Vooralsnog zijn het allemaal cijfers die door de fabriek als marketingtool worden gebruikt en staat de GT2 bovenaan.quote:Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Sinds de Jappen van die 280hp gentlemen's agreement af zijn gaat het de goede kant op.
De Europese merken kunnen hun borsten nat gaan maken!
Precies. Eerst zien, dan geloven.quote:
en zelfs als het officieel is zal het niet geaccepteerd worden..quote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het allemaal cijfers die door de fabriek als marketingtool worden gebruikt en staat de GT2 bovenaan.
Het is net zoiets als vanuit een trainingskamp claimen dat de heer zusenmezo het wereldrecord 100m sprint heeft verbeterd. Zelfs al is het waar: het telt niet.
Dit is gewoon onzin. Als het officieel is, is er niet met slicks gereden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en zelfs als het officieel is zal het niet geaccepteerd worden..
"ze hebben met slicks gereden"
"de track was 5 graden warmer"
enz. enz. enz.
Het is in ieder geval ongefundeerd.quote:
Het is gewoon een feit dat als een Jap iets beter doet dan een Europeaan het vaak niet zonder slag of stoot geaccepteerd wordt.quote:
Alsof er geen tegenspraak is ten aanzien van de prestaties van Porsche... Als je verwacht dat op fok iedereen het met elkaar eens gaat zijn ben je zeker van teleurstellingen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is gewoon een feit dat als een Jap iets beter doet dan een Europeaan het vaak niet zonder slag of stoot geaccepteerd wordt.
Ik ben benieuwd of het draadje ooit komt...quote:maar ik ben benieuwd naar het draadje hier op fok als het zover is!
In mijn beleving een stuk minder.quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alsof er geen tegenspraak is ten aanzien van de prestaties van Porsche... Als je verwacht dat op fok iedereen het met elkaar eens gaat zijn ben je zeker van teleurstellingen.
Ik ook!quote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DS4 het volgende:
Ik ben benieuwd of het draadje ooit komt...
Ik had het over de teleurstelling aangaande de verwachting dat iedereen het met elkaar eens gaat zijn...quote:Op maandag 31 december 2007 03:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Voor mij geen teleurstellingen, ik ben aan geen enkel merk gehecht, dus heb ook nimmer met teleurstellingen te maken op dit vlak.
Waarom zou er anders een forum bestaan? Dus ook dat stelt mij niet teleurquote:Op maandag 31 december 2007 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had het over de teleurstelling aangaande de verwachting dat iedereen het met elkaar eens gaat zijn...
Ik denk dat die constatering meer perceptie is dan iets anders. Zelfs al is het zo: wat kan jou het schelen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het ging mij om het feit (en dat weet je best) dat als een Jap iets presteert dit meestal niet echt gewaardeerd wordt itt wanneer onze Europese vrinden zoiets weten te presteren.
Het kan mij niet veel schelen, ik vraag me alleen af wat voor opmerkingen er komen mocht een Jap het snelste zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 15:23 schreef DS4 het volgende:
Zelfs al is het zo: wat kan jou het schelen?
Planning eind 2008, maar zou ook 2009 kunnen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:26 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wanneer komt die Nissan naar Europa/NL?
DS4, kom er maar inquote:
Moet ik herhalen dat de GT-R bij Sport Auto de legendarische verhalen tot op heden niet waar heeft kunnen maken?quote:
n dat ook echt onafhankelijke filmpjes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?![]()
Heel verdacht!
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Supra_Turbo het volgende:
Lijkt me niet dat iedereen zit te jokken wel?
Om te beginnen heb ik in het filmpje gezien dat er met de 911 turbo flink dwars gegaan werd. Dat is leuk en aardig, maar absoluut niet de manier om zo snel mogelijk te rijden met deze auto.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?![]()
Heel verdacht!
als het om duitse auto's gaat jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:27 schreef DS4 het volgende:
Ik weet niet wie die knakker is, maar Sport Auto staat wat dat betreft gewoon als een benchmark vanwege de zorgvuldigheid. De dag dat youtube een betrouwbare bron wordt ligt denk ik nog heel ver in de toekomst.
Maar het valt niet te ontkennen dat die kerel met die gele porsche niet optimaal rijdtquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het om duitse auto's gaat ja![]()
die zijn zo pro duits als het maar kan
kan natuurlijk ook aan de eigenschappen van de porsche liggen hequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar het valt niet te ontkennen dat die kerel met die gele porsche niet optimaal rijdt
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook aan de eigenschappen van de porsche liggen he
Gelul.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
die zijn zo pro duits als het maar kan
Foei... dat is geen (pro?) Duits 'onafhankelijke' instelling... dus dat telt niet... ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
trekt sneller op, sneller op circuit ondanks dat de concurrent op cup banden staat.... Goh welke auto bedoel ik toch![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hjwJl4t-DF8
http://www.youtube.com/watch?v=XzEivL1Kruo
Jaaaaaaaaaa, maar dit is niet de ring en niet op exact hetzelfde moment gereden, dus de condities waren anders....en...en....enz...enz...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html
Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
Poeh, dat scheelt toch weer behoorlijk op 1 rondje. Hij pakt dus de Turbo en nu ook de GT3, idd een verdomd goeie auto en zeker voor dit geld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html
Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
ondanks dat de concurrent op cup banden staat
Het doet echt pijn hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html
Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
De gewichts/vermogen verhouding ligt in het voordeel van de GT3. Een GT-R is 350kg zwaarder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef GT3 het volgende:
[..]
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
en de prijs.... De gt-r is gewoon sneller.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef GT3 het volgende:
[..]
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
Och jee... die hebben we nog niet gehad hoor...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...
Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...![]()
De youtube generatie...
Hij wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |