Ze is 1 week niet op de show ...vorige week hadden Mickie/Melina/Beth nog een hele aardige match op Raw.quote:En Beth was ik vergeten ja. Maar die zie je de laatste tijd niet zoveel meer merk ik Waarschijnlijk omdat zij nogal gezicht zou verliezen als ze zou meedoen aan een lingerie pillow fight
Dan wil ik wel eens weten in wat voor discotheken jij komtquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ze is 1 week niet op de show ...vorige week hadden Mickie/Melina/Beth nog een hele aardige match op Raw.
En idd een pillow fight is niks voor haar...tenzij ze iedereen door het bed heen gooit.
Kijk in de gemiddelde discotheek rond en je ziet genoeg Ashleys
die feud gaat veel te snel. Dat moeten ze echt gaan rekken maar beiden kunnen er echt een superfeud van makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of valt die hele JBL en Yericho tegen?
Het aantal is dit jaar naar beneden gegaan hoor. New Years Revolution is weg, December To Dismember is weg en Cyber Sunday gaat ook weg als het goed is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef Wes_FR het volgende:
Daar ligt dan ook het nadeel van het grote aantal PPV's tegenwoordig.. feuds moeten veel te snel worden afgerond om een maand later voor de volgende PPV alweer een nieuwe feud klaar te hebben liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe match voor Royal Rumble: *staat ook gewoon op wwe.com*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar ik vind het nog steeds te veel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het aantal is dit jaar naar beneden gegaan hoor. New Years Revolution is weg, December To Dismember is weg en Cyber Sunday gaat ook weg als het goed is.
Er zit trouwens wel genoeg tijd tussen Armageddon en de Rumble, maar ze bouwen het wat minder goed op. De tijd is er iig wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:57 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het nog steeds te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik vind de Rumble steeds minder intressant worden...Mja ik zit een beetje met hetzelfde gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoelde in de Rumble match zelf.quote:Die heb je nu nogsteeds. Dan komt V of Henry en die gaan er op liggen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
ik bedoelde in de Rumble match zelf.
Ik denk trouwens dat Taker niet wint maar wel een titlematch tegen Edge krijgt, het zal wel hetzelfde gaan als met Taker vorig jaar. De winnaar mag kiezen tegen welke champ hij mag worstelen op WM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
De EC is voor de andere titel, dus als de WHC al bezet is door een smackdown star die de RR wint, zitten er alleen nog maar van RAW op, en andersom.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef kidkash19 het volgende:
Wie zegt dat de EC alleen voor Raw is? misschien is het daar ook wel gemixt aangezien iedereen tegenwoordig tegen elkaar gaat in de shows en PPVs.
Vind ook dat ze iedereen die een singles match heeft gehad op de Rumble ook gewoon in de Rumble match doen....geeft weer wat charme met persoonlijke feuds/gebeurtenissen
Ik hoop op Kennedy, jij toch ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:35 schreef kidkash19 het volgende:
right hahahaha miscommunicatie aan mijn kant zeg maar
En toch denk ik niet dat Taker hem wint maar misschien wel op de 1 of andere manier in de EC terecht komt (als SD! de keuze is van de Rumble winnaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |