quote:Het eerste Skylinemodel is de CCR21 GT-2000. De laatste fabrieksaf Skyline (dato 1999) was de GT-R BNR34 V-Spec II. De Skyline modellen werden destijds alleen in Japan, Engeland, en Australië verkocht. Een van de grootste nadelen die genoemd zijn, is dat hij enkel als right steer-constructie leverbaar is. Dit vanwege zijn aparte motorconstructie en ATTESA-ETS Pro aandrijvingssysteem.
De lijst van BNR34-modellen in chronologische vorm (fabrieksaf geleverd), m.b.t. onderstel en diens aandrijving;
GT-R
GT-R S-spec
GT-R V-Spec
GT-R V-Spec II
GT-R V-Spec N1
GT-R M-spec
GT-R V-Spec II Nür
GT-R M-Spec Nür
GT-R Z-tune (vervaardigd door Nismo)
Verduidelijking van de afkortingen in RB26DETT:
RB: Motor-series (Race Bred)
26: Displacement, afgeleid van de cilinderinhoud (2568 cc)
D: Variabele kleppensysteem DOHC
E: Elektronische multiport brandstofinjectie
TT: Computergestuurde T28 Garrett TwinTurbo-chargers
Nee dat zijn de Nismo LM GT4'squote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef psychionyx het volgende:
En in het zwart vind ik m het mooist![]()
[Dat zijn geen Volk velgen he op de eerste foto..?]
De offset is ietsje minder dan bij gewone, of iig, hij is wat klein om deze dikkere wielkasten te vullen. Maar spoorverbreders zullen ze voor dat kleine mini stukje wel niet de moeite waard vinden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef rameijer het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
dat viel me ook al opquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:10 schreef rameijer het volgende:
Op de een of andere manier vind ik de wielen te klein voor de wielkasten, bij die witte?
Die auto's zijn van klanten van Carshop F1. De foto's worden gemaakt op het buiten terrein van de tuner.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef Syd het volgende:
Zow heeft die ene gast 2 van die bakken ofzo ? Een zwarte en die laatste witte ?:O zit iig uit alsof zelfde locatie is (PAal hek en huis enzo)
Er is in engeland ook een kerel die zelf een Bee*R 324 aan het bouwen is, dit alleen op basis van een skyline gts-t omdat hij er mee gaat driften. Hier de linkquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:18 schreef jacco het volgende:
Er komt weer een nieuwe Bee*R R324 naar Engeland.
Zoasl hij in Japan aangeschaft werd.
[afbeelding] [afbeelding]
zoals hij nu door Bee*R gebouwd is en op de boot richting Engeland gaat.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja die ken ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef zBus het volgende:
[..]
Er is in engeland ook een kerel die zelf een Bee*R 324 aan het bouwen is, dit alleen op basis van een skyline gts-t omdat hij er mee gaat driften. Hier de link
Driftworks.com :p niet gt-r forumquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja die ken ikzit ook op het GTR forum
Ohhh zoquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef jacco het volgende:
[..]
Die auto's zijn van klanten van Carshop F1. De foto's worden gemaakt op het buiten terrein van de tuner.
Imageshack doet het hier nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef zBus het volgende:
Hier ff de plaatsjes opgezocht. Hij gaat er een sr20 inleggen die speciaal door tomei gebouwd is. (tenminste dat las ik in dat topic). Hij heeft ook al een strakke v-mount intercooler er in gebouwd wat er ook super nice uitziet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is op basis van de R33, de Skyline in dit topic is op basis van de R32quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Die Bee*R R324, is toch ook van een Nederlandse eigenaar.
Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is.
Ach ja, het is niet voor niks dat in NFSUII de Supra in het begin van het spel beschikbaar komt en de Skyline pas op het einde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Althans, in autoweek van deze week (!!) vind je een interview met 'm op blz. 32 t/m 35. Daarin vertelt hij dat hij na een tijdje meer wou dan z'n Supra Mk4 kon bieden. Dus hij kocht de Skyline van Bee, en bevestigt dat het ermee rijden en z'n weggedrag gewoonweg ultiem is.
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:12 schreef Hugster het volgende:
Laten we nou aub niet de bij de Supra fanboy's gaan zuigen want in die eeuwige battla heb ik echt totaal geen zin hier
.
Alleen snapt niet iedereen dat, 'So be careful what you wish for'quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vandaar ook de [afbeelding].
Verhip, nu zie ik het ja, op hun site:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:06 schreef jacco het volgende:Die is op basis van de R33, de Skyline in dit topic is op basis van de R32
Vandaar ook de "Fok verstandig, lees een PI" in mijn signature.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:15 schreef jacco het volgende:
Alleen snapt niet iedereen dat, 'So be careful what you wish for'
Hij heeft nog steeds een Supra ernaastquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:17 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Verhip, nu zie ik het ja, op hun site:
[afbeelding]
Om maar in de sfeer van dit topic te blijven: de Skyline R33 van ex-Supra mk4 eigenaar.
*hele dikke grijns*
Ja de dragracerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef jacco het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een Supra ernaast![]()
Geen idee, maar we gaan over naar de orde van de dag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja de dragracerNiets recents.
Apie heeft toch ook geen Mk4 gehad? Hij had een Mk3 met 2JZ.
Ja maar hij heeft er echt nog eentje met 2JZ, ITB's, enorme turbo en supercharger, maar dat maakt niet uit in dit Skyline topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Nee, z'n supra is verkocht aan een vriend. Lees het artikel in AW maar.
Ik vind Volk TE37 19" met polished lip, dus niet zoals bij onderstaande Skyline het mooist voor de GT-Rquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:44 schreef zBus het volgende:
BBS lemans velgen vind ik ook erg mooi staan onder een skyline.
[afbeelding]
[afbeelding]
De velgen van deze auto zijn overgespoten. Ze zijn dus niet de standaard Volk kleur.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind Volk TE37 19" met polished lip, dus niet zoals bij onderstaande Skyline het mooist voor de GT-R
[afbeelding]
Deze dus:
[afbeelding]
die bovenste bodykit doet me denken aan do-luck?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef jacco het volgende:
Dit is de auto van een goede vriend van mij uit Engeland. Hij is de eigenaar van beide auto's. De bodykits van de auto's maakt hijzelf. Hij gaat ook een nieuwe bodykit maken voor mijn Skyline
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De kit wordt gemaakt voor de ER34, en de zilveren R334 is idd van Eugene. Op de laatste show vloog de achterbumper er al vanaf. Het is wel handig om dan vervangende bumpers bij je te hebben want de show moet doorgaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:01 schreef Hugster het volgende:
En voor welke auto laat je die kit maken jacco?
Voor de Uras Nomura R34?
Want die zilvere is van Eugene en niet van jou toch?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:02 schreef jacco het volgende:
[..]
De kit wordt gemaakt voor de ER34, en de zilveren R334 is idd van Eugene. Op de laatste show vloog de achterbumper er al vanaf. Het is wel handig om dan vervangende bumpers bij je te hebben want de show moet doorgaan.
De auto blijft in deze want vorm hij is al helemaal D1 stijlquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:09 schreef zBus het volgende:
[..]
Wil je dan ooit een keer helemaal overstappen op een andere bodykit voor die r34 of wil je hem d1 style houden en dus bumpers uit japan laten komen?
koop jij hem maar ik hoef die afgetrapte bak nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef zBus het volgende:
Koop dan die ichibanvan sumo uit engeland
Haha, is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:00 schreef jacco het volgende:
[..]
koop jij hem maar ik hoef die afgetrapte bak niet
Ze hebben met die auto alles gedaan van Time Attack tot de Quarter mile. Dat heeft de auto in al die jaren geen goed gedaan.quote:
idd alleen een MK1 / MK2 / MK3 en nu de Skylinequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja de dragracerNiets recents.
Apie heeft toch ook geen Mk4 gehad? Hij had een Mk3 met 2JZ.
Heeft hij een MK1 gehad?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
idd alleen een MK1 / MK2 / MK3 en nu de Skyline
hij wilde nooit een Mk4 ofzo
Als je supras.nl leest dan weet je dat hij iets wou dat heel exclusief is en dat hij daarom deze auto kocht; verder wist je dan ook dat hij de kwaliteit inmiddels bagger vindt vergeleken met Toyota. O ja, hij heeft ook nooit een mk4 gehad. Bagger artikel dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Die's mooi. R33 > R34 kwa uiterlijk. En zwart/paar is helemaal geil.quote:
Op zich vind ik het wel een mooie auto, het heeft alleen niks meer te maken met de Skyline's die een R in de naam hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:10 schreef Patton het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nou niet zo bepaald onder de indruk ben van de nieuwe Skyline (is het nu ook de R35?). Okee, het is nog niet een GT-R, maar toch. Beetje cheap-ass design.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef zBus het volgende:
amuse r1 titan time attack monster ding?
[afbeelding]
Jullie zijn toppertjesquote:Op maandag 7 mei 2007 18:07 schreef jacco het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het deel waar de veerpootbrug eindigt is afgezaagd, verlengd en vervangen voor een carbonnen deel. Dit is gedaan om de koeling van het blok te verbeteren. Daarachter is het gewoon carbon over metaal. Het toaal gewicht van de auto was 1100kg. Dit samen met een motor van 600pk resulteerde in supersnelle laptimesquote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn toppertjes
Raamstijlen en dak zijn niet in carbon te krijgen zeker (omdat dit geen los deel is)? (voor R34)
Volgens mij verder dus wel bumpers, voor en achterschermen, skirts, deuren, kofferdeksel, spoiler en motorkap uiteraard.
Seibon is leuk voor motorkappen en dergelijke maar dan houd het wel op.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef Hugster het volgende:
Welke fabrikanten hebben goede carbon bodyparts voor de R34?
Seibon had wel wat, maar niet echt veel.
Ja hij ziet er ook erg function over form uitquote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef jacco het volgende:
[..]
Het deel waar de veerpootbrug eindigt is afgezaagd, verlengd en vervangen voor een carbonnen deel. Dit is gedaan om de koeling van het blok te verbeteren. Daarachter is het gewoon carbon over metaal. Het toaal gewicht van de auto was 1100kg. Dit samen met een motor van 600pk resulteerde in supersnelle laptimes
Top thanks!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef jacco het volgende:
[..]
Seibon is leuk voor motorkappen en dergelijke maar dan houd het wel op.
Voor de Skyline moet je toch echt bij Sunline zijn. Zij bieden een volledige carbonnen widebody aan voor de R34.
Een foto is comming up![]()
Wat voor carbonnen onderdelen zoek je precies dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Hugster het volgende:Jammer.
Hij is net een beetje te over the top.
Op de Sunline website wordt me niet echt duidelijk of ze ook OEM style carbon hebben..
Mag ik hier even smakelijk om lachen? Hebben ze nou echt lapjes carbon over het bestaande bodywork geplakt? Dan is het dus puur voor de looks gedaan daar, immers, carbon + metaal is zwaarder dan enkel carbon of metaal.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef jacco het volgende:
Het deel waar de veerpootbrug eindigt is afgezaagd, verlengd en vervangen voor een carbonnen deel. Dit is gedaan om de koeling van het blok te verbeteren. Daarachter is het gewoon carbon over metaal.
Ajs jij het zijscherm van auto verwijderd zie je de carroserie. Daarover heen is carbon gemaakt. Het is dus niet carbon over het standaard zijscherm. Maar carbon over de carroserie. Dat is dus wel degelijk lichter dan het origineel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag ik hier even smakelijk om lachen? Hebben ze nou echt lapjes carbon over het bestaande bodywork geplakt? Dan is het dus puur voor de looks gedaan daar, immers, carbon + metaal is zwaarder dan enkel carbon of metaal.
Zeg loser, ga eens in je 'eigen' Supra topic lopen zieken. Sommige mensen blijven echt kleine kinderen. Blijf jij maar lekker in een rechte lijn rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:48 schreef StefanP het volgende:
Ach, je moet toch wat als je motorisch niet verder dan 500pk kunt komen...
Ik heb hem hier in 1024x768quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef Pharell het volgende:
wie oh wie heeft wallpaperts van de openingspost skyline foto unit!
Die vind ik wel heeeeeel erg mooi
Tja ik weet het, mijn beeldscherm is ook veel groter. Dit was het grootste formaat wat ik van die auto had.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Pharell het volgende:
Dat is toch geen wallpapert
maar iig toch bedankt voor de genomen moeite
ik dacht tot 1300 pk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:48 schreef StefanP het volgende:
Ach, je moet toch wat als je motorisch niet verder dan 500pk kunt komen...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef jacco het volgende:
[..]
Zeg loser, ga eens in je 'eigen' Supra topic lopen zieken. Sommige mensen blijven echt kleine kinderen. Blijf jij maar lekker in een rechte lijn rijden.
![]()
Daarvoor woon je toch in amerika?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef jacco het volgende:
[..]
Zeg loser, ga eens in je 'eigen' Supra topic lopen zieken. Sommige mensen blijven echt kleine kinderen. Blijf jij maar lekker in een rechte lijn rijden.
![]()
Blaat wannabe mod, heb je weer een nieuw woord geleerd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:08 schreef StefanP het volgende:
[..]"loser"
Zolang jij offtopic getrol op mijn posts in het filmpjes topic flikkert, kun je het hier ook verwachten. Met je afzichtelijke tupperware stickerbakken met hooguit 400pk. Wat dat betreft sprak je vorige auto al boekdelen: tupperware, kippengaas rice rommel.
Perfectquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef jacco het volgende:
Hier wat foto's van een door Mine's gebouwde Skyline.
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc537/th_21057_pict0029ec3_122_537lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img34.imagevenue.com/loc670/th_21060_pict0028xf5_122_670lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img128.imagevenue.com/loc488/th_21065_pict0025ph6_122_488lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img28.imagevenue.com/loc1097/th_21067_pict0022ke4_122_1097lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img163.imagevenue.com/loc532/th_21118_pict0020yj7_122_532lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img184.imagevenue.com/loc591/th_21123_pict0019ci2_122_591lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img169.imagevenue.com/loc558/th_21124_pict0017ho8_122_558lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img12.imagevenue.com/loc661/th_21128_pict0009gp8_122_661lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img125.imagevenue.com/loc1031/th_21271_img9561pj4_122_1031lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img150.imagevenue.com/loc644/th_21276_img9568yo3_122_644lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img183.imagevenue.com/loc501/th_21282_img9579qy9_122_501lo.jpg]afbeelding][/URL]
Mines VX Air Filter (panel)
Mines VX-ROM
HKS EVC 6 Boost Controller
600cc Injectors
Nismo AFM's
Nismo Plenum
Nismo Inlet Pipes
Nismo Intercooler
Nismo I/C hard pipes
Mines Fuel pump
Mines Stage II engine:
Engine Build
Cams (Mines) IN 260°/lift 10.2 mm, EX 252°/LIFT 9.5mm
Valve spring Strengthened
Valve guide PBB
Beryllium Valve seats
Seat cutting Machined
Valve reface Machined
Modification of Port Machined
Combustion chamber adjusting Machined
Head balancing plane research Machined
Head gasket Metal
Cylinder head bolt Strengthened
Crank bolt Strengthened
Mines Piston Lightweight forged
Connecting rod (Tomei) Lightweight Forged
Crank processing and balance (Mines) D counter section form modification
Crank WPC processing Machined
Pulley balance Machined
Block balancing plane research Machined
Dummy boring Machined
Plateau horning/honing Machined
Reimax Oil pump
Timing belt Strengthened
Mines Oil pan baffle
Nismo Thermostat
NGK SparkplugS
N1 Water Pump
Thermal Wrapping
HKS GT2530 Turbines
HKS Actuators
Tomei Exhaust Manifold
Mines Outlet Pro II
Mines Front pipe Pro
Mines Super Catalyzer II
Mines VX Professional Titanium II Exhaust
Nismo Coppermix Stage II clutch
HKS Oil Cooler
Mines Race Core Radiator
Mines Carbon air box duct
Garage Defend carbon cooling panel
Samco coolant hoses
Augment Bonnet dampers
Brembo 6-pot monoblock calipers, 356mm Rdd discs front
Brembo 4-pot calipers, Rdd discs rear
Nismo S-Tune Suspension and stabliser bars
Nismo LMGT4 wheels (19*9.5) with Bridgestone RE-01R typres (275/30ZR19)
Nismo MFD2
Nismo 320kph dials
Nismo GT Tail lights
Nismo Carbon B-Pilar trim
Nismo Aero kit
Nismo Carbon rear spoiler
600bhp/7400rpm
435lbft/5400rpm
1.4kg/cm2
Afgezien van die oerlelijke achterspoiler is deze echt vet, gaaf en retestrak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef jacco het volgende:
Dit vind ik nou ook wel erg gaaf, stel je eens voor als dit midden in de nacht naast je komt te staan bij de stoplichten
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |