Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef avonne het volgende:
nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.
Het is dat ik Jaap wil zie winnen, maar anders zou ik het een fantastische optie vinden......quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Nog een leuke van Palma - Als Lieke hier wint, hang ik mezelf op!
dat weet ik na gisteravond (dat hij uit zijn plaat ging vanwege de suggestie dat Lieke met Brian speelt) wel zeker.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
Dat nam ze heel snel terug omdat ze 2 kids heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Palma denkt haar slag te kunnen slaanquote:Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
12:55 - Palma is woest
Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
Ik wel! Je staat in de etalage, je kunt aan heel Nederland laten zien wie je bent en wat je wil. Daarnaast kun je de ervaring die je voor de camera opdoet uitstekend gebruiken voor achter de schermen. Als je dan moet kiezen voor zekerheid (je mag die villa in plus kans op een flink saldo) of onzekerheid (je weet niet of je aangenomen wordt), dan is die stap van haar niet zo heel gekquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Da wordt dus leuk voor Palma...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
De logica van netwerken?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef riri het volgende:
[..]
Palma denkt haar slag te kunnen slaan
Precies ,daarom klopt het niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijmquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Same herequote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm.
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef diedirk het volgende:
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
ontmaskert?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
En dat is niet goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.
Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm.
Wel eerst even focussen op de wortelchakraquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef riri het volgende:
Lieke moet nu spijkers met koppen gaan slaan...keihard door dit geheel banjeren...
Lieke...je kan het!!!
Ja, maar het bevreemd mij dat ze dat op Lieke aan het projecteren is. Het was toch echt wel Huub die Palma het leven zuur maakte......Ik vind Palma dan ook erg rancuneus in de richting van Lieke en vind haar houding zeer ongepast....Alsof ze het niet kan hebben dat Lieke toch miljonair is geworden en zij het nog niet verder heeft geschopt dan hoofd huishouding.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.
Het maakt niet eens uit hoe Huub reageert.Als hij aardig tegen haar doet of rottig het is nooit goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wees er idd maar van overtuigd dat hij het gaat gebruiken in z'n voordeel.
Huub liep destijds de hele dag achter Lieke aan.......Lieke niet achter Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.
Ik ben al weer een eeuwigheid weg bij televisie. Maar al had ik nog wel in het Hilversumse gezeten, dan nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
Jullie werken bij TV? Grappig, DGK niks voor jullie?
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef diedirk het volgende:
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
Lijkt mij wel terecht. Als je zegt dat je afstand wil, dan heeft hij dat maar te respecteren. Als het hem niet bevalt, dan moet hij naar huis gaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Het maakt niet eens uit hoe Huub reageert.Als hij aardig tegen haar doet of rottig het is nooit goed.
En voor mij ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al weer een eeuwigheid weg bij televisie. Maar al had ik nog wel in het Hilversumse gezeten, dan nog niet.
VVoor alle eerlijkheid moet je het dan ook om kunnen draaien.Huub wil wel aanhankelijkheid dus dan moet Lieke maar gaan.Zoiets werkt gewoon niet als beiden niet een betje toegeven.Lieke is Huub nergens meer tegemoet gekomen n haar keuze.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel terecht. Als je zegt dat je afstand wil, dan heeft hij dat maar te respecteren. Als het hem niet bevalt, dan moet hij naar huis gaan.
Hou toch op, ze schreef hem zelfs liefdesbriefjes. Maar genoeg nu, ik ga de streams weer volgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub liep destijds de hele dag achter Lieke aan.......Lieke niet achter Huub.
Dat Lieke van media houdt is duidelijk en ze is liever voor de camera te zien dan niet erachter, desalniettemin hoeft het niet of-of te zijn, het kan best en-en, en voor de camera willen schitteren en Huub toch wel aantrekkelijk vinden. En Huub inpalmen is geen kunst, Huub valt op alles wat vrouw is.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zelf familie die bij de tv werkt maar het Lieke verhaal klopt imo niet omdat ze daar nu als miljonair zit, dat is mijn probleem, dat en het inpalmen van Huub.
Dit klinkt heel aannemelijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef marky het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat de opdracht is lieke eruit. Lieke heeft hoe dan ook Huub verzwakt. Als we kijken naar de afgelopen week is de redaktie duidelijk bezig met het terug pakken naar vroegertijden waar Huub een vrolijk en olijke en eerlijke jongen was zonder dat hij rekning hoefde te houden met iemand. Dat kwam de kooi ten goede. Lieke heeft er duidelijk voor gezorgd dat Huub niet meer die olijke jongen is. Lanzaam aan heeft ze hem leeggezogen. Al zijn levensvreugde heeft ze tot zich genomen om de moeilijke tijden door te komen maar Huub zijn vaatje vreugde is leeg. Er valt niet meer aan hem te zuigen.
Duidelijk is dat Lieke geen schoon geweten heeft. Ze heeft ook dingen gedaan die niet in de haak zijn. Het is nu tijd dat ze daarvoor uitkomt. Dat zou eerlijker zijn net als Huub die voor zijn leugens uit is gekomen.
Verder denk ik dat de angst van huub om eruit gestemd te worden niet bestaat. Niemand is bang om eruit gestemd te worden niet anders dan dat achter het ze mededeelt dat ze er de volgende ronde uit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |