT in Brazil on January 5th as the companied aired both RAW and SmackDown. This is all part of WWE expanding globally.

-- As of last week, Ron Killings hasn't signed with WWE yet. He's waiting to see if AAA in Mexico offers him a comparable offer to WWE. If they don't, he's expected to sign with WWE. If he goes to AAA, they'll likely want him full-time and so he'll have to move to Mexico.

-- WWE has re-added Lena Yada's profile to the ECW section.

-- Big Show should be back in a WWE ring by the end of the month. Latest plans don't have him debuting at the Royal Rumble because he's definitely not winning it and he'll come across as just one of 30 guys.

-- Developmental wrestler Chett the Jet is in limbo. They wanted to call him up to the main roster and have him do a gimmick remake of the "Polish Power" Ivan Putski, but Johnny Ace found out that he couldn't speak Polish, so the idea was dropped. Now he's not wrestling for OVW nor FCW, though he's still under contract.

-- WWE.com has posted a video of DX giving their thoughts on WWE's move to HD next week. They talk about how everything is going to appear much clearer in HD. They joke around and reference Snitsky & tanlines. The video closes with Triple H joking about HBK's receding hairline after he can't help but stare at it when Michaels briefly takes off his hat.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 14:46:48 #281
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56103152
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Als dit waar blijkt te zijn vind ik je vanaf echt de grootste lul op aarde.
Gebruik toch gvd eens spoilers. Het is veel leuker om te kijken als je niet alles weet
Uhm, 1 post boven mij staat precies hetzelfde, van de Royal Rumble verzin in zelf!
.....Kennedy
pi_56103186
Dat van Mick Foley vindt ik wel grappig steeds trouwens. "Ja ik stop jongens! Nee deze keer meen ik het!" en dan komt hij weer terug

En in dat stukje staat ook dat die match met Coach ze laatste was. Maar hij nu wel in de rumble

Vraag me af of hij het deze keer echt meent. Geniet nog steeds van zijn 1 a 2 keer per jaar terugkomsten
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:53:42 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56103318
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Uhm, 1 post boven mij staat precies hetzelfde, van de Royal Rumble verzin in zelf!
ja dan nog, ook dat is al een spoiler. Het plezier vergaat mij als een verrassing gespoilerd wordt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 14:55:48 #284
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56103377
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:53 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ja dan nog, ook dat is al een spoiler. Het plezier vergaat mij als een verrassing gespoilerd wordt
Wat voor spoiler dan, dat er 1 terugkomt? Misschien is dat wel niet zo, of wel, maar het is op deze 2 pagina's al 20x gezegt, misschien komt die pas over 3 maanden, ik weet dat niet, omdat ik óók nooit spoilers kijk.

Daarom zul je ze ook niet van mij horen.
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 17:43:37 #285
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56108227
Maarja, zal ECW nu een normale set krijgenl, hoop dat hun ook gewoon een grote krijgen, voor de rest tja wat moet je veranderen, zien we wel volgende week.

Wel relaxed HD, ziet er bij mij op een groot scherm meestal niet zo top uit

Zal wel 1,2 gig zijn 1 aflevering denk ik?
.....Kennedy
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:45:45 #286
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_56108278
moet diegene wel een videokaart hebben die HD ondersteunt niet? Althans volgens mij kan je niet "zomaar" HD ontvangen, capturen , downloaden en afspelen

[ Bericht 41% gewijzigd door kidkash19 op 17-01-2008 17:51:06 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 17:58:35 #287
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56108601
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef kidkash19 het volgende:
moet diegene wel een videokaart hebben die HD ondersteunt niet? Althans volgens mij kan je niet "zomaar" HD ontvangen, capturen , downloaden en afspelen
Nee dat hoeft niet, ligt aan het scherm, en zelfs als je een oude crt scherm hebt van 10 jaar oud kan die ook HD uitzenden.

Alleen als je volgens mij een hele trage computer hebt (dus 256 mb ram ed) kan je pc het niet aan, gaat het beeld haperen enz.
.....Kennedy
pi_56108653
Voor de filesize maakt het niet uit btw. Prison Break is ook gewoon HD en dat is ook gewoon 350mb. (40 minuten net zoals ECW)
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 18:16:20 #289
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56108963
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Voor de filesize maakt het niet uit btw. Prison Break is ook gewoon HD en dat is ook gewoon 350mb. (40 minuten net zoals ECW)
Dat staat HD, maar ik download elke dinsdag de écht hd versie binnen van Prison Break, de 256.x versie of iets dergelijks, waarin dus ook vanaf dinsdag alle shows in te zien zijn.

Die is 1,1 gig.
.....Kennedy
pi_56109029
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:16 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dat staat HD, maar ik download elke dinsdag de écht hd versie binnen van Prison Break, de 256.x versie of iets dergelijks, waarin dus ook vanaf dinsdag alle shows in te zien zijn.

Die is 1,1 gig.
Dat is alleen maar voor de resolutie. Kijk maar naar de kwaliteit van een normale Raw, die is echt bagger. Die wordt dan net zoals Prison Break van de 350mb versie. Het wordt mooier maar dan in dezelfde resolutie. De versie van in .x264 is dus heel wat anders.

De normale versie wordt dus ook mooier
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 18:37:34 #291
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56109500
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat is alleen maar voor de resolutie. Kijk maar naar de kwaliteit van een normale Raw, die is echt bagger. Die wordt dan net zoals Prison Break van de 350mb versie. Het wordt mooier maar dan in dezelfde resolutie. De versie van in .x264 is dus heel wat anders.

De normale versie wordt dus ook mooier
Dat is waar, maar dan valt het toch wat tegen, ik ga gewoon voor de 1,5(?) gig versie, ben alleen bang dat ik dan niet alle shows meer kan bewaren.
.....Kennedy
pi_56109776
Heb al een nieuw topic klaar staan.

Ook al een titel, maar kan misschien een betere nog maken. Iemand nog iets leuks?
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 18:52:43 #293
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56109826
Topics gaan te snel hé, rumble titel maar de rumble is nog laaaaaaang niet begonnen
.....Kennedy
pi_56110623
Leuk hoe ze de Rumble eventjes boeken

*geen spoilers over de rumble zelf alleen hoe ze het in elkaar zetten, totaal geen spoilers in principe*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 22:18:23 #295
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56115010
Ik hoop zo dat HHH qualifier volgende week een monster is, Khali of Henry, dat die iig niet meedoen, wat een drama was dat vorig jaar met Khali
.....Kennedy
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:28:55 #296
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56115354
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dan valt het toch wat tegen, ik ga gewoon voor de 1,5(?) gig versie, ben alleen bang dat ik dan niet alle shows meer kan bewaren.
Ik gok dat het bijna 2 gieg wordt. een normale ep zoals Prison Break is 45 minuten en wordt een ruime gieg, dit zal dus wel 2 gieg worden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 22:30:52 #297
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56115411
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik gok dat het bijna 2 gieg wordt. een normale ep zoals Prison Break is 45 minuten en wordt een ruime gieg, dit zal dus wel 2 gieg worden
Ga er ook vanuit ja, elke aflevering verwijderen dan maar, begon net zo'n mooie collectie op te bouwen.

Aparte 500 gb Externe HDD gekocht voor deze shit oa, alle episode's staan erin, PPV's , extra's (paar WM's, alle TLC matches, docu's) en dan nu opeens alles verwijderen, oh noes, denk gewoon dat ik het volhoud en oudere verwijder als dat ding vol komt te zitten.
.....Kennedy
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:32:57 #298
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56115474
whehehehe, ik ga wel alles in hd downen
lekker op mijn ps3 kijken op hdtv
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games donderdag 17 januari 2008 @ 22:34:59 #299
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_56115551
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:32 schreef Paxlie het volgende:
whehehehe, ik ga wel alles in hd downen
lekker op mijn ps3 kijken op hdtv
Lekker is dat idd, doe dat zelf ook, pc aansluiten op tv, moet je voorstellen hoe een normale 4:3 aflevering van de WWE eruit ziet bij mij , het wordt alleen maar beter
.....Kennedy
pi_56115733
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')