Getver. Stom! I like you bitchy and cranky as Hell!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen ben ik altijd wat liever.
NEE!quote:
Brr -4 graden vanochtend. Goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef DennisMoore het volgende:
Brrrr.... 17 graden.
Om je wakker te krijgen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
GOEDE MORGEN!!! weer een nieuwe dag zonder zorgen! en waarom sms-en mensen mij als ik slaap???
misschien maar de inhoud ging over wat anders... Agja had ook niet in de gaten dat het al half 12 was toen ik opstond....quote:
Bijna nog 6 uurtjesquote:
Toemaarquote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef Zakje het volgende:
Ik haalde net 90 euro uit de binnenzak van mijn pak, helemaal vergeten dat daar nog geld in zat![]()
.
die is op weg naar Duitsland denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor sam Spice Girl poseerde naakt in bos
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
De onderburen moeten eens wat meer stoken!
ok, morgen ochtend, ga nu eerst werken Adjeu!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet gewoon eens pantoffels kopen.
Vloerverwarming ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet gewoon eens pantoffels kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |