Echt helemal mee eens.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Verida het volgende:
De lol is er helemaal af voor mij.
Ik zit hier gewoon op afstand te koken van woede over wat er blijkbaar allemaal gedaan en gezegd mag worden door personeel en gastspelers. Het zal je toch gebeuren dat iemand dingen tegen je zegt als 'als ik ziek ben mag jij mijn kont nog niet eens afvegen" 'teringbitch, ik pis op je graf" en ga zo nog maar even door.
Het is gewoon een doorgeslagen experiment aan het worden. Hoever kunnen ze gaan om mensen te scripten?
Tuurlijk fysiek geweld hebben ze uitgebannen, maar wat nu gebeurt, dit verbale geweld en het volkomen negeren en buiten een groep plaatsen van een persoon vind ik walgelijk. Temeer omdat die ene persoon die aangepakt wordt totaal geen weerwoord kan of mag hebben van het hokje op straffe van een toneelhaak.
Lieke ga gewoon naar huis, die 10 k vind je vast wel ergens en ga gewoon weer een normaal bestaan opbouwen, met normale mensen en normale regels om je heen. Je komt er wel, niemand kan jou ervan beschuldigen dat je je heb verlaagd tot hetzelfde niveau als dat trash daar. Er zijn zat werkgevers te vinden die je verblijf in de kooi kunnen waarderen en daar de goede dingen uit kunnen halen, doorzettingsvermogen en respect heb je voldoende getoond.
Och, bijna alle meisjes van 6 vinden dat leuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft haar kroontje weer op. Wat een maf kind is het toch ook.
Luisteren zegt de rat, LLLLLLLLLLLLLLLuuuuuuuuuiiiiiiiiiisssssssssssstttttteeeeeerrrrrrrrrreeeeeeeennnn GVD.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Vinamp het volgende:
Je mag Brain niet onderbreken in een gesprek, dan flipt hij!
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:36 schreef Verida het volgende:
De lol is er helemaal af voor mij.
Ik zit hier gewoon op afstand te koken van woede over wat er blijkbaar allemaal gedaan en gezegd mag worden door personeel en gastspelers. Het zal je toch gebeuren dat iemand dingen tegen je zegt als 'als ik ziek ben mag jij mijn kont nog niet eens afvegen" 'teringbitch, ik pis op je graf" en ga zo nog maar even door.
Het is gewoon een doorgeslagen experiment aan het worden. Hoever kunnen ze gaan om mensen te scripten?
Tuurlijk fysiek geweld hebben ze uitgebannen, maar wat nu gebeurt, dit verbale geweld en het volkomen negeren en buiten een groep plaatsen van een persoon vind ik walgelijk. Temeer omdat die ene persoon die aangepakt wordt totaal geen weerwoord kan of mag hebben van het hokje op straffe van een toneelhaak.
Lieke ga gewoon naar huis, die 10 k vind je vast wel ergens en ga gewoon weer een normaal bestaan opbouwen, met normale mensen en normale regels om je heen. Je komt er wel, niemand kan jou ervan beschuldigen dat je je heb verlaagd tot hetzelfde niveau als dat trash daar. Er zijn zat werkgevers te vinden die je verblijf in de kooi kunnen waarderen en daar de goede dingen uit kunnen halen, doorzettingsvermogen en respect heb je voldoende getoond.
Nou, dat is het niet helemaal, het is meer dat hij dan vergeet waar hij over aan het liegen is.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef Vinamp het volgende:
Je mag Brain niet onderbreken in een gesprek, dan flipt hij!
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....quote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik lees hier heel vaak over de ignore knop
Is die er ook echt? Kun je echt iemand wegfilteren?
Echt waaaaar okeeehquote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....
Betaal je die aan mij zorg ik ervoor dat je geen berichten meer van
PeterNB te lezen krijgt !!
Ik snap niet dat jullie er zo zwaar aan tillen dit is vermaak hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 14:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt helemal mee eens.
Ik kan er niet naar kijken.
Prima af en toe wat slechte dingen maar als iemand die zeker in vergelijking met de rest alles goed bedoelt zo wordt afgemaakt dan stop ik ermee en hoeft het voor mij niet meer.
Even kwam de positie van huub te wankelen en alles wordt door de redactie ingezet om Lieke zwart te maken
Handeltje gevonden?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:47 schreef PeterNB het volgende:
Ja die lever ik je voor EUR 59,95 per bericht....
Betaal je die aan mij zorg ik ervoor dat je geen berichten meer van
PeterNB te lezen krijgt !!
OK, thanx.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ...
Gewoon heel snel over de tekst van de gewraakte user scrollen.
je kunt ook je ogen sluiten op het moment dat je een post ziet die je wil ignoren en ze dan weer openen bij een post die je dan wel weer wilt lezenquote:
Wat een held, maar ja zolang er niemand tegen hem persoonlijk in gaat dan komt hij er gewoon mee weg.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef ericahysterica het volgende:
brian de pimp hangt weer achterover en de dames kunnen het vuile werk voor de rattenkoning opknappen
Nou ik ook, opzouten met die 2. Tijd voor andere acteurs, die iets subtieler hun script uitvoeren.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul is plotseling weer de brodda van Brian?
Waarom vieren LL en Zeurlène geen Kerst thuis, ben die gasten zo zat.
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tuurlijk Luc. Jij zou het keihard spelen, jij beest!
Het is maar goed dat hij zijn pistolen en ander wapentuig bij binnenkomst heeft afgegeven. Die jongen is zò gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef kit2u het volgende:Heerlijk die Luc , precies Dennix.
schermt graag met hoe hij de dingen zou aanpakken in de buitenwereld.
"dat kan ik hier niet doen"
"dan zouden ze helemaal niet eten als ik begin"
Geweldig , zo'n jongen maakt zichzelf wijs dat het een neger ghetto rapper is en een aanpakker.
Maar wel die oersaaie monotone toon houden, WhoeHaaahaaaa
Wat is er verandert aan dat gedrag van die twee de afgelopen maanden?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:44 schreef ericahysterica het volgende:
selene. brian en amanda maken plannen om lieke te bashen
je hebt gelijk er is niets verandert en de spanning bouwt zich op. Ik voel een zeer slechte vibe.....Voor een ramptoerist als ik gouden tijden.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is er verandert aan dat gedrag van die twee de afgelopen maanden?
Niets...
Ze hebben weer gastspelers mee die ze zelfs een handje meehelpen...Amanda gaat weer hypen...en...we weten allemaal weer waar dat naar toe gaat leiden.
Elke keer dat het fout ging de afgelopen keren was Amanda in zo'n hype toestand....wachten is het op de eerste die gaat slaan...en die wordt er dan meteen uitgezet
De buitenwereld weet dat idd niet............... de buitenwereld ziet ze slapen, neuken, slapen, rusten..........quote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Varen het volgende:
Amanda: Lieke en Huub krijgen een focking hekel aan elkaar. Ze zuigen elkaar leeg.
Brian en Amanda doen al een aantal dingen, de buiten wereld weet dat niet.
Luc zegt dat ze er fucking bom van moeten maken
Brian is altijd bezig: observeren, analyseren, plannen maken, Philosopheren, binnenkant van zijn oogleden bekijken. je zíet het alleen nietquote:Op woensdag 19 december 2007 15:01 schreef Dark het volgende:
[..]
De buitenwereld weet dat idd niet............... de buitenwereld ziet ze slapen, neuken, slapen, rusten..........
Nog meer, iemand.........?
Dat klopt toch ook ze gaat golfen, naar de tandarts en naar de huisarts en de kno arts enz en daar zien we allemaal niets vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Brian: Amanda en ik doen ook heel veel dingen maar dat ziet de buitenwereld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |