Villa achterdeur 2007 / voordeur 2008?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Beste Stephan,
We hebben de betaling voor bestelnummer blablal;a ontvangen. We zullen nu zo spoedig mogelijk de volgende kaarten naar je toesturen:
------------------------------
Villa Achterdeur: 1x ticketsYAY
Ik ga
vind dr kapsel nog best tof hoor, als ik een vrouw was geweest had ik er in iedergeval met dat kapsel rond gelopen!!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je dan ook een dood beest op je hoofd?
Hehe zie je next week.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Beste Stephan,
We hebben de betaling voor bestelnummer blablal;a ontvangen. We zullen nu zo spoedig mogelijk de volgende kaarten naar je toesturen:
------------------------------
Villa Achterdeur: 1x ticketsYAY
Ik ga
Je moest toch nog naar de kapper?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind dr kapsel nog best tof hoor, als ik een vrouw was geweest had ik er in iedergeval met dat kapsel rond gelopen!!
Gedaan gisteravond, maar het zit gewoon burgelijk hoor...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moest toch nog naar de kapper?
Is al geweest honey, eens per maandquote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gedaan gisteravond, maar het zit gewoon burgelijk hoor...
Overigens waar zit dat pann in Utrecht? Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Utrecht dus, wil dan toch ff kijken....
ok januari dan mar eens proberen:Dquote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is al geweest honey, eens per maand.
Zonder kaartjes kom je er toch niet in waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
Overigens waar zit dat pann in Utrecht? Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Utrecht dus, wil dan toch ff kijken....
wel tijdig online kaarten reserveren via www.pann.nl aantal is namelijk beperkter dan de vraagquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok januari dan mar eens proberen:D
Naaistreek...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.
Nee, haar vriendin speelde in de voorstelling en ze was eigenlijk meteen weg. Maar toen ze kwam zitten had ik zoiets van "Ik ken jou ergens van... zat je bij me in de klas?" en net toen ik het wilde vragen bedacht ik me "Och verrek! Angela Schijf!"quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naaistreek...
Wel grappig naast een BN'erHeb je nog met haar gepraat?
Die Angela lijkt me wel een tof mens. Maar goed waar ging je voorstelling nu over?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |