Villa achterdeur 2007 / voordeur 2008?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Beste Stephan,
We hebben de betaling voor bestelnummer blablal;a ontvangen. We zullen nu zo spoedig mogelijk de volgende kaarten naar je toesturen:
------------------------------
Villa Achterdeur: 1x ticketsYAY
Ik ga
vind dr kapsel nog best tof hoor, als ik een vrouw was geweest had ik er in iedergeval met dat kapsel rond gelopen!!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je dan ook een dood beest op je hoofd?
Hehe zie je next week.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Beste Stephan,
We hebben de betaling voor bestelnummer blablal;a ontvangen. We zullen nu zo spoedig mogelijk de volgende kaarten naar je toesturen:
------------------------------
Villa Achterdeur: 1x ticketsYAY
Ik ga
Je moest toch nog naar de kapper?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vind dr kapsel nog best tof hoor, als ik een vrouw was geweest had ik er in iedergeval met dat kapsel rond gelopen!!
Gedaan gisteravond, maar het zit gewoon burgelijk hoor...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moest toch nog naar de kapper?
Is al geweest honey, eens per maandquote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gedaan gisteravond, maar het zit gewoon burgelijk hoor...
Overigens waar zit dat pann in Utrecht? Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Utrecht dus, wil dan toch ff kijken....
ok januari dan mar eens proberen:Dquote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is al geweest honey, eens per maand.
Zonder kaartjes kom je er toch niet in waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef hierissieweer het volgende:
Overigens waar zit dat pann in Utrecht? Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Utrecht dus, wil dan toch ff kijken....
wel tijdig online kaarten reserveren via www.pann.nl aantal is namelijk beperkter dan de vraagquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok januari dan mar eens proberen:D
Naaistreek...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.
Nee, haar vriendin speelde in de voorstelling en ze was eigenlijk meteen weg. Maar toen ze kwam zitten had ik zoiets van "Ik ken jou ergens van... zat je bij me in de klas?" en net toen ik het wilde vragen bedacht ik me "Och verrek! Angela Schijf!"quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naaistreek...
Wel grappig naast een BN'erHeb je nog met haar gepraat?
Die Angela lijkt me wel een tof mens. Maar goed waar ging je voorstelling nu over?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.
Oh dat heb ik ook weleens gehad, heel irritant. Laat hem zweren de persoon die tegen jou roddelde niet met wat jij gaat vertellen te confronteren, en dan (deels) de waarheid vertellen, dat leek mij de beste manier om het op te lossen, werkte goedquote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef samjustme het volgende:
Problemen binnen mijn vriendenkring, heb tegen een vriend gevraagd of een roddel over hem waar is en hij wou weten van wie ik het heb gehoord, zei dat ik niet kon zeggen. Nu heeft ie lopen vragen wie over hem bij mij heeft geroddeld.
Ow das inderdaad balen...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef samjustme het volgende:
Problemen binnen mijn vriendenkring, heb tegen een vriend gevraagd of een roddel over hem waar is en hij wou weten van wie ik het heb gehoord, zei dat ik niet kon zeggen. Nu heeft ie lopen vragen wie over hem bij mij heeft geroddeld.
Niet als diegene tot een van je beste vrienden/crush behoortquote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weleens gehad, heel irritant. Laat hem zweren de persoon die tegen jou roddelde niet met wat jij gaat vertellen te confronteren, en dan (deels) de waarheid vertellen, dat leek mij de beste manier om het op te lossen, werkte goed.
oh bah, dan moet je misschien maar vertellen dat je wist van wie het was, maar dat je het niet zag als een roddel, maar gewoon als een gesprek, waarover je het tegen anderen ook mag hebben, of je geeft toe dat je nou eenmaal een passie voor roddels hebt, en dat dit echt een vette was.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet als diegene tot een van je beste vrienden/crush behoort.
Naja... dan weet je in ieder geval dat...quote:
Pinky-ringquote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja... dan weet je in ieder geval dat...![]()
Naah... roken is nie fijn...
(die ring vind ik ook nie zo super trouwens)
de afterparty in je hotelkamer zekerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hehe zie je next week.
Spice Girls wordt steeds leuker een Russische jongen gaat ook mee naar afterparty.
roken mag, maar zijn haar mag wel wat langer. die pink ring is wel foutquote:
Ik krijg niet zoals jij iedereen het bed inquote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de afterparty in je hotelkamer zeker
Z'n haar is best lang hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
roken mag, maar zijn haar mag wel wat langer. die pink ring is wel fout
he hallo ben vanavond alleen hequote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik krijg niet zoals jij iedereen het bed in.
That's a firstquote:
en toch vind ik hem een beetje gewoontjes, maar dat is persoonlik denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n haar is best lang hoor.
[ afbeelding ]
Langer al dan dat van mij (wat ik laat groeien) maar da's vooral omdat dat van mij krult.
Om de een of andere reden zit ie trouwens altijd shirtloos als we de cam aanzetten. Vieze cocktease
er was echt niks de moeite waard vanavond op het kerstdiner, zelfs mijn opa was nog jonger dan de meeste aanwezigen, en die ligt al in zijn grafquote:
Hij heeft een nieuwe open haardquote:
Dus jij wil zeggen dat iedere jongen waar jij steeds het bed mee induikt echt speciaal is en de moeite waard? Nah. Dan woon je leuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er was echt niks de moeite waard vanavond op het kerstdiner,
Zeik niet zo, bitchquote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef samjustme het volgende:
9 van de 10 keer word ik afgewezen en de ene keer dat iemand op me valt, raak ik op uitgekeken. Heerlijke positie.
I still have youquote:
You'll never have me! your hear me, neverquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
You'll never have me! your hear me, never![]()
Ook al denken mensen anders
Ach bezet fuck off, ze sexen ff en na een week zijn ze weer klaar, ja tochquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Worden alle mensen die ik ken om heen opeens bezet.
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach bezet fuck off, ze sexen ff en na een week zijn ze weer klaar, ja toch
Of een jaar of 5.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach bezet fuck off, ze sexen ff en na een week zijn ze weer klaar, ja toch
Oh, je bedoelt dat je ook een sexbuddy zoekt! Nuno?quote:
Oh je voelde je je aangesproken door Sam's opmerkingen? dat vind ik nou lief.quote:
Boven bepaalde leeftijd ga ik niet, dat weet je tochquote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je ook een sexbuddy zoekt! Nuno?
Worden ze ook opeens hetero?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Worden alle mensen die ik ken om heen opeens bezet.
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je voelde je je aangesproken door Sam's opmerkingen? dat vind ik nou lief.
Ze zijn bi, dan kunnen ze van beide walletjes etenquote:
Niet té he, dat vind ik weer minder. Ach het is ook maar voor een paar weken en daarna ben je weer de goeie ouwe harde kerelquote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.
iedere week wat denk je dat ik ben een slet of zoquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat iedere jongen waar jij steeds het bed mee induikt echt speciaal is en de moeite waard? Nah. Dan woon je leuk.Ik kom in een half jaar niet eens mensen tegen die echt echt ECHT de moeite waard zijn (of jouw standaarden liggen iets lager waardoor je inderdaad echt iedere week een ander kunt hebben)
Ik zei liever, niet soft.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet té he, dat vind ik weer minder. Ach het is ook maar voor een paar weken en daarna ben je weer de goeie ouwe harde kerel
goed zo, en nu ga ik slapen arrogante kereltjesquote:Op donderdag 20 december 2007 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zei liever, niet soft.
ho ho ho ik ga monogaam worden in het nieuwe jaar. R en ik hebben dat afgesprokenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je ook een sexbuddy zoekt! Nuno?
sweet dreamsquote:Op donderdag 20 december 2007 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
goed zo, en nu ga ik slapen arrogante kereltjes
trusten
Wie zegt dat ik jou wil hebben lolquote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ho ho ho ik ga monogaam worden in het nieuwe jaar. R en ik hebben dat afgesproken
was ook een reactie op iemamd anders,[/arrogant mode] maar je weet toch als ik binnen kom dan ben je verloren lang haar of niet, je gaat eraan [ einde arrogant mode]quote:Op donderdag 20 december 2007 00:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou wil hebben lol. Als je 8 jonger was, iets gespierder, kort haar en piercings een ander verhaal dan.
Getver. Stom! I like you bitchy and cranky as Hell!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.
NEE!quote:
Brr -4 graden vanochtend. Goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef DennisMoore het volgende:
Brrrr.... 17 graden.
Om je wakker te krijgen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
GOEDE MORGEN!!! weer een nieuwe dag zonder zorgen! en waarom sms-en mensen mij als ik slaap???
misschien maar de inhoud ging over wat anders... Agja had ook niet in de gaten dat het al half 12 was toen ik opstond....quote:
Bijna nog 6 uurtjesquote:
Toemaarquote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef Zakje het volgende:
Ik haalde net 90 euro uit de binnenzak van mijn pak, helemaal vergeten dat daar nog geld in zat![]()
.
die is op weg naar Duitsland denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor sam Spice Girl poseerde naakt in bos
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
De onderburen moeten eens wat meer stoken!
ok, morgen ochtend, ga nu eerst werken Adjeu!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet gewoon eens pantoffels kopen.
Vloerverwarming ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet gewoon eens pantoffels kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |