waarschijnlijk wel jaquote:
Prima en alles, maar laat hem alsjeblieft niets met de main events doen..quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Wessiej het volgende:
Cena misschien sneller hersteld en nog voor WM
John Cena voor de IC titlequote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Prima en alles, maar laat hem alsjeblieft niets met de main events doen..
Dat bedoel ik dus helemaal niet.. het zou wel heel erg gestoord zijn als hij weer een match kan neerzetten op WM, daar geloof ik helemaal niets van. Daarom ben ik juist zo bang dat ze hem gaan laten interferen bij het main event.quote:Op zondag 30 december 2007 20:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
John Cena voor de IC title, right.
Laat hem maar lekker met Orton Y2J en JBL een fatal 4 way match doen bij WM
Ja want dat is echt nodig voor de grootste show van het jaarquote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Wes_FR het volgende:
Mwah, een kleine appearance lijkt me nog wel leuk.. Zou in ieder geval damn good zijn voor de buyrates.
Das een nieuwe wrestler.. Ricky "Yellow Frog" Smith.. bekend om zijn schitterende frog splashquote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Ik wist niet dat house shows gele kikkers hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:48 schreef Wessiej het volgende:
Die nieuwe presentator
If you can smelllllllllllllllllllllllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als mensen dat denken zijn ze toch al gek lijkt mij
![]()
Die nieuwe presentator
If you can smelllllllllllllllllllllllllllllHad ik dan gezegd dat ik die vent echt slecht vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die nieuwe presentator
If you can smelllllllllllllllllllllllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy New Year iedereen trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef Wes_FR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wether you think you can, ore can't youre right.
Onze Johannesquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik zei het toch ergens in November, JBL komt terug in Januari, niemand geloofde mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:15 schreef Wes_FR het volgende:
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]Kwam niet echt lekker over afgelopen vrijdag idd, vraag me af of dat wel wat gaat worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TNA is altijd erg langzaam de laatste paar maanden. Scene geeft er niet meer zoveel om lijkt het wel. Er is wel een versie uit de pre gekomen pas:quote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Wessiej het volgende:
Waarom staat Final Resolution er nog niet op?
Dit is een prima kwaliteit normaal gesproken, ik zou deze dus gewoon binnen halen!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
TNA is altijd erg langzaam de laatste paar maanden. Scene geeft er niet meer zoveel om lijkt het wel. Er is wel een versie uit de pre gekomen pas:
[15:42] <@BTZ-PRe> :: { PRE } :: { TV } :: { TNA.Final.Resolution.2008.iNTERNAL.PPV.DSR.XviD-KYR } ::
Nog even wachten totdat hij ergens verschijnt dus.
Ja maar hij stond nog nergens dus. Maar nu welquote:Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit is een prima kwaliteit normaal gesproken, ik zou deze dus gewoon binnen halen!
Neej, Lashley is iddde enige gekleurde wrestler op het rosterquote:Op maandag 7 januari 2008 18:22 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk trouwens dat lashley bij de royal rumble terug komt, want hij zit wel in de promo.. of heeft de wwe meerdere negerts?
Kijk je wel eens of nietquote:Op maandag 7 januari 2008 18:22 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk trouwens dat lashley bij de royal rumble terug komt, want hij zit wel in de promo.. of heeft de wwe meerdere negerts?
John Cenaquote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk je wel eens of niet?
Lashley, Shelton, Big Daddy V, Boogeyman, ron simmons, mark henry, burke, kofi kingston.
Zal vast nog wel wat vergeten zijn.
Rhodes maakt de matches voor ECW, en hij wilt een meer serieuze toon en dus alleen worstelen, weinig gimmick gezeik enz. Daarom heeft hij besloten om Boogeyman alleen voor kleine promo's te doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef 1knowFeaR het volgende:
trouwens al tijd niks meer gehoord rondom Boogeyman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Nee dan moet je Ashley hebben....gratenbaal met een doodshoofd erop.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Alsof we WWE Divas leuk vinden om hun worstel kwaliteit en charisma
Daarvan zijn er maar weinig. Mickie James/Melina/Victoria en Candice misschien een beetje. Maar daar houdt het wel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best ppv of 2008 so far!
[ Bericht 5% gewijzigd door Wessiej op 09-01-2008 13:15:38 ].....Kennedy
Het zit nu vast aan haar onderbroek, maar wie weet vliegen ze allebei er een keertje af.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:22 schreef Tazmaniac het volgende:
hahaha Wessiej, bespaar ons dat liever
Was volgens mij in de 2e match die A.K. bij TNA had.. daarna gelukkig nooit meer voorgekomen!!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:50 schreef Wessiej het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef Wes_FR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik keek vroeger altijd voor Trish en Torriequote:Op woensdag 9 januari 2008 01:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Alsof we WWE Divas leuk vinden om hun worstel kwaliteit en charisma
Daarvan zijn er maar weinig. Mickie James/Melina/Victoria en Candice misschien een beetje. Maar daar houdt het wel op.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef Wes_FR het volgende:
[..]heel dom gedaan vind ik.. was overduidelijk wat er gebeurde en er is op diverse sites veel commentaar op geleverd.. maja dat blijf je toch houden met mensen die niet begrijpen waar het bij wrestling om draait!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat was ik denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:00 schreef Wouter2006 het volgende:
ik zag bij iemand:
female wrestler of the year: Trish Stratus
Was die niet allang gestopt in 2007 dan :S
Persoonlijke smaak heh, ik vindt Ashley er leuk uitzienquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:48 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nee dan moet je Ashley hebben....gratenbaal met een doodshoofd erop.
Je vergat trouwens Beth Phoenixenne....Melina mag je wel weglaten want zo goed is die niet, al is ze wel verbeterd het afgelopen jaar. Candice......laten we zeggen dat ze haar best doet
Ze is 1 week niet op de show ...vorige week hadden Mickie/Melina/Beth nog een hele aardige match op Raw.quote:En Beth was ik vergeten ja. Maar die zie je de laatste tijd niet zoveel meer merk ik Waarschijnlijk omdat zij nogal gezicht zou verliezen als ze zou meedoen aan een lingerie pillow fight
Dan wil ik wel eens weten in wat voor discotheken jij komtquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ze is 1 week niet op de show ...vorige week hadden Mickie/Melina/Beth nog een hele aardige match op Raw.
En idd een pillow fight is niks voor haar...tenzij ze iedereen door het bed heen gooit.
Kijk in de gemiddelde discotheek rond en je ziet genoeg Ashleys
die feud gaat veel te snel. Dat moeten ze echt gaan rekken maar beiden kunnen er echt een superfeud van makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of valt die hele JBL en Yericho tegen?
Het aantal is dit jaar naar beneden gegaan hoor. New Years Revolution is weg, December To Dismember is weg en Cyber Sunday gaat ook weg als het goed is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef Wes_FR het volgende:
Daar ligt dan ook het nadeel van het grote aantal PPV's tegenwoordig.. feuds moeten veel te snel worden afgerond om een maand later voor de volgende PPV alweer een nieuwe feud klaar te hebben liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe match voor Royal Rumble: *staat ook gewoon op wwe.com*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar ik vind het nog steeds te veel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het aantal is dit jaar naar beneden gegaan hoor. New Years Revolution is weg, December To Dismember is weg en Cyber Sunday gaat ook weg als het goed is.
Er zit trouwens wel genoeg tijd tussen Armageddon en de Rumble, maar ze bouwen het wat minder goed op. De tijd is er iig wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:57 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het nog steeds te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik vind de Rumble steeds minder intressant worden...Mja ik zit een beetje met hetzelfde gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoelde in de Rumble match zelf.quote:Die heb je nu nogsteeds. Dan komt V of Henry en die gaan er op liggen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
ik bedoelde in de Rumble match zelf.
Ik denk trouwens dat Taker niet wint maar wel een titlematch tegen Edge krijgt, het zal wel hetzelfde gaan als met Taker vorig jaar. De winnaar mag kiezen tegen welke champ hij mag worstelen op WM
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
De EC is voor de andere titel, dus als de WHC al bezet is door een smackdown star die de RR wint, zitten er alleen nog maar van RAW op, en andersom.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef kidkash19 het volgende:
Wie zegt dat de EC alleen voor Raw is? misschien is het daar ook wel gemixt aangezien iedereen tegenwoordig tegen elkaar gaat in de shows en PPVs.
Vind ook dat ze iedereen die een singles match heeft gehad op de Rumble ook gewoon in de Rumble match doen....geeft weer wat charme met persoonlijke feuds/gebeurtenissen
Ik hoop op Kennedy, jij toch ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef kidkash19 het volgende:
right hahahaha miscommunicatie aan mijn kant zeg maar
En toch denk ik niet dat Taker hem wint maar misschien wel op de 1 of andere manier in de EC terecht komt (als SD! de keuze is van de Rumble winnaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |