waarschijnlijk wel jaquote:
Prima en alles, maar laat hem alsjeblieft niets met de main events doen..quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Wessiej het volgende:
Cena misschien sneller hersteld en nog voor WM
John Cena voor de IC titlequote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Prima en alles, maar laat hem alsjeblieft niets met de main events doen..
Dat bedoel ik dus helemaal niet.. het zou wel heel erg gestoord zijn als hij weer een match kan neerzetten op WM, daar geloof ik helemaal niets van. Daarom ben ik juist zo bang dat ze hem gaan laten interferen bij het main event.quote:Op zondag 30 december 2007 20:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
John Cena voor de IC title, right.
Laat hem maar lekker met Orton Y2J en JBL een fatal 4 way match doen bij WM
Ja want dat is echt nodig voor de grootste show van het jaarquote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Wes_FR het volgende:
Mwah, een kleine appearance lijkt me nog wel leuk.. Zou in ieder geval damn good zijn voor de buyrates.
Das een nieuwe wrestler.. Ricky "Yellow Frog" Smith.. bekend om zijn schitterende frog splashquote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Ik wist niet dat house shows gele kikkers hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:48 schreef Wessiej het volgende:
Die nieuwe presentator
If you can smelllllllllllllllllllllllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als mensen dat denken zijn ze toch al gek lijkt mij
![]()
Die nieuwe presentator
If you can smelllllllllllllllllllllllllllllHad ik dan gezegd dat ik die vent echt slecht vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die nieuwe presentator
If you can smelllllllllllllllllllllllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy New Year iedereen trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |