Het ziet er gewoon niet uit, dat is het hele punt. Of duitsers auto's kunnen bouwen of niet heeft daar niks mee te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:17 schreef DrDarwin het volgende:
Plak er een Porsche plaatje op en de jubelstemming barst meteen los over het gedurfde design.
Zo werkt dat nou eenmaal tegenwoordig, alsof alleen Duitsers auto's kunnen bouwen.
Dus als het snel is moet het ook maar mooi zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:17 schreef DrDarwin het volgende:
Zolang er geen VAG verwant logo op zo'n auto zit wordt het meteen afgedaan als niks.
Plak er een Porsche plaatje op en de jubelstemming barst meteen los over het gedurfde design.
Zo werkt dat nou eenmaal tegenwoordig, alsof alleen Duitsers auto's kunnen bouwen.
Nee, 'het is alleen maar mooi als het Duits is'...dat is de trend tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dus als het snel is moet het ook maar mooi zijn
En als je weet dat Jan Des Bouvrie ook al in zo'n Duitse doos rijd is de keuze zo gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef NED het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar als je geld hebt om een auto te kopen die onder de 4 seconden naar de 100 sprint en je koopt deze ipv een willekeurige andere auto die dat ook kan, dan heb je bij mij al een streepje voor.
Ik zou deze veel liever hebben dan een Ferrari, Porsche of Lamborghini.
Veel exclusiever dan die overige 13 in een dozijn sportwagens
En dan nog rijd ik liever in een CCX als ik dan toch geld genoeg hebquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Die Duitse meuk is toch ook gewoon lelijk. Mooie auto's komen uit Italië of Engeland!
Dat is ook meteen een heleboel geld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef NED het volgende:
[..]
En dan nog rijd ik liever in een CCX als ik dan toch geld genoeg heb
En op welke planeet vindt dit schouwspel plaats als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:00 schreef NED het volgende:
de Veyrons word je bekans ook mee doodgegooit tegenwoordig
Liever doodgegooid met een Veyron dan met een plaat damwandplaat in de IJtunnel, zo is het dan ook wel weer!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:00 schreef NED het volgende:
de Veyrons word je bekans ook mee doodgegooit tegenwoordig
ja, want Porsche staat bekend om zijn goede design en niet om de techniekquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:17 schreef DrDarwin het volgende:
Zolang er geen VAG verwant logo op zo'n auto zit wordt het meteen afgedaan als niks.
Plak er een Porsche plaatje op en de jubelstemming barst meteen los over het gedurfde design.
Zo werkt dat nou eenmaal tegenwoordig, alsof alleen Duitsers auto's kunnen bouwen.
beter zoekenquote:Ik kon geen topic vinden die gewijd was aan deze auto
Ik denk dat je de gt-r beter tegen de m5's en clk amg's van deze wereld kan vergelijken. De gt-r kwa prijs in dat segment vallen. Een porsche 911 turbo is leuk als benchmark maar niet als vergelijking.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:12 schreef NED het volgende:
Fugie, waar moeten we een Skyline dan wel mee vergelijken volgens jou?
imo issie ook niet te vergelijken met een Impreza of een Lancer Evo.
Volgens mij issie gewoon de enige in zn klasse
Zal best, maar jij hebt ze in je MyAT staan. Met zoekfunctie hier op dit moment kun je die topics niet vinden. En aangezien mijn helderziendheid niet de mate van Jomanda bereiktquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter zoeken
Nieuwe Nissan GT-R
centraal sky topic Nissan Skyline GT-R Deel III
en er is nog veeel meer.
Je onderschat deze auto wanneer je alleen naar de prijs kijkt en 'm met die auto's vergelijkt. De R34 GT-R, en zeker in V-Spec of andere extra snelle uitvoeringen zoals de Nismo N1 en Nur hoorde altijd thuis in de supersportwagenklasse qua prestaties. Sterker nog, in het Japanse GT kampioenschap reed deze auto naast Porsche GT3's en McLaren F1's...en won daar meestal van. Deze nieuwe GT-R is op papier nog een stuk sneller dan de R34 dus het lijkt me logischer om deze auto juist wel met bijvoorbeeld de Porsche 911 turbo en Ferrari 430 Scuderia te vergelijken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gt-r beter tegen de m5's en clk amg's van deze wereld kan vergelijken. De gt-r kwa prijs in dat segment vallen. Een porsche 911 turbo is leuk als benchmark maar niet als vergelijking.
Zal in NL wel iets van ¤120k wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal leuk Maarten, maar waarom kost dat ding dan zo'n belachelijke fooi? 70k dollar wtf, dat is 50k euroHoe kan dat?
Japanners kunnen auto's bouwen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal leuk Maarten, maar waarom kost dat ding dan zo'n belachelijke fooi? 70k dollar wtf, dat is 50k euroHoe kan dat?
mwa vergleken met vw ofzo wel ja, maar porsche is toch wel even van een iets ander niveau dan die 'naaimachines' uit azie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Japanners kunnen auto's bouwen.
Duitsers maken melkkoetjes voor belachelijke prijzen, maar innovatief kunnen ze niet bij de Japanners in de schaduw staan.
Auto's zijn in Amerika sowieso veel goedkoper dan in Nederland. De 911 turbo kost daar iets van $120k terwijl je daar in NL bijna 2 euroton voor neertelt. Daarnaast is $70k inderdaad wel goedkoop voor een supersportwagen, maar Nissan kiest hier blijkbaar voor een zeer concurrerende prijs om een breed marktsegment te kunnen bereiken, iets wat ze zich als volumemerk kunnen veroorloven omdat ze hun winsten op de reguliere modellen verdienen, iets wat de pure sportwagenmerken niet kunnen. En bij Ferrari en Porsche betaal je natuurlijk ook gewoon voor de brand name. Ik denk dat de GT-R in Nederland rond de 100.000 euro zal zitten, wat nog steeds een heel aantrekkelijke prijs is voor de snelst accelererende productieauto van het moment.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal leuk Maarten, maar waarom kost dat ding dan zo'n belachelijke fooi? 70k dollar wtf, dat is 50k euroHoe kan dat?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Japanners kunnen auto's bouwen.
Duitsers maken melkkoetjes voor belachelijke prijzen, maar innovatief kunnen ze niet bij de Japanners in de schaduw staan.
Een jap koop je met je verstand, een ferrari koop je met je hart en een porsche koop je als je op de club niet met een jap aan kan komen zetten en als je met je pens niet meer in een ferrari pastquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa vergleken met vw ofzo wel ja, maar porsche is toch wel even van een iets ander niveau dan die 'naaimachines' uit azie.
Dus de RB26DETT is een naaimachine?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa vergleken met vw ofzo wel ja, maar porsche is toch wel even van een iets ander niveau dan die 'naaimachines' uit azie.
Duitsers pwnen japanners dus echt wel ff met innovatieve techniekenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Japanners kunnen auto's bouwen.
Duitsers maken melkkoetjes voor belachelijke prijzen, maar innovatief kunnen ze niet bij de Japanners in de schaduw staan.
Net of PK het enige is wat boeit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:35 schreef Party_P het volgende:
120k euro. Niet slecht. Wat heb je voor die prijs nog meer:
- BMW 650i, 367pk
- Corvette Z-06, 512pk
- Maserati Coupé GT, 390pk
- Morgan Aero 8, 286pk
- Porsche 911 Carrera 4 Coupé, 325pk
Alleen de corvette komt er goed in de buurt. De nieuwe GT-R heeft een verrekte goede prijs, als die voor 120k tekoop zal zijn.
Ja ok, ik heb alleen pk's erbij gezet om een richting te geven van de prestaties van de auto. De Nissan GT-R rijdt een 911 van dezelfde prijs helemaal zoek op het circuit. Alleen tegen de Z06 zal die het lastig krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Net of PK het enige is wat boeit.
10 keer eerder een BMW 6-serie of Porsche 911 dan een Nissan GT-R
Voor sommigen blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Net of PK het enige is wat boeit.
10 keer eerder een BMW 6-serie of Porsche 911 dan een Nissan GT-R
Dat zou me ook geen hol interesserenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:05 schreef Party_P het volgende:
De Nissan GT-R rijdt een 911 van dezelfde prijs helemaal zoek op het circuit. Alleen tegen de Z06 zal die het lastig krijgen.
En jij bent weer bij af.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Techno het volgende:
Eerlijk is eerlijk, van techniek hebben de Japanners wel degelijk kaas van gegeten, maar qua design blijft het vrijwel altijd steken op tupperware niveau. Helaas gaat dit laatste ook weer op voor deze GT-R.
ik vond ze met de zoekfunctie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:01 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Zal best, maar jij hebt ze in je MyAT staan. Met zoekfunctie hier op dit moment kun je die topics niet vinden. En aangezien mijn helderziendheid niet de mate van Jomanda bereiktging ik er dan maar vanuit dat dit het eerste topic was.
Zeker hebben ze wel verstand van techniek (en ook gebruikt!), maar zoals eerder reeds vermeld maakt een paar indrukwekkende cijfertjes nog geen "mooie sportwagen", maar dat zullen verschillende fokkertjes hier wel nooit begrijpen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Techno het volgende:
Eerlijk is eerlijk, van techniek hebben de Japanners wel degelijk kaas van gegeten, maar qua design blijft het vrijwel altijd steken op tupperware niveau. Helaas gaat dit laatste ook weer op voor deze GT-R.
begrepen verschillende fokkertjes maar eens dat smaak iets persoonlijks is...quote:Op zondag 23 december 2007 12:33 schreef Herr.Flick het volgende:
maar dat zullen verschillende fokkertjes hier wel nooit begrijpen...
Mja, aardig. Maar wat een zouteloos zaaddodend kutcommentaar zegquote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef Sloper het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FIZLhbUgaxY
gruwelijk!
Het gaat toch ook om de auto...quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, aardig. Maar wat een zouteloos zaaddodend kutcommentaar zeg
Als ik de keuze had tussen een 911 en een GT-R (of 1 van de voorgangers, de skylines), dan ga ik absoluut voor de GT-R (of skylines). Waarom? De 911 ziet er nog steeds uit als een uitgerekte VW Kever. En 911 en design? Houd een 911 uit de jaren 70 ernaast en het is bijna dezelfde autoquote:Op zondag 23 december 2007 12:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zeker hebben ze wel verstand van techniek (en ook gebruikt!), maar zoals eerder reeds vermeld maakt een paar indrukwekkende cijfertjes nog geen "mooie sportwagen", maar dat zullen verschillende fokkertjes hier wel nooit begrijpen...
Leg aub geen woorden in mijn mond, dat zijn mijn woorden niet, en ook nooit geweest!quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Party_P het volgende:
[..]
Als ik de keuze had tussen een 911 en een GT-R (of 1 van de voorgangers, de skylines), dan ga ik absoluut voor de GT-R (of skylines). Waarom? De 911 ziet er nog steeds uit als een uitgerekte VW Kever. En 911 en design? Houd een 911 uit de jaren 70 ernaast en het is bijna dezelfde autoHoe bedoel je veranderd design?
Het enige opzienbare is de al eerder genoemde Cayenne.
Trouwens wel jammer dat Nissan niet meer de RB26DETT gebruikt. Dat blok kon gemakkelijk hetzelfde vermogen aan als het blok wat ze nu gebruiken, alleen is de RB26 een stuk lichter qua gewicht.
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Leg aub geen woorden in mijn mond, dat zijn mijn woorden niet, en ook nooit geweest!
Duitsers kunnen en maken mooie auto's, en de jappen doen niets anders, maar idd, zoals hier eerder beschreven is smaak een persoonlijk iets, en niet iets wat met cijfertjes te maken heeft...
![]()
persoonlijk vind ik het "porsche design" monsterlijk, veel mooier dan een andere sportauto, en dat ie "nooit is veranderd" vind ik juist het geniale van dit merk, maar ook dat is persoonlijk, en heeft verder niets met de herkomst te maken van de auto(bouwer).
Dat zal dan de reden zijn dat de ontwikkelafdeling van Porsche voor zo goed als alle autoproducenten ontwikkelt, waaronder alle Jappen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
Duitsers maken melkkoetjes voor belachelijke prijzen, maar innovatief kunnen ze niet bij de Japanners in de schaduw staan.
Hallo Stevie! Ik wist niet dat je NL kon...quote:Op zondag 23 december 2007 08:52 schreef DrDarwin het volgende:
Ik blijf erbij dat als je het niet geweten had, en er had een porsche plakplaatje op die Nissan neus gezeten dat de superlatieven je hier om de oren gevlogen waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overigens benieuwd hoe succesvol een bedrijf als Nissan Design zou kunnen zijn... Dit even ter overdenking.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Iemand de aflevering van Top Gear gezien met de Aston DB5 en de E-type? Waarin Jeremy lyrisch was over deze oude auto's zo lang er moderne techniek in was gemikt.quote:Op maandag 24 december 2007 11:59 schreef Party_P het volgende:
Het is inderdaad redelijk geniaal dat porsche nog steeds auto's bouwt die gebasseerd zijn op de 60/70 modellen, maar dan in een modern jasje, weinig fabrikanten die ze dat nadoen.
Dan hebben die Japanners het goed gedaan, want de gemiddelde Japanse auto is betrouwbaarder dan een Duitse auto.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:02 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Duitsers pwnen japanners dus echt wel ff met innovatieve techniekenJe kan die duitsers echt niet onderschatten, zij hebben heel wat hoogstandjes de autowereld ingebracht.
Dat vind ik dan weer erg lelijk, maar goed. Deze auto is er ook niet om mooi te zijn, of betrouwbaar, of innovatief, of hip. Deze is er om snel te zijn, en verder niks. En wel: Dat luktquote:
Nix-an is vwb betrouwbaarheid niets bijzonders. Mazda is de beste Jap, dan toyota en nix-an komt daar ver achteraan.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:20 schreef RealZeus het volgende:
Ik koop liever een Nissan dan een Porsche, al is het alleen maar om de betrouwbaarheid.
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nix-an is vwb betrouwbaarheid niets bijzonders. Mazda is de beste Jap, dan toyota en nix-an komt daar ver achteraan.
Porsche is een van de meest betrouwbare merken.
De reden dat jij een nix-an koopt zal dus niet zoveel met betrouwbaarheid te maken hebben...
eerste hit met google..quote:Zij baseren deze lijst op een database met 55.000 auto van hun klanten in Engeland. De top 10 ziet er als volgt uit:
Nou Porsche niet betrouwbaar? Een aantal jaar geleden (rond 2000 was dat ongeveer) dat de porsches van eind jaren 80 zeer betrouwbaar waren.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan hebben die Japanners het goed gedaan, want de gemiddelde Japanse auto is betrouwbaarder dan een Duitse auto.
Ik koop liever een Nissan dan een Porsche, al is het alleen maar om de betrouwbaarheid.
Buiten dat: Nissan heeft wel meer leuk speelgoed gemaakt. De Sunny GTI-R was ook leuk, met 4 wd en 225 pk. (kom ik aan in mijn Sunny met 90 pk)
Ik baseer mij op veel onderzoeken en niet die enkele waar alleen Jappen op voorkomen (en zeker niet als het van het blad is wat begint met "What", aangezien het een feit van algemene bekendheid is dat dit een blad is waar je met geld een goede positie kan kopen).quote:
Baseren is niet wederkerendquote:Op donderdag 27 december 2007 16:19 schreef DS4 het volgende:
Ik baseer mij
Leuke semantische drogredenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:19 schreef DS4 het volgende:
aangezien het een feit van algemene bekendheid
Leuk. Ik vind het een lijst met resultaten die erg uit de gemiddelde lijn liggen.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef MrTorture het volgende:
Die lijst wordt niet gemaakt door het blad Whatcar, maar door een verzekeraar.
Nou, ik heb er weinig problemen mee. Hij diet het wanneer ik dat wil. Maar ik moet wel toe geven dat mijn eerste auto een Nissan was en dan blijf je toch hangen. En de Citroën en de Peugeot bevielen toch minder.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nix-an is vwb betrouwbaarheid niets bijzonders. Mazda is de beste Jap, dan toyota en nix-an komt daar ver achteraan.
Porsche is een van de meest betrouwbare merken.
De reden dat jij een nix-an koopt zal dus niet zoveel met betrouwbaarheid te maken hebben...
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leuk. Ik vind het een lijst met resultaten die erg uit de gemiddelde lijn liggen.
Je hebt gelijk. Wat een prutsers daar! Ik snap niet waar ze al die info vandaag halen na het vergelijken van slechts 55000 auto's. Ik ben omquote:Models were ranked according to the frequency of failure and based on a database of over 55,000 vehicles.
Ik heb weinig tot geen problemen met mijn auto, ondanks dat deze inmiddels ruim 16 jaar oud is en 270.000 km heeft gelopen...quote:Op donderdag 27 december 2007 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ik heb er weinig problemen mee. Hij diet het wanneer ik dat wil.
Ben ik het niet zo mee eens. Op papier misschien. Maar het gevoel in een Jap is er een van droefenis. Althans, verreweg de meeste Jappen ontnemen mij al het plezier in autorijden.quote:Feit is wel dat je bij Japanners een stuk meer auto voor je geld krijgt.
Fijn dat je dat wil inzien.quote:
55.000quote:Wat een prutsers daar! Ik snap niet waar ze al die info vandaag halen na het vergelijken van slechts 55000 auto's.
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd: niets bijzonders. Dat is nog wel even wat anders.quote:Kut auto's die nissan's
Toch heeft mijn collega zonder raar te doen (is een zeer rustige en serieuse bestuurder) enorm veel problemen gehad met z'n nieuwe C4.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef DS4 het volgende:
Er zijn geen slechte auto's meer, er zijn nog wel mensen die hun auto slopen. Alleen af en toe gaat er wat mis. Maar als je veel problemen hebt met je auto, dan ligt het meestal aan jezelf. Zeker als het mechanisch is.
Is dat geen nissan? Heb uit betrouwbare bronnen (ds4) gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toch heeft mijn collega zonder raar te doen (is een zeer rustige en serieuse bestuurder) enorm veel problemen gehad met z'n nieuwe C4.
Nou, geen slechte auto's? Ik heb voor mijn werk in een Renault gereden en na 100000kilometer kon je er donder op zeggen dat er van alles stuk ging. En ik reed hem netjes warm en zo.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot geen problemen met mijn auto, ondanks dat deze inmiddels ruim 16 jaar oud is en 270.000 km heeft gelopen...
De BMW van mijn vrouw heeft inmiddels al weer vanaf nieuw 110.000 km gereden zonder 1 foutje.
Er zijn geen slechte auto's meer, er zijn nog wel mensen die hun auto slopen. Alleen af en toe gaat er wat mis. Maar als je veel problemen hebt met je auto, dan ligt het meestal aan jezelf. Zeker als het mechanisch is.
[..]
Ben ik het niet zo mee eens. Op papier misschien. Maar het gevoel in een Jap is er een van droefenis. Althans, verreweg de meeste Jappen ontnemen mij al het plezier in autorijden.
Ja, Renault hangt dan ook wel stijf onderaan...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:07 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb voor mijn werk in een Renault gereden
Officiële cijfers die ik onder ogen kreeg: 0-100 4,7 sec. (conservatief gelet op pk/gewicht, maar de meting uit de OP is zonder meer bizar snel gelet op pk/gewicht verhouding, verwacht dus een waarheid in het midden) en top 309 km/u.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is de topsnelheid van deze blijkbaar enorm betrouwbare launch control kliko nou?
Je kunt het echt niet laten he..quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:20 schreef StefanP het volgende:
Lelijke grafbak.
Maar ik verheug me er nu al op dat die 'Japanse tupperware' alle peperdure Italianen en Duitsers alle hoeken van de ring laat zien (no pun intended). Ach, gelukkig kunnen de eigenaren van die exoten het hoofd ferm omhoog houden, want ze hebben een lederen interieur en een echt Zwitsers klokje in hun dashboard.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:20 schreef StefanP het volgende:
Ach, gelukkig kunnen de eigenaren van die exoten het hoofd ferm omhoog houden, want ze hebben een lederen interieur en een echt Zwitsers klokje in hun dashboard. smaak.
Ah, een GTx?quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een porsche.....
Nog meer Japanse rijst op de Ring, ook Toyota/Lexus gaat de Porkers voorbij:quote:Op zaterdag 29 december 2007 04:20 schreef StefanP het volgende:
Maar ik verheug me er nu al op dat die 'Japanse tupperware' alle peperdure Italianen en Duitsers alle hoeken van de ring laat zien (no pun intended).
Vooralsnog zijn het allemaal cijfers die door de fabriek als marketingtool worden gebruikt en staat de GT2 bovenaan.quote:Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Sinds de Jappen van die 280hp gentlemen's agreement af zijn gaat het de goede kant op.
De Europese merken kunnen hun borsten nat gaan maken!
Precies. Eerst zien, dan geloven.quote:
en zelfs als het officieel is zal het niet geaccepteerd worden..quote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het allemaal cijfers die door de fabriek als marketingtool worden gebruikt en staat de GT2 bovenaan.
Het is net zoiets als vanuit een trainingskamp claimen dat de heer zusenmezo het wereldrecord 100m sprint heeft verbeterd. Zelfs al is het waar: het telt niet.
Dit is gewoon onzin. Als het officieel is, is er niet met slicks gereden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en zelfs als het officieel is zal het niet geaccepteerd worden..
"ze hebben met slicks gereden"
"de track was 5 graden warmer"
enz. enz. enz.
Het is in ieder geval ongefundeerd.quote:
Het is gewoon een feit dat als een Jap iets beter doet dan een Europeaan het vaak niet zonder slag of stoot geaccepteerd wordt.quote:
Alsof er geen tegenspraak is ten aanzien van de prestaties van Porsche... Als je verwacht dat op fok iedereen het met elkaar eens gaat zijn ben je zeker van teleurstellingen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is gewoon een feit dat als een Jap iets beter doet dan een Europeaan het vaak niet zonder slag of stoot geaccepteerd wordt.
Ik ben benieuwd of het draadje ooit komt...quote:maar ik ben benieuwd naar het draadje hier op fok als het zover is!
In mijn beleving een stuk minder.quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alsof er geen tegenspraak is ten aanzien van de prestaties van Porsche... Als je verwacht dat op fok iedereen het met elkaar eens gaat zijn ben je zeker van teleurstellingen.
Ik ook!quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DS4 het volgende:
Ik ben benieuwd of het draadje ooit komt...
Ik had het over de teleurstelling aangaande de verwachting dat iedereen het met elkaar eens gaat zijn...quote:Op maandag 31 december 2007 03:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Voor mij geen teleurstellingen, ik ben aan geen enkel merk gehecht, dus heb ook nimmer met teleurstellingen te maken op dit vlak.
Waarom zou er anders een forum bestaan? Dus ook dat stelt mij niet teleurquote:Op maandag 31 december 2007 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had het over de teleurstelling aangaande de verwachting dat iedereen het met elkaar eens gaat zijn...
Ik denk dat die constatering meer perceptie is dan iets anders. Zelfs al is het zo: wat kan jou het schelen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het ging mij om het feit (en dat weet je best) dat als een Jap iets presteert dit meestal niet echt gewaardeerd wordt itt wanneer onze Europese vrinden zoiets weten te presteren.
Het kan mij niet veel schelen, ik vraag me alleen af wat voor opmerkingen er komen mocht een Jap het snelste zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 15:23 schreef DS4 het volgende:
Zelfs al is het zo: wat kan jou het schelen?
Planning eind 2008, maar zou ook 2009 kunnen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:26 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wanneer komt die Nissan naar Europa/NL?
DS4, kom er maar inquote:
Moet ik herhalen dat de GT-R bij Sport Auto de legendarische verhalen tot op heden niet waar heeft kunnen maken?quote:
n dat ook echt onafhankelijke filmpjes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?![]()
Heel verdacht!
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Supra_Turbo het volgende:
Lijkt me niet dat iedereen zit te jokken wel?
Om te beginnen heb ik in het filmpje gezien dat er met de 911 turbo flink dwars gegaan werd. Dat is leuk en aardig, maar absoluut niet de manier om zo snel mogelijk te rijden met deze auto.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?![]()
Heel verdacht!
als het om duitse auto's gaat jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:27 schreef DS4 het volgende:
Ik weet niet wie die knakker is, maar Sport Auto staat wat dat betreft gewoon als een benchmark vanwege de zorgvuldigheid. De dag dat youtube een betrouwbare bron wordt ligt denk ik nog heel ver in de toekomst.
Maar het valt niet te ontkennen dat die kerel met die gele porsche niet optimaal rijdtquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het om duitse auto's gaat ja![]()
die zijn zo pro duits als het maar kan
kan natuurlijk ook aan de eigenschappen van de porsche liggen hequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar het valt niet te ontkennen dat die kerel met die gele porsche niet optimaal rijdt
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook aan de eigenschappen van de porsche liggen he
Gelul.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
die zijn zo pro duits als het maar kan
Foei... dat is geen (pro?) Duits 'onafhankelijke' instelling... dus dat telt niet... ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
trekt sneller op, sneller op circuit ondanks dat de concurrent op cup banden staat.... Goh welke auto bedoel ik toch![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hjwJl4t-DF8
http://www.youtube.com/watch?v=XzEivL1Kruo
Jaaaaaaaaaa, maar dit is niet de ring en niet op exact hetzelfde moment gereden, dus de condities waren anders....en...en....enz...enz...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html
Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
Poeh, dat scheelt toch weer behoorlijk op 1 rondje. Hij pakt dus de Turbo en nu ook de GT3, idd een verdomd goeie auto en zeker voor dit geld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html
Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
ondanks dat de concurrent op cup banden staat
Het doet echt pijn hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html
Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
De gewichts/vermogen verhouding ligt in het voordeel van de GT3. Een GT-R is 350kg zwaarder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef GT3 het volgende:
[..]
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
en de prijs.... De gt-r is gewoon sneller.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef GT3 het volgende:
[..]
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
Och jee... die hebben we nog niet gehad hoor...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
Hij wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd over
De skyline staat op sportieve/performance all-weather banden terwijl de GT3 op straatlegale circuitbanden staat .....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Hij wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd
Wat zou pijn moeten doen dan? De GT-R presteert op niveau 911 Turbo. Porsche heeft nog drie snellere modellen daarboven zitten...quote:
Je moet niet zo zeiken. De GT-R heeft geen nadeel met de banden die gewoon net zoals de Sport Cup 2 compound en profiel hebben die op circuitgebruik is geënt. Iets anders beweren houdt in dat je de banden van de GT-R nog niet hebt bekeken. Persoonlijk vind ik DAT de grootste prestatie aan de hele auto. Het zijn nl. echt superbanden. Wat Bridgestone ook wel is toevertrouwd. Het is jammer dat de EU al jarenlang niet meer de beste banden van Bridgestone krijgt... nog afgezien van dit soort speciale banden (die het dan ook alleen zo perfect werken op het specifieke model). Maar goed, dat is een compleet andere discussie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef 1299 het volgende:
Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd over
De Pilot Sport Cup 2 is ook all-weather en presteert bij droog minder dan de gewone Sport Cup.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
all-weather[/b] banden terwijl de GT3 op straatlegale circuitbanden staat
Je ziet em anders in dat youtube filmpje hierboven de GT3 pakken....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat zou pijn moeten doen dan? De GT-R presteert op niveau 911 Turbo. Porsche heeft nog drie snellere modellen daarboven zitten...
Als je dan ziet hoe die GT3 over de baan gaat (veel te veel driften in sommige bochten) vind ik het ronduit lachwekkend hoeweinig voorsprong de GT-R weet te pakken met AWD en meer vermogen en meer koppel bij lage toeren. Verder is de GT-R gewoon schoftig zwaar als het verglijkt met Duitse, Italiaanse en Amerikaanse concurenten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je ziet em anders in dat youtube filmpje hierboven de GT3 pakken....
Meer vermogen, meer gewicht, AWD, meer koppel bij lage toeren en een veel lagere prijs en dan (laten we het eens worden) toch net zo snel als een 911 turbo of GT3. Voor dat geld. Lijkt me iets waar je niet omheen kunt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:00 schreef GT3 het volgende:
[..]
Als je dan ziet hoe die GT3 over de baan gaat (veel te veel driften in sommige bochten) vind ik het ronduit lachwekkend hoeweinig voorsprong de GT-R weet te pakken met AWD en meer vermogen en meer koppel bij lage toeren. Verder is de GT-R gewoon schoftig zwaar als het verglijkt met Duitse, Italiaanse en Amerikaanse concurenten.
Enige voordeel wat die wagen heeft is z'n prijskaartje, verder is het allemaal niet zo bijzonder.
Zo'n zware auto die al snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche en kan het niet hebben als iemand het een klote bak vindt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat zou pijn moeten doen dan? De GT-R presteert op niveau 911 Turbo. Porsche heeft nog drie snellere modellen daarboven zitten...
Ik ben niet zo van de youtube. Er is een ringtijd neergezet door Sport Auto en die was op niveau Turbo. Dat er een youtube filmpje is van een GT-R die sneller is zal allemaal wel. De Ringtijd wordt niet voor niets door de autowereld als benchmark gezien. Dat heeft alles te maken met het feit dat het een zo gevarieerd circuit is, zo lang ook, dat een auto echt op alle fronten wordt getest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef Repeat het volgende:
Je ziet em anders in dat youtube filmpje hierboven de GT3 pakken....
Als je voor zo min mogelijk geld zo snel mogelijk over het circuit wil moet je bij Ariel aankloppen. Die maken auto's die zelfs sneller dan de GT2 zullen zijn over de Ring (en ook de CGT). Het is alleen wat frisjes in de auto.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
Voor dat geld. Lijkt me iets waar je niet omheen kunt.
Ik heb nooit gezegd dat Porsche "beter" is. Sterker nog, ik heb altijd gezegd dat de term "beste" bij auto's onzin is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:27 schreef tevebe het volgende:
Zo'n zware auto die al snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche en kan het niet hebben als iemand het een klote bak vindt.
Blijf maar volhouden dat Porsche beter is.
Jamaar dan zouden eik alle auto's onder exact dezelfde omstandigheden gereden moeten worden.quote:De Ringtijd wordt niet voor niets door de autowereld als benchmark gezien.
Nee. Ik behandel het EXACT hetzelfde als de eerste tijd van Sport Auto. Ik stel dat we moeten afwachten op een goede test met een auto die uit de showroom is getrokken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:34 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jij trekt de geloofwaardigheid van de tests op YouTube in twijfel,
Dat laatste gebeurt, het eerste kan niet, maar Sport Auto zet de omstandigheden erbij en bij flink afwijkende omstandigheden komen ze een andere keer terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:01 schreef NED het volgende:
Een beetje temperatuur of luchtvochtigheid kan een hoop uitmaken. Zeker op zo een lang circuit.
Plus dat de ene coureur de andere niet is, dus ze zouden ook door dezelfde coureur getest moeten worden.
Dan zou je een coureur ergens uit Zimbabwe moeten vinden, want een duise coureur zou dan ook niet eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:01 schreef NED het volgende:
Plus dat de ene coureur de andere niet is, dus ze zouden ook door dezelfde coureur getest moeten worden.
[als-de-gtr-langzamer-is-dan-de-porsche]Ja maar... ja maar... uhhm... de GT-R is niet goed ingereden...[/als-de-gtr-langzamer-is-dan-de-porsche]quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:06 schreef DS4 het volgende:
Nee. Ik behandel het EXACT hetzelfde als de eerste tijd van Sport Auto. Ik stel dat we moeten afwachten op een goede test met een auto die uit de showroom is getrokken.
Kom dan met bronnen waar de Porsche sneller is. Tot nu toe heb ik alleen bronnen gezien en gelezen waarbij de Skyline wint.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Porsche "beter" is. Sterker nog, ik heb altijd gezegd dat de term "beste" bij auto's onzin is.
Het gaat momenteel over de vraag of de GT-R nu echt sneller is. Ik waag dat te betwijfelen en geef gemotiveerd aan waarom. Daarbij stel ik uitdrukkelijk dat we moeten afwachten.
Daar staan anderen tegenover die op basis van youtube () concluderen dat de GT-R sneller is en daarmee basta.
Misschien moet je eens leren lezen.
p.s.
De 911 turbo is natuurlijk ook gewoon een zwaargewicht (zeker met alle opties die er op de meeste testauto's opzitten zal het verschil minimaal zijn, vermogen is gelijk... niet zo gek dat de prestaties dan ook redelijk overeen (lijken te) komen).
Daar begint het inderdaad op te lijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Die tellen niet, want daar wint de Porsche niet.
Alleen als een duitser, van een duits blad, in een duitse auto (Porsche dus) over een duits circuit knalt (Ring), dan telt het.
Als je leert lezen scheelt dat mij typwerk. Maar goed: Sport Auto voor de tigste keer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef tevebe het volgende:
Kom dan met bronnen waar de Porsche sneller is.
Blabla. Ik heb gemotiveerd aangegeven waarom ik waarde hecht aan de lijst van Sport Auto. Ofwel je bestrijdt die argumenten, ofwel je accepteert het, maar ga niet zo lopen blaten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Die tellen niet, want daar wint de Porsche niet.
Alleen als een duitser, van een duits blad, in een duitse auto (Porsche dus) over een duits circuit knalt (Ring), dan telt het.
B.v. het blok bij de GT3 en turbo... Dat is sterker dan het gewone watergekoelde blok van de 996/997. En nu? Vind jij het verontrustend dat een blok uit de jaren 80 zo goed blijkt dat ze het 20 jaar later nog gebruiken? Is dat relevant?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wanneer komt er een VOLLEDIG nieuwe 911?
Bij BMI zag ik dat ze nog steeds bepaalde onderdelen gebruiken van oudere Porsche's (964,993, etc)
Rustig maar!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:42 schreef DS4 het volgende:
B.v. het blok bij de GT3 en turbo... Dat is sterker dan het gewone watergekoelde blok van de 996/997. En nu? Vind jij het verontrustend dat een blok uit de jaren 80 zo goed blijkt dat ze het 20 jaar later nog gebruiken? Is dat relevant?
De meeste klanten van Porsche stellen prijs op het feit dat de 911 nog steeds de 911 is. Voor mensen die dat niets vinden zijn er andere auto's op de markt.
Je kreeg ook een serieus antwoord.quote:
Winnen? Ik stel dat we af moeten wachten... Ik ben niet degene die een conclusie wenst te trekken. Nog afgezien van het feit dat autootjes iha een subjectief verhaal vormen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:56 schreef Stellendam het volgende:
In elk topic probeert hij continu ieder discussie te winnen, dat het op den duur zelfs vervelend wordt...
Ik lig er wakker van. Echt waar!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef ThinAir het volgende:
Deze keiharde waarheid zal DS4 niet zo leuk vinden
Mijn standpunt heb ik al lang uitgelegd. Dat sommigen dat niet wensen te begrijpen... jammer dan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:21 schreef ThinAir het volgende:
Erken je nu dan dat de GT-R op rondes sneller is dan 911 Turbo
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn standpunt heb ik al lang uitgelegd. Dat sommigen dat niet wensen te begrijpen... jammer dan.
Ik snap sowieso niet dat er niemand zich achter de oren krabt ten aanzien van het verschil van 6 seconden. Dat is enorm!
Even afgezien van de vraag welke van de twee op die baan de snelste tijd neer zou zetten... het is natuurlijk wel bijzonder dat de auto met de minste pk per kg niet alleen het snelste is, maar zo veel sneller. Nou zit je natuurlijk wel even met 4wd vs 2wd als je het over de Vette hebt, maar dat even terzijde.
Als je nu weet dat de test is gedaan in Californië, een staat die niet bekend staat om de lage temperaturen, en de GT-R standaard op r-compound staat... En als je dan weet dat bij hoge temperaturen straatbanden veel minder gaan presteren en gripproblemen krijgen, zeker als je de spanning laat staan op het standaard niveau... En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had en de Z06 ook gripproblemen kende (waarbij ik je kan vertellen dat de 911 turbo helemaal niet zoveel problemen heeft met onderstuur en ik niet beter weet dan dat de Z06 echt verdomd goed rijdt)...
Mijn idee: het verschil zit iig voor een groot deel in de banden bij die test.
Het grappige is dat er alleen middels ridiculisering op kan worden gereageerd, maar inhoudelijke argumenten ver te zoeken zijn...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef ThinAir het volgende:
Ah, hier ligt het dus ook aan de banden volgens jou. Oke.
Ga maar eens best motoring kijken, daaruit blijkt dat de 911 Turbo op het circuit (ook onder niet al te hoge temperaturen) echt niet zo mega stabiel op de weg ligt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef DS4 het volgende:
En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had
Ik heb er mee gereden op snelheid, dus ik weet precies hoe de 911 turbo rijdt. En je bent het snelst door er strak mee te rijden, hetgeen ook zonder meer kan: het is nl. voor een sportauto juist een lievertje (te lief misschien wel). Dat de GT-R nog minder van de bestuurder vraagt dan de 911 heb ik inmiddels begrepen. Ik vind dat alleen geen kwaliteit voor een sportauto. Als ik snel en makkelijk wil, dan ga ik wel een Mercedes AMG halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Party_P het volgende:
Ga maar eens best motoring kijken, daaruit blijkt dat de 911 Turbo op het circuit (ook onder niet al te hoge temperaturen) echt niet zo mega stabiel op de weg ligt.
Snel rijden doe je idd door strak te rijden, driften is leuk, maar kost tijd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb er mee gereden op snelheid, dus ik weet precies hoe de 911 turbo rijdt. En je bent het snelst door er strak mee te rijden, hetgeen ook zonder meer kan: het is nl. voor een sportauto juist een lievertje (te lief misschien wel). Dat de GT-R nog minder van de bestuurder vraagt dan de 911 heb ik inmiddels begrepen. Ik vind dat alleen geen kwaliteit voor een sportauto. Als ik snel en makkelijk wil, dan ga ik wel een Mercedes AMG halen.
True, en ik val voor deze auto omdat ik 'm er gewoon enorm tof uit vind zien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef Stefan740 het volgende:
Om overigens niet te spreken van het feit dat waarschijnlijk meer dan de helft van de mensen zou kiezen op design ipv de rondetijd op de ring bij aanschaf.
Ik weet niet wie deze onzin op durft te schrijven... Iedereen met een beetje verstand van zaken weet dat rollenbanktests allesbehalve nauwkeurig zijn. Het enige waar ze goed voor zijn is een voor-na meting om te kijken of aanpassingen een gewenst effect hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef Supra_Turbo het volgende:
GT-R blijkt heftiger dan Nissan beweert
Dat kan zeker. Sowieso moet je rekening houden met het feit dat niet iedere motor exact hetzelfde aantal pk heeft. Zeker in de VS moet je zorgen dat je iig het vermogen levert welke je claimt (vraag maar eens na bij Mazda...).quote:Op woensdag 9 april 2008 17:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Dat de GT-R meer levert dan de door Nissan opgegeven waarde zou goed kunnen.
fuck it.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
In CAR staat trouwens een wat beter stukje over de GT-R (lees: niet overladen met petjesforumpraat). Het zal je deugd doen dat de GT-R daar ook sneller is dan de 911 Turbo (een seconde), maar ze zetten er wel eerlijk bij dat ze zelf ook twijfelen of ze wel het maximale uit de 911 hebben gehaald.
O well...
Als het niet meer is dan een momentopname, dan is iedere conclusie voorbarig...quote:
zolang je blijft beweren dat elk exemplaar anders is wel jaquote:Op woensdag 9 april 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het niet meer is dan een momentopname, dan is iedere conclusie voorbarig...
Kennelijk weet jij niet wat "momentopname" betekent en voorts heb ik niet gesteld dat elk exemplaar anders is, maar dat het vermogen altijd een beetje zal fluctueren (en dat is gewoon een feit).quote:Op woensdag 9 april 2008 19:23 schreef Tjabbo het volgende:
zolang je blijft beweren dat elk exemplaar anders is wel ja
Dus eigenlijk is wat je zegt dat de Nissan nog een stuk sneller is als je em laat rijden door ervaren coureurs?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef Jimmeh het volgende:
Die GT-R wint alleen maar met gemak in die autotests omdat het een Playstation op wielen is.
Gewoon lekker lomp vol gas, de computers regelen alles wel.
De Porsche Turbo en andere versies zijn gewoon veel meer rijders auto’s, waar wel enige stuurvaardigheid voor nodig is.
Op de Nurburgring kan de GT-R het nog steeds niet waar maken, omdat de Porsche tijden in dit geval wel door ervaren (race)coureurs neer gezet zijn. Van autojournalisten geloof ik niet dat ze het uiterste uit de auto’s halen…
Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt dat een autojournalist wel in staat is om 99% uit een GT-R te krijgen en bij een Porsche niet, waardoor de voorsprong van de GT-R, als er een echte coureur achter het stuur zit, zal verdwijnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef Repeat het volgende:
Dus eigenlijk is wat je zegt dat de Nissan nog een stuk sneller is als je em laat rijden door ervaren coureurs?
Begin 2009 (als de GT-R naar Europa komt) staat er een nieuwe reeks van de 911...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:14 schreef 1299 het volgende:
Ik voel het aan mijn water dat dit ding de 911 alle hoeken van de kamer laat zien bij de volgende 100 testen
Zo waar...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:27 schreef tevebe het volgende:
Zo'n zware auto die alle snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche.
in japan ofzo kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...quote:Op donderdag 10 april 2008 09:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Begin 2009 (als de GT-R naar Europa komt) staat er een nieuwe reeks van de 911...
In de VS rijden VS modellen van de 911 rond. Die zijn niet zelden (ik weet dat bij de 997 reeks overigens niet zeker) hoger gezet en slapper geveerd. Een zeer populaire manier in de VS om je Porsche beter op het circuit te maken is het monteren van de standaard EU-model (eigenlijk: RoW, rest of world) veren+dempers. Daarnaast zijn de VS modellen vaak ruimer uitgerust, dus zwaarder.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Repeat het volgende:
in de VS kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
Ik beheers Japans te slecht om de tests in Japan te begrijpen... En ook Japanse Porsches hebben wijzigingen (alleen weet ik daar niet wat de verschillen exact zijn). Japans model is marktspecifiek.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Repeat het volgende:
in japan ofzo kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef DirtyHarry het volgende:
DS4 wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd
Deze vond ik ook wel aardig.quote:
Er is geen productieversie van de GT-R V-spec en dus kan deze niet een snellere tijd bij de productieversies neergezet hebben.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef HunterPrior het volgende:
Kijken we naar de rondetijden op Ring, waar de GT-R V-spec bij EERSTE TESTRIT sneller is dan Carrera GT:
Het is alleen een indicatie van waar deze conceptversie al in staat is.. je weet wel, een prototype waar nog een en ander aan te verbeteren valt. Ik heb dan ook nergens gezegd dat het een productieversie was, sluwe rat dat je bent..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is geen productieversie van de GT-R V-spec en dus kan deze niet een snellere tijd bij de productieversies neergezet hebben.
Het is echt zo sim-pel.
O, een prototype. Dan mag de 962 ook meedoen. Die is een ruime minuut sneller dan die 7.25 die werd genoemd.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef HunterPrior het volgende:
Het is een conceptversie.. je weet wel, een prototype. Ik heb dan ook nergens gezegd dat het een productieversie was, sluwe rat dat je bent..
Net als die prototypes van Donkervoort (die overigens WEL officieel getimed zijn). Alleen haalt de productieversie daar ook niet die tijden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef HunterPrior het volgende:
je weet wel, een prototype waar nog een en ander aan te verbeteren valt.
Behalve dan dat de GT-R V-Spec ook daadwerkelijk als productiemodel gepland is.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, een prototype. Dan mag de 962 ook meedoen. Die is een ruime minuut sneller dan die 7.25 die werd genoemd.
Dag hoor.
Er rijden al lang en breed 962's rond op de openbare weg (niet veel, maar toch). Ik had de opmerking mijlenver zien aankomen...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef PeeJay1980 het volgende:
Behalve dan dat de GT-R V-Spec ook daadwerkelijk als productiemodel gepland is.
Een circuitwagen op kenteken weten te regelen, maakt het nog geen productiemodel natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er rijden al lang en breed 962's rond op de openbare weg (niet veel, maar toch). Ik had de opmerking mijlenver zien aankomen...
(natuurlijk is het geen vergelijk, maar een prototype is natuurlijk ook geen vergelijk met een productiemodel, nog afgezien van het feit dat de tijd van niveau "roddel" is)
Het is ook geen vergelijk, maar als we het toch over prototypes moeten hebben, dan haal ik natuurlijk de prototype van stal.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef PeeJay1980 het volgende:
Een circuitwagen op kenteken weten te regelen, maakt het nog geen productiemodel natuurlijk
Dat staat dus gewoon NERGENS te lezen. Feit is wel dat de nieuwe elfer sneller zal zijn. En die komt toch echt gelijktijdig met de GT-R in Europa op de markt. Sterker nog: de elfer komt eerder.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:42 schreef tevebe het volgende:
Nu is de 997 al enige tijd op de markt en zegt Porsche dat ze niet alles eruit hebben gehaald.
Als je straks je traantjes (die je kennelijk laat omdat iemand niet onder de indruk is van wat testjes) op droogt, dan zul je zien dat ik die opmerking niet heb geplaatst.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ja precies.
Als er een ervaren racecoureur met de 911 gaat scheuren, dan valt er nog veel meer winst te behalen.
Maar als diezelfde coureur in de GT-R gaat trappen, dan valt er bijna niks vanaf te rijden.
Als het puur om de snelheid gaat doet de prijs er weer niet toe.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Repeat het volgende:
Dat kan, maar hier gaat het puur om de snelheid en dan lijkt het me een valide punt.
Volgens mij is die er nu nog niet, dus of het een feit is betwijfel ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat staat dus gewoon NERGENS te lezen. Feit is wel dat de nieuwe elfer sneller zal zijn. En die komt toch echt gelijktijdig met de GT-R in Europa op de markt. Sterker nog: de elfer komt eerder.
Whehe, dat vind ik een mooie opmerkingquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:02 schreef DS4 het volgende:
McDonalds vult ook, maar toch betaal ik graag meer voor een sterrentent. Ook al krijg ik daar per euro minder calorieën.
Gelukkig biedt een Porsche naast snelheid ook nog luxe, comfort en status. Dat kan je van een Supra of skyline niet echt zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef StefanP het volgende:
Porsche
Veel te duur. Over weinig waar voor je geld krijgen gesproken... alleen de allerduurste topmodellen weten een beetje snel te rijden (en zelfs dan krijgen ze een pak slaag van de vette en andere spotkoedkope 'rommel'); de rest is niet meer dan een vrouwenautootje (Boxster) of een midlife crisis patsbak (alle andere modellen).
Die GT-R vind ik trouwens ook niet mooi hoor, maar ik vind het wel prachtig dat wederom een spotgoedkope 'prutsbak', die de helft kost van een beetje Porsche, even laat zien dat Japan en de VS > exoten.
Dat zijn dingen die niet van belang zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Gelukkig biedt een Porsche naast snelheid ook nog luxe, comfort en status. Dat kan je van een Supra niet echt zeggen
Daar ging iets mis met posten, dat was niet mijn hele postquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die niet van belang zijn.
Toch alleen maar snelheidverneukend
haha, ik zie 'tquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Daar ging iets mis met posten, dat was niet mijn hele post
Vind ik ook.quote:Oke, het zijn geweldig snelle wagens, en als dat is wat je zoekt dan is het een ideale auto voor jou. Maar om nou te zeggen dat exoten maar troep zijn omdat ze (standaard) minder snel zijn, is gewone een pure uiting van domheid.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:45 schreef Jimmeh het volgende:
Neem een standaard quartz horloge, stukken nauwkeuriger dan een duur mechanisch horloge, toch is er een markt voor mooie dure mechanische horloges, als je er achter bent waarom snap je ook dat mensen veel liever een Porsche of Italiaanse exoot hebben dan een Nissan...
De nieuwe versie is altijd sneller. Waarom zou dat ineens nu niet zo zijn (zeker aangezien het gewicht hetzelfde blijft en het vermogen toe zal nemen)?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef fathank het volgende:
Volgens mij is die er nu nog niet, dus of het een feit is betwijfel ik.
Ik dacht dat je bedoelde sneller dan de GT-R, maar je doelde dus op de "oude" 911. Duidelijk. Point taken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
De nieuwe versie is altijd sneller. Waarom zou dat ineens nu niet zo zijn (zeker aangezien het gewicht hetzelfde blijft en het vermogen toe zal nemen)?
Ik heb nog geen rondetijden op de nordschleife gezien door sport auto.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
De nieuwe versie is altijd sneller. Waarom zou dat ineens nu niet zo zijn (zeker aangezien het gewicht hetzelfde blijft en het vermogen toe zal nemen)?
Vooruit, je hebt gelijk: het is geen feit, maar een redelijke verwachting.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:43 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nog geen rondetijden op de nordschleife gezien door sport auto.
Jij spreekt uit ervaring? Natuurlijk heb je al vijf exoten en drie Supras en Skylines gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Gelukkig biedt een Porsche naast snelheid ook nog luxe, comfort en status. Dat kan je van een Supra of skyline niet echt zeggen
Oke, het zijn geweldig snelle wagens, en als dat is wat je zoekt dan is het een ideale auto voor jou. Maar om nou te zeggen dat exoten maar troep zijn omdat ze (standaard) minder snel zijn, is gewone een pure uiting van domheid.
Huh? Je had die toyota's toch verkocht?quote:
En dan te bedenken dat Horst von Saurma meer dan 20 seconden extra nodig heeft, terwijl hij het circuit op zijn duimpje kent...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:43 schreef Supra_Turbo het volgende:
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8813
Heeft ie er ondertussen dan wel al in geredenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Horst von Saurma meer dan 20 seconden extra nodig heeft, terwijl hij het circuit op zijn duimpje kent...
Het zal toch geen marketing zijn.Nee, natuurlijk niet. Het MOET waar zijn.
Jazeker, met een tijd van iets meer dan 7 minuut 50 seconden. Geen officiële supertest overigens, dus misschien gaat er nog wel een paar seconden van die tijd af... maar niet ruim 20 natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:18 schreef Repeat het volgende:
Heeft ie er ondertussen dan wel al in gereden
Stel je voor dat die mofrikaan met een plastic Nissan een snellere tijd neer zet dan hun o zo geliefde nep Keverquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef DS4 het volgende:En dan te bedenken dat Horst von Saurma meer dan 20 seconden extra nodig heeft, terwijl hij het circuit op zijn duimpje kent...
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef Supra_Turbo het volgende:
Stel je voor dat die mofrikaan met een plastic Nissan een snellere tijd neer zet dan hun o zo geliefde nep Kever
Nouja, in tegenstelling tot een Porsche, zit bij de Nissan het contact wel rechts van het stuur. Wellicht dat Horst hem niet kon vinden en daarmee al flink wat tijd verloorquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jazeker, met een tijd van iets meer dan 7 minuut 50 seconden. Geen officiële supertest overigens, dus misschien gaat er nog wel een paar seconden van die tijd af... maar niet ruim 20 natuurlijk.
Vandaar dat ik deze gecommuniceerde tijd ook linea recta naar het rijk der fabelen verwijs.
7 min. 50 is al een prachtige tijd overigens.
Of hij kon de pen niet vinden om te tekenenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:52 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nouja, in tegenstelling tot een Porsche, zit bij de Nissan het contract wel rechts van het stuur. Wellicht dat Horst hem niet kon vinden en daarmee al flink wat tijd verloor![]()
Doh...al aangepastquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Of hij kon de pen niet vinden om te tekenen
Toch laat ik em staanquote:
Die weet tenminste hoe die moet rijden blijkbaarquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.
Eerlijk is eerlijk. 20 seconden is wel heel veel om als gare Japanner zomaar te pakken ten opzichte van iemand die bijna op die baan leeft...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Die weet tenminste hoe die moet rijden blijkbaar
Ik wil die 'betrouwbaarheidscijfers' wel eens zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Porsche is een van de meest betrouwbare merken.
Natuurlijk zijn Duitsers partijdig in deze.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.
Ik heb wel een linkje voor je...quote:Op zondag 4 mei 2008 08:12 schreef DrDarwin het volgende:
Ik wil die 'betrouwbaarheidscijfers' wel eens zien.
Natuurlijk. En de medewerkers van Nissan niet. Maar lees gewoon eens die reactie over of de stelling van Nissan überhaupt geloofwaardig is... Niet dat ik denk dat het bij jou de ogen zal openen...quote:Op zondag 4 mei 2008 08:21 schreef DrDarwin het volgende:
Natuurlijk zijn Duitsers partijdig in deze.
quote:Zelfs de tüv cijfers over betrouwbaarheid worden tegenwoordig zo in categoriën onderverdeeld dat er altijd wel een Duits merk ergens in de top staat. de tüv kon het blijkbaar niet meer aanzien dat hun eigen glorie nergens te bekennen is als het om betrouwbaarheid gaat.
Sla je er de echte cijfers op na dan komt er in de top 25 niet eens een duitse auto voor.
Ja, neem gewoon de index waar Japan het beste uit komt en dat is vervolgens de maat...quote:In de reliability index krijgt de Porsche boxster bijvoorbeeld een 244.53, en met dat soort cijfers is het gewoon een gammele bak.
Als je niet bekend met met de klasse van Porsche of een andere soortgelijk merk, dan zal je ook nooit snappen waar je voor betaald. Succes met je GTRquote:Op zondag 4 mei 2008 09:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
Je betaald dus voornamelijk voor die badge met die pony op de kap?
Gelukkig is dat emotieloze logo van Nissan geen ruk waard en krijg je gewoon waar voor je geld.
En jij bent dat natuurlijk wel?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Als je niet bekend met met de klasse van Porsche of een andere soortgelijk merk, dan zal je ook nooit snappen waar je voor betaaldt. Succes met je GTR
Het gaat toch ook om de emotie die je erbij hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij bent dat natuurlijk wel?
Mensen die beweren dat zo'n aftandse Duitse of Italiaanse rammelbak inderdaad een ton meer waard is dan andere sportauto's
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Ach, als niemand anders die hema-onderbroek ziet kun je er mee wegkomen... zo lang je het niet meldt op een forum althans...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Je vergeet de bakken met geld die ik uitgeef aan Armani shirts met een logo van 30cmx30cmquote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij bent dat natuurlijk wel?
Mensen die beweren dat zo'n aftandse Duitse of Italiaanse rammelbak inderdaad een ton meer waard is dan andere sportauto's
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Emotie en smaak zijn voor iedereen anders en ik vind het best dat iemand koopt wat hij zelf wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de emotie die je erbij hebt.
Bij mij iig wel, en dan is een product mij inderdaad soms wel wat meer waard ja.
Van een dergelijke auto kan ik dat niet zeggen want daar heb ik momenteel het geld niet voor, maar ik denk dat het voor auto's net zo is als voor andere producten.
Mensen kopen nou eenmaal niet altijd 'het beste'.
Ik zou ook liever iets anders kopen dan die GTR, als ik er al geld voor had, puur omdat ik het een afzichtelijke machine vind. Kan me niet schelen hoe goed ie dan wel niet is.
Echte argumenten zoals: het is de beste auto, sneller dan alles wat te koop is, draait zonder problemen 1.000.000 km's, ook al is deze getuned op 1.000 pk, gaat nooit stuk, stijgt alleen maar in waarde, enz. enz.quote:
Houd het dan bij smaak, maar heb dan op zijn minst respect voor iemand anders zijn smaak.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Emotie en smaak zijn voor iedereen anders en ik vind het best dat iemand koopt wat hij zelf wil.
Wanneer mensen echter zweverig blijven zeuren dat zo'n Duitser of Italiaan beter is, zonder ooit met echte argumenten te komen, kan ik alleen maar hard lachen. Zeg dan gewoon dat je hem mooier vindt, klaar.
Als dat is wat je zoekt in een auto, dan is dat een goed argument ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Liever de snellere van de twee lijkt me een redelijk goed argument.
quote:w0o0dy schrijft,
5 May 2008 om 21:40
Op de site van North American GT-R owners club kwam ik een link naar een video tegen waarin een snel rondje van de GT-R op de Nurburgring (de 7:38) naast de beelden van de snelle ronde van de Zonda Clubsport de 7:28 wordt gezet... de GT-R lijkt een groot deel van de ronde idd hetzelfde tempo te hebben als de Zonda.. alleen als ze op het natte deel komen dan slaat de Zonda een gaatje. Dat filmpje kan natuurlijk getruct zijn... maar de tijd loopt mee.. dus dan moet je wel heel erg handig zijn met video editing.
Enfin, kijk zelf maar... http://www.gpapex.com/GTRvsZonda.wmv
Reageer ik, krijg ik commentaar dat ik reageer, reageer ik niet, krijg ik commentaar dat ik niet reageer.quote:
Hij blijft lelijk?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:52 schreef 1299 het volgende:
http://www.autojunk.nl/clips/view/141087
Testrijder Tochio Suzuki rijdt een recordtijd in een ongewijzigd productiemodel (Japanse versie) op standaard banden..
--
Kom maar met de smoesjes!
Wordt ruimschoots gecompenseerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |