En als B&A dan slim zijn houden ze haar er in, Huub kan dat wel zo mooi zeggen maar het enige wat hij er mee berijkt is dat die 2 nog meer uit de wind komen te liggen, al zijn aandacht gaat naar haar, niemand doet dus iets tegen het gouden koppel.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
Huub zegt het toch maar: als Lieke in januari niet is bijgedraaid en als vrienden het spel kan spelen, gaat ze eruit.
ja en dan............? ik ga nergens heen je weet hoe dat zitquote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Suggereert Lieke nu dat ze er niet uitgestemd mag worden, Huub weet hoe het zit?
Waarbij ze eerst wel vindt dat Huub meedoet in de hetze en ze opeens vindt dat zij wel liefde voelden.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef ericahysterica het volgende:
Lieke:bepaal voor jezelf, luister naar je gevoel (over de liefde tussen ons)
verder doet het er niet meer toe
Zo kwam het niet op me over... ik krijg meer de indruk dat ze denkt dat Jaap haar erin houdt.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Suggereert Lieke nu dat ze er niet uitgestemd mag worden, Huub weet hoe het zit?
Brian begint ook altijd 1 op de 5 zinnen met : "Ik heb uitgesproken dat......."quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Vinamp het volgende:
Waarom hebben ze het iedere keer over "uitspreken"als er iemand wat gezegd heeft? Ik hoor het wel 100 keer per dag "spreek je uit" het klinkt wel deftig trouwens....
Ooooh, vandaar die ignore knopquote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toneelhaak Lieke, dan zijn we ook meteen van die iRRi users af die werkelijk op elke vorm van kritiek op de Reiki prins met zo'n discipel reactie komen.
KOM NIET AAN DE REIKI PROFEET.
Het begint er op te lijken dat hij eerder over de rooie zal gaan dan zij.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
huub lijkt weer aardig te intimideren; ga je dit trekken dit is nog mild hoor
Brian en Amanda ruiken iig bloed.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Varen het volgende:
Huub waarschuwt Lieke, dat het huis nu nog mild is en dat het veel harder wordt
Dayquote:Op woensdag 19 december 2007 15:09 schreef Day het volgende:
Het is wel duidelijk, Lieke wordt binnenkort getoneelhaakt.
Waarom? Tien seconden hooguit is ze zichzelf, dan is ze weer hard en afwerend en stoer.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het echt sneu voor haar nou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |