abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2007 @ 13:39:45 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55386565
Nadat Palma 2 nachten wakker heeft gelegen is ze geknapt. Ze is al een razende tekeer gegaan tegen Lieke en daarna is ze Huub gaan vertellen dat Lieke zich naar binnen heeft gelikt. Wat dat naar binnen is, dgk of de media, daar verschillen de meningen over.

Palma blijft maar doorgaan, net nog tegen Luc. Ze vindt het zielig voor Huub maar Huub hoeft geen medelijden. Huub heeft maar weer eens een lijmpoging gedaan bij Lieke maar die houdt voet bij stuk, ook als ze daardoor alleen overblijft. Jaap heeft ook nog even geprobeerd of Lieke niet gewoon een vriendschap kan aangaan met Lieke maar Lieke zegt dat ze ook in vriendschap haar hart legt en dat niet meer wil bij Huub.
pi_55386590
marrije bedankt, lekker snel!
Jaap vraagt Lieke naar haar plan van aanpak.
Lieke wil haar gevoel volgen. Ze wil geen spelletjes spelen met Huub. Ze vertouwt Huub niet en Huub haar niet.
Jaap: wat ga je dan doen, Reiki, boekje lezen..
Lieke: ik doe gewoon mijn ding, ik heb geen plan van aanpak. Jaap steunt haar in december, januari en februari. Hij vindt het interresant wat er gebeurt als er een nieuwe miljonair komt.
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
het water roept
pi_55386602
Schandalig dat de mannen niks nieuws hebben gekregen.De wijven drie jurken .
pi_55386609
Jaap beloofd Lieke dekking tot en met februari!
pi_55386631
12:55 - Palma is woest

Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
het water roept
pi_55386652
Lieke moet nu spijkers met koppen gaan slaan...keihard door dit geheel banjeren...
Lieke...je kan het!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 19 december 2007 @ 13:42:31 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386665
Nog een leuke van Palma - Als Lieke hier wint, hang ik mezelf op!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:42:55 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_55386677
Thanx Marrije
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef avonne het volgende:

nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55386682
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Het is dat ik Jaap wil zie winnen, maar anders zou ik het een fantastische optie vinden......
pi_55386694
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
dat weet ik na gisteravond (dat hij uit zijn plaat ging vanwege de suggestie dat Lieke met Brian speelt) wel zeker.
Slaat nergens op. Ten eerste heeft hij Jaap als backup, ten tweede zou het hooguit leiden tot een breuk tussen Brian en Amanda: ook niet verkeerd.

Geen idee waarom hij zo de weg kwijt is.
Misschien dat al dat gewichtsverlies zijn hersenen toch aantast. Ik ga er eens op googlen.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:44:11 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_55386701
quote:
Dat nam ze heel snel terug omdat ze 2 kids heeft.
― Mark Twain
pi_55386706
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
12:55 - Palma is woest

Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
Palma denkt haar slag te kunnen slaan
pi_55386740
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije
[..]

Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Ik wel! Je staat in de etalage, je kunt aan heel Nederland laten zien wie je bent en wat je wil. Daarnaast kun je de ervaring die je voor de camera opdoet uitstekend gebruiken voor achter de schermen. Als je dan moet kiezen voor zekerheid (je mag die villa in plus kans op een flink saldo) of onzekerheid (je weet niet of je aangenomen wordt), dan is die stap van haar niet zo heel gek
  woensdag 19 december 2007 @ 13:46:04 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55386759
quote:
Thanx Marrije
[..]

Graag gedaan.

Lieke wist natuurlijk ook wel dat als ze als schoonmaakster zou beginnen dat ze een goede kans zou maken om via de 'bekenden' bij Talpa wellicht een ander baantje binnen de media / dgk te bemachtigen
pi_55386761
quote:
Da wordt dus leuk voor Palma...
ga het touw maar vast kopen dan
pi_55386775
quote:
Thanx Marrije
[..]

De logica van netwerken?
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:46:54 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_55386785
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef riri het volgende:

[..]

Palma denkt haar slag te kunnen slaan
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 13:46:58 #18
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386787
Lieke komt de MB binnen en Huub vraagt - gaat het?
Lieke loopt weg zonder iets te zeggen...........
  woensdag 19 december 2007 @ 13:47:06 #19
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55386790
quote:
Thanx Marrije
[..]

Precies ,daarom klopt het niet!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  woensdag 19 december 2007 @ 13:47:14 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55386792
quote:
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55386794
Luuk weet niet goed welke combinatie hij aan moet trekken. Vermoedelijk nog teveel gewend aan het saaie streepjespak van achter de tralies....
  woensdag 19 december 2007 @ 13:47:58 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386812
Jaap gaat om 2 uur weg, hij moet naar de carnavalman.
pi_55386821
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm .
Same here
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55386822
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
pi_55386855
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.
pi_55386858
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef diedirk het volgende:
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.
pi_55386907
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

ontmaskert?
ze heeft nooit wat anders gezegd....probleem bij palma is dat ze niet goed kan luisteren...als ze wel geluisterd had hoefde ze deze hele scene niet op te voeren
pi_55386911
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Same here
Jullie werken bij TV? Grappig, DGK niks voor jullie?
het water roept
pi_55386912
En Brian en Amanda? Wanneer gaan die nou televisiemomentjes leveren?
  woensdag 19 december 2007 @ 13:52:14 #30
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386920
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En dat is niet goed?
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:52:36 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_55386926
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.

does the name Budie ring a bell?
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 13:52:37 #32
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55386928
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef riri het volgende:
Lieke moet nu spijkers met koppen gaan slaan...keihard door dit geheel banjeren...
Lieke...je kan het!!!
Wel eerst even focussen op de wortelchakra
Where is Piet Piraat when you need him?
Er kan er maar één de domste zijn
pi_55386932
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.
Ja, maar het bevreemd mij dat ze dat op Lieke aan het projecteren is. Het was toch echt wel Huub die Palma het leven zuur maakte......Ik vind Palma dan ook erg rancuneus in de richting van Lieke en vind haar houding zeer ongepast....Alsof ze het niet kan hebben dat Lieke toch miljonair is geworden en zij het nog niet verder heeft geschopt dan hoofd huishouding.
  woensdag 19 december 2007 @ 13:52:54 #34
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55386942
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het maakt niet eens uit hoe Huub reageert.Als hij aardig tegen haar doet of rottig het is nooit goed.
pi_55386961
Streams: Jaap en Huub schaken zonder te praten.
Lieke lakt haar nagels
het water roept
pi_55386962
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.
Huub liep destijds de hele dag achter Lieke aan.......Lieke niet achter Huub.
pi_55386966
Allez... mijn laatste woord hierover.

Als ik met de redenering van Palma mee zou gaan, dan zou een schoonmaker bij zijn sollicitatie oprecht moeten zeggen "ik hou van schoonmaken en wil niets liever dan dat"

Nogal onrealistisch.
Bij een sollicitatie vroeg men mij een keer "waarom zou je met deze credenties dit baantje willen hebben? Je bent beter dan dat". Ik raadde juist dat deze meneer wilde horen dat ik verdere ambities had.
Bizar dat Palma zoiets helemaal niet wil, en beschouwt als verraad.
  woensdag 19 december 2007 @ 13:53:36 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55386967
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:

Ik ben al weer een eeuwigheid weg bij televisie. Maar al had ik nog wel in het Hilversumse gezeten, dan nog niet .
pi_55386970
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef diedirk het volgende:

maar misschien vindt ie het ook wel echt zielig, ik soms ook maar nu even niet Lieke is zelf niet eerlijk en gooit iedere keer maar Huub voor de voeten dat hij zo oneerlijk is.

typisch een gevalletje van valse bescheidenheid die die meid heeft
pi_55386992
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Het maakt niet eens uit hoe Huub reageert.Als hij aardig tegen haar doet of rottig het is nooit goed.
Lijkt mij wel terecht. Als je zegt dat je afstand wil, dan heeft hij dat maar te respecteren. Als het hem niet bevalt, dan moet hij naar huis gaan.
pi_55387000
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben al weer een eeuwigheid weg bij televisie. Maar al had ik nog wel in het Hilversumse gezeten, dan nog niet .
En voor mij ook niet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 19 december 2007 @ 13:56:45 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55387051
Het zou zo kunnen zijn dat de opdracht is lieke eruit. Lieke heeft hoe dan ook Huub verzwakt. Als we kijken naar de afgelopen week is de redaktie duidelijk bezig met het terug pakken naar vroegertijden waar Huub een vrolijk en olijke en eerlijke jongen was zonder dat hij rekning hoefde te houden met iemand. Dat kwam de kooi ten goede. Lieke heeft er duidelijk voor gezorgd dat Huub niet meer die olijke jongen is. Lanzaam aan heeft ze hem leeggezogen. Al zijn levensvreugde heeft ze tot zich genomen om de moeilijke tijden door te komen maar Huub zijn vaatje vreugde is leeg. Er valt niet meer aan hem te zuigen.

Duidelijk is dat Lieke geen schoon geweten heeft. Ze heeft ook dingen gedaan die niet in de haak zijn. Het is nu tijd dat ze daarvoor uitkomt. Dat zou eerlijker zijn net als Huub die voor zijn leugens uit is gekomen.

Verder denk ik dat de angst van huub om eruit gestemd te worden niet bestaat. Niemand is bang om eruit gestemd te worden niet anders dan dat achter het ze mededeelt dat ze er de volgende ronde uit gaan.
pi_55387058
Palma zal nu wel een leuke kerstbonus krijgen.
  woensdag 19 december 2007 @ 13:57:10 #44
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55387063
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lijkt mij wel terecht. Als je zegt dat je afstand wil, dan heeft hij dat maar te respecteren. Als het hem niet bevalt, dan moet hij naar huis gaan.
VVoor alle eerlijkheid moet je het dan ook om kunnen draaien.Huub wil wel aanhankelijkheid dus dan moet Lieke maar gaan.Zoiets werkt gewoon niet als beiden niet een betje toegeven.Lieke is Huub nergens meer tegemoet gekomen n haar keuze.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:57:17 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_55387065
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub liep destijds de hele dag achter Lieke aan.......Lieke niet achter Huub.
Hou toch op, ze schreef hem zelfs liefdesbriefjes. Maar genoeg nu, ik ga de streams weer volgen.
― Mark Twain
pi_55387067
Van palma mag je als je éénmaal schoonmaker bent niet langs haar voorbij sjeesen....dat is wat natuurlijk niet kan...Palma was natuurlijk veel liever zelf miljonair geworden....
  woensdag 19 december 2007 @ 13:57:38 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55387073
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat Lieke van media houdt is duidelijk en ze is liever voor de camera te zien dan niet erachter, desalniettemin hoeft het niet of-of te zijn, het kan best en-en, en voor de camera willen schitteren en Huub toch wel aantrekkelijk vinden. En Huub inpalmen is geen kunst, Huub valt op alles wat vrouw is.

Maar persoonlijk denk ik dat ze Huub nooit echt serieus heeft genomen, maar hij haar ook niet en dat stoort dr vast.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:59:09 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_55387107
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef marky het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat de opdracht is lieke eruit. Lieke heeft hoe dan ook Huub verzwakt. Als we kijken naar de afgelopen week is de redaktie duidelijk bezig met het terug pakken naar vroegertijden waar Huub een vrolijk en olijke en eerlijke jongen was zonder dat hij rekning hoefde te houden met iemand. Dat kwam de kooi ten goede. Lieke heeft er duidelijk voor gezorgd dat Huub niet meer die olijke jongen is. Lanzaam aan heeft ze hem leeggezogen. Al zijn levensvreugde heeft ze tot zich genomen om de moeilijke tijden door te komen maar Huub zijn vaatje vreugde is leeg. Er valt niet meer aan hem te zuigen.

Duidelijk is dat Lieke geen schoon geweten heeft. Ze heeft ook dingen gedaan die niet in de haak zijn. Het is nu tijd dat ze daarvoor uitkomt. Dat zou eerlijker zijn net als Huub die voor zijn leugens uit is gekomen.

Verder denk ik dat de angst van huub om eruit gestemd te worden niet bestaat. Niemand is bang om eruit gestemd te worden niet anders dan dat achter het ze mededeelt dat ze er de volgende ronde uit gaan.
Dit klinkt heel aannemelijk.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 13:59:50 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55387125
Dat was nog eens leuk binnenvallen
Heerlijk zoals Palma is ontploft
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 19 december 2007 @ 13:59:53 #50
130755 Kinga
versier hier
pi_55387128
Lieke knippert weer als een gek.
pi_55387139
Met een vriendin als Palma......heb je geen vriendin meer nodig
Tien uur in de morgen krijg je een omhelsing....twee uur later ben je de klos....
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:01:14 #52
137949 Disana
pi_55387160
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef Kinga het volgende:

Lieke knippert weer als een gek.
Het heeft haar wel geraakt, en dat is goed. Ik heb nou ook weer niet zó de pest aan haar dat ik niet liever zou zien dat ze haar houding verandert. Maar ik denk dat dat ijdele hoop is.
pi_55387164
Ik vind het echt schandalig dat de FEBO gastspeelsters en personeel opzetten tegen iemand die
probeert de hoofdrol speler een beetje te ontmaskeren.
pi_55387169
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een vriendin als Palma......heb je geen vriendin meer nodig
Tien uur in de morgen krijg je een omhelsing....twee uur later ben je de klos....
Ze was pissig geworden omdat Lieke de wijnglazen had verwisseld.
pi_55387173
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar het bevreemd mij dat ze dat op Lieke aan het projecteren is. Het was toch echt wel Huub die Palma het leven zuur maakte......Ik vind Palma dan ook erg rancuneus in de richting van Lieke en vind haar houding zeer ongepast....Alsof ze het niet kan hebben dat Lieke toch miljonair is geworden en zij het nog niet verder heeft geschopt dan hoofd huishouding.
Juist toen bevestigde het alle negatieve gevoelens die je over Lieke had. Niemand vond Lieke leuk dus het zal wel aan Lieke liggen. Nu is het niks anders en nu is Palma ongepast.

Heel veel mensen vinden bewoners leuk worden als ze met Huub spelen, zie Jaap of zelfs Brian. Zo zijn er ook mensen die iedereen leuk vinden opeens als ze tegen Huub spelen. Grappig hoe dat werkt.
Go hard or go home
pi_55387177
Huub geef het toch op, laat Lieke
Goedemorgen :W
  woensdag 19 december 2007 @ 14:02:17 #57
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55387185
quote:
Op woensdag 19 december 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kee, in het vervolg eerst netjes aankloppen, je voorstellen, je jas uittrekken, vragen waar je mag zitten en dan pas vragen stellen......
*klopt*

Een enerverend nachtje geweest?

Pais en vree is ver te zoeken bij deze kersttafel, het is nu dus weer alles op Lieke, en B&A blijven weer buiten schot.
be nice or go away
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:02:24 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_55387192
Huub heeft in de gaten dat Lieke weg wil maar te trots is om het toe te geven.
Zou ook dom van haar zijn, is ze nl haar 10 K kwijt.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:02:58 #59
38396 mazaru
pi_55387204
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef diedirk het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat de FEBO gastspeelsters en personeel opzetten tegen iemand die
probeert de hoofdrol speler een beetje te ontmaskeren.
Ja nou, echt schandalig.
En Lieke heeft helemaal niemand nodig om haar ware gezicht te laten zien.
Dat kan ze heel goed zelf
pi_55387209
Huub en Lieke praten.
Huub verteld wat Luc gezegd heeft over Lieke. Niet als aanval. Hij heeft het gevoel, wie het weet, mag het zeggen.
Hij houdt van haar, hij waardeert haar.
Lieke vindt dat haar rot behandeld heeft.
Lieke loop weer weg. Huub: ik ben de enige die je... rest weet ik niet meer. Wil je eruit, zeg dat dan
Huub: die eeuwige koppige trots van je
het water roept
pi_55387211
Palma wordt met de dag lelijker
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:03:23 #62
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55387214
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:

[..]

Mensen die in de media werken zijn VEELS TE DOM om met DGK
mee te kunnen doen !!
pi_55387224
Huub gaat bellen
het water roept
pi_55387256
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Juist toen bevestigde het alle negatieve gevoelens die je over Lieke had. Niemand vond Lieke leuk dus het zal wel aan Lieke liggen. Nu is het niks anders en nu is Palma ongepast.

Heel veel mensen vinden bewoners leuk worden als ze met Huub spelen, zie Jaap of zelfs Brian. Zo zijn er ook mensen die iedereen leuk vinden opeens als ze tegen Huub spelen. Grappig hoe dat werkt.
Ik heb ook altijd wat tegen Lieke gehad, te sociaal wenselijk, te gemaakt. De laatste twee weken begin ik haar echter te waarderen omdat ze voor zichzelf kiest en daar een duidelijke lijn in heeft.

Dat Palma los gaat op Lieke is iets anders. Huub heeft die villa op de kop gezet toen Lieke ontslagen is en al uit die villa was. Lieke had daar niets mee te maken en hoeft daar dus ook niet op aangevallen te worden.
pi_55387260
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef schatje het volgende:
Palma zal nu wel een leuke kerstbonus krijgen.
en terecht! Dit zijn leuke kerstuitzendingen.
Zelf kunnen de bewoners het niet meer. Zelfs het ontbijt was saai, op het verhaal van Amanda na dan.
Go hard or go home
pi_55387261
Huub gaat bellen met Hedda.
Goedemorgen :W
pi_55387270
het water roept
pi_55387326
Hedda mist het lol maken met Huub
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:08:23 #69
137949 Disana
pi_55387339
Hedda denkt nu weer anders over Huub, ze is het verleden vergeten. Ze mist het lol maken met Huub, met niemand heeft ze zoveel lol.

En dát is dus Huub, afgezien van al zijn tekortkomingen.
pi_55387348
Huub mist Hedda, je kunt je dan ook afvragen hoeveel hij echt om Lieke heeft gegeven. Ondertussen likt Hedda zich in bij Huub.
pi_55387352
Ze zijn een beetje verlegen tegen elkaar (Huub en Hedda)
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:09:19 #72
145755 kahaarin
pi_55387368
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten.
Huub verteld wat Luc gezegd heeft over Lieke. Niet als aanval. Hij heeft het gevoel, wie het weet, mag het zeggen.
Hij houdt van haar, hij waardeert haar.
Lieke vindt dat haar rot behandeld heeft.
Lieke loop weer weg. Huub: ik ben de enige die je... rest weet ik niet meer. Wil je eruit, zeg dat dan
Huub: die eeuwige koppige trots van je
Huub ziet volgens mij echt niet in dat hij met zijn gescheld en gemanipuleer haar heeft gekwetst, Lieke is imho niet opgewassen tegen zijn gedrag.
Dat gedoe met reiki en haar gemopper vind ik ook niet zo plezierig maar hij moet nu niet net doen of hij compleet onschuldig is, dat siert hem niet echt.
be nice or go away
  woensdag 19 december 2007 @ 14:10:03 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55387391
Ow ja, Huub die zegt dat ie nog heel sterk het gevoel heeft verliefd te zijn op Hedda.

Tuurlijk.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:10:21 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55387399
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
Ze zijn een beetje verlegen tegen elkaar (Huub en Hedda)
Lief toch?
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:10:23 #75
145755 kahaarin
pi_55387401
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
Hedda denkt nu weer anders over Huub, ze is het verleden vergeten. Ze mist het lol maken met Huub, met niemand heeft ze zoveel lol.

En dát is dus Huub, afgezien van al zijn tekortkomingen.
Maar is dat een basis voor een relatie, als het alleen om lol maken draait.
be nice or go away
  woensdag 19 december 2007 @ 14:11:05 #76
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55387418
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Varen het volgende:
Hedda mist het lol maken met Huub
Tijd om een andere clown te zoeken
pi_55387422
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Huub ziet volgens mij echt niet in dat hij met zijn gescheld en gemanipuleer haar heeft gekwetst, Lieke is imho niet opgewassen tegen zijn gedrag.
Dat gedoe met reiki en haar gemopper vind ik ook niet zo plezierig maar hij moet nu niet net doen of hij compleet onschuldig is, dat siert hem niet echt.
Lieke en Huub passen niet bij elkaar
Dat heb ik van het begin, toen zij in DGK kwam, gedacht
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:11:26 #78
137949 Disana
pi_55387423
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het ook niet. Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een karakter als Huub. Maar voor het overige is hij beslist de moeite waard om mee om te gaan.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:12:04 #79
137949 Disana
pi_55387448
De puntenpotten zijn zeer prominent in beeld.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:12:05 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_55387450
quote:

[..]

Dat doet hij ook niet. Hij heeft bekend ook fouten gemaakt te hebben maar dat soort dingen wil Lieke niet horen, die hoort alleen zichzelf.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:12:31 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55387460
En Palma houdt gewoon niet op. Vermoeiend.
pi_55387468
Wat hoor je toch op de achtergrond bij Huub??
het water roept
pi_55387472
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub mist Hedda, je kunt je dan ook afvragen hoeveel hij echt om Lieke heeft gegeven. Ondertussen likt Hedda zich in bij Huub.
Helemaal niks....waarom denk je dat Lieke zo klaar is met hem?
Gisteren nog zeggen tegen Lieke.."Ik hou van jou,weet je" en nu tegen Hedda...Ík ben verliefd op je"
  woensdag 19 december 2007 @ 14:13:16 #84
38396 mazaru
pi_55387485
quote:

[..]

Ik vind het gedrag dat Lieke vertoond veel ellendiger dan wat Huub doet.
Lieke heeft eerst wekenlang bij iedereen die ze tegenkwam Huub zwart lopen maken.
Niets, maar dan ook helemaal niets deugde er meer aan hem. Alles was zijn schuld. Ze stootte hem af bij iedere toenaderingspoging, op een manier waarvan je zou denken dat hij minstens een familielid van haar had vermoord.
En als klap op de vuurpijl zegt ze ook nog eens tegen Janus dat ze Huub er zo uit zou stemmen.
Terwijl Huub die vraag al dagen stelde aan haar, en hij nooit een eerlijk antwoord heeft gekregen.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:13:35 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_55387496
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
De puntenpotten zijn zeer prominent in beeld.
Huub vergeet nooit te betalen dit itt Brian, daar moet de plasma hem altijd op wijzen.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:14:01 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55387505
Wat is er zo gek aan dat Lieke Huub de eerste dagen niet zag zitten en 'pas' de 3e dag? Moet het altijd liefde op het eerste gezicht zijn?
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:14:07 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_55387508
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef Varen het volgende:
Wat hoor je toch op de achtergrond bij Huub??
Zit ik me ook af te vragen, een soort stem?
― Mark Twain
pi_55387515
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Als je geen lol met elkaar kunt maken is het sowieso gedoemd te mislukken. Het is geen basis maar wel heel belangrijk in een relatie. Niet alleen in een liefdesrelatie maar in elke relatie.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:14:30 #89
137949 Disana
pi_55387521
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub vergeet nooit te betalen dit itt Brian, daar moet de plasma hem altijd op wijzen.
Ik zie het maar als een teken dat ze er door Brian heel goed op zijn gaan letten
pi_55387528
Huub blijft zitten voor de goede camerapositie...tja...alles voor de show hé Huub
pi_55387544
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leek er op, ja
het water roept
pi_55387558
Liek zit ergens waar ze niet mocht komen
het water roept
pi_55387609
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet het al, Huub ging punten halen. Lieke was in de woonkamer of keuken, waar ze niet mocht komen en ze waren met muziekdingen bezig en aan het testen.
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:18:48 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_55387628
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Varen het volgende:

[..]

Ik weet het al, Huub ging punten halen. Lieke was in de woonkamer of keuken, waar ze niet mocht komen en ze waren met muziekdingen bezig en aan het testen.
Aha, een soundcheck, thanx.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:20:21 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55387654
Ik ben het eens met Amanda
  woensdag 19 december 2007 @ 14:21:15 #96
145755 kahaarin
pi_55387671
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het ook niet. Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een karakter als Huub. Maar voor het overige is hij beslist de moeite waard om mee om te gaan.
Oh, my bad, , wat ik dan wel weer een beetje manipulatief vind is dat hij meteen weer begint met ik ben verliefd, wacht eerst maar eens af of het nog wat kan worden als je het hok uit bent.
be nice or go away
pi_55387681
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef riri het volgende:
Huub blijft zitten voor de goede camerapositie...tja...alles voor de show hé Huub
Men verwijt Lieke dat zij nep is.Als er 1 nep is,is het Huub wel.Ik moet wel toegeven dat het ook een gave is zoveel mensen een rad voor de ogen te draaien.
pi_55387687
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Als je geen lol met elkaar kunt maken is het sowieso gedoemd te mislukken. Het is geen basis maar wel heel belangrijk in een relatie. Niet alleen in een liefdesrelatie maar in elke relatie.
Die lol verdwijnt anders wel heel snel in die kooi....
Tussen Hedda en Huub was het buiten de Kooi ook al heel lang geen lol meer...grote ruzies tot slaande ruzies aan toe....dan zie je elkaar een tijd niet en dan lijkt alles weer oké maar dat is het natuurlijk niet....Huub zijn drank en vrouwenprobleem had sowieso al heel veel kapotgemaakt...dat is niet ineens anders nu

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 19-12-2007 14:27:27 ]
pi_55387701
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het eens met Amanda
effe niet geluisterd, vertel
het water roept
pi_55387790
Huub verdedigt Lieke ten opzichte van Palma
het water roept
pi_55387863
gelukkig weet amanda precies hoe het zit en hier kunnen wij allen nog wat van leren
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55387874
Huub ziet het wel allemaal.
Amanda vindt Huub fout en Lieke fout.
Selene hoopt dat Huub zijn ogen een keer open doet.
Luc vindt dat er tussen haten en Liefde een dun lintje loopt.
Amanda vindt het raar om Kerst te vieren als het geen Kerst is
het water roept
pi_55387882
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef riri het volgende:

[..]

Die lol verdwijnt anders wel heel snel in die kooi....
Tussen Heda en Huub was het buiten de Kooi ook al heel lang geen lol meer...grote ruzies tot slaande ruzies aan toe....dan zie je elkaar een tijd niet en dan lijkt alles weer oké maar dat is het natuurlijk niet....Huub zijn drank en vrouwenprobleem had sowieso al heel veel kapotgemaakt...dat is niet ineens anders nu
Ja ja...
Go hard or go home
  woensdag 19 december 2007 @ 14:30:32 #104
145755 kahaarin
pi_55387901
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat doet hij ook niet. Hij heeft bekend ook fouten gemaakt te hebben maar dat soort dingen wil Lieke niet horen, die hoort alleen zichzelf.
Dat is waar, Lieke blijft hangen in haar slachtofferrol, wat mij wel opvalt is dat ook nadat hij heeft bekend fouten te hebben gemaakt hij net zo goed weer tegen haar gaat schreeuwen en schelden, dat vind ik een beetje een kwalijk puntje van hem, het is niet zo 1-2-3 weer goed als je hebt erkend fouten te hebben gemaakt, daar moet je imho dan wel wat mee doen.
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik vind het gedrag dat Lieke vertoond veel ellendiger dan wat Huub doet.
Lieke heeft eerst wekenlang bij iedereen die ze tegenkwam Huub zwart lopen maken.
Niets, maar dan ook helemaal niets deugde er meer aan hem. Alles was zijn schuld. Ze stootte hem af bij iedere toenaderingspoging, op een manier waarvan je zou denken dat hij minstens een familielid van haar had vermoord.
En als klap op de vuurpijl zegt ze ook nog eens tegen Janus dat ze Huub er zo uit zou stemmen.
Terwijl Huub die vraag al dagen stelde aan haar, en hij nooit een eerlijk antwoord heeft gekregen.
Hij heeft niet achter haar rug lelijk gedaan, dat is waar, hij heeft haar echter wel waar iedereen bij was te kakken gezet met zijn gescheld en geruzie, zij blijft er in hangen dat is waar.
Dat geroddel vind ik ook zeer kwalijk, dat hoeft niet, ik denk dat als ze terug kijkt, de beelden bedoel ik, dat ze wel zal zien dat hij haar te vuur en te zwaard heeft verdedigd, neemt niet weg dat hij haar in haar gezicht af en toe ronduit slecht heeft behandeld.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld, zij is heel halsstarrig en wil geen fouten erkennen, hij erkent fouten en doet er vervolgens niets mee, ondertussen zitten er daar een paar vakantiegangers die in een gouden koetje de finale binnengeloodst worden door al dat gekijf over en weer speelt geen van beide het spel meer en wint Brian ongestoord.
be nice or go away
pi_55387906
Luc zegt, als Huub het leuk vindt, dat ze er voor kunnen zorgen, dat Lieke op hangende pootjes naar Huub terug komt.
het water roept
pi_55387913
Huub is niet bang om zijn kop te stoten.
het water roept
pi_55387915
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef ericahysterica het volgende:
gelukkig weet amanda precies hoe het zit en hier kunnen wij allen nog wat van leren
Amanda moet niet lullen.brian en zei zijn ook een grote ellende.Ze praten alles zo goed uit.Nou mooi niet ze moet haar smoel houden,want anders gaat Brian niet prettig slapen.
pi_55387918
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja ja...
lieke naar huis en jaap en huub weer streken uithalen dat lijkt me weer gezellig
pi_55387925
Huub weet voor honderd procent, dat Jaap hem er niet uitstemt
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:31:32 #110
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55387928
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef Varen het volgende:
Huub ziet het wel allemaal.
Amanda vindt Huub fout en Lieke fout.Selene hoopt dat Huub zijn ogen een keer open doet.
Luc vindt dat er tussen haten en Liefde een dun lintje loopt.
Amanda vindt het raar om Kerst te vieren als het geen Kerst is
Amanda gelooft in God en ze denkt dat dit gedoe hun straf is.........
pi_55387944
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Amanda moet niet lullen.brian en zei zijn ook een grote ellende.Ze praten alles zo goed uit.Nou mooi niet ze moet haar smoel houden,want anders gaat Brian niet prettig slapen.
=schjmoelll
pi_55387955
Jaap denkt dat Lieke 1 januari weer bijdraaid
het water roept
pi_55387973
huub wil haar er nu nog niet uitstemmen.
pi_55387974
Huub is nog geen plannetjes om tegen Lieke te spelen
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:34:03 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_55387991
Een kerstboom voor een kerstboom.

― Mark Twain
pi_55387997
Huub zit al een jaar in de meeste neppe omgeving
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:35:04 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55388012
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:

[..]

effe niet geluisterd, vertel
Dat Hedda eerst niet voor de camera wil om vervolgens dgk binnen de stappen en met Huub in bed te duiken. Beetje rare actie van Hedda.

Maar ja, ik moet die hele Hedda niet.
pi_55388029
Amanda vindt Lieke nep
het water roept
pi_55388030
volgens luc is het 3e gezicht van lieke nu in de maak
pi_55388051
De lol is er helemaal af voor mij.
Ik zit hier gewoon op afstand te koken van woede over wat er blijkbaar allemaal gedaan en gezegd mag worden door personeel en gastspelers. Het zal je toch gebeuren dat iemand dingen tegen je zegt als 'als ik ziek ben mag jij mijn kont nog niet eens afvegen" 'teringbitch, ik pis op je graf" en ga zo nog maar even door.
Het is gewoon een doorgeslagen experiment aan het worden. Hoever kunnen ze gaan om mensen te scripten?
Tuurlijk fysiek geweld hebben ze uitgebannen, maar wat nu gebeurt, dit verbale geweld en het volkomen negeren en buiten een groep plaatsen van een persoon vind ik walgelijk. Temeer omdat die ene persoon die aangepakt wordt totaal geen weerwoord kan of mag hebben van het hokje op straffe van een toneelhaak.

Lieke ga gewoon naar huis, die 10 k vind je vast wel ergens en ga gewoon weer een normaal bestaan opbouwen, met normale mensen en normale regels om je heen. Je komt er wel, niemand kan jou ervan beschuldigen dat je je heb verlaagd tot hetzelfde niveau als dat trash daar. Er zijn zat werkgevers te vinden die je verblijf in de kooi kunnen waarderen en daar de goede dingen uit kunnen halen, doorzettingsvermogen en respect heb je voldoende getoond.
pi_55388052
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat Hedda eerst niet voor de camera wil om vervolgens dgk binnen de stappen en met Huub in bed te duiken. Beetje rare actie van Hedda.

Maar ja, ik moet die hele Hedda niet.
Oke, bedankt, ik wil graag alles weten
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:36:45 #122
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388062
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Varen het volgende:
Huub zit al een jaar in de meeste neppe omgeving
Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!
Waarop Huub zei - Ik zit al een jaar in de meest neppe omgeving die er is!

Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
pi_55388077
Amanda zegt dat je leugens in je gezicht krijgt
het water roept
pi_55388080
Amanda heeft haar kroontje weer op. Wat een maf kind is het toch ook.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:38:22 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_55388102
Het gesprek gaat over liegen, Brian is opvallend stil.
― Mark Twain
pi_55388104
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:

[..]

Waar ze nu wel mag blijven en er niet uitgeschopt wordt.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:39:33 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_55388129
quote:

Het is maar goed dat haar gezin er niet is......aiaiaiai.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:39:47 #128
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55388135
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
pi_55388159
Huub weet dat Lieke slim en hard is, maar hij is slimmer en harder.
Brian luistert en observeert en analyseert
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:40:37 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55388163
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee ...
Gewoon heel snel over de tekst van de gewraakte user scrollen.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:40:37 #131
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388164
Brian luistert alleen maar en anaaliseert..........
pi_55388176
selene wil lieke te grazen gaan nemen nu zij zo zwak is
  woensdag 19 december 2007 @ 14:41:36 #133
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388189
Brian - als ware vakantieganger - vindt het beter om te observeren dan op dingetjes in te haken.....
pi_55388191
Voor Brian worden er dingen erg duidelijk gemaakt.
het water roept
pi_55388197
selene vindt de formulatie van luc beter
  woensdag 19 december 2007 @ 14:42:12 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55388209
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef ericahysterica het volgende:
selene wil lieke te grazen gaan nemen nu zij zo zwak is
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:42:21 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_55388212
quote:
Niet reageren en de volgende post lezen.
― Mark Twain
pi_55388220
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
  woensdag 19 december 2007 @ 14:42:48 #139
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388223
Brian - Hoe langer Huub met Lieke blijft spelen, hoe makkelijker het wordt voor ons om Huub onderuit te halen.
pi_55388239
Brian ziet dat Huub en Lieke veel afvallen. Amanda: stress
Zij krijgen het makkelijker, als Huub bij Lieke blijft, naar de finale.
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:43:23 #141
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55388240
Die smerige tering rat,luisterd alleen,zegt hij de rat,die komt ook nog aan de beurd,met die silicone snol.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:43:31 #142
145755 kahaarin
pi_55388245
quote:

[..]

Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!
Waarop Huub zei - Ik zit al een jaar in de meest neppe omgeving die er is!

Amanda Is zo gevaarlijk dom en overtuigd van haar gelijk dat ze niet eens in ziet dat het een nep zooitje is, haar waarheid is Brian en zij is blind voor alles wat niet in haar waarheid past.
be nice or go away
pi_55388258
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
Brian heeft de dames op oorlogspad gezet.
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 14:44:21 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388265
Selene - Nu is Lieke kwetsbaar, dus nu keihard raken!
Amanda - KEIHARD!
pi_55388269
selene. brian en amanda maken plannen om lieke te bashen
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:44:47 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_55388275
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
1e Kerstdag, de gelegenheid om elkaar in de haren te vliegen, daar bestaan zelfs statistieken van.
― Mark Twain
pi_55388277
Brian wil uitpraten, zegt hij tegen Selene.
het water roept
pi_55388278
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?
Go hard or go home
pi_55388287
Je mag Brain niet onderbreken in een gesprek, dan flipt hij!
  woensdag 19 december 2007 @ 14:45:52 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55388297
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef noekje het volgende:

Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?
Dat meen ik me wel te herinneren. Maar nu ga ik aan mezelf twijfelen.
pi_55388298
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Verida het volgende:
Ik zit hier gewoon op afstand te koken van woede over wat er blijkbaar allemaal gedaan en gezegd mag worden door personeel en gastspelers. Het zal je toch gebeuren dat iemand dingen tegen je zegt als 'als ik ziek ben mag jij mijn kont nog niet eens afvegen" 'teringbitch, ik pis op je graf" en ga zo nog maar even door.
Het is gewoon een doorgeslagen experiment aan het worden. Hoever kunnen ze gaan om mensen te scripten?
Tuurlijk fysiek geweld hebben ze uitgebannen, maar wat nu gebeurt, dit verbale geweld en het volkomen negeren en buiten een groep plaatsen van een persoon vind ik walgelijk. Temeer omdat die ene persoon die aangepakt wordt totaal geen weerwoord kan of mag hebben van het hokje op straffe van een toneelhaak.

Lieke ga gewoon naar huis, die 10 k vind je vast wel ergens en ga gewoon weer een normaal bestaan opbouwen, met normale mensen en normale regels om je heen. Je komt er wel, niemand kan jou ervan beschuldigen dat je je heb verlaagd tot hetzelfde niveau als dat trash daar. Er zijn zat werkgevers te vinden die je verblijf in de kooi kunnen waarderen en daar de goede dingen uit kunnen halen, doorzettingsvermogen en respect heb je voldoende getoond.
Echt helemal mee eens.
Ik kan er niet naar kijken.
Prima af en toe wat slechte dingen maar als iemand die zeker in vergelijking met de rest alles goed bedoelt zo wordt afgemaakt dan stop ik ermee en hoeft het voor mij niet meer.
Even kwam de positie van huub te wankelen en alles wordt door de redactie ingezet om Lieke zwart te maken
  woensdag 19 december 2007 @ 14:46:36 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55388318
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft haar kroontje weer op. Wat een maf kind is het toch ook.
Och, bijna alle meisjes van 6 vinden dat leuk.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:47:16 #153
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55388328
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Vinamp het volgende:
Luisteren zegt de rat, LLLLLLLLLLLLLLLuuuuuuuuuiiiiiiiiiisssssssssssstttttteeeeeerrrrrrrrrreeeeeeeennnn GVD.
pi_55388335
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Verida het volgende:

† In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:47:36 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_55388338
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Vinamp het volgende:
Nou, dat is het niet helemaal, het is meer dat hij dan vergeet waar hij over aan het liegen is.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:47:52 #156
196778 PeterNB
pi_55388345
quote:
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....

Betaal je die aan mij zorg ik ervoor dat je geen berichten meer van
PeterNB te lezen krijgt !!
  woensdag 19 december 2007 @ 14:48:31 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55388364
Holy Brian wil voor Liekes bestwil dat ze de feestdagen thuis gaat vieren.
Op dat toontje...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55388396
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Echt waaaaar okeeeh
het water roept
pi_55388399
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef diedirk het volgende:

[..]

Echt helemal mee eens.
Ik kan er niet naar kijken.
Prima af en toe wat slechte dingen maar als iemand die zeker in vergelijking met de rest alles goed bedoelt zo wordt afgemaakt dan stop ik ermee en hoeft het voor mij niet meer.
Even kwam de positie van huub te wankelen en alles wordt door de redactie ingezet om Lieke zwart te maken
Ik snap niet dat jullie er zo zwaar aan tillen dit is vermaak hoor
pi_55388401
anti-lieke script is weer uit de kast gehaald!
  woensdag 19 december 2007 @ 14:50:06 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55388404
Brian verteld de dames maar weer eens wat ze moeten doen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:50:27 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_55388419
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:

Handeltje gevonden?
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 14:51:21 #163
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55388445
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee ...
Gewoon heel snel over de tekst van de gewraakte user scrollen.
OK, thanx.
pi_55388452
brian de pimp hangt weer achterover en de dames kunnen het vuile werk voor de rattenkoning opknappen
pi_55388468
Brian geeft zijn haarem instructies.
Brian vraagt aan Luc wat er gezegd werd in het groepje.
Volgens mij geeft Luc geen goed antwoord, Selene zei, dat het over Brian en Amanda ging
het water roept
pi_55388490
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

OK, thanx.
je kunt ook je ogen sluiten op het moment dat je een post ziet die je wil ignoren en ze dan weer openen bij een post die je dan wel weer wilt lezen
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:54:54 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_55388553
Lamme Lul is plotseling weer de brodda van Brian?
Waarom vieren LL en Zeurlène geen Kerst thuis, ben die gasten zo zat.
― Mark Twain
pi_55388563
stoere luc kan echt een harde klootzak zijn en het slangachtig en keihard spelen
pi_55388567
Tuurlijk Luc. Jij zou het keihard spelen, jij beest!
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  woensdag 19 december 2007 @ 14:55:40 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55388574
Volgens Luc zijn Brian en Amanda maar vooral Amanda geen keiharde spelers.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:55:42 #171
145755 kahaarin
pi_55388575
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef ericahysterica het volgende:
brian de pimp hangt weer achterover en de dames kunnen het vuile werk voor de rattenkoning opknappen
Wat een held, maar ja zolang er niemand tegen hem persoonlijk in gaat dan komt hij er gewoon mee weg.
be nice or go away
pi_55388583
Kan Luc zijn smoel houden?
Ondertussen zegt hij even dat Brian en Amanda het niet keihard spelen omdat ze niet zo zijn. Luc zou ze nog meer laten afvallen.
Go hard or go home
  woensdag 19 december 2007 @ 14:55:57 #173
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388584
Amanda heeft moeite met dat kei,keiharde...
Ze wil dicht bij zichzelf blijven en zo is ze niet.
pi_55388616
luc: de ammunitie heb je meer als de anderen hoor (tegen amanda en brian) maar luc vindt dat zij er te weinig gebruik van maken in het spel.
Amanda wil dat iedereen gemeen tegen Lieke is.
Amanda vindt dat lieke beter achter de ramen kan gaan staan dan in dit spel blijven
pi_55388620
wat een rot srel zo bij elkaar geef mij Huub maar ,en lieke moet een schop onder haar kont krijgen of wat er nog van over is
pi_55388630
Toch heeft Luc wel een beetje gelijk. Als Huub en Lieke samen blijven spelen, maken ze elkaar kapot.
het water roept
pi_55388641
Heerlijk die Luc , precies Dennix.
schermt graag met hoe hij de dingen zou aanpakken in de buitenwereld.
"dat kan ik hier niet doen"
"dan zouden ze helemaal niet eten als ik begin"
Geweldig , zo'n jongen maakt zichzelf wijs dat het een neger ghetto rapper is en een aanpakker.
Maar wel die oersaaie monotone toon houden, WhoeHaaahaaaa
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:57:50 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_55388646
Zo zit het dus volgens Amanda: Je hoeft hier niet te spelen alleen af een toe een voorzetje geven.

Ja dat zien we dagelijks, zeker van Brian.
― Mark Twain
pi_55388647
Amanda: ik wil dat iedereen keihard tegen haar gaat. Ze kan beter achter het raam gaan staan als een hoer want zo diep als ze nu gaat..

Gelukkig blijft Amanda bij zichzelf.
Go hard or go home
  woensdag 19 december 2007 @ 14:57:58 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55388651
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul is plotseling weer de brodda van Brian?
Waarom vieren LL en Zeurlène geen Kerst thuis, ben die gasten zo zat.
Nou ik ook, opzouten met die 2. Tijd voor andere acteurs, die iets subtieler hun script uitvoeren.
pi_55388653
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tuurlijk Luc. Jij zou het keihard spelen, jij beest!
pi_55388668
luc vindt dat ze nu in actie moeten komen omdat lieke en huub in de fase zitten dat ze weer dichter bij elkaar zullen komen. Amanda snapt er weer geen hout van en blaat gestadig door
  woensdag 19 december 2007 @ 14:58:58 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55388676
Wanneer gaat er eens alle ballen op Brian en ook Amanda?? Doe eens een leuk script
pi_55388688
Brian is bijna Cruiffiaans.

Denk dat een gesprek tussen hem en Johan heerlijk tv oplevert.
Onbegrijpelijk , maar heerlijk.
pi_55388689
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk die Luc , precies Dennix.
schermt graag met hoe hij de dingen zou aanpakken in de buitenwereld.
"dat kan ik hier niet doen"
"dan zouden ze helemaal niet eten als ik begin"
Geweldig , zo'n jongen maakt zichzelf wijs dat het een neger ghetto rapper is en een aanpakker.
Maar wel die oersaaie monotone toon houden, WhoeHaaahaaaa
Het is maar goed dat hij zijn pistolen en ander wapentuig bij binnenkomst heeft afgegeven. Die jongen is zò gevaarlijk.
pi_55388692
Amanda: Lieke en Huub krijgen een focking hekel aan elkaar. Ze zuigen elkaar leeg.
Brian en Amanda doen al een aantal dingen, de buiten wereld weet dat niet.
Luc zegt dat ze er fucking bom van moeten maken
het water roept
pi_55388695
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef ericahysterica het volgende:
selene. brian en amanda maken plannen om lieke te bashen
Wat is er verandert aan dat gedrag van die twee de afgelopen maanden?
Niets...
Ze hebben weer gastspelers mee die ze zelfs een handje meehelpen...Amanda gaat weer hypen...en...we weten allemaal weer waar dat naar toe gaat leiden.
Elke keer dat het fout ging de afgelopen keren was Amanda in zo'n hype toestand....wachten is het op de eerste die gaat slaan...en die wordt er dan meteen uitgezet
pi_55388701
luc adviseert zoveel mogelijk leugens van lieke in de openbaarheid bevestigen.
amanda wil dingen tegen huub zeggen die lieke in de auto tegen haar gezegd zou hebben.
Luc vindt dat zij zich niet meer zou moeten kunnen afzonderen
pi_55388708
gasten zijn net als vis .

Na twee dagen beginnen ze te rotten.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:00:39 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_55388709
Brian: Amanda en ik doen ook heel veel dingen maar dat ziet de buitenwereld niet.
― Mark Twain
pi_55388727
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef riri het volgende:

[..]

Wat is er verandert aan dat gedrag van die twee de afgelopen maanden?
Niets...
Ze hebben weer gastspelers mee die ze zelfs een handje meehelpen...Amanda gaat weer hypen...en...we weten allemaal weer waar dat naar toe gaat leiden.
Elke keer dat het fout ging de afgelopen keren was Amanda in zo'n hype toestand....wachten is het op de eerste die gaat slaan...en die wordt er dan meteen uitgezet
je hebt gelijk er is niets verandert en de spanning bouwt zich op. Ik voel een zeer slechte vibe.....Voor een ramptoerist als ik gouden tijden.
pi_55388730
Luc wil Lieke de spiegel voor houden die hij zelf mist.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:01:59 #193
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388731
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Varen het volgende:
Amanda: Lieke en Huub krijgen een focking hekel aan elkaar. Ze zuigen elkaar leeg.
Brian en Amanda doen al een aantal dingen, de buiten wereld weet dat niet.
Luc zegt dat ze er fucking bom van moeten maken
De buitenwereld weet dat idd niet............... de buitenwereld ziet ze slapen, neuken, slapen, rusten..........

Nog meer, iemand.........?
pi_55388739
Als Brian en Amanda het advies van Luc aan nemen, drijven ze Lieke en Huub weer naar elkaar toe.
het water roept
pi_55388756
luc geeft blijk van een briljant psychologisch inzicht. Volgens amanda komt de schurft liekes gezicht en armen uit en dat is niet voor niets
  woensdag 19 december 2007 @ 15:03:43 #196
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55388760
Brian - Lieke is nu op haar zwakste moment, ze gaat nu haar derde gezicht opbouwen..........
pi_55388768
Geachte heer de Mol,

Ik zou u graag willen straffen door u mee te nemen naar de Noordpool .
Maar ik denk dat dat niet gaat werken .
Om straf te voelen moet je een hart hebben en ik denk dat u kouder bent dan al het ijs op de Noordpool.

De Kerstman.
pi_55388793
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:01 schreef Dark het volgende:

[..]

De buitenwereld weet dat idd niet............... de buitenwereld ziet ze slapen, neuken, slapen, rusten..........

Nog meer, iemand.........?
Brian is altijd bezig: observeren, analyseren, plannen maken, Philosopheren, binnenkant van zijn oogleden bekijken. je zíet het alleen niet
pi_55388794
lieke niet de kans geven zich weer op te laden
lieke confronteren met zg leugens
misselijke antwoorden geven als lieke iets vraagt in oneliners

Kortom het doet mij verdacht veel denken aan de toneelhaak van Erik
  woensdag 19 december 2007 @ 15:07:16 #200
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55388797
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Brian: Amanda en ik doen ook heel veel dingen maar dat ziet de buitenwereld niet.
Dat klopt toch ook ze gaat golfen, naar de tandarts en naar de huisarts en de kno arts enz en daar zien we allemaal niets van
  woensdag 19 december 2007 @ 15:07:19 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55388800
Soms wil ik dat Brian Amanda harder de douche in slaat.
pi_55388819
Laat brian of amanda maar een stemronde aanvragen.
Kan lieke zien dat ze ook bij de anderen geen steun kan verwachten.
Ik hoop dat ze binnenkort zelf de poort uitloopt.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:09:17 #203
58921 Day
You can fly!
pi_55388821
Het is wel duidelijk, Lieke wordt binnenkort getoneelhaakt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_55388822
Amanda zegt tegen Huub dat Lieke het in de limo de hele tijd over Huub gehad heeft
het water roept
pi_55388834
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:

Ja maar toch strookt dat niet helemaal. Als je hoort dat ze ook als er geen streams op haar zijn, ze maar blijft zeuren over Huub dan is er wel iets meer dan script. Ze is helemaal in de ban van Huub. Huub is echt de duivel in haar ogen. Disana kan dat zo mooi omschrijven.
Go hard or go home
pi_55388845
Fok doet raar
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:11:49 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_55388847
Huub krijgt een telefoontje, hij en Lieke mogen de Private niet uit tot het plasma dat aangeeft.
Hoe doorzichtig.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:12:32 #208
137949 Disana
pi_55388862
Huub gaat verhaal halen bij Lieke over wat Amanda vertelde: Lieke zou in de auto naar de premiere hebben gezegd dat ze niet begrijpt dat Huub zo populair is, omdat hij zo liegt. Lieke weet zich dat niet te herinneren.

Ze mogen de private nu niet meer uit tot de plasma ok geeft.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:12:40 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55388867
Fok
Pfffff Brian zegt dat Amanda het goed heeft gedaan om in bijzijn van Huub dingen zeggen die Lieke in de auto aan haar heeft verteld.
pi_55388873
Ach ja, Lieke zei vorige week ook tegen Huub dat ze hem helemaal niet belangrijk vindt en dat ze het eigenlijk nooit over hem heeft met anderen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:14:07 #211
137949 Disana
pi_55388900
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:10 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar toch strookt dat niet helemaal. Als je hoort dat ze ook als er geen streams op haar zijn, ze maar blijft zeuren over Huub dan is er wel iets meer dan script. Ze is helemaal in de ban van Huub. Huub is echt de duivel in haar ogen. Disana kan dat zo mooi omschrijven.
Precies dat, ja. Het begint met een klein dingetje dat je gaat uitvergroten en vermenigvuldigen tot er helemaal niets meer van de ander deugt. Lieke heeft dat gedaan.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:15:02 #212
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55388920
Ik snap het ook niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:18:25 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_55389006
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Lieke zei vorige week ook tegen Huub dat ze hem helemaal niet belangrijk vindt en dat ze het eigenlijk nooit over hem heeft met anderen.
PoPo was ook nooit belangrijk tot het moment dat ze 21 % scoort. Uitjes waren ook nooit belangrijk tot het moment dat ze zelf weg mag. Jaloezie kent ze ook niet tot het moment dat Huub mag optreden. Eerlijkheid staat bovenaan tot het moment dat ze met een leugen wordt geconfronteerd.......enz, enz.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 15:18:29 #214
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55389009
Huub - Heb jij tegen Amanda gezegd dat de popoll volgens jou doorgestoken kaart is?
Lieke - Nee, dat heb ik niet gezegd!
Huub - Zal ik Amanda er bij halen?
Lieke - We hebben het wel over de popoll gehad en ik heb, volgens mij gezegd, dat ik niet snap dat je overal mee wegkomt.

Lieke ten voeten uit
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:19:40 #215
137949 Disana
pi_55389056
Huub zegt het toch maar: als Lieke in januari niet is bijgedraaid en als vrienden het spel kan spelen, gaat ze eruit.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:20:07 #216
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55389063
Huub - Ik kan je ook op de bank zetten........
Lieke - Kan je doen, maar ik ga nergens en dat weet jij ook!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:20:36 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_55389073
Suggereert Lieke nu dat ze er niet uitgestemd mag worden, Huub weet hoe het zit?
― Mark Twain
pi_55389080
Waarom hebben ze het iedere keer over "uitspreken"als er iemand wat gezegd heeft? Ik hoor het wel 100 keer per dag "spreek je uit" het klinkt wel deftig trouwens....
  woensdag 19 december 2007 @ 15:20:56 #219
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55389083
Toneelhaak Lieke, dan zijn we ook meteen van die iRRi users af die werkelijk op elke vorm van kritiek op de Reiki prins met zo'n discipel reactie komen.
KOM NIET AAN DE REIKI PROFEET.

Als ze buiten flink d'r anabolenshakes drinkt kan ze er binnen een jaar nog zo uit zien

(niet vergeten om je snor te scheren)
pi_55389084
Lieke:bepaal voor jezelf, luister naar je gevoel (over de liefde tussen ons)
verder doet het er niet meer toe
  woensdag 19 december 2007 @ 15:21:36 #221
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389093
Niet dat houden van
Vertel me eens iets dat ik niet wist
  woensdag 19 december 2007 @ 15:22:02 #222
145755 kahaarin
pi_55389103
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
Huub zegt het toch maar: als Lieke in januari niet is bijgedraaid en als vrienden het spel kan spelen, gaat ze eruit.
En als B&A dan slim zijn houden ze haar er in, Huub kan dat wel zo mooi zeggen maar het enige wat hij er mee berijkt is dat die 2 nog meer uit de wind komen te liggen, al zijn aandacht gaat naar haar, niemand doet dus iets tegen het gouden koppel.
be nice or go away
pi_55389105
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Suggereert Lieke nu dat ze er niet uitgestemd mag worden, Huub weet hoe het zit?
ja en dan............? ik ga nergens heen je weet hoe dat zit

zoiets zei ze volgens mij
pi_55389114
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef ericahysterica het volgende:
Lieke:bepaal voor jezelf, luister naar je gevoel (over de liefde tussen ons)
verder doet het er niet meer toe
Waarbij ze eerst wel vindt dat Huub meedoet in de hetze en ze opeens vindt dat zij wel liefde voelden.
Ze is echt niet meer te volgen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:22:25 #225
137949 Disana
pi_55389115
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:

Zo kwam het niet op me over... ik krijg meer de indruk dat ze denkt dat Jaap haar erin houdt.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:23:30 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55389134
Zucht, Brian kan nog steeds niet mixen.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:23:55 #227
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55389142
Huub - Iedereen veroordeelt je nu.
Lieke - Daar kan ik niks aan doe.
Huub - Het is altijd de schuld van anderen, het ligt nooit aan jezelf.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:23:59 #228
196778 PeterNB
pi_55389143
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Vinamp het volgende:
Waarom hebben ze het iedere keer over "uitspreken"als er iemand wat gezegd heeft? Ik hoor het wel 100 keer per dag "spreek je uit" het klinkt wel deftig trouwens....
Brian begint ook altijd 1 op de 5 zinnen met : "Ik heb uitgesproken dat......."
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:24:00 #229
137949 Disana
pi_55389144
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toneelhaak Lieke, dan zijn we ook meteen van die iRRi users af die werkelijk op elke vorm van kritiek op de Reiki prins met zo'n discipel reactie komen.
Ooooh, vandaar die ignore knop

Kom maar zoveel aan Lieke als je wilt hoor
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:25:13 #230
137949 Disana
pi_55389171
Lieke gaat liever kapot dan dat ze verkeerde keuzes maakt.
pi_55389172
huub lijkt weer aardig te intimideren; ga je dit trekken dit is nog mild hoor
pi_55389182
Huub waarschuwt Lieke, dat het huis nu nog mild is en dat het veel harder wordt
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:26:24 #233
145755 kahaarin
pi_55389191
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
huub lijkt weer aardig te intimideren; ga je dit trekken dit is nog mild hoor
Het begint er op te lijken dat hij eerder over de rooie zal gaan dan zij.
be nice or go away
pi_55389235
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda ruiken iig bloed.
Die Brian en Amanda die ze maar bleef paaien en het blaast behoorlijk op in haar gezicht. Ze heeft er alles aan gedaan, ook buiten de streams om zodat Brian en Amanda met haar tegen Huub gingen spelen maar het omgekeerde is gebeurd. Nu zou je zomaar, Deal with it, kunnen zeggen.
Zo'n term die zij ook altijd graag gebruikt.
Go hard or go home
  woensdag 19 december 2007 @ 15:28:20 #235
130755 Kinga
versier hier
pi_55389237
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:09 schreef Day het volgende:
Het is wel duidelijk, Lieke wordt binnenkort getoneelhaakt.
Day
pi_55389247
Huub zegt: kom bij mij en Jaap anders verzuip je.
Lieke wil dat niet, dan speelt ze spelletjes
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:29:55 #237
130755 Kinga
versier hier
pi_55389256
Ik vind het echt sneu voor haar nou...
  woensdag 19 december 2007 @ 15:30:10 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389266
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:30:30 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_55389272
Plasma geeft aan : Klaar en Lieke begint te huilen. Toneelhaakklaar?
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:30:49 #240
137949 Disana
pi_55389276
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:

Waarom? Tien seconden hooguit is ze zichzelf, dan is ze weer hard en afwerend en stoer.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:31:00 #241
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389282
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:28 schreef Kinga het volgende:

[..]

Day
Ik vroeg me ook al af of ik het goed zag

WB Day
  woensdag 19 december 2007 @ 15:31:02 #242
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55389284
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Varen het volgende:
Volgens mij was dat tegen Eric ook veel harder maargoed die wist er dan ook van dat het ging gebeuren.
pi_55389286
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:

Mij doet het me alleen maar denken aan de de afgelopen7 maanden 24/7 hetzelfde gebash op Lieke.
Geen enkele verandering in.
Natasia zit met veel plezier he haar kinderen pvolgen wat zij heeft ingezet met die verstande dat ook Huub daar nu bijzit

De enige die er neit aan mee doet is Jaap.
Jaap is een goeie kerel...die zooi die met Amanda en Brian meedoet is pure trash...de fora die deze mensen steunen zijn geen haar beter
pi_55389290
Lieke scheldt niet zoals Huub.
Huub zegt, dat Lieke andere taktieken heeft
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:31:10 #245
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55389291
Lieke jankt weer.

Huub - Je maakt het me zo onmogelijk om voor je te vechten.........
Lieke - Ik kan niet met je, daar kies ik voor mezelf.
Huub - Dit werkt wel voor je?
Lieke - Nee, maar hey, ik maak een keuze!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:31:35 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_55389301
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
Ik niet, sorry. Ik heb vandaag teveel leugens van Lieke gehoord vandaag, ze is zo nep als de pest.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 15:32:22 #247
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389321
pi_55389331
Huub zijn intenties zijn nu wel goed volgens mij.
Go hard or go home
pi_55389347
Dit is de meest eerlijke uitspraak die ik vandaag gehoord heb.

Lieke: het is zo niet eerlijk.

Ze heeft 100% gelijk, maaar iedereen gelooft altijd manipulator Huub
pi_55389355
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef noekje het volgende:
Zeker weten.
Haar lot ligt in de handen van Huub en Jaap, maar ze moet wel willen
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:34:09 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55389362
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:31 schreef riri het volgende:

[..]

Mij doet het me alleen maar denken aan de de afgelopen7 maanden 24/7 hetzelfde gebash op Lieke.
Geen enkele verandering in.
Natasia zit met veel plezier he haar kinderen pvolgen wat zij heeft ingezet met die verstande dat ook Huub daar nu bijzit

De enige die er neit aan mee doet is Jaap.
Jaap is een goeie kerel...die zooi die met Amanda en Brian meedoet is pure trash...de fora die deze mensen steunen zijn geen haar beter
Draaf je niet een beetje door? De afgelopen weken heeft Lieke niet onder vuur gelegen maar heeft ze het vooral zichzelf moeilijk gemaakt om Huub af te gaan vallen.

Ze doet het zelf steeds verkeerd ze pakt het verkeerd aan.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:34:16 #252
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_55389367
Lieke weigert gewoon in te zien dat het aan haar gedrag ligt dat ze zo uitgekkotst wordt door de rest van de bewoners. Zij denkt dat het komt door keuzes die ze heeft gemaakt zoasl het uitmaken met Huub of het blijven bij Huub.

Maar ze is gewoon een saaie doos die enorm trots is en haar frustraties uit tegen de enige persoon die nog wel wat om haar geeft omdat ze zich daar zeker bij voelt. Ze durft confrontaties met mensen die een hekel aan haar hebben niet aan, daar doet ze oppervlakkig aardig tegen waardoor die mensen haar als schijnheilig zien en een nog groter hekel aan haar hebben.

En het ergste is nog dat ze zelf oprecht gelooft in haar goedheid en niet doorheeft waar haar zwakheden liggen. En daardoor is het ook wel weer een beetje zielig.

just my two cents, en nee ik ben geen Huubfan
  woensdag 19 december 2007 @ 15:34:29 #253
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55389372
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ooooh, vandaar die ignore knop

Kom maar zoveel aan Lieke als je wilt hoor
Inderdaad.
Lieke is een [b]Reiki slet]/b[ !!!
(en de mensen die haar verdedigen zijn ook een Reiki slet)

(jullie zijn allemaal een Reiki slet)
pi_55389385
Jaap we moeten tegenpolen vandaag
het water roept
pi_55389409
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef diedirk het volgende:

En dat is dus hetgene waar ze mee moet leren dealen
Een rotkeuze, maar een paar woorden ter tegemoetkoming waren nu voldoende
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:36:10 #256
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55389410
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef diedirk het volgende:

Ik denk niet dat ze doelt op Huub maar op achter.
pi_55389411
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef noekje het volgende:
Tuulijk omdat hij diep in zichzlef weet dat ze gelijk heeft en hij fout zit.
En DAT vreet aan hem
  woensdag 19 december 2007 @ 15:36:20 #258
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389418
Als het zo door gaat winnen Brian en Amanda
  woensdag 19 december 2007 @ 15:36:23 #259
130755 Kinga
versier hier
pi_55389420
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Plasma geeft aan : Klaar en Lieke begint te huilen. Toneelhaakklaar?
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.
pi_55389467
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef Kinga het volgende:

[..]

BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.
Ze ging wel huilen
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:38:19 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_55389470
Mag ik concluderen dat Lieke alleen verder mag als ze weer samen met Huub de verhaallijn doorzet maar dat zelf niet wil dus toneelhaak?
Huub doet zijn best om haar over te halen maar dat lukt dus niet.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 15:38:29 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55389476
Ze moeten "leuk" gaan doen, buiten...
Echt alles is gescript hoor
pi_55389481
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Lieke alleen verder mag als ze weer samen met Huub de verhaallijn doorzet maar dat zelf niet wil dus toneelhaak?
Huub doet zijn best om haar over te halen maar dat lukt dus niet.
Ja zo zie ik het ook, daarom vindt Lieke het ook niet eerlijk, denk ik
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:39:27 #264
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55389499
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef diedirk het volgende:

[..]

Tuulijk omdat hij diep in zichzlef weet dat ze gelijk heeft en hij fout zit.
En DAT vreet aan hem
Van het gezegde waar twee vechten hebben twee schuld heb jij nog nooit gehoord zeker?
  woensdag 19 december 2007 @ 15:40:15 #265
130755 Kinga
versier hier
pi_55389515
Prinses Amanda komt eraan hoor.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:41:06 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55389540
Huub tegen Lieke: We moeten gezellig doen buiten
Lieke: Alsof we zo gezellig zijn
Huub: Tja Lieke, het werk gaat gewoon door.

Lieke wil niet mee naar buiten, Huub verzucht dat ze "achter" dan maar even moet bellen.
pi_55389548
Goede keuze van Lieke om niet mee te gaan in een door achter gestuurde festiviteit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:41:24 #268
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_55389549
Lieke wil niet mee poffertjes eten buiten
Ze heeft geen zin om gezellig te doen
pi_55389550
Ik moet zo lachen om Amanda die daar als pornoqueen rondhobbelt.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:41:26 #270
137949 Disana
pi_55389551
Toch een raar gezicht dat ze nu een kerst-toneelstukje moeten opvoeren.

ik ben een reikislet
  woensdag 19 december 2007 @ 15:41:32 #271
130755 Kinga
versier hier
pi_55389553
Lieke werkt niet mee. Okeeeee.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:41:41 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_55389555
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik zoek niet overal wat achter maar ik zie wat ik zie. Huub ligt in de slaapkamer te lezen, plotseling staat hij op en loopt naar de Chill waar Amanda het heeft over een gesprek off cam met Lieke over de PoPo. Huub stiert naar de Private en krijgt een telefoontje dat hij voorlopig moet blijven zitten met Lieke.
Who needs a script when it's right in your face.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 19-12-2007 15:48:08 ]
― Mark Twain
pi_55389557
Lieke wil niet mee naar buiten en de telefoon zegt van wel
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:41:55 #274
130755 Kinga
versier hier
pi_55389561
Poffertjes!
  woensdag 19 december 2007 @ 15:42:47 #275
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_55389585
Huub moet zich er niet mee bemoeien als Lieke niet mee wil. Ze creeert zo waarschijnlijk problemen voor zichzelf
  woensdag 19 december 2007 @ 15:42:52 #276
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389591

woensdag 19 december 2007 @ 15:42:56 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55389594
Ooooooh, daar heb ik nu ook zin in
pi_55389596
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef IkWeetNiets het volgende:

Als ze buiten flink d'r anabolenshakes drinkt kan ze er binnen een jaar nog zo uit zien

(niet vergeten om je snor te scheren)
Een foto van jezelf?
  woensdag 19 december 2007 @ 15:43:14 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55389600
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
Als het zo door gaat winnen Brian en Amanda
Dat script ligt volgens mij al lang klaar. Brian en Amanda zijn het koningskoppel van de kooi. Ben blij dat ik republikein ben.
pi_55389602
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:43:38 #281
130755 Kinga
versier hier
pi_55389614
Owwww, lekker!
pi_55389622
Ah, da's gezellig zo'n kraam in de tuin. Nu nog schaatsen met disneyfiguren.
Go hard or go home
pi_55389624
Die poffertjes zien er wel lekker uit.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:44:24 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55389625
Hahaha, Huub: Ik ben vandaag jarig... Het natuurlijk al kerst, heel gek
pi_55389635
Als Lieke niet op het poffertjes feestje in beeld zit, hoe moeten ze dat knippen en plakken??
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:44:55 #286
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55389640
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Lieke: We moeten gezellig doen buiten
Lieke: Alsof we zo gezellig zijn
Huub: Tja Lieke, het werk gaat gewoon door.

Lieke wil niet mee naar buiten, Huub verzucht dat ze "achter" dan maar even moet bellen.
En dat is het grote verschil Huub weet wie zijn boterham betaald en als hij niet presteerd hij ontslagen wordt. Dat er in een bedrijf altijd mensen zijn die er de kantjes af kunnen lopen en dat hij er keihard voor moet werken dat is nu eenmaal zo maar Lieke zit duidelijk niet in de positie waarin zij niet kan weigeren om te werken dan is het verder nog een kort verblijf voor haar.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:45:22 #287
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389654
  woensdag 19 december 2007 @ 15:45:25 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55389658
Lief van Jaap dat ie vraagt of Lieke ook wil.
pi_55389681
Jaap zegt tegen Lieke: Je wordt toch niet weg gestemd, dat weet je
Jaap gaat Huub er bij halen. Jaap is boos op Huub, hij wil er het fijne er van weten
het water roept
  woensdag 19 december 2007 @ 15:46:10 #290
58921 Day
You can fly!
pi_55389683
Poffertjes!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 19 december 2007 @ 15:46:35 #291
130755 Kinga
versier hier
pi_55389688
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Huub: Ik ben vandaag jarig... Het natuurlijk al kerst, heel gek
Och ja natuurlijk... wat raar inderdaad

Nou. Feli Huub!
  woensdag 19 december 2007 @ 15:46:51 #292
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55389690
pi_55389692
Jaap moet denken als hij Huub weg stemt is hij 52 procent kwijt.
Dan staat iedereen gelijk.
Goeie zaak.
pi_55389711
quote:
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 19 december 2007 @ 15:48:03 #295
130755 Kinga
versier hier
pi_55389720
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
Ah, da's gezellig zo'n kraam in de tuin. Nu nog schaatsen met disneyfiguren.
Nog erger, Brian staat op het ijs.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:48:05 #296
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55389722
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef riri het volgende:

[..]

Een foto van jezelf?
Niet op de persoon spelen aub ;-)
Het is de COS en niet de COAU
(commentaar op andere users)

[ Bericht 48% gewijzigd door IkWeetNiets op 19-12-2007 15:54:53 ]
pi_55389760
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:28 schreef noekje het volgende:

[..]

Brian en Amanda ruiken iig bloed.
Die Brian en Amanda die ze maar bleef paaien en het blaast behoorlijk op in haar gezicht. Ze heeft er alles aan gedaan, ook buiten de streams om zodat Brian en Amanda met haar tegen Huub gingen spelen maar het omgekeerde is gebeurd. Nu zou je zomaar, Deal with it, kunnen zeggen.
Zo'n term die zij ook altijd graag gebruikt.
Brian en Amanda doen voorkomen alsof Lieke dat heeft gedaan,alsof Lieke met hun samen wou spelen...
Lieke heeft dat nooit gezegd...ze heeft over huub zijn gedrag gesproken richting haar...het vernederende schelden,de dingen die Huub haar zei om haar te intimideren geen afstand van hem te nemen.
Ze heeft alle recht dat tegen wie dan ook te zeggen....
Net zo vaak als ze wil....je laten uitschelden voor ik weet niet wat is blijkbaar normaal en behoor je te slikken...mooi niet dus
pi_55389761
Ik hoop en zie dat Lieke en Jaap echt voor elkaar kiezen!
pi_55389764
Jaap zegt dat er dingen komen die Huub niet leuk zal vinden
het water roept
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 15:50:10 #300
137949 Disana
pi_55389772
Jaap: Huub weet niet wat er gaat gebeuren. Huub gaat balen. [ ] Er komen dingen die Huub niet leuk gaat vinden.

Lieke: Wij weten dat ik nergens heen ga.
pi_55389776
als de kindjes nu heel veel snoepen hebben ze straks geen honger meer voor het avondeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')