Villa achterdeur 2007 / voordeur 2008?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Beste Stephan,
We hebben de betaling voor bestelnummer blablal;a ontvangen. We zullen nu zo spoedig mogelijk de volgende kaarten naar je toesturen:
------------------------------
Villa Achterdeur: 1x ticketsYAY
Ik ga
vind dr kapsel nog best tof hoor, als ik een vrouw was geweest had ik er in iedergeval met dat kapsel rond gelopen!!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je dan ook een dood beest op je hoofd?
Hehe zie je next week.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Beste Stephan,
We hebben de betaling voor bestelnummer blablal;a ontvangen. We zullen nu zo spoedig mogelijk de volgende kaarten naar je toesturen:
------------------------------
Villa Achterdeur: 1x ticketsYAY
Ik ga
Je moest toch nog naar de kapper?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind dr kapsel nog best tof hoor, als ik een vrouw was geweest had ik er in iedergeval met dat kapsel rond gelopen!!
Gedaan gisteravond, maar het zit gewoon burgelijk hoor...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moest toch nog naar de kapper?
Is al geweest honey, eens per maandquote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gedaan gisteravond, maar het zit gewoon burgelijk hoor...
Overigens waar zit dat pann in Utrecht? Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Utrecht dus, wil dan toch ff kijken....
ok januari dan mar eens proberen:Dquote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is al geweest honey, eens per maand.
Zonder kaartjes kom je er toch niet in waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
Overigens waar zit dat pann in Utrecht? Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Utrecht dus, wil dan toch ff kijken....
wel tijdig online kaarten reserveren via www.pann.nl aantal is namelijk beperkter dan de vraagquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok januari dan mar eens proberen:D
Naaistreek...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.
Nee, haar vriendin speelde in de voorstelling en ze was eigenlijk meteen weg. Maar toen ze kwam zitten had ik zoiets van "Ik ken jou ergens van... zat je bij me in de klas?" en net toen ik het wilde vragen bedacht ik me "Och verrek! Angela Schijf!"quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naaistreek...
Wel grappig naast een BN'erHeb je nog met haar gepraat?
Die Angela lijkt me wel een tof mens. Maar goed waar ging je voorstelling nu over?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.
Oh dat heb ik ook weleens gehad, heel irritant. Laat hem zweren de persoon die tegen jou roddelde niet met wat jij gaat vertellen te confronteren, en dan (deels) de waarheid vertellen, dat leek mij de beste manier om het op te lossen, werkte goedquote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef samjustme het volgende:
Problemen binnen mijn vriendenkring, heb tegen een vriend gevraagd of een roddel over hem waar is en hij wou weten van wie ik het heb gehoord, zei dat ik niet kon zeggen. Nu heeft ie lopen vragen wie over hem bij mij heeft geroddeld.
Ow das inderdaad balen...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef samjustme het volgende:
Problemen binnen mijn vriendenkring, heb tegen een vriend gevraagd of een roddel over hem waar is en hij wou weten van wie ik het heb gehoord, zei dat ik niet kon zeggen. Nu heeft ie lopen vragen wie over hem bij mij heeft geroddeld.
Niet als diegene tot een van je beste vrienden/crush behoortquote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weleens gehad, heel irritant. Laat hem zweren de persoon die tegen jou roddelde niet met wat jij gaat vertellen te confronteren, en dan (deels) de waarheid vertellen, dat leek mij de beste manier om het op te lossen, werkte goed.
oh bah, dan moet je misschien maar vertellen dat je wist van wie het was, maar dat je het niet zag als een roddel, maar gewoon als een gesprek, waarover je het tegen anderen ook mag hebben, of je geeft toe dat je nou eenmaal een passie voor roddels hebt, en dat dit echt een vette was.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet als diegene tot een van je beste vrienden/crush behoort.
Naja... dan weet je in ieder geval dat...quote:
Pinky-ringquote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja... dan weet je in ieder geval dat...![]()
Naah... roken is nie fijn...
(die ring vind ik ook nie zo super trouwens)
de afterparty in je hotelkamer zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hehe zie je next week.
Spice Girls wordt steeds leuker een Russische jongen gaat ook mee naar afterparty.
roken mag, maar zijn haar mag wel wat langer. die pink ring is wel foutquote:
Ik krijg niet zoals jij iedereen het bed inquote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de afterparty in je hotelkamer zeker
Z'n haar is best lang hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
roken mag, maar zijn haar mag wel wat langer. die pink ring is wel fout
he hallo ben vanavond alleen hequote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik krijg niet zoals jij iedereen het bed in.
That's a firstquote:
en toch vind ik hem een beetje gewoontjes, maar dat is persoonlik denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n haar is best lang hoor.
[ afbeelding ]
Langer al dan dat van mij (wat ik laat groeien) maar da's vooral omdat dat van mij krult.
Om de een of andere reden zit ie trouwens altijd shirtloos als we de cam aanzetten. Vieze cocktease
er was echt niks de moeite waard vanavond op het kerstdiner, zelfs mijn opa was nog jonger dan de meeste aanwezigen, en die ligt al in zijn grafquote:
Hij heeft een nieuwe open haardquote:
Dus jij wil zeggen dat iedere jongen waar jij steeds het bed mee induikt echt speciaal is en de moeite waard? Nah. Dan woon je leuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er was echt niks de moeite waard vanavond op het kerstdiner,
Zeik niet zo, bitchquote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef samjustme het volgende:
9 van de 10 keer word ik afgewezen en de ene keer dat iemand op me valt, raak ik op uitgekeken. Heerlijke positie.
I still have youquote:
You'll never have me! your hear me, neverquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
You'll never have me! your hear me, never![]()
Ook al denken mensen anders
Ach bezet fuck off, ze sexen ff en na een week zijn ze weer klaar, ja tochquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Worden alle mensen die ik ken om heen opeens bezet.
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach bezet fuck off, ze sexen ff en na een week zijn ze weer klaar, ja toch
Of een jaar of 5.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach bezet fuck off, ze sexen ff en na een week zijn ze weer klaar, ja toch
Oh, je bedoelt dat je ook een sexbuddy zoekt! Nuno?quote:
Oh je voelde je je aangesproken door Sam's opmerkingen? dat vind ik nou lief.quote:
Boven bepaalde leeftijd ga ik niet, dat weet je tochquote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je ook een sexbuddy zoekt! Nuno?
Worden ze ook opeens hetero?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Worden alle mensen die ik ken om heen opeens bezet.
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je voelde je je aangesproken door Sam's opmerkingen? dat vind ik nou lief.
Ze zijn bi, dan kunnen ze van beide walletjes etenquote:
Niet té he, dat vind ik weer minder. Ach het is ook maar voor een paar weken en daarna ben je weer de goeie ouwe harde kerelquote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.
iedere week wat denk je dat ik ben een slet of zoquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat iedere jongen waar jij steeds het bed mee induikt echt speciaal is en de moeite waard? Nah. Dan woon je leuk.Ik kom in een half jaar niet eens mensen tegen die echt echt ECHT de moeite waard zijn (of jouw standaarden liggen iets lager waardoor je inderdaad echt iedere week een ander kunt hebben)
Ik zei liever, niet soft.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet té he, dat vind ik weer minder. Ach het is ook maar voor een paar weken en daarna ben je weer de goeie ouwe harde kerel
goed zo, en nu ga ik slapen arrogante kereltjesquote:Op donderdag 20 december 2007 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zei liever, niet soft.
ho ho ho ik ga monogaam worden in het nieuwe jaar. R en ik hebben dat afgesprokenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je ook een sexbuddy zoekt! Nuno?
sweet dreamsquote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
goed zo, en nu ga ik slapen arrogante kereltjes
trusten
Wie zegt dat ik jou wil hebben lolquote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ho ho ho ik ga monogaam worden in het nieuwe jaar. R en ik hebben dat afgesproken
was ook een reactie op iemamd anders,[/arrogant mode] maar je weet toch als ik binnen kom dan ben je verloren lang haar of niet, je gaat eraan [ einde arrogant mode]quote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou wil hebben lol. Als je 8 jonger was, iets gespierder, kort haar en piercings een ander verhaal dan.
Getver. Stom! I like you bitchy and cranky as Hell!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.
NEE!quote:
Brr -4 graden vanochtend. Goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef DennisMoore het volgende:
Brrrr.... 17 graden.
Om je wakker te krijgen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
GOEDE MORGEN!!! weer een nieuwe dag zonder zorgen! en waarom sms-en mensen mij als ik slaap???
misschien maar de inhoud ging over wat anders... Agja had ook niet in de gaten dat het al half 12 was toen ik opstond....quote:
Bijna nog 6 uurtjesquote:
Toemaarquote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef Zakje het volgende:
Ik haalde net 90 euro uit de binnenzak van mijn pak, helemaal vergeten dat daar nog geld in zat![]()
.
die is op weg naar Duitsland denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor sam Spice Girl poseerde naakt in bos
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
De onderburen moeten eens wat meer stoken!
ok, morgen ochtend, ga nu eerst werken Adjeu!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet gewoon eens pantoffels kopen.
Vloerverwarming ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet gewoon eens pantoffels kopen.
Veel plezier whatever dat verwennen in mag houden (het zal wel culinair zijn)quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga me laten verwennen door de Heilige Drie-Eenheid en vervolgens naar de Schouwburg
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel plezier whatever dat verwennen in mag houden (het zal wel culinair zijn)
Ik moet nog steeeeeds op bezoek komen. Nu heb ik 't die manager of bedrijfsleider of wat dan ook van jullie het ook al beloofdquote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef Jerruh het volgende:
en ik ga zo sushi afhalen en vanavond werken!!!!!.
kom dan!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog steeeeeds op bezoek komen. Nu heb ik 't die manager of bedrijfsleider of wat dan ook van jullie het ook al beloofd
Petat mer frikandelquote:Op donderdag 20 december 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Chinees of patat...
lasagnequote:Op donderdag 20 december 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Chinees of patat...
Hater.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ziet eruit al pleurisweer.
nou je redt het anders best zo zonder mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Nuno_G het volgende:
Het is rustig hier als Sam en Stroekie er niet zijn
daarom rijden er elke avond hier strooiwagens door de straatquote:Op donderdag 20 december 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
Ik wou dat god beter had nagedacht toen hij sneeuw schiep. Het mag alleen NAAST de weg vallen
ja dat zijn ondingenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
Hier dendert af en toe een sneeuwschuif langs (hoe heten die dingen in het nederlands?) waardoor de oprit weer vol ijsklonten ligt *mopper*
Jaaaaaaaaaaa, maar ik ga d'r toch nie in me upsie heen!quote:
was da eigenlijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het toch een heerlijk ijskoud zwoel verraderlijk verhaal
Les Liaisons Dangereuses
ofwel
Dangerous Liaisons
ofwel
Cruel Intentions
waarover gaat het?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Cruel intentions is een geweldige film
op een of andere manier beeld ik mij in dat ik daardoor wellicht thuis op de bank kan gaan zitten en mijn cariere kan vergeten.... dus nee, geen optiequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:42 schreef wonderer het volgende:
Circle jerk?
mijn bewoners oftewel mijn objecten om mijn agogische agressie op bot te vierenquote:
Dan is een circle jerk niet echt geslaagd neequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mijn bewoners oftewel mijn objecten om mijn agogische agressie op bot te vieren
Cultuurbarbaarquote:
Dangerous Liaisons is echter net even beter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Les Liaisons dangereuses (Dangerous Liaisons) is a famous French epistolary novel by Pierre Choderlos de Laclos, first published in 1782.
The book fascinates with its dark undertones. It is the story of the Marquise de Merteuil and the Vicomte de Valmont, two rivals who use sex as a weapon to humiliate and degrade others, all the while enjoying their cruel games. It also depicts the decadence of the French aristocracy shortly before the French Revolution; thus it is seen as a work that exposes the perversions of the so-called Ancien Régime.
Inmiddels iets van 8x verfilmd, een musical van geweest, theater, opera etc etc etc. En hier zal de meest bekende versie wel de fim Cruel Intentions zijn met Ryan Philippe, Sarah Michelle Gellar en Reese Witherspoon. (Wat ook een ERG geile film is met ene hele mooie soundtrack)
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
laat ons geen enkele ziel als verloren beschouwen
ik zal eens kijken in de videotheek als ik er ben... Is het boek een beetje leesbaar? anders wil ik die wel lezen, heb nog niks op mijn nachtkastjequote:Op vrijdag 21 december 2007 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Les Liaisons dangereuses (Dangerous Liaisons) is a famous French epistolary novel by Pierre Choderlos de Laclos, first published in 1782.
The book fascinates with its dark undertones. It is the story of the Marquise de Merteuil and the Vicomte de Valmont, two rivals who use sex as a weapon to humiliate and degrade others, all the while enjoying their cruel games. It also depicts the decadence of the French aristocracy shortly before the French Revolution; thus it is seen as a work that exposes the perversions of the so-called Ancien Régime.
Inmiddels iets van 8x verfilmd, een musical van geweest, theater, opera etc etc etc. En hier zal de meest bekende versie wel de fim Cruel Intentions zijn met Ryan Philippe, Sarah Michelle Gellar en Reese Witherspoon. (Wat ook een ERG geile film is met ene hele mooie soundtrack)
[ afbeelding ]
en je hebt de vliegeraar van Khaled Hosseini al uit ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zal eens kijken in de videotheek als ik er ben... Is het boek een beetje leesbaar? anders wil ik die wel lezen, heb nog niks op mijn nachtkastje
ok die ga ik lenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt de vliegeraar van Khaled Hosseini al uit ?
Ow echt... leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even een zwaai vanuit London
Heb net m'n volgende trip hierheen alweer geboekt26 - 28 januari
heb jij een kamerjas....?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:35 schreef Zakje het volgende:
Vakantie,Wat kan het toch heerlijk zijn om tot ver na 12en in je kamerjas een beetje rond te scharrelen door het huis
![]()
.
Ja, die doe ik altijd aan als ik ga relaxen in en rond het huis, is dat raarquote:
Vergeet niet de immer populaire kimonoquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
jij kent dan ook alleen maar homofielen...
hetero's hebben geen huispakken, en geen kamerjassen, die hebben een joggingpak en een badjas.
ik ken denk alleen hetro's....quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
hetero's hebben geen huispakken, en geen kamerjassen, die hebben een joggingpak en een badjas.
Stond je links of rechts van het podium?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Spice Girls waren geweldig! Victoria is irl dikker dan je zou denken, zo dun is ze niet eens. Boobs van Mel B zijn echt enorm. Ik stond helemaal vooraan bij het podium en ik zag en heb gefilmd hoe geri eff mijn kant op keek naar meerdere malen hard geschreeuwd te hebben Geri I love you hihi.
Hoop nieuwe mensen leren kennen. Het wachten was kut, stond ruim 6 uur in de kou maar het was worth it.
Voorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stond je links of rechts van het podium?
oow jij stond op die plek waar ze die kerel uit het publiek haalden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Voor. Heb een aantal mensen van een spice girls forum onmoet. En jij?
Was echt een geweldig sfeer in ene rij had men 2 beatboxen met spice gilrs nummers, alle Italiaans fans hadden trouwens een zonnebril op lol.
Ik weet het niet precies meer. Ik weet ook niet meer waar ik het precies vandaan heb. Making History geloof ik, of the Liar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij noemde Stephen Fry het een daisychain? De activiteiten die er gebeurden op die ehm... public school.
Ik heb ook gewoon een joggingbroek en een badjasquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
ht is een middeleeuwse brievenromanquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zal eens kijken in de videotheek als ik er ben... Is het boek een beetje leesbaar? anders wil ik die wel lezen, heb nog niks op mijn nachtkastje
Mja... houdt het dan noit op?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutnieuws, Ang3l.
Ik heb helemaal geen badjas/kamerjas/huispak/joggingbroek enz.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een joggingbroek en een badjas
Vast wel, dat moet je gewoon blijven geloven, vooral nu.quote:
Weet ik wel... maar ja...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vast wel, dat moet je gewoon blijven geloven, vooral nu.
Ik duim voor je, en voor haar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik wel... maar ja...
We hadden een hele leuke Kerst geplanned samen. hele weekend lang kado's kopen in de stad. Verstoppend door de straten heen. En dan maandagavond burgerlijk gourmetten en kadootjes uitpakken en gedichtjes voorlezen en zo... maar ja, de plannen zijn dus iets gewijzigd. De pijn is nu weer zo erg dat geen een pijnstiller meer helpt en de medicinale wiet maar weer tevoorschijn is gekomen om de scherpe randen iets te verzachten....
Ach die plannen kunnen me ook eigenlijk geen fuck schelen, als het maar gewoon niet gebroken is.
badjas=kamerjasquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
"geeft Ang3l een hele grote dikke knuffel, die hij weer heel voorzichtig aan E moet doorgeven"quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDEGODVERDEGGGGGGGRRRRR!!!!!!!
Alles ging zo goed. Geen pijn meer, dinsdag mocht de spalk er af...... en toen deed ze donderdagavond haar benen over elkaar en >KNAK<
...............................
Vandaag foto's laten maken, maandag de uitslag. Als ie gebroken is dan kan ie niet meer helen (EN aangroei van donorbot EN aangroei van een breuk dat werkt niet) en dan moet er een prothese in, wat inhoudt "niet meer snowboarden".
Laten we dus maar hopen dat het een zenuw of kapsel of wat ze dan ook zeiden dat het ook kan zijn... dat het dat maar is. Maar goed.... weer terug in de rolstoel nu dus.
1 step forward, 4 steps back.
Ooow kut... sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDEGODVERDEGGGGGGGRRRRR!!!!!!!
Alles ging zo goed. Geen pijn meer, dinsdag mocht de spalk er af...... en toen deed ze donderdagavond haar benen over elkaar en >KNAK<
...............................
Vandaag foto's laten maken, maandag de uitslag. Als ie gebroken is dan kan ie niet meer helen (EN aangroei van donorbot EN aangroei van een breuk dat werkt niet) en dan moet er een prothese in, wat inhoudt "niet meer snowboarden".
Laten we dus maar hopen dat het een zenuw of kapsel of wat ze dan ook zeiden dat het ook kan zijn... dat het dat maar is. Maar goed.... weer terug in de rolstoel nu dus.
1 step forward, 4 steps back.
Yep, ik keek te veel naar links stond een heel leuke jongen van een spice girls forum. Probeerde hem nog te versieren hehequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oow jij stond op die plek waar ze die kerel uit het publiek haalden?
Ik stond rechts...
Have fun met Spanjaardenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:24 schreef Tomasso het volgende:
Iedereen alvast prettige kerstdagen
Ik ben naar Barcelona
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:20 schreef samjustme het volgende:
Pff een Chinees op gay.nl achtervolgd me met zijn berichten, heeft ie nog steeds niet door no message not intreseted.
Nee dat niet.quote:
Weer enorm hardop?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, echt een aanrader
juiste keuzequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben geslaagd in de kadootjes voor m'n vriendin!tenminste, hoop ik. NET iets over het budget heen (maar 8,36, valt wel mee
) maar wel hele leuke, vooral symbolische, dingen. Hoop ik.
En ik heb er stiekem ook 2 gekocht voor de trinity. Ze hebben een boom met kad's er onder voor hun 2, en ik moet zo de katten eten geven omdat ze een weekend we zijn en dan leg ik stiekem 2 kadootjes van mij erbij
Ow ja... en aangezien de 13e maand gestort is mocht ik van mezelf weer eens films kopen. Dat was LANG geleden! En dus:
The Fountain ()
Volver
Ober
Little Miss Sunshine
The Science of Sleep ()
Blood & Chocolate
Uh ja, no offense, maar daar hecht ik weinig waarde aanquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh ja, no offense, maar daar hecht ik weinig waarde aanIk gok dat jij mer naar Lindsay Lohan films kijkt
Hey je was gister in de stadquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef Cairon het volgende:
ooooooooh snap!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
ze heeft laatste tijd trouwens echt bagge films gemaakt
hoe weet jij dat!?quote:
Ik vind Mean Girls een mierzoete, toffe filmquote:
Nee. Maar Rik & Cedric wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
hoe weet jij dat!?
Heb je me gezien!?
Ze waren jullie nog gaan opzoeken in de Altstadt maar jullie waren er niet meer. Kwam ze tegen in de pallaz toen ik daar alsnog hene wa sgegaan na de kerstborrel en stappen met de dansers.quote:
*roept postbode Siemen*quote:
K heb niemand om mee uit te gaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef samjustme het volgende:
Ga uit, ga ik ook zo doen.
als je naar ede komt mag je wel met ons mee...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K heb niemand om mee uit te gaan
Maak meer friends.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K heb niemand om mee uit te gaan
Pardon? Ik heb gewoon 16,50 betaald hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maak meer friends.
Trouwens Angel ik zag nu pas Villa 45 euro zijn ze gek geworden.
dudie! jij gaat vanavond stappen he!? als je voor twaalven de stad in ben, k moet tot twaalf draaien!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb gewoon 16,50 betaald hoor
Oei. Ik weet niet of ik dat ga halen. Als dat zo is kom ik wel ff spieken. Kga met Mitch op stap!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dudie! jij gaat vanavond stappen he!? als je voor twaalven de stad in ben, k moet tot twaalf draaien!
iik ga erna ook op stap! waarschijnlijk naar duzdat in de rembrandt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei. Ik weet niet of ik dat ga halen. Als dat zo is kom ik wel ff spieken. Kga met Mitch op stap!
Heb het net ff bekeken, klinkt leuk ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iik ga erna ook op stap! waarschijnlijk naar duzdat in de rembrandt..
Mister jewels?quote:
Ik zag 't. Mwa.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:54 schreef Cairon het volgende:
ja! blokjes en al!
Wel erg kleine huis op de prairieïgquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Cahir het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00117646
Ik dacht dat je bedoelde dat ie beroofd wasquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:54 schreef Cairon het volgende:
ja! blokjes en al!
Volgens mij riep zo'n beetje iedereen op dat momentquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef samjustme het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=HEQHlG31iNk
dit is zo geweldig om te bekijken, ik was een van de mensen die spice girls riep.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/look/trailer/
Lijkt me erg vet!
Nah, lijkt me niet echt leuk.quote:Shot entirely from the point of view of the security cameras.
Hij is zeker apart...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/look/trailer/
Lijkt me erg vet!
En dat lijkt MIJ dus weer volkomen ruk. Kom eens met iets nieuws zeg. Zoals iets shot entirely by security camera's.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Cahir het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/sawiv/
We kunnen er weer tegenaan
Ik ging toch meer voor:quote:Op zondag 23 december 2007 12:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/sony/persepolis/
http://www.apple.com/trailers/independent/chicago10/
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/theotherboleyngirl/
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/21/
http://www.apple.com/trai(...)ttigrewlivesforaday/
http://www.apple.com/trailers/independent/maninthechair/
zoveel goede films in verschillende genre's op komst
en Sweeney Todd en Elisabeth the golden age had ik al genoemd, genoeg om je op te verheugen
je moet niet vergeten om tijdens het pijpen adem te halen...quote:Op zondag 23 december 2007 13:22 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, aan mijn hoofd te voelen heb ik gisteren weer te veel slechte dingen in mijn lichaam gestopt.
ow dus hij was de gene die begon te kotsen toen ik hem er diep instakquote:Op zondag 23 december 2007 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je moet niet vergeten om tijdens het pijpen adem te halen...
Is dat de wijze les voor vanavond?quote:Op zondag 23 december 2007 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je moet niet vergeten om tijdens het pijpen adem te halen...
Zo wil je toch iedere ochtend wakker wordenquote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc
Lion King
!!!!!!!!!! Ik ga kijken of ik hem als wekker kan gebruiken, je bent geniaal Ang3lquote:Op zondag 23 december 2007 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo wil je toch iedere ochtend wakker worden
Moet je eigenlijk ook die wake up wekker van Philips hebben die je dan langzaam met een steeds feller wordende lamp wektquote:Op zondag 23 december 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
!!!!!!!!!! Ik ga kijken of ik hem als wekker kan gebruiken, je bent geniaal Ang3l
Ik moet gewoon in de vakantie om 8:00 deruitquote:Op zondag 23 december 2007 21:09 schreef Weemz het volgende:
Lijkt me ook een interessante film, die met de beveiligings camera's...
Maar nu naar bed, straks om 04:00 werken...
quote:Op zondag 23 december 2007 21:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik moet gewoon in de vakantie om 8:00 deruit
We gaan richting eindhoven voor een "zeldzaam" bedquote:Op zondag 23 december 2007 21:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Why zo vroeg op?
Trouwens Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
funny games lijkt me inderdaar ook wel interessantquote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging toch meer voor:
Wall-E: http://www.apple.com/trailers/disney/walle/
The Signal: http://www.apple.com/trailers/magnolia/thesignal/
The Amateurs: http://www.apple.com/trailers/independent/theamateurs/
Look: http://www.apple.com/trailers/independent/look/
Teeth: http://www.apple.com/trailers/independent/teeth/
Cloverfield: http://www.apple.com/trailers/paramount/cloverfield/
Funny Games: http://www.apple.com/trai(...)pictures/funnygames/
HUGquote:Op zondag 23 december 2007 21:51 schreef Cahir het volgende:
Een nieuw bed neemt veel ongewenste keuzes met zich meeIk ben zo fucking slecht in keuzes maken.
Zeg, je mag 't mijne echt niet meenemen hoor, met of zonder Lion King wekker!quote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
We gaan richting eindhoven voor een "zeldzaam" bed![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je mag 't mijne echt niet meenemen hoor, met of zonder Lion King wekker!
Ik woon al sinds 1,5 jaar in Eindhovenquote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar eindhoven is veldhoven helemaal niet
Ik zag dat ik m'n profiel nog niet aangepast hadquote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon al sinds 1,5 jaar in Eindhoven
*komt door misklik op gay.nl*quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat ik m'n profiel nog niet aangepast had
WTFquote:echtheid Veel leden hebben aangegeven ANG3L persoonlijk te kennen
jij mag niet eens kerst vieren!quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef MisterO het volgende:
Ik heb ook niks met Kerst, maaaarrr:
We gaan wel gourmettendat hoort er gewoon bij!
Nou.. uh gewoon, 1e kerstdag hele familie bij elkaar, volop cadautjes met kerst i.p.v. sinterklaas. En 2e kerstdag gaan we derop uitquote:
fixed ;pquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Cahir het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk een teddybeer als avatar
Ja da's die nieuwe echtheidscheckquote:
Ja hoor, eerst tong80murp en nu jijquote:Op zondag 23 december 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoi heren, ik ben jullie nieuwe dienstdoenende mod enzo
en dat boeit ons waarom?quote:Op zondag 23 december 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoi heren, ik ben jullie nieuwe dienstdoenende mod enzo
Hoe werkt ie dan? Heb je dan een knop "hij is echt" en "hij is nep"?quote:Op zondag 23 december 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's die nieuwe echtheidscheck
Ik ken ook de meeste mensen in m'n lijst wel persoonlijk eigenlijk
je eerst poging tot baggerquote:Op zondag 23 december 2007 23:18 schreef Cairon het volgende:
al die n00bs!
Nee, verveel me dood. Heb al genoeg topics geopend. Waarom zou ik het willen?quote:Op zondag 23 december 2007 23:21 schreef Cairon het volgende:
cahir wil zeker weer het topic volspammen zodat hij een nieuwe mag starten?
Ja, dat doe je als je niks te doen hebt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Cairon het volgende:
omdat je gruwelijk aan het spammen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |