Voorts moet ik hierbij opmerken dat de Mines Skyline geen V-spec onderstel heeft.quote:“Amuse Supra’
Hirokuya Mohitika and Hideki Tanabe
Predicted Performance with current setup:
Boost: tuned to 30 psi
125 shot NOS: Off
Tires: A048 255/40R17
Fuel: 107 octane
Horsepower (rwhp): 700-765?
0-60mph: ~4.3 sec?
Top Speed (redlined stock tranny): 205-210mph
Lateral g's: >>1.0
Current performance at top boost (measured my G-Tech):
Conditions: 87 degrees, moderately humid, very fouled spark plugs (wouldn't go past 21-22psi, should go past 33psi), fuel system running extremely rich, 107 octane gas, AMUSE GT30 Turbine kit
1st gear: .73 g's @ 18psi
2nd gear: .66 g's @ 21psi
3rd gear: .52 g's @ 22psi
4th gear: .37 g's @ 22psi
5th gear: .22 g's @ 20psi
6th gear: .16 g’s @ 20psi
1/4 mile: 10.15 sec
0-60 mph: 4.3 sec
Timed with a stopwatch, BPU
0-100 mph: ~11 sec
0-160 mph: ~27 sec
“Mines Skyline”
Michizo Niikura
Predicted Performance with current setup:
Boost: tuned to 28psi
Tires: RE540S 255/35R18
Fuel: 107 octane
Horsepower (awhp): 500-550?
0-60mph: ~4.0 sec? (traction limited)
Top Speed (redlined stock tranny): 200-210 mph
Lateral g's: >>1.0
Timed with a stopwatch, BPU (stock turbo system w/basic mods):
Het is WEL leuk om te zien, maar erg handig is het niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef Scepsis het volgende:
De R34's hebben wel eens de neiging om te gaan vlammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar of het nou leuk is voor de uitlaatspruitstukken, lambda, katvanger, etc.
Dat doet ie lekker snel zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:30 schreef Scepsis het volgende:
[..]
540 pk's sterke skyline met bottom engine bay, accerlatie naar 300 km/h
[..]
Haast je dan naar de winkel, wellicht staat de betreffende rijtest in de Autoweek van 1-8 februari nog:quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef M5 het volgende:
Doe mij de maar Nismo Z-tune Limited edition met >500pk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die heb ik al.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:28 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Haast je dan naar de winkel, wellicht staat de betreffende rijtest in de Autoweek van 1-8 februari nog:
"We maakten een duivelse testrit op Japanse bergwegen, die wat ons betreft veel te snel voorbij was. Wat een machtige auto. Het is een waardig eerbetoon aan één van de beste sportcoupés ooit.".
transmissie koeler denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef Hugster het volgende:
zie ik hier bij deze ( http://www.rsportscars.com/foto/06/ztune05_09.jpg ) Nismo nou een radiateur zitten op het achterdiff?![]()
en btw, Skyline![]()
![]()
Vooral de Mine's Skylines
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
transmissie koeler denk ik
[afbeelding]
d'r zitten nog veel meer mooie onderhuidse detail's aan die bakquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en check de filename, diff oliekoeler dus
Ja, inderdaad, doe jou maar een Opel Corsa. Zo'n ECO met 5pk ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef tuut84 het volgende:
doe mij maar een opel corsa
Hoe zit het dan met S/R-specquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef MrSkyline het volgende:
ik hou van die auto, maar dat wisten we al geloof ik
dit is idd de radiator voor de oliekoeling van het achterdif. zit op alle r34 GT-R V-Spec II's.
V-Spec staat voor Victory Specification en hebben een achter differentieel dat bijna gelijk is aan de JGTC wagens, de V-Spec II heeft dus een beter achterdif dan de V-Spec I.
dit is het V-Spec II diff.
[afbeelding]
Van een corvette kun je verwachten dat ie je uittrekt. Van zo'n simpele sedan als de skyline juist niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:42 schreef Wimo. het volgende:
Gruwelijk gave wagen .. maar mocht ik ooit het geld hebben dan zou ik het er niet aan uitgeven. Dan liever zon nieuwe corvette. Daar zien buitenstaanders tenminste ook aan af dat ie snel is
http://www.dreamcarcompany.com/Afkortingen.htmquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef ThaFreak het volgende:
voor zover ik weet zijn er 8 verschillende uitvoeringen geweest vanuit nissan zelf van de R34 GT-R
* GT-R
* GT-R V-Spec
* GT-R V-Spec II
* GT-R V-Spec N1
* GT-R M-Spec
* GT-R V-Spec II Nür
* GT-R M-Spec Nür
* GT-R Z-tune
Lekker poetsen. Hoe krijg je dat voor elkaar, veel laten vlammen als ie stilstaat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef Scepsis het volgende:
De R34's hebben wel eens de neiging om te gaan vlammen
[afbeelding]
Maar of het nou leuk is voor de uitlaatspruitstukken, lambda, katvanger, etc.
Ik denk dat iedereen weet hoe snel zo een ding is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Van een corvette kun je verwachten dat ie je uittrekt. Van zo'n simpele sedan als de skyline juist niet.
dat is juist het leuke eraan...
daar wil ik wel efe in rijdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef Scepsis het volgende:
De R34's hebben wel eens de neiging om te gaan vlammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar of het nou leuk is voor de uitlaatspruitstukken, lambda, katvanger, etc.
Toch rijd de doorsnee sjonny toch echt niet in een skyline.quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:06 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Mooie bak, maar door alle Civic- en Golf rijdende sjonniehype is mjn enthousiasme wat gedaalt...
2-stepping.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Lekker poetsen. Hoe krijg je dat voor elkaar, veel laten vlammen als ie stilstaat?
als je niks zinnigs te melden hebtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef MatiCe het volgende:
Wat een lelijke pauperbak
Bedoel je niet een Nissan Sunny GTi-R?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Toch rijd de doorsnee sjonny toch echt niet in een skyline.
Heb ook eens een nissan micra GT-R gezien, daar mag je alleen niet mee over de openbare weg.
Skyline
![]()
Kennelijk was een Peugeot 306 GTI niet voldoende.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:58 schreef StefanP het volgende:
www.kismo.dk
Deense skyline met filmpjes.
Het blijft een nissan ... een BMW heeft statusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:13 schreef The_Dijkstra het volgende:
Waarom heeft NIssan de Skylines nooit in Europa (excl engeland) verkocht als lefthand ?
Denk dat ze dan een groot succes zouden zijn, zeker voor dat prijs. Ga maar na,
goedkoper dan e46 m3
meer tuningopties
via boardcomputer volledig af te stellen
onverslaanbare weggedrag en grip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |