Waar ze nu wel mag blijven en er niet uitgeschopt wordt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
Het is maar goed dat haar gezin er niet is......aiaiaiai.quote:
Nee ...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef ericahysterica het volgende:
selene wil lieke te grazen gaan nemen nu zij zo zwak is
Niet reageren en de volgende post lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
Amanda Is zo gevaarlijk dom en overtuigd van haar gelijk dat ze niet eens in ziet dat het een nep zooitje is, haar waarheid is Brian en zij is blind voor alles wat niet in haar waarheid past.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda zei - Ik vind jullie zoooooooo nep!
Waarop Huub zei - Ik zit al een jaar in de meest neppe omgeving die er is!
Amanda denkt dat ze in Disneyworld zit
Brian heeft de dames op oorlogspad gezet.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
1e Kerstdag, de gelegenheid om elkaar in de haren te vliegen, daar bestaan zelfs statistieken van.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag in de kooi gaat verlopen. Er hangt een broeierig sfeertje
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whatever happened to 'Ik ben slechts gastspeler en bemoei me derhalve niet met het spel'?
Dat meen ik me wel te herinneren. Maar nu ga ik aan mezelf twijfelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef noekje het volgende:
Heeft Selene - ik maak Nadia helemaal kapot- dat gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |