Het ziet er gewoon niet uit, dat is het hele punt. Of duitsers auto's kunnen bouwen of niet heeft daar niks mee te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:17 schreef DrDarwin het volgende:
Plak er een Porsche plaatje op en de jubelstemming barst meteen los over het gedurfde design.
Zo werkt dat nou eenmaal tegenwoordig, alsof alleen Duitsers auto's kunnen bouwen.
Dus als het snel is moet het ook maar mooi zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:17 schreef DrDarwin het volgende:
Zolang er geen VAG verwant logo op zo'n auto zit wordt het meteen afgedaan als niks.
Plak er een Porsche plaatje op en de jubelstemming barst meteen los over het gedurfde design.
Zo werkt dat nou eenmaal tegenwoordig, alsof alleen Duitsers auto's kunnen bouwen.
Nee, 'het is alleen maar mooi als het Duits is'...dat is de trend tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dus als het snel is moet het ook maar mooi zijn
En als je weet dat Jan Des Bouvrie ook al in zo'n Duitse doos rijd is de keuze zo gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef NED het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar als je geld hebt om een auto te kopen die onder de 4 seconden naar de 100 sprint en je koopt deze ipv een willekeurige andere auto die dat ook kan, dan heb je bij mij al een streepje voor.
Ik zou deze veel liever hebben dan een Ferrari, Porsche of Lamborghini.
Veel exclusiever dan die overige 13 in een dozijn sportwagens
En dan nog rijd ik liever in een CCX als ik dan toch geld genoeg hebquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Die Duitse meuk is toch ook gewoon lelijk. Mooie auto's komen uit Italië of Engeland!
Dat is ook meteen een heleboel geld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef NED het volgende:
[..]
En dan nog rijd ik liever in een CCX als ik dan toch geld genoeg heb
En op welke planeet vindt dit schouwspel plaats als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:00 schreef NED het volgende:
de Veyrons word je bekans ook mee doodgegooit tegenwoordig
Liever doodgegooid met een Veyron dan met een plaat damwandplaat in de IJtunnel, zo is het dan ook wel weer!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:00 schreef NED het volgende:
de Veyrons word je bekans ook mee doodgegooit tegenwoordig
ja, want Porsche staat bekend om zijn goede design en niet om de techniekquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:17 schreef DrDarwin het volgende:
Zolang er geen VAG verwant logo op zo'n auto zit wordt het meteen afgedaan als niks.
beter zoekenquote:Ik kon geen topic vinden die gewijd was aan deze auto
Ik denk dat je de gt-r beter tegen de m5's en clk amg's van deze wereld kan vergelijken. De gt-r kwa prijs in dat segment vallen. Een porsche 911 turbo is leuk als benchmark maar niet als vergelijking.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:12 schreef NED het volgende:
Fugie, waar moeten we een Skyline dan wel mee vergelijken volgens jou?
imo issie ook niet te vergelijken met een Impreza of een Lancer Evo.
Volgens mij issie gewoon de enige in zn klasse
Zal best, maar jij hebt ze in je MyAT staan. Met zoekfunctie hier op dit moment kun je die topics niet vinden. En aangezien mijn helderziendheid niet de mate van Jomanda bereiktquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter zoeken
Nieuwe Nissan GT-R
centraal sky topic Nissan Skyline GT-R Deel III
en er is nog veeel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |