Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef avonne het volgende:
nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.
Het is dat ik Jaap wil zie winnen, maar anders zou ik het een fantastische optie vinden......quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Nog een leuke van Palma - Als Lieke hier wint, hang ik mezelf op!
dat weet ik na gisteravond (dat hij uit zijn plaat ging vanwege de suggestie dat Lieke met Brian speelt) wel zeker.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
Dat nam ze heel snel terug omdat ze 2 kids heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Palma denkt haar slag te kunnen slaanquote:Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
12:55 - Palma is woest
Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
Ik wel! Je staat in de etalage, je kunt aan heel Nederland laten zien wie je bent en wat je wil. Daarnaast kun je de ervaring die je voor de camera opdoet uitstekend gebruiken voor achter de schermen. Als je dan moet kiezen voor zekerheid (je mag die villa in plus kans op een flink saldo) of onzekerheid (je weet niet of je aangenomen wordt), dan is die stap van haar niet zo heel gekquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Da wordt dus leuk voor Palma...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
De logica van netwerken?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef riri het volgende:
[..]
Palma denkt haar slag te kunnen slaan
Precies ,daarom klopt het niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijmquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Same herequote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm.
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef diedirk het volgende:
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
ontmaskert?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
En dat is niet goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.
Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm.
Wel eerst even focussen op de wortelchakraquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef riri het volgende:
Lieke moet nu spijkers met koppen gaan slaan...keihard door dit geheel banjeren...
Lieke...je kan het!!!
Ja, maar het bevreemd mij dat ze dat op Lieke aan het projecteren is. Het was toch echt wel Huub die Palma het leven zuur maakte......Ik vind Palma dan ook erg rancuneus in de richting van Lieke en vind haar houding zeer ongepast....Alsof ze het niet kan hebben dat Lieke toch miljonair is geworden en zij het nog niet verder heeft geschopt dan hoofd huishouding.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.
Het maakt niet eens uit hoe Huub reageert.Als hij aardig tegen haar doet of rottig het is nooit goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.
Huub liep destijds de hele dag achter Lieke aan.......Lieke niet achter Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.
Ik ben al weer een eeuwigheid weg bij televisie. Maar al had ik nog wel in het Hilversumse gezeten, dan nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
Jullie werken bij TV? Grappig, DGK niks voor jullie?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef diedirk het volgende:
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
Lijkt mij wel terecht. Als je zegt dat je afstand wil, dan heeft hij dat maar te respecteren. Als het hem niet bevalt, dan moet hij naar huis gaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het maakt niet eens uit hoe Huub reageert.Als hij aardig tegen haar doet of rottig het is nooit goed.
En voor mij ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al weer een eeuwigheid weg bij televisie. Maar al had ik nog wel in het Hilversumse gezeten, dan nog niet.
VVoor alle eerlijkheid moet je het dan ook om kunnen draaien.Huub wil wel aanhankelijkheid dus dan moet Lieke maar gaan.Zoiets werkt gewoon niet als beiden niet een betje toegeven.Lieke is Huub nergens meer tegemoet gekomen n haar keuze.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel terecht. Als je zegt dat je afstand wil, dan heeft hij dat maar te respecteren. Als het hem niet bevalt, dan moet hij naar huis gaan.
Hou toch op, ze schreef hem zelfs liefdesbriefjes. Maar genoeg nu, ik ga de streams weer volgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub liep destijds de hele dag achter Lieke aan.......Lieke niet achter Huub.
Dat Lieke van media houdt is duidelijk en ze is liever voor de camera te zien dan niet erachter, desalniettemin hoeft het niet of-of te zijn, het kan best en-en, en voor de camera willen schitteren en Huub toch wel aantrekkelijk vinden. En Huub inpalmen is geen kunst, Huub valt op alles wat vrouw is.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.
Dit klinkt heel aannemelijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef marky het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat de opdracht is lieke eruit. Lieke heeft hoe dan ook Huub verzwakt. Als we kijken naar de afgelopen week is de redaktie duidelijk bezig met het terug pakken naar vroegertijden waar Huub een vrolijk en olijke en eerlijke jongen was zonder dat hij rekning hoefde te houden met iemand. Dat kwam de kooi ten goede. Lieke heeft er duidelijk voor gezorgd dat Huub niet meer die olijke jongen is. Lanzaam aan heeft ze hem leeggezogen. Al zijn levensvreugde heeft ze tot zich genomen om de moeilijke tijden door te komen maar Huub zijn vaatje vreugde is leeg. Er valt niet meer aan hem te zuigen.
Duidelijk is dat Lieke geen schoon geweten heeft. Ze heeft ook dingen gedaan die niet in de haak zijn. Het is nu tijd dat ze daarvoor uitkomt. Dat zou eerlijker zijn net als Huub die voor zijn leugens uit is gekomen.
Verder denk ik dat de angst van huub om eruit gestemd te worden niet bestaat. Niemand is bang om eruit gestemd te worden niet anders dan dat achter het ze mededeelt dat ze er de volgende ronde uit gaan.
Het heeft haar wel geraakt, en dat is goed. Ik heb nou ook weer niet zó de pest aan haar dat ik niet liever zou zien dat ze haar houding verandert. Maar ik denk dat dat ijdele hoop is.quote:
Ze was pissig geworden omdat Lieke de wijnglazen had verwisseld.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een vriendin als Palma......heb je geen vriendin meer nodig
Tien uur in de morgen krijg je een omhelsing....twee uur later ben je de klos....
Juist toen bevestigde het alle negatieve gevoelens die je over Lieke had. Niemand vond Lieke leuk dus het zal wel aan Lieke liggen. Nu is het niks anders en nu is Palma ongepast.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het bevreemd mij dat ze dat op Lieke aan het projecteren is. Het was toch echt wel Huub die Palma het leven zuur maakte......Ik vind Palma dan ook erg rancuneus in de richting van Lieke en vind haar houding zeer ongepast....Alsof ze het niet kan hebben dat Lieke toch miljonair is geworden en zij het nog niet verder heeft geschopt dan hoofd huishouding.
*klopt*quote:Op woensdag 19 december 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kee, in het vervolg eerst netjes aankloppen, je voorstellen, je jas uittrekken, vragen waar je mag zitten en dan pas vragen stellen......![]()
Ja nou, echt schandalig.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef diedirk het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat de FEBO gastspeelsters en personeel opzetten tegen iemand die
probeert de hoofdrol speler een beetje te ontmaskeren.
Mensen die in de media werken zijn VEELS TE DOM om met DGKquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Jullie werken bij TV? Grappig, DGK niks voor jullie?
Ik heb ook altijd wat tegen Lieke gehad, te sociaal wenselijk, te gemaakt. De laatste twee weken begin ik haar echter te waarderen omdat ze voor zichzelf kiest en daar een duidelijke lijn in heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist toen bevestigde het alle negatieve gevoelens die je over Lieke had. Niemand vond Lieke leuk dus het zal wel aan Lieke liggen. Nu is het niks anders en nu is Palma ongepast.
Heel veel mensen vinden bewoners leuk worden als ze met Huub spelen, zie Jaap of zelfs Brian. Zo zijn er ook mensen die iedereen leuk vinden opeens als ze tegen Huub spelen. Grappig hoe dat werkt.
en terecht! Dit zijn leuke kerstuitzendingen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef schatje het volgende:
Palma zal nu wel een leuke kerstbonus krijgen.
Huub ziet volgens mij echt niet in dat hij met zijn gescheld en gemanipuleer haar heeft gekwetst, Lieke is imho niet opgewassen tegen zijn gedrag.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten.
Huub verteld wat Luc gezegd heeft over Lieke. Niet als aanval. Hij heeft het gevoel, wie het weet, mag het zeggen.
Hij houdt van haar, hij waardeert haar.
Lieke vindt dat haar rot behandeld heeft.
Lieke loop weer weg. Huub: ik ben de enige die je... rest weet ik niet meer. Wil je eruit, zeg dat dan
Huub: die eeuwige koppige trots van je
Lief toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
Ze zijn een beetje verlegen tegen elkaar (Huub en Hedda)
Maar is dat een basis voor een relatie, als het alleen om lol maken draait.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
Hedda denkt nu weer anders over Huub, ze is het verleden vergeten. Ze mist het lol maken met Huub, met niemand heeft ze zoveel lol.
En dát is dus Huub, afgezien van al zijn tekortkomingen.
Tijd om een andere clown te zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:07 schreef Varen het volgende:
Hedda mist het lol maken met Huub
Lieke en Huub passen niet bij elkaarquote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub ziet volgens mij echt niet in dat hij met zijn gescheld en gemanipuleer haar heeft gekwetst, Lieke is imho niet opgewassen tegen zijn gedrag.
Dat gedoe met reiki en haar gemopper vind ik ook niet zo plezierig maar hij moet nu niet net doen of hij compleet onschuldig is, dat siert hem niet echt.
Nee, zo bedoel ik het ook niet. Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een karakter als Huub. Maar voor het overige is hij beslist de moeite waard om mee om te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar is dat een basis voor een relatie, als het alleen om lol maken draait.
Dat doet hij ook niet. Hij heeft bekend ook fouten gemaakt te hebben maar dat soort dingen wil Lieke niet horen, die hoort alleen zichzelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub ziet volgens mij echt niet in dat hij met zijn gescheld en gemanipuleer haar heeft gekwetst, Lieke is imho niet opgewassen tegen zijn gedrag.
Dat gedoe met reiki en haar gemopper vind ik ook niet zo plezierig maar hij moet nu niet net doen of hij compleet onschuldig is, dat siert hem niet echt.
Helemaal niks....waarom denk je dat Lieke zo klaar is met hem?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub mist Hedda, je kunt je dan ook afvragen hoeveel hij echt om Lieke heeft gegeven. Ondertussen likt Hedda zich in bij Huub.
Ik vind het gedrag dat Lieke vertoond veel ellendiger dan wat Huub doet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub vergeet nooit te betalen dit itt Brian, daar moet de plasma hem altijd op wijzen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
De puntenpotten zijn zeer prominent in beeld.
Zit ik me ook af te vragen, een soort stem?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef Varen het volgende:
Wat hoor je toch op de achtergrond bij Huub??
Als je geen lol met elkaar kunt maken is het sowieso gedoemd te mislukken. Het is geen basis maar wel heel belangrijk in een relatie. Niet alleen in een liefdesrelatie maar in elke relatie.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar is dat een basis voor een relatie, als het alleen om lol maken draait.
Ik zie het maar als een teken dat ze er door Brian heel goed op zijn gaan lettenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub vergeet nooit te betalen dit itt Brian, daar moet de plasma hem altijd op wijzen.
Leek er op, jaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit ik me ook af te vragen, een soort stem?
Ik weet het al, Huub ging punten halen. Lieke was in de woonkamer of keuken, waar ze niet mocht komen en ze waren met muziekdingen bezig en aan het testen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit ik me ook af te vragen, een soort stem?
Aha, een soundcheck, thanx.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik weet het al, Huub ging punten halen. Lieke was in de woonkamer of keuken, waar ze niet mocht komen en ze waren met muziekdingen bezig en aan het testen.
Oh, my bad,quote:Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet. Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een karakter als Huub. Maar voor het overige is hij beslist de moeite waard om mee om te gaan.
Men verwijt Lieke dat zij nep is.Als er 1 nep is,is het Huub wel.Ik moet wel toegeven dat het ook een gave is zoveel mensen een rad voor de ogen te draaien.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef riri het volgende:
Huub blijft zitten voor de goede camerapositie...tja...alles voor de show hé Huub
Die lol verdwijnt anders wel heel snel in die kooi....quote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je geen lol met elkaar kunt maken is het sowieso gedoemd te mislukken. Het is geen basis maar wel heel belangrijk in een relatie. Niet alleen in een liefdesrelatie maar in elke relatie.
Ja ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
Die lol verdwijnt anders wel heel snel in die kooi....
Tussen Heda en Huub was het buiten de Kooi ook al heel lang geen lol meer...grote ruzies tot slaande ruzies aan toe....dan zie je elkaar een tijd niet en dan lijkt alles weer oké maar dat is het natuurlijk niet....Huub zijn drank en vrouwenprobleem had sowieso al heel veel kapotgemaakt...dat is niet ineens anders nu
Dat is waar, Lieke blijft hangen in haar slachtofferrol, wat mij wel opvalt is dat ook nadat hij heeft bekend fouten te hebben gemaakt hij net zo goed weer tegen haar gaat schreeuwen en schelden, dat vind ik een beetje een kwalijk puntje van hem, het is niet zo 1-2-3 weer goed als je hebt erkend fouten te hebben gemaakt, daar moet je imho dan wel wat mee doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet. Hij heeft bekend ook fouten gemaakt te hebben maar dat soort dingen wil Lieke niet horen, die hoort alleen zichzelf.
Hij heeft niet achter haar rug lelijk gedaan, dat is waar, hij heeft haar echter wel waar iedereen bij was te kakken gezet met zijn gescheld en geruzie, zij blijft er in hangen dat is waar.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het gedrag dat Lieke vertoond veel ellendiger dan wat Huub doet.
Lieke heeft eerst wekenlang bij iedereen die ze tegenkwam Huub zwart lopen maken.
Niets, maar dan ook helemaal niets deugde er meer aan hem. Alles was zijn schuld. Ze stootte hem af bij iedere toenaderingspoging, op een manier waarvan je zou denken dat hij minstens een familielid van haar had vermoord.
En als klap op de vuurpijl zegt ze ook nog eens tegen Janus dat ze Huub er zo uit zou stemmen.
Terwijl Huub die vraag al dagen stelde aan haar, en hij nooit een eerlijk antwoord heeft gekregen.
Amanda moet niet lullen.brian en zei zijn ook een grote ellende.Ze praten alles zo goed uit.Nou mooi niet ze moet haar smoel houden,want anders gaat Brian niet prettig slapen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef ericahysterica het volgende:
gelukkig weet amanda precies hoe het zit en hier kunnen wij allen nog wat van leren
lieke naar huis en jaap en huub weer streken uithalen dat lijkt me weer gezelligquote:
Amanda gelooft in God en ze denkt dat dit gedoe hun straf is.........quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef Varen het volgende:
Huub ziet het wel allemaal.
Amanda vindt Huub fout en Lieke fout.Selene hoopt dat Huub zijn ogen een keer open doet.
Luc vindt dat er tussen haten en Liefde een dun lintje loopt.
Amanda vindt het raar om Kerst te vieren als het geen Kerst is
=schjmoelllquote:Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda moet niet lullen.brian en zei zijn ook een grote ellende.Ze praten alles zo goed uit.Nou mooi niet ze moet haar smoel houden,want anders gaat Brian niet prettig slapen.
Dat Hedda eerst niet voor de camera wil om vervolgens dgk binnen de stappen en met Huub in bed te duiken. Beetje rare actie van Hedda.quote:
Oke, bedankt, ik wil graag alles wetenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Hedda eerst niet voor de camera wil om vervolgens dgk binnen de stappen en met Huub in bed te duiken. Beetje rare actie van Hedda.
Maar ja, ik moet die hele Hedda niet.
Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Varen het volgende:
Huub zit al een jaar in de meeste neppe omgeving
Waar ze nu wel mag blijven en er niet uitgeschopt wordt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
Het is maar goed dat haar gezin er niet is......aiaiaiai.quote:
Nee ...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef ericahysterica het volgende:
selene wil lieke te grazen gaan nemen nu zij zo zwak is
Niet reageren en de volgende post lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Amanda Is zo gevaarlijk dom en overtuigd van haar gelijk dat ze niet eens in ziet dat het een nep zooitje is, haar waarheid is Brian en zij is blind voor alles wat niet in haar waarheid past.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!
Waarop Huub zei - Ik zit al een jaar in de meest neppe omgeving die er is!
Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
Brian heeft de dames op oorlogspad gezet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
1e Kerstdag, de gelegenheid om elkaar in de haren te vliegen, daar bestaan zelfs statistieken van.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?
Dat meen ik me wel te herinneren. Maar nu ga ik aan mezelf twijfelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef noekje het volgende:
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?
Echt helemal mee eens.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Verida het volgende:
De lol is er helemaal af voor mij.
Ik zit hier gewoon op afstand te koken van woede over wat er blijkbaar allemaal gedaan en gezegd mag worden door personeel en gastspelers. Het zal je toch gebeuren dat iemand dingen tegen je zegt als 'als ik ziek ben mag jij mijn kont nog niet eens afvegen" 'teringbitch, ik pis op je graf" en ga zo nog maar even door.
Het is gewoon een doorgeslagen experiment aan het worden. Hoever kunnen ze gaan om mensen te scripten?
Tuurlijk fysiek geweld hebben ze uitgebannen, maar wat nu gebeurt, dit verbale geweld en het volkomen negeren en buiten een groep plaatsen van een persoon vind ik walgelijk. Temeer omdat die ene persoon die aangepakt wordt totaal geen weerwoord kan of mag hebben van het hokje op straffe van een toneelhaak.
Lieke ga gewoon naar huis, die 10 k vind je vast wel ergens en ga gewoon weer een normaal bestaan opbouwen, met normale mensen en normale regels om je heen. Je komt er wel, niemand kan jou ervan beschuldigen dat je je heb verlaagd tot hetzelfde niveau als dat trash daar. Er zijn zat werkgevers te vinden die je verblijf in de kooi kunnen waarderen en daar de goede dingen uit kunnen halen, doorzettingsvermogen en respect heb je voldoende getoond.
Och, bijna alle meisjes van 6 vinden dat leuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft haar kroontje weer op. Wat een maf kind is het toch ook.
Luisteren zegt de rat, LLLLLLLLLLLLLLLuuuuuuuuuiiiiiiiiiisssssssssssstttttteeeeeerrrrrrrrrreeeeeeeennnn GVD.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Vinamp het volgende:
Je mag Brain niet onderbreken in een gesprek, dan flipt hij!
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Verida het volgende:
De lol is er helemaal af voor mij.
Ik zit hier gewoon op afstand te koken van woede over wat er blijkbaar allemaal gedaan en gezegd mag worden door personeel en gastspelers. Het zal je toch gebeuren dat iemand dingen tegen je zegt als 'als ik ziek ben mag jij mijn kont nog niet eens afvegen" 'teringbitch, ik pis op je graf" en ga zo nog maar even door.
Het is gewoon een doorgeslagen experiment aan het worden. Hoever kunnen ze gaan om mensen te scripten?
Tuurlijk fysiek geweld hebben ze uitgebannen, maar wat nu gebeurt, dit verbale geweld en het volkomen negeren en buiten een groep plaatsen van een persoon vind ik walgelijk. Temeer omdat die ene persoon die aangepakt wordt totaal geen weerwoord kan of mag hebben van het hokje op straffe van een toneelhaak.
Lieke ga gewoon naar huis, die 10 k vind je vast wel ergens en ga gewoon weer een normaal bestaan opbouwen, met normale mensen en normale regels om je heen. Je komt er wel, niemand kan jou ervan beschuldigen dat je je heb verlaagd tot hetzelfde niveau als dat trash daar. Er zijn zat werkgevers te vinden die je verblijf in de kooi kunnen waarderen en daar de goede dingen uit kunnen halen, doorzettingsvermogen en respect heb je voldoende getoond.
Nou, dat is het niet helemaal, het is meer dat hij dan vergeet waar hij over aan het liegen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Vinamp het volgende:
Je mag Brain niet onderbreken in een gesprek, dan flipt hij!
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Echt waaaaar okeeehquote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....
Betaal je die aan mij zorg ik ervoor dat je geen berichten meer van
PeterNB te lezen krijgt !!
Ik snap niet dat jullie er zo zwaar aan tillen dit is vermaak hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt helemal mee eens.
Ik kan er niet naar kijken.
Prima af en toe wat slechte dingen maar als iemand die zeker in vergelijking met de rest alles goed bedoelt zo wordt afgemaakt dan stop ik ermee en hoeft het voor mij niet meer.
Even kwam de positie van huub te wankelen en alles wordt door de redactie ingezet om Lieke zwart te maken
Handeltje gevonden?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....
Betaal je die aan mij zorg ik ervoor dat je geen berichten meer van
PeterNB te lezen krijgt !!
OK, thanx.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ...
Gewoon heel snel over de tekst van de gewraakte user scrollen.
je kunt ook je ogen sluiten op het moment dat je een post ziet die je wil ignoren en ze dan weer openen bij een post die je dan wel weer wilt lezenquote:
Wat een held, maar ja zolang er niemand tegen hem persoonlijk in gaat dan komt hij er gewoon mee weg.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef ericahysterica het volgende:
brian de pimp hangt weer achterover en de dames kunnen het vuile werk voor de rattenkoning opknappen
Nou ik ook, opzouten met die 2. Tijd voor andere acteurs, die iets subtieler hun script uitvoeren.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul is plotseling weer de brodda van Brian?
Waarom vieren LL en Zeurlène geen Kerst thuis, ben die gasten zo zat.
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tuurlijk Luc. Jij zou het keihard spelen, jij beest!
Het is maar goed dat hij zijn pistolen en ander wapentuig bij binnenkomst heeft afgegeven. Die jongen is zò gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef kit2u het volgende:Heerlijk die Luc , precies Dennix.
schermt graag met hoe hij de dingen zou aanpakken in de buitenwereld.
"dat kan ik hier niet doen"
"dan zouden ze helemaal niet eten als ik begin"
Geweldig , zo'n jongen maakt zichzelf wijs dat het een neger ghetto rapper is en een aanpakker.
Maar wel die oersaaie monotone toon houden, WhoeHaaahaaaa
Wat is er verandert aan dat gedrag van die twee de afgelopen maanden?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef ericahysterica het volgende:
selene. brian en amanda maken plannen om lieke te bashen
je hebt gelijk er is niets verandert en de spanning bouwt zich op. Ik voel een zeer slechte vibe.....Voor een ramptoerist als ik gouden tijden.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is er verandert aan dat gedrag van die twee de afgelopen maanden?
Niets...
Ze hebben weer gastspelers mee die ze zelfs een handje meehelpen...Amanda gaat weer hypen...en...we weten allemaal weer waar dat naar toe gaat leiden.
Elke keer dat het fout ging de afgelopen keren was Amanda in zo'n hype toestand....wachten is het op de eerste die gaat slaan...en die wordt er dan meteen uitgezet
De buitenwereld weet dat idd niet............... de buitenwereld ziet ze slapen, neuken, slapen, rusten..........quote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Varen het volgende:
Amanda: Lieke en Huub krijgen een focking hekel aan elkaar. Ze zuigen elkaar leeg.
Brian en Amanda doen al een aantal dingen, de buiten wereld weet dat niet.
Luc zegt dat ze er fucking bom van moeten maken
Brian is altijd bezig: observeren, analyseren, plannen maken, Philosopheren, binnenkant van zijn oogleden bekijken. je zíet het alleen nietquote:Op woensdag 19 december 2007 15:01 schreef Dark het volgende:
[..]
De buitenwereld weet dat idd niet............... de buitenwereld ziet ze slapen, neuken, slapen, rusten..........
Nog meer, iemand.........?
Dat klopt toch ook ze gaat golfen, naar de tandarts en naar de huisarts en de kno arts enz en daar zien we allemaal niets vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Brian: Amanda en ik doen ook heel veel dingen maar dat ziet de buitenwereld niet.
Ja maar toch strookt dat niet helemaal. Als je hoort dat ze ook als er geen streams op haar zijn, ze maar blijft zeuren over Huub dan is er wel iets meer dan script. Ze is helemaal in de ban van Huub. Huub is echt de duivel in haar ogen. Disana kan dat zo mooi omschrijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:
lieke niet de kans geven zich weer op te laden
lieke confronteren met zg leugens
misselijke antwoorden geven als lieke iets vraagt in oneliners
Kortom het doet mij verdacht veel denken aan de toneelhaak van Erik
Precies dat, ja. Het begint met een klein dingetje dat je gaat uitvergroten en vermenigvuldigen tot er helemaal niets meer van de ander deugt. Lieke heeft dat gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar toch strookt dat niet helemaal. Als je hoort dat ze ook als er geen streams op haar zijn, ze maar blijft zeuren over Huub dan is er wel iets meer dan script. Ze is helemaal in de ban van Huub. Huub is echt de duivel in haar ogen. Disana kan dat zo mooi omschrijven.
PoPo was ook nooit belangrijk tot het moment dat ze 21 % scoort. Uitjes waren ook nooit belangrijk tot het moment dat ze zelf weg mag. Jaloezie kent ze ook niet tot het moment dat Huub mag optreden. Eerlijkheid staat bovenaan tot het moment dat ze met een leugen wordt geconfronteerd.......enz, enz.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Lieke zei vorige week ook tegen Huub dat ze hem helemaal niet belangrijk vindt en dat ze het eigenlijk nooit over hem heeft met anderen.
En als B&A dan slim zijn houden ze haar er in, Huub kan dat wel zo mooi zeggen maar het enige wat hij er mee berijkt is dat die 2 nog meer uit de wind komen te liggen, al zijn aandacht gaat naar haar, niemand doet dus iets tegen het gouden koppel.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
Huub zegt het toch maar: als Lieke in januari niet is bijgedraaid en als vrienden het spel kan spelen, gaat ze eruit.
ja en dan............? ik ga nergens heen je weet hoe dat zitquote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Suggereert Lieke nu dat ze er niet uitgestemd mag worden, Huub weet hoe het zit?
Waarbij ze eerst wel vindt dat Huub meedoet in de hetze en ze opeens vindt dat zij wel liefde voelden.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef ericahysterica het volgende:
Lieke:bepaal voor jezelf, luister naar je gevoel (over de liefde tussen ons)
verder doet het er niet meer toe
Zo kwam het niet op me over... ik krijg meer de indruk dat ze denkt dat Jaap haar erin houdt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Suggereert Lieke nu dat ze er niet uitgestemd mag worden, Huub weet hoe het zit?
Brian begint ook altijd 1 op de 5 zinnen met : "Ik heb uitgesproken dat......."quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Vinamp het volgende:
Waarom hebben ze het iedere keer over "uitspreken"als er iemand wat gezegd heeft? Ik hoor het wel 100 keer per dag "spreek je uit" het klinkt wel deftig trouwens....
Ooooh, vandaar die ignore knopquote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toneelhaak Lieke, dan zijn we ook meteen van die iRRi users af die werkelijk op elke vorm van kritiek op de Reiki prins met zo'n discipel reactie komen.
KOM NIET AAN DE REIKI PROFEET.
Het begint er op te lijken dat hij eerder over de rooie zal gaan dan zij.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
huub lijkt weer aardig te intimideren; ga je dit trekken dit is nog mild hoor
Brian en Amanda ruiken iig bloed.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Varen het volgende:
Huub waarschuwt Lieke, dat het huis nu nog mild is en dat het veel harder wordt
Dayquote:Op woensdag 19 december 2007 15:09 schreef Day het volgende:
Het is wel duidelijk, Lieke wordt binnenkort getoneelhaakt.
Waarom? Tien seconden hooguit is ze zichzelf, dan is ze weer hard en afwerend en stoer.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het echt sneu voor haar nou...
Ik vroeg me ook al af of ik het goed zagquote:
Volgens mij was dat tegen Eric ook veel harder maargoed die wist er dan ook van dat het ging gebeuren.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Varen het volgende:
Huub waarschuwt Lieke, dat het huis nu nog mild is en dat het veel harder wordt
Mij doet het me alleen maar denken aan de de afgelopen7 maanden 24/7 hetzelfde gebash op Lieke.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:
lieke niet de kans geven zich weer op te laden
lieke confronteren met zg leugens
misselijke antwoorden geven als lieke iets vraagt in oneliners
Kortom het doet mij verdacht veel denken aan de toneelhaak van Erik
Ik niet, sorry. Ik heb vandaag teveel leugens van Lieke gehoord vandaag, ze is zo nep als de pest.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het echt sneu voor haar nou...
Zeker weten.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef noekje het volgende:
Huub zijn intenties zijn nu wel goed volgens mij.
Draaf je niet een beetje door? De afgelopen weken heeft Lieke niet onder vuur gelegen maar heeft ze het vooral zichzelf moeilijk gemaakt om Huub af te gaan vallen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:31 schreef riri het volgende:
[..]
Mij doet het me alleen maar denken aan de de afgelopen7 maanden 24/7 hetzelfde gebash op Lieke.
Geen enkele verandering in.
Natasia zit met veel plezier he haar kinderen pvolgen wat zij heeft ingezet met die verstande dat ook Huub daar nu bijzit
De enige die er neit aan mee doet is Jaap.
Jaap is een goeie kerel...die zooi die met Amanda en Brian meedoet is pure trash...de fora die deze mensen steunen zijn geen haar beter
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooh, vandaar die ignore knop![]()
Kom maar zoveel aan Lieke als je wilt hoor
En dat is dus hetgene waar ze mee moet leren dealenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef diedirk het volgende:
Dit is de meest eerlijke uitspraak die ik vandaag gehoord heb.
Lieke: het is zo niet eerlijk.
Ze heeft 100% gelijk, maaar iedereen gelooft altijd manipulator Huub
Ik denk niet dat ze doelt op Huub maar op achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef diedirk het volgende:
Dit is de meest eerlijke uitspraak die ik vandaag gehoord heb.
Lieke: het is zo niet eerlijk.
Ze heeft 100% gelijk, maaar iedereen gelooft altijd manipulator Huub
Tuulijk omdat hij diep in zichzlef weet dat ze gelijk heeft en hij fout zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef noekje het volgende:
Huub zijn intenties zijn nu wel goed volgens mij.
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Plasma geeft aan : Klaar en Lieke begint te huilen. Toneelhaakklaar?
Ze ging wel huilenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.
Ja zo zie ik het ook, daarom vindt Lieke het ook niet eerlijk, denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Lieke alleen verder mag als ze weer samen met Huub de verhaallijn doorzet maar dat zelf niet wil dus toneelhaak?
Huub doet zijn best om haar over te halen maar dat lukt dus niet.
Van het gezegde waar twee vechten hebben twee schuld heb jij nog nooit gehoord zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tuulijk omdat hij diep in zichzlef weet dat ze gelijk heeft en hij fout zit.
En DAT vreet aan hem
Ik zoek niet overal wat achter maar ik zie wat ik zie. Huub ligt in de slaapkamer te lezen, plotseling staat hij op en loopt naar de Chill waar Amanda het heeft over een gesprek off cam met Lieke over de PoPo. Huub stiert naar de Private en krijgt een telefoontje dat hij voorlopig moet blijven zitten met Lieke.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.
Een foto van jezelf?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toneelhaak Lieke, dan zijn we ook meteen van die iRRi users af die werkelijk op elke vorm van kritiek op de Reiki prins met zo'n discipel reactie komen.
KOM NIET AAN DE REIKI PROFEET.
Als ze buiten flink d'r anabolenshakes drinkt kan ze er binnen een jaar nog zo uit zien
(niet vergeten om je snor te scheren)
Dat script ligt volgens mij al lang klaar. Brian en Amanda zijn het koningskoppel van de kooi. Ben blij dat ik republikein ben.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
Als het zo door gaat winnen Brian en Amanda
En dat is het grote verschil Huub weet wie zijn boterham betaald en als hij niet presteerd hij ontslagen wordt. Dat er in een bedrijf altijd mensen zijn die er de kantjes af kunnen lopen en dat hij er keihard voor moet werken dat is nu eenmaal zo maar Lieke zit duidelijk niet in de positie waarin zij niet kan weigeren om te werken dan is het verder nog een kort verblijf voor haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Lieke: We moeten gezellig doen buiten
Lieke: Alsof we zo gezellig zijn
Huub: Tja Lieke, het werk gaat gewoon door.
Lieke wil niet mee naar buiten, Huub verzucht dat ze "achter" dan maar even moet bellen.
Och ja natuurlijk... wat raar inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Huub: Ik ben vandaag jarig... Het natuurlijk al kerst, heel gek
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Nog erger, Brian staat op het ijs.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
Ah, da's gezellig zo'n kraam in de tuin. Nu nog schaatsen met disneyfiguren.
Niet op de persoon spelen aub ;-)quote:
Brian en Amanda doen voorkomen alsof Lieke dat heeft gedaan,alsof Lieke met hun samen wou spelen...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian en Amanda ruiken iig bloed.
Die Brian en Amanda die ze maar bleef paaien en het blaast behoorlijk op in haar gezicht. Ze heeft er alles aan gedaan, ook buiten de streams om zodat Brian en Amanda met haar tegen Huub gingen spelen maar het omgekeerde is gebeurd. Nu zou je zomaar, Deal with it, kunnen zeggen.
Zo'n term die zij ook altijd graag gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |