Cultuurbarbaarquote:
Dangerous Liaisons is echter net even beter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Les Liaisons dangereuses (Dangerous Liaisons) is a famous French epistolary novel by Pierre Choderlos de Laclos, first published in 1782.
The book fascinates with its dark undertones. It is the story of the Marquise de Merteuil and the Vicomte de Valmont, two rivals who use sex as a weapon to humiliate and degrade others, all the while enjoying their cruel games. It also depicts the decadence of the French aristocracy shortly before the French Revolution; thus it is seen as a work that exposes the perversions of the so-called Ancien Régime.
Inmiddels iets van 8x verfilmd, een musical van geweest, theater, opera etc etc etc. En hier zal de meest bekende versie wel de fim Cruel Intentions zijn met Ryan Philippe, Sarah Michelle Gellar en Reese Witherspoon. (Wat ook een ERG geile film is met ene hele mooie soundtrack)
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
laat ons geen enkele ziel als verloren beschouwen
ik zal eens kijken in de videotheek als ik er ben... Is het boek een beetje leesbaar? anders wil ik die wel lezen, heb nog niks op mijn nachtkastjequote:Op vrijdag 21 december 2007 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Les Liaisons dangereuses (Dangerous Liaisons) is a famous French epistolary novel by Pierre Choderlos de Laclos, first published in 1782.
The book fascinates with its dark undertones. It is the story of the Marquise de Merteuil and the Vicomte de Valmont, two rivals who use sex as a weapon to humiliate and degrade others, all the while enjoying their cruel games. It also depicts the decadence of the French aristocracy shortly before the French Revolution; thus it is seen as a work that exposes the perversions of the so-called Ancien Régime.
Inmiddels iets van 8x verfilmd, een musical van geweest, theater, opera etc etc etc. En hier zal de meest bekende versie wel de fim Cruel Intentions zijn met Ryan Philippe, Sarah Michelle Gellar en Reese Witherspoon. (Wat ook een ERG geile film is met ene hele mooie soundtrack)
[ afbeelding ]
en je hebt de vliegeraar van Khaled Hosseini al uit ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zal eens kijken in de videotheek als ik er ben... Is het boek een beetje leesbaar? anders wil ik die wel lezen, heb nog niks op mijn nachtkastje
ok die ga ik lenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt de vliegeraar van Khaled Hosseini al uit ?
Ow echt... leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even een zwaai vanuit London
Heb net m'n volgende trip hierheen alweer geboekt26 - 28 januari
heb jij een kamerjas....?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:35 schreef Zakje het volgende:
Vakantie,Wat kan het toch heerlijk zijn om tot ver na 12en in je kamerjas een beetje rond te scharrelen door het huis
![]()
.
Ja, die doe ik altijd aan als ik ga relaxen in en rond het huis, is dat raarquote:
Vergeet niet de immer populaire kimonoquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
jij kent dan ook alleen maar homofielen...
hetero's hebben geen huispakken, en geen kamerjassen, die hebben een joggingpak en een badjas.
ik ken denk alleen hetro's....quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
hetero's hebben geen huispakken, en geen kamerjassen, die hebben een joggingpak en een badjas.
Stond je links of rechts van het podium?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Spice Girls waren geweldig! Victoria is irl dikker dan je zou denken, zo dun is ze niet eens. Boobs van Mel B zijn echt enorm. Ik stond helemaal vooraan bij het podium en ik zag en heb gefilmd hoe geri eff mijn kant op keek naar meerdere malen hard geschreeuwd te hebben Geri I love you hihi.
Hoop nieuwe mensen leren kennen. Het wachten was kut, stond ruim 6 uur in de kou maar het was worth it.
Voorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stond je links of rechts van het podium?
oow jij stond op die plek waar ze die kerel uit het publiek haalden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Voor. Heb een aantal mensen van een spice girls forum onmoet. En jij?
Was echt een geweldig sfeer in ene rij had men 2 beatboxen met spice gilrs nummers, alle Italiaans fans hadden trouwens een zonnebril op lol.
Ik weet het niet precies meer. Ik weet ook niet meer waar ik het precies vandaan heb. Making History geloof ik, of the Liar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij noemde Stephen Fry het een daisychain? De activiteiten die er gebeurden op die ehm... public school.
Ik heb ook gewoon een joggingbroek en een badjasquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Cairon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |