hmmz.. geloof ik eigenlijk niet zo..quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:05 schreef Cubeforc3 het volgende:
http://www.gerweck.net/news/1199944760.shtml
Chris Harris naar de WWE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Op de advertentie stond anders:En vorig jaar was het ook de bedoeling dat HBK de RR won maar hadden ze ook een uur van te voren geschrapt, dus alles kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Dat zou ong. best dom zijn, daarom lijkt het mij niet echt waar, alvast een soort van uitslag bepalen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het stond ook niet op de poster, het stond bij een een pers announcement ergens bij.
Alles kan veranderen natuurlijk maar ze adverteerde Raw hevig toen.
Wat wisten we al dan van vorig jaar, ben het nu alweer vergetenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach we zien wel
Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.
Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
dus.quote:To update on the rumors about Chris Harris signing with WWE, his TNA contract doesn’t actually run out for at least another week. Legally, he can’t sign a deal with WWE until that contract does expire.
Minder op nieuwssites kijken hoe dichterbij je komtquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach we zien wel
Vond het vorig jaar juist zo jammer dat we al veel wisten over WM al maanden van te voren, en dat lijkt nu weer het geval te zijn. Vindt dat trouwens ook jammer bij de Royal Rumble, weet liever niet wie erin zitten. Het is meer een verassing als Foley opeens als nummer #15 binnenkomt dan als het van tevoren is aangekondigd is dat hij mee doet.
Erg jammer want ik hou juist van de verassingen.
quote:Apparently "Wildcat" Chris Harris has yet to officially sign his WWE contract, but has agreed to contractual terms. The deal between Harris and WWE, negotiated by his agent, is completed.
TNA is downplaying the signing, and spinning it as if he was a crybaby and an attitude problem, and that they don’t care he is leaving the promotion. TNA had apparently not realized his contract lapsed or simply thought WWE would not want him.
WWE has been fielding overtures from TNA talent (or their representatives), so it wouldn’t be surprising to see other TNA departures for Stamford, CT.
Probleem is dat WWE zelf ook vrolijk verteld wie er in de Rumble zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:20 schreef roepdeman het volgende:
Ik weet het spuit elf, maarwat zijn de PPV Buys dramatisch zeg! Ik lees heel weinig nieuws op dit moment, want ik wil een leuke Royal Rumble zien
even kijken of ik het anders beleef, ben nu al 3 weken ongeveer van de echte spoilersites weggebleven (altijd handig die holidays)
quote:The rumors surrounding Chris Harris leaving TNA are rampant, and as they say, there's no smoke without fire. Steve Gerweck is now reporting that Harris has quit TNA officially. He is believed to have worked out a good contract with WWE and won't go to development.
ZO dat was mijn laatste berichtje hierover.. zo kan ik er wel 5 per dag blijven posten.. we wachten maar af totdat iets officieel isquote:WrestleZone.com is reporting that Ron Killings has verbally agreed to or has already signed a contract with World Wrestling Entertainment. WrestleZone.com will have more on this later.
TNA, heeft schijnbaar een nieuw contract getekend waarin ze overeen zijn gekomen dat ze hem niet meer elke week gaan gebruiken.. ze gaan hem alleen gebruiken als ze écht een goeie storyline voor hem hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef Wessiej het volgende:
Waar is Sting nu trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Tazmaniac op 11-01-2008 17:42:32 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Dat weet ik, maar hij verdient het gewoon. Toen iedereen op Smackdown gewond was stapte hij op om de boel te redden. Maar toen kwamen Batista/Rey/Taker weer terug en was het gedaan met zijn push. En hij zal het heus wel ooit een keer willen hoor, bescheiden ok. Maar hij verdiend het gewoon vind ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:43 schreef Brownietje het volgende:
Kane schijnt liever anderen over te maken dan zelf in de spotlights te staan. Sowieso snap ik het niet dat ze hem geen champ hebben gemaakt toen Khali het werd. Verder zou Kane vs. Undertaker nog 1x, een afscheidsmatch voor beide of 1 van de 2 echt geweldig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hop:
'CHRIS HARRIS NO LONGER WITH TNA WRESTLING
Chris Harris is no longer a member of the TNA Wrestling roster. We wish him the best of luck in his future endeavors.'
Die hebben het zeker gehoord en dachten van die moeten we niet meerit staat op de site van TNA trouwens*
![]()
Ik vind dat totaal onlogisch van Chris Harris hoor.. ze laten hem TNA een beetje afzeiken op Impact! en dan laten ze hem vervolgens ook nogus écht gaan!?quote:Ron "The Truth" Killings has signed with World Wrestling Entertainment. Killings is a 2-time former NWA World champion. He wrestled for WWE briefly back in 2001 as "K-Kwick".
Killings was also telling people at an indy show he was on last week that he was going to sign the contract World Wrestling Entertainment offered him. His deal is an $80,000 per year downside guarantee, thus meaning that he will bypass developmental and head straight for the main roster upon his arrival.
Ik hoop wel dat ze met Harris en Killings wat goeds doen bij de WWE en niet gebruiken als jobbers oid![]()
Zal Cena trouwens leuk vinden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
WWE Magazine met Kennedy op de voorkant binnen, nice
En ja die heb ik alleen gekocht om de cover
Volgende week komt mijn eerste van mijn abbo......Kennedy![]()
De Wrestling Observer meldt dat de Big Show een meerjarig contract heeft getekend bij de WWE!
Goed nieuws, weer een main eventer erbij.![]()
Ik las vanochtend dat een Multiple times World champion een contract heeft getekend, was een andere site, dus zal wel waar zijn
WEEEEEEEEEEEEEl, wel its the big show, bij de RR, als nummer 30, en wint hem ook nog eens
.....Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |