quote:Het eerste Skylinemodel is de CCR21 GT-2000. De laatste fabrieksaf Skyline (dato 1999) was de GT-R BNR34 V-Spec II. De Skyline modellen werden destijds alleen in Japan, Engeland, en Australië verkocht. Een van de grootste nadelen die genoemd zijn, is dat hij enkel als right steer-constructie leverbaar is. Dit vanwege zijn aparte motorconstructie en ATTESA-ETS Pro aandrijvingssysteem.
De lijst van BNR34-modellen in chronologische vorm (fabrieksaf geleverd), m.b.t. onderstel en diens aandrijving;
GT-R
GT-R S-spec
GT-R V-Spec
GT-R V-Spec II
GT-R V-Spec N1
GT-R M-spec
GT-R V-Spec II Nür
GT-R M-Spec Nür
GT-R Z-tune (vervaardigd door Nismo)
Verduidelijking van de afkortingen in RB26DETT:
RB: Motor-series (Race Bred)
26: Displacement, afgeleid van de cilinderinhoud (2568 cc)
D: Variabele kleppensysteem DOHC
E: Elektronische multiport brandstofinjectie
TT: Computergestuurde T28 Garrett TwinTurbo-chargers
Nee dat zijn de Nismo LM GT4'squote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef psychionyx het volgende:
En in het zwart vind ik m het mooist![]()
[Dat zijn geen Volk velgen he op de eerste foto..?]
De offset is ietsje minder dan bij gewone, of iig, hij is wat klein om deze dikkere wielkasten te vullen. Maar spoorverbreders zullen ze voor dat kleine mini stukje wel niet de moeite waard vinden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef rameijer het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
dat viel me ook al opquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef rameijer het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
Die auto's zijn van klanten van Carshop F1. De foto's worden gemaakt op het buiten terrein van de tuner.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef Syd het volgende:
Zow heeft die ene gast 2 van die bakken ofzo ? Een zwarte en die laatste witte ?:O zit iig uit alsof zelfde locatie is (PAal hek en huis enzo)
Er is in engeland ook een kerel die zelf een Bee*R 324 aan het bouwen is, dit alleen op basis van een skyline gts-t omdat hij er mee gaat driften. Hier de linkquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:18 schreef jacco het volgende:
Er komt weer een nieuwe Bee*R R324 naar Engeland.
Zoasl hij in Japan aangeschaft werd.
[afbeelding] [afbeelding]
zoals hij nu door Bee*R gebouwd is en op de boot richting Engeland gaat.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja die ken ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef zBus het volgende:
[..]
Er is in engeland ook een kerel die zelf een Bee*R 324 aan het bouwen is, dit alleen op basis van een skyline gts-t omdat hij er mee gaat driften. Hier de link
Driftworks.com :p niet gt-r forumquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja die ken ikzit ook op het GTR forum
Ohhh zoquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef jacco het volgende:
[..]
Die auto's zijn van klanten van Carshop F1. De foto's worden gemaakt op het buiten terrein van de tuner.
Imageshack doet het hier nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef zBus het volgende:
Hier ff de plaatsjes opgezocht. Hij gaat er een sr20 inleggen die speciaal door tomei gebouwd is. (tenminste dat las ik in dat topic). Hij heeft ook al een strakke v-mount intercooler er in gebouwd wat er ook super nice uitziet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is op basis van de R33, de Skyline in dit topic is op basis van de R32quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Die Bee*R R324, is toch ook van een Nederlandse eigenaar.
Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |