Ja ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
Die lol verdwijnt anders wel heel snel in die kooi....
Tussen Heda en Huub was het buiten de Kooi ook al heel lang geen lol meer...grote ruzies tot slaande ruzies aan toe....dan zie je elkaar een tijd niet en dan lijkt alles weer oké maar dat is het natuurlijk niet....Huub zijn drank en vrouwenprobleem had sowieso al heel veel kapotgemaakt...dat is niet ineens anders nu
Dat is waar, Lieke blijft hangen in haar slachtofferrol, wat mij wel opvalt is dat ook nadat hij heeft bekend fouten te hebben gemaakt hij net zo goed weer tegen haar gaat schreeuwen en schelden, dat vind ik een beetje een kwalijk puntje van hem, het is niet zo 1-2-3 weer goed als je hebt erkend fouten te hebben gemaakt, daar moet je imho dan wel wat mee doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet. Hij heeft bekend ook fouten gemaakt te hebben maar dat soort dingen wil Lieke niet horen, die hoort alleen zichzelf.
Hij heeft niet achter haar rug lelijk gedaan, dat is waar, hij heeft haar echter wel waar iedereen bij was te kakken gezet met zijn gescheld en geruzie, zij blijft er in hangen dat is waar.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het gedrag dat Lieke vertoond veel ellendiger dan wat Huub doet.
Lieke heeft eerst wekenlang bij iedereen die ze tegenkwam Huub zwart lopen maken.
Niets, maar dan ook helemaal niets deugde er meer aan hem. Alles was zijn schuld. Ze stootte hem af bij iedere toenaderingspoging, op een manier waarvan je zou denken dat hij minstens een familielid van haar had vermoord.
En als klap op de vuurpijl zegt ze ook nog eens tegen Janus dat ze Huub er zo uit zou stemmen.
Terwijl Huub die vraag al dagen stelde aan haar, en hij nooit een eerlijk antwoord heeft gekregen.
Amanda moet niet lullen.brian en zei zijn ook een grote ellende.Ze praten alles zo goed uit.Nou mooi niet ze moet haar smoel houden,want anders gaat Brian niet prettig slapen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef ericahysterica het volgende:
gelukkig weet amanda precies hoe het zit en hier kunnen wij allen nog wat van leren
lieke naar huis en jaap en huub weer streken uithalen dat lijkt me weer gezelligquote:
Amanda gelooft in God en ze denkt dat dit gedoe hun straf is.........quote:Op woensdag 19 december 2007 14:29 schreef Varen het volgende:
Huub ziet het wel allemaal.
Amanda vindt Huub fout en Lieke fout.Selene hoopt dat Huub zijn ogen een keer open doet.
Luc vindt dat er tussen haten en Liefde een dun lintje loopt.
Amanda vindt het raar om Kerst te vieren als het geen Kerst is
=schjmoelllquote:Op woensdag 19 december 2007 14:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda moet niet lullen.brian en zei zijn ook een grote ellende.Ze praten alles zo goed uit.Nou mooi niet ze moet haar smoel houden,want anders gaat Brian niet prettig slapen.
Dat Hedda eerst niet voor de camera wil om vervolgens dgk binnen de stappen en met Huub in bed te duiken. Beetje rare actie van Hedda.quote:
Oke, bedankt, ik wil graag alles wetenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Hedda eerst niet voor de camera wil om vervolgens dgk binnen de stappen en met Huub in bed te duiken. Beetje rare actie van Hedda.
Maar ja, ik moet die hele Hedda niet.
Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:34 schreef Varen het volgende:
Huub zit al een jaar in de meeste neppe omgeving
Waar ze nu wel mag blijven en er niet uitgeschopt wordt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
Het is maar goed dat haar gezin er niet is......aiaiaiai.quote:
Nee ...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef ericahysterica het volgende:
selene wil lieke te grazen gaan nemen nu zij zo zwak is
Niet reageren en de volgende post lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
Amanda Is zo gevaarlijk dom en overtuigd van haar gelijk dat ze niet eens in ziet dat het een nep zooitje is, haar waarheid is Brian en zij is blind voor alles wat niet in haar waarheid past.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!
Waarop Huub zei - Ik zit al een jaar in de meest neppe omgeving die er is!
Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
Brian heeft de dames op oorlogspad gezet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
1e Kerstdag, de gelegenheid om elkaar in de haren te vliegen, daar bestaan zelfs statistieken van.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?
Dat meen ik me wel te herinneren. Maar nu ga ik aan mezelf twijfelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef noekje het volgende:
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |