Het heeft haar wel geraakt, en dat is goed. Ik heb nou ook weer niet zó de pest aan haar dat ik niet liever zou zien dat ze haar houding verandert. Maar ik denk dat dat ijdele hoop is.quote:
Ze was pissig geworden omdat Lieke de wijnglazen had verwisseld.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een vriendin als Palma......heb je geen vriendin meer nodig
Tien uur in de morgen krijg je een omhelsing....twee uur later ben je de klos....
Juist toen bevestigde het alle negatieve gevoelens die je over Lieke had. Niemand vond Lieke leuk dus het zal wel aan Lieke liggen. Nu is het niks anders en nu is Palma ongepast.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het bevreemd mij dat ze dat op Lieke aan het projecteren is. Het was toch echt wel Huub die Palma het leven zuur maakte......Ik vind Palma dan ook erg rancuneus in de richting van Lieke en vind haar houding zeer ongepast....Alsof ze het niet kan hebben dat Lieke toch miljonair is geworden en zij het nog niet verder heeft geschopt dan hoofd huishouding.
*klopt*quote:Op woensdag 19 december 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kee, in het vervolg eerst netjes aankloppen, je voorstellen, je jas uittrekken, vragen waar je mag zitten en dan pas vragen stellen......![]()
Ja nou, echt schandalig.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef diedirk het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat de FEBO gastspeelsters en personeel opzetten tegen iemand die
probeert de hoofdrol speler een beetje te ontmaskeren.
Mensen die in de media werken zijn VEELS TE DOM om met DGKquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Jullie werken bij TV? Grappig, DGK niks voor jullie?
Ik heb ook altijd wat tegen Lieke gehad, te sociaal wenselijk, te gemaakt. De laatste twee weken begin ik haar echter te waarderen omdat ze voor zichzelf kiest en daar een duidelijke lijn in heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Juist toen bevestigde het alle negatieve gevoelens die je over Lieke had. Niemand vond Lieke leuk dus het zal wel aan Lieke liggen. Nu is het niks anders en nu is Palma ongepast.
Heel veel mensen vinden bewoners leuk worden als ze met Huub spelen, zie Jaap of zelfs Brian. Zo zijn er ook mensen die iedereen leuk vinden opeens als ze tegen Huub spelen. Grappig hoe dat werkt.
en terecht! Dit zijn leuke kerstuitzendingen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef schatje het volgende:
Palma zal nu wel een leuke kerstbonus krijgen.
Huub ziet volgens mij echt niet in dat hij met zijn gescheld en gemanipuleer haar heeft gekwetst, Lieke is imho niet opgewassen tegen zijn gedrag.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke praten.
Huub verteld wat Luc gezegd heeft over Lieke. Niet als aanval. Hij heeft het gevoel, wie het weet, mag het zeggen.
Hij houdt van haar, hij waardeert haar.
Lieke vindt dat haar rot behandeld heeft.
Lieke loop weer weg. Huub: ik ben de enige die je... rest weet ik niet meer. Wil je eruit, zeg dat dan
Huub: die eeuwige koppige trots van je
Lief toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
Ze zijn een beetje verlegen tegen elkaar (Huub en Hedda)
Maar is dat een basis voor een relatie, als het alleen om lol maken draait.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
Hedda denkt nu weer anders over Huub, ze is het verleden vergeten. Ze mist het lol maken met Huub, met niemand heeft ze zoveel lol.
En dát is dus Huub, afgezien van al zijn tekortkomingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |