vreemd.. meen me toch een interview met Cena te herinneren waarin hij Killings met de grond gelijk maakte omdat ze ooit ruzie op een of ander vliegveld gehad hadden.. not sure thoughquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Pas een interview gelezen met Killings en die zei dat die 2 absoluut geen ruzie hebben met elkaar en dat het in opdracht van TNA was met zn "diss"
Ron Killings joined ClubWWI.com earlier this week for his first shoot since leaving Total Nonstop Action. Killings spoke for 35 minutes about all aspects of his career. Topics include covering up for Pacman's Jones inability to get physical, going from K-Krush to K-Kwik, what Jerry Jarrett told him prior to his NWA Title Win, why Konnan was unhappy in TNA, Three Live Crew, the Youtube Raps, VKM, TNA's thoughts on WWE's reaction to them, whether it was realistic, Kurt Angle's spot, why he didn't affect the company as much as people might have thought, Lucha psychology vs. American psychology, Curt Hennig, Scott Hall, and much more.quote:vreemd.. meen me toch een interview met Cena te herinneren waarin hij Killings met de grond gelijk maakte omdat ze ooit ruzie op een of ander vliegveld gehad hadden.. not sure though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-01-2008 17:55:16 ]
Verdiep je verder in de screwjob....Hart wilde de titel niet daar verliezen, McMahon had hem beloofd hem een waardig afscheid te geven voor hij naar WCW ging. Heeft toen met Shawn en wat agents de screwjob bedacht. Is het gek dat het publiek in Montreal CANADA zo pissig was? Je kon namelijk duidelijk zien dat het absluut niet gepland was.quote:Wat ik trouwens niet begrijp, zat Shawn Michaels Hearthbreak and Triumph zitten kijken, en met de Montreal Screwjob zei die dat ze weg gingen rennen omdat ze misschien anders wel neergestoken of geschoten werden daar, waarom zou daar een reden voor zijn.
Ze werkte alleen mee met een titlechange, dat was het toch?
Ja dat weet ik allemaal wel, mijn verhaaltje kwam over alsof ik er niks van af wist maar vermoorden zou ik ook geen enkele reden voor zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Verdiep je verder in de screwjob....Hart wilde de titel niet daar verliezen, McMahon had hem beloofd hem een waardig afscheid te geven voor hij naar WCW ging. Heeft toen met Shawn en wat agents de screwjob bedacht. Is het gek dat het publiek in Montreal CANADA zo pissig was? Je kon namelijk duidelijk zien dat het absluut niet gepland was.
Het geplande einde was namelijk dat Hart Shawn in de Sharpshooter zou hebben, dan zou DX (Chyna/HHH) Hart aanvallen en de Hart Foundation zou hem komen redden tot een glorieus einde met de "hometown heroes" staande in de ring.....
Puerto Ricoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef kidkash19 het volgende:
Dan heb jij de verhalen van het worstelen uit Puerto Rico zeker nog niet gehoord? daar werden ze vroeger met van alles bekogeld en zelfs bewerkt met glas en/of messen uit het publiek
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef Wessiej het volgende:
Royal Rumble SpoilerAls dit waar blijkt te zijn vind ik je vanaf echt de grootste lul op aarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik toch gvd eens spoilers. Het is veel leuker om te kijken als je niet alles weet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij volgde het duidelijk toen nog niet.....als je dat wel had gedaan had je de impact gesnapt ervan, en ja er waren er genoeg die Shawn wat aan wilden doen, vooral na de beslissing van McMahonquote:pff wat een hoop opgeblazen gedoe over die screwjob
durf te wedden dat er niet 1 was die HBK het ziekenhuis in wilde meppen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:44 schreef Cubeforc3 het volgende:
Spoiler voor Raw volgende week:Denk het voor 90% ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Klopt, maar dan nog.. op dat moment in Canada was er echt wel niemand ie hem écht wat wilde aandoen.. mss daarna toe alles meer dan duidelijk werd ja..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Jij volgde het duidelijk toen nog niet.....als je dat wel had gedaan had je de impact gesnapt ervan, en ja er waren er genoeg die Shawn wat aan wilden doen, vooral na de beslissing van McMahon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgende week wordt ook een goeie show zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, 1 post boven mij staat precies hetzelfde, van de Royal Rumble verzin in zelf!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt te zijn vind ik je vanaf echt de grootste lul op aarde.
Gebruik toch gvd eens spoilers. Het is veel leuker om te kijken als je niet alles weet
ja dan nog, ook dat is al een spoiler. Het plezier vergaat mij als een verrassing gespoilerd wordtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uhm, 1 post boven mij staat precies hetzelfde, van de Royal Rumble verzin in zelf!
Wat voor spoiler dan, dat er 1 terugkomt? Misschien is dat wel niet zo, of wel, maar het is op deze 2 pagina's al 20x gezegt, misschien komt die pas over 3 maanden, ik weet dat niet, omdat ik óók nooit spoilers kijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja dan nog, ook dat is al een spoiler. Het plezier vergaat mij als een verrassing gespoilerd wordt
Nee dat hoeft niet, ligt aan het scherm, en zelfs als je een oude crt scherm hebt van 10 jaar oud kan die ook HD uitzenden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef kidkash19 het volgende:
moet diegene wel een videokaart hebben die HD ondersteunt niet? Althans volgens mij kan je niet "zomaar" HD ontvangen, capturen , downloaden en afspelen
Dat staat HD, maar ik download elke dinsdag de écht hd versie binnen van Prison Break, de 256.x versie of iets dergelijks, waarin dus ook vanaf dinsdag alle shows in te zien zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Voor de filesize maakt het niet uit btw. Prison Break is ook gewoon HD en dat is ook gewoon 350mb. (40 minuten net zoals ECW)
Dat is alleen maar voor de resolutie. Kijk maar naar de kwaliteit van een normale Raw, die is echt bagger. Die wordt dan net zoals Prison Break van de 350mb versie. Het wordt mooier maar dan in dezelfde resolutie. De versie van in .x264 is dus heel wat anders.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat staat HD, maar ik download elke dinsdag de écht hd versie binnen van Prison Break, de 256.x versie of iets dergelijks, waarin dus ook vanaf dinsdag alle shows in te zien zijn.
Die is 1,1 gig.
Dat is waar, maar dan valt het toch wat tegen, ik ga gewoon voor de 1,5(?) gig versie, ben alleen bang dat ik dan niet alle shows meer kan bewaren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is alleen maar voor de resolutie. Kijk maar naar de kwaliteit van een normale Raw, die is echt bagger. Die wordt dan net zoals Prison Break van de 350mb versie. Het wordt mooier maar dan in dezelfde resolutie. De versie van in .x264 is dus heel wat anders.
De normale versie wordt dus ook mooier
Ik gok dat het bijna 2 gieg wordt. een normale ep zoals Prison Break is 45 minuten en wordt een ruime gieg, dit zal dus wel 2 gieg wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan valt het toch wat tegen, ik ga gewoon voor de 1,5(?) gig versie, ben alleen bang dat ik dan niet alle shows meer kan bewaren.
Ga er ook vanuit ja, elke aflevering verwijderen dan maar, begon net zo'n mooie collectie op te bouwen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik gok dat het bijna 2 gieg wordt. een normale ep zoals Prison Break is 45 minuten en wordt een ruime gieg, dit zal dus wel 2 gieg worden
Lekker is dat idd, doe dat zelf ook, pc aansluiten op tv, moet je voorstellen hoe een normale 4:3 aflevering van de WWE eruit ziet bij mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:32 schreef Paxlie het volgende:
whehehehe, ik ga wel alles in hd downen
lekker op mijn ps3 kijken op hdtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |