"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"quote:
Nou ja, dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Sowieso was ik er niet iedere keer dat hij verstek heeft laten gaan bij als coachquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
Maar dan hoef ik je niet als coach hoor! Als je hem bang maakt
Immer tof.quote:
Ja, zoveel was duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"
heeft het gesmaakt?quote:
Zo ben ik mèhn. Warm.quote:
Ja, was wel lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft het gesmaakt?
Ik ga ook maar eens eten denk ik
Het ziet er al steeds beter uit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Litpho het volgende:
Kou. Dekens
. Knus
. Haardvuur
.
dat laatste uiteraard zonder verbrande liefie_tieten, dat wel
Ja ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo ben ik mèhn. Warm.
Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd net een ijsklont..
Koude voetjes onder de dekensquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo ben ik mèhn. Warm.
Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd net een ijsklont..
Ik weet zeker dat ik je wat het ook is wel kan laten vergeten als je hier onder mn dekentje ligtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"
Dat is waar... Nou dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Sowieso was ik er niet iedere keer dat hij verstek heeft laten gaan bij als coach.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het ziet er al steeds beter uit!
Nu zie je alleen nog de randjes
Alsof ik in mn tiet heb lopen krassen
Kom maar naar 013 met oud en nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik je wat het ook is wel kan laten vergeten als je hier onder mn dekentje ligt
Dus niet meer zeuren, hup
Wie zou zo'n aanbod nu kunnen weigeren?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
Of Litpho...
*kijkt lief*
Wil jij mn koude billetjes masseren?
Tot grote vreugde van JD.quote:
Omg dat meen je niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom maar naar 013 met oud en nieuw
Sorryquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef MNR het volgende:
Ow Kuuks, jij bent echt erg. Ik heb nu echt zin om te nestelen in een fleece dekentje. Massage zou helemaal top zijn
Grrrrrrr!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie zou zo'n aanbod nu kunnen weigeren?.
Avondquote:
Ik vergeef het je, want jij bent Kuukskequote:
quote:
Gewoon de kosten delen door 2quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Dat zou ertoe leiden dat onze buren een stralend plafond hebben. Whehe. Hier maar niet doen dus.
Ik las hier en daar wat dingen verspreid tussen SC's. Ik weet hoe je over sommige Internetdingen denkt, maar toch sterkte Pheen. Met alles nu.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef Pheno het volgende:
Morgen eens naar de Arbo, hoi zeggen
Ze zullen toch wel weer het onderzoek vrijdag moeten afwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef Pheno het volgende:
Morgen eens naar de Arbo, hoi zeggen
He, daarna naar mijn werk, ze moeten toch zien wie ze die kerstbonus geven?quote:
tja, ze kunnen blijven wachten, ik ga wel wat thuiswerken om de tijd te doden. Daarna mijn nieuwe bureau inruimen, wat werk regelen voor thuis en mijn nieuwe manager eens gedag zeggen. Daarna weer naar huis om mijn laatste avondmaal te nuttigen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel weer het onderzoek vrijdag moeten afwachten.
Desondanks succes ph.
Omdat ik daarna niet meer mag etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef liefie_ het volgende:
Hoezo laatste?
Met een beetje pech niet meer. Scheelt wel, dan heb ik geen kerstcalorieen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef liefie_ het volgende:
Nooit meer?
Je houdt ook nooit rekening met me!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omg dat meen je niet!
Ik heb net gesmst dat ik maar niet naar de 013 ga met oud en nieuw!
Vanmorgen!
Schijnbaar wel. Kids zijn over het algemeen natuurlijk wat minder zwaar dan volwassenen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het al zo koud dan?Ik heb het nog maar even niet gedaan
Je bekijkt het wel heel zwart hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een beetje pech niet meer. Scheelt wel, dan heb ik geen kerstcalorieen.
he, alles is beter dan Sonja Bakker na de kerstquote:
Neeeeee dat kan nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een beetje pech niet meer. Scheelt wel, dan heb ik geen kerstcalorieen.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Neeeeee dat kan niet
Je moet toch eten
Had het dan eerder gezegd!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je houdt ook nooit rekening met me!
Naja als je dan beter word...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Als ze vrijdag niets vinden dan mag ik weer eten. En anders wordt het een bariumpapje. Alleen niet toegediend via de normale wegen
Ik ben bang dat ze eerst moeten vinden wat het is. Uit vorige ervaringen kan ik zeggen dat ze daar niet zo goed in zijnquote:
Is dat dan niet vanzelfsprekend?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Onder de dekens slaap ik alleen hoor!
Blijkbaar niet Plaat, blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat dan niet vanzelfsprekend?
Vergeet niet je handen boven de dekens te houden!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Onder de dekens slaap ik alleen hoor!
Waar gaat dat heen, waar gaat dat heen?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen, waar gaat dat heen?
quote:
Daar geloven ze vermoedelijk wel nog in het bestaan van de hel.quote:
Wat nou "geloven" ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar geloven ze vermoedelijk wel nog in het bestaan van de hel.
Sorry, ik was even vergeten dat je de bijbel in zijn geheel letterlijk moet nemen.quote:
Het gaat over de hel en meteen is CL er weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef CherryLips het volgende:
tvp
Het scheelt weinig. Mn ouders zo van "waarom blijf je niet bij ons logeren nu je ziek bent?" Ik zo van "hmmm, toch maar niet"quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze weten het wel zeker, ze wonen er.
O nee, het is geen Limburg.
She's the devil in disguise!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat over de hel en meteen is CL er weer.
Maar niet met een verbrande boezem?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou al naar mama gaan bij een gekeusde pink![]()
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou al naar mama gaan bij een gekeusde pink![]()
Ik ga toch niet toegeven dat ik zoiets stoms heb gedaan tegenover mamaquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet met een verbrande boezem?
Wees blij dat het geen pijn doet. Het lijkt me pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ga toch niet toegeven dat ik zoiets stoms heb gedaan tegenover mama
Straks mag ik niet eens meer aan de haard komen
En het doet niet eens pijn![]()
Als ik me niet vergis, was het vannacht halve maan. Het was in ieder geval vannacht jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef liefie_ het volgende:
MNR? Jij weet dit soort dingen: Was het vanacht volle maan?
Weet niet wat je onder freaky verstaat? Maar het kan zijn dat iemand gevoelig is voor deze invloed. Wat is er dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef liefie_ het volgende:
worden mensen dan ook freaky?
Niks speciaals, meer een toevalligheid en toen dacht ik het is vast volle maan geweestquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet wat je onder freaky verstaat? Maar het kan zijn dat iemand gevoelig is voor deze invloed. Wat is er dan?
Zit nu toevallig een kerstkaart aan mijn ex te schrijven. En denk ook over die dingen na.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
Niks speciaals, meer een toevalligheid en toen dacht ik het is vast volle maan geweest
Ik en mn beste vriendin kregen gister een ex "op ons dak" over hoe leuk het vroeger was en hoe goed hun relatie nu wel niet was oke niet helemaal goed en vroeger was toch ook wel fantastisch etc
Het zijn ontzettend lang geleden ex-enquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zit nu toevallig een kerstkaart aan mijn ex te schrijven. En denk ook over die dingen na.
Ow en voordat je van wal steekt over waarom ik kerstkaart stuur aan mijn ex.. Ik was aan het nadenken over de personen die me het afgelopen jaar geraakt hebben.. Dat wil ik hem gewoon even laten weten. Verder wil ik er niets mee bereiken.
Anders kun je het beste even Google-en op halve maan.
nee, een trio van chocolade...quote:
En nu?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef liefie_ het volgende:
En nu?
LOL!! Ik zet altijd de warme kraan een stuk open voordat ik de douche inspringquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu is het tijd om de verwarming op de badkamer aan te zetten, dan kan ik dalijk met een gerust hart douchen
Ga gewoon douchen, daar warm je vanzelf weer van opquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ookal de hele tijd van brrr ik wil niet maar ik moet mn haar wassen
De soep vooraf van wild vlees was ook erg lekker. De kalfsbiefstuk als hoofdgerecht overigens ook!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef MNR het volgende:
En nu?
Nu gaat hij ons ws nog meer lekker maken en dienen wij dit lijdzaam te ondergaan.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik mij bij Hime voegen en heerlijk tegen haar aan liggend in slaap vallen. Dat is nog wel het lekkerste van allemaal!![]()
Welterusten!
Awwwhhh...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik mij bij Hime voegen en heerlijk tegen haar aan liggend in slaap vallen. Dat is nog wel het lekkerste van allemaal!![]()
Welterusten!
Jij had hier kunnen slapenquote:
Ik moet echt eens ophoudenquote:
Ik neem een voorbeeld aan Grrrrrrrr.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem een voorbeeld aan Grrrrrrrr.
Lekker he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg wat ene sentimentele bende hier
Geil is meestal een logisch gevolgquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:21 schreef liefie_ het volgende:
Niks sentimenteel, gewoon geil!
Nee dat is niet waar hoor
Wat is er?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel gevloekt als afgelopen week.
quote:
Uiteraard.quote:
Ik ga dood van de pijn. Ik wil graag slapen maar daarvoor moet ik de verwarming uit doen, lichten uit doen en nog naar de wc. Daarvoor moet ik opstaan. En dat lukt me niet. Te veel pijn.quote:
Ja, beetje retorische vraag he? Maar misschien dat hij het er een beetje uit wilde gooien.quote:
Dat wilde ik ook, maar toen vloog mn internet er uit. Zit nu op dat van mn buren. Zal mn router wel een schop moeten verkopen. Maar ja, daar moet ik ook voor opstaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, beetje retorische vraag he? Maar misschien dat hij het er een beetje uit wilde gooien.
Maar hey, ik denk teveel na. Ik zal vanavond geen vragen meer stellen
Ik heb je tekening vanmiddag bij z'n bed opgehangen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
Echt arme Q! Ik vind het zo erg!
Moet ik ook een keer voor je komen zorgen?
Ik ken je wel niet maar ik vind het erg!
Sorry.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ging persoonlijk voor: Q is van zijn geloof gevallen en is een fervent aanhanger geworden van de Bond voor het Vloeken.
Maar hij verpest het zelf weer door een normaal antwoord te geven.
Hoort dat wel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dood van de pijn. Ik wil graag slapen maar daarvoor moet ik de verwarming uit doen, lichten uit doen en nog naar de wc. Daarvoor moet ik opstaan. En dat lukt me niet. Te veel pijn.
Die pijn zal voorlopig nog wel even blijven. Dit soort dingen zijn wel k*t. Maar hey, je mag hier altijd even scheldenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:42 schreef Q. het volgende:
Dat wilde ik ook, maar toen vloog mn internet er uit. Zit nu op dat van mn buren. Zal mn router wel een schop moeten verkopen. Maar ja, daar moet ik ook voor opstaan.
Ik hoop dat het een beetje helptquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb je tekening vanmiddag bij z'n bed opgehangen.
Zal ik doen, is wel donderdag pas. Ik heb morgen een dagje vrij als z'n ouders voor hem komen zorgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje helpt
Geef hem volgende keer maar een kusje van me
Ik kan niet slapen tot het me gelukt is op te staan, beetje lastigquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef MNR het volgende:
Welterusten allemaal![]()
En Q. succes nog. Hoop dat het allemaal een beetje gemoedelijk gaat. Slaap zacht
Wel voorzichtiger doen dan vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen tot het me gelukt is op te staan, beetje lastigga het zo nog eens proberen. ik moet al zweten bij de gedachte er aan.
Dat zeker. God, wat was dat pijnlijk zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel voorzichtiger doen dan vanmiddag.
Die kun je gratis afhalen bij de thuiszorg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
Heeft er iemand nog een rolstoel staan?
Kun je niet gewoon even van m af blijven twist?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeker. God, wat was dat pijnlijk zeg.
Ik kan dat niet. Ik kan niet eens opstaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Die kun je gratis afhalen bij de thuiszorg.
Ja, sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even van m af blijven twist?
De hoofdlijn is dat het gelukt isquote:Op woensdag 19 december 2007 00:07 schreef Q. het volgende:
Het is me gelukt! Vraag me niet hoe.
Ik heb m'n deadline van 6000 woorden net opgestuurdquote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik misschien ook, als het leren opschiet, jeeej voor tentamenweek
Dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik heb hem al, w00t!
Ik ben m'n bulaanvraag aan het invullen dus ik vraag m'n behaalde cijfers op staat er: 'Afstudeerproject/scriptie: 15 ECTS', maar toen ik begon met de master was de scriptie nog voor 20ECTS, dus dan zou ik 5 punten tekort komen. Maar dat maakt dan niet uit, want ik mis nog een cijfer van anderhalf jaar geleden en dat is 7,5 ECTS dus dat komt dan in principe goed, maar ik dacht heel even dat ik nog een vak miste, ik heb nog steeds hartkloppingen.
Ook iets moois bij m'n cijferoverzicht:quote:Op woensdag 19 december 2007 01:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook
Vrijdag moet alles binnen zijn voor mn P
Kom ik er afgelopen donderdag achter dat 2 punten van 4 jaar geleden nooit ingevoert zijn!
Totale paniek, maar vandaag zei mn mentor dat alles goed komt
Even langs je cijferadministratie. Die lossen het zo op. Je hangt waarschijnlijk aan een wat ouder programma. Voor jou gelden die oudere regels nog. Vermoed ik zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er nu wel een beetje de zenuwen van, er klopt niets van m'n cijferoverzicht, ik heb overal te weinig punten voor behaald behalve bij die ene, maar volgens mij komt het doordat ik drie jaar geleden al ben begonnen met de master en er nu een heel ander (beter) programma is met andere eisen qua punten enzo. Hoop ik.
Pheno!quote:
Huh? Pheno?quote:
Hij gebruikt de Pheno-smiley!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Huh? Pheno?
aha, ik snapquote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
gooede moren, trouwens
Goede morgen. Bezitter van een nieuwe MBPquote:
Je hoort er niet bijquote:
De zilver editie...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuwe alu? Ik heb een iMac van 1.5 jaar oud.
quote:
Heerlijk, thuiswerken, muziekje aan, trainingsbroek en door niets of niemand worden gestoord...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef liefie_ het volgende:
crapy crap!
Ik dacht dat ik om 9 uur op school moest zijn
Is het 1 uur
Preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk, thuiswerken, muziekje aan, trainingsbroek en door niets of niemand worden gestoord...
Zeg nerd hoe dom denk je dat ik ben?quote:
Hey, doe je rustig.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zeg nerd hoe dom denk je dat ik ben?
Het is iets wat niet op het rooster staat anders had ik het wel na gezocht
Weet je zeker dat je die vraag wil stellen op dit moment?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zeg nerd hoe dom denk je dat ik ben?
Inkoppertjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die vraag wil stellen op dit moment?.
Yup. Zometeen om 11:30 heb ik mijn eindpresentatiequote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Fawkes
Weer lekker aan de stage?
Ik denk dat dit er zo één uit de categorie retorische vragen is...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Litpho het volgende:
Ow, okay. Nou, veel succes dan! And knock them down!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Yup. Zometeen om 11:30 heb ik mijn eindpresentatievoor 9 man waaronder directeur van de BU
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yup. Zometeen om 11:30 heb ik mijn eindpresentatievoor 9 man waaronder directeur van de BU
Gaat ik doenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, okay. Nou, veel succes dan! And knock them down!
Het is niet de dag voor adoraties vandaagquote:Op woensdag 19 december 2007 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[Anthraxx mode]Heather Nova adoratie moment
[/Anthraxx mode]
Goede zaak. Ik hoor er ook niet bij (en dat blijft zo tot het stelletje afzetters de belachelijke markup voor de zwarte covers afschaft).quote:
Het is sowieso niet de dag voor Heather Nova.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is niet de dag voor adoraties vandaag.
Nah... that's a lame excusequote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
Het is niet de dag voor adoraties vandaag.
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... that's a lame excuse
Adoraties zijn altijd goed, vind ik
Hehequote:
Die zwarte cover prijs is dan ook te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik hoor er ook niet bij (en dat blijft zo tot het stelletje afzetters de belachelijke markup voor de zwarte covers afschaft).
Ja want ik kon er echt niks aan doenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zit gewoon te vissen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef Litpho het volgende:
Het is sowieso niet de dag voor Heather Nova.
Dan pak je een studieboek en ga je studeren.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja want ik kon er echt niks aan doen
Er was mij gezegd dat ik er om 9 uur moest zijn
Blijkt dat 1 uur te zijn
Niet mijn schuld
Maar wel mijn bevroren kont!
En mijn dagplan dat in de war is!
Duhquote:
Dat is een lopend proces wat zijn uiteindelijke conclusie nog niet heeft gevondenquote:Hoe staat t met de vacatures and sorts?
Is Litpho beschikbaar?quote:
Laat me raden, je zoekt weer vrijwilligers om er enigszins leven in te masseren?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Maar wel mijn bevroren kont!
Vandaag even geen zin in hippiechicks uit Bermuda, sorryquote:
Ze zoekt mensen die haar begrijpen en medeleven tonen. Ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat me raden, je zoekt weer vrijwilligers om er enigszins leven in te masseren?
Komt ie dan he: MNRquote:Op woensdag 19 december 2007 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar zijn grenzen aan, Airquote:
quote:L. adoratie moment
Er valt niks te studeren en ik heb geen boekenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan pak je een studieboek en ga je studeren.
Nee, ik vind het altijd leuk om te laten merken wat ik leuk vind, wie ik lekker vind en waar ik zin in hebquote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
Je zit gewoon te vissen.
Tegelijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zoekt mensen die haar begrijpen en medeleven tonen.
Nee! Daar ben ik veel te sjaggo voorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat me raden, je zoekt weer vrijwilligers om er enigszins leven in te masseren?
Zie je op YouTube naar Anna te zoeken?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik vind het altijd leuk om te laten merken wat ik leuk vind, wie ik lekker vind en waar ik zin in heb![]()
Zo zit ik nu op YouTube clips van jouw adoratievrouwtje te kijken
Dan kun je alsnog colleges doornemen?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er valt niks te studeren en ik heb geen boeken
Ookal niet ik wou gewoon even brommenquote:
Walk this world blijft mijn persoonlijke (maar voor de verandering uiterst voorspelbare) favoriet.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef MNR het volgende:
Zo zit ik nu op YouTube clips van jouw adoratievrouwtje te kijken
why?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog colleges doornemen?
De teleurstelling...quote:
Zo ben ik. Gisteren liefie_, vandaag jij. Iemand alvast boeken voor morgen?quote:
Nou, ik zit straks met de vakantie ook een aanzienlijk deel van de tijd op school..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt vakantie en je gaat toch naar school? Vind je het heel erg dat ik je niet meer begrijp?
Jij gaat vast wel studeren?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik zit straks met de vakantie ook een aanzienlijk deel van de tijd op school..
Tja...quote:Op woensdag 19 december 2007 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vandaag even geen zin in hippiechicks uit Bermuda, sorry.
Als je dat verstaat onder koffie drinken, flauwe woordgrapjes maken en mensen beledigen zonder dat ze er zelf bij zijn, dan ja. Anders ook, want er moet ook nog het een en ander af.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
Jij gaat vast wel studeren?
Dat versta ik onder studeren ja. Wat anders?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je dat verstaat onder koffie drinken, flauwe woordgrapjes maken en mensen beledigen zonder dat ze er zelf bij zijn, dan ja. Anders ook, want er moet ook nog het een en ander af.
Okquote:Op woensdag 19 december 2007 10:23 schreef Litpho het volgende:
Dat is een lopend proces wat zijn uiteindelijke conclusie nog niet heeft gevonden. Gegeven dat ik hier nog wel een paar maandjes kan zitten is de druk op de ketel ook niet zo groot als hij was.
Kijk, zien jullie? Dat is leukquote:Op woensdag 19 december 2007 10:23 schreef AirwiN het volgende:
Is Litpho beschikbaar?
L. adoratie moment
Hehe, gekquote:
Succes Kuuk!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo maar weer eens werken.
Ik ben een brave studentquote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt vakantie en je gaat toch naar school? Vind je het heel erg dat ik je niet meer begrijp?
Tenks. I'll need it.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Succes Kuuk!
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Dat versta ik onder studeren ja. Wat anders?
Niets mis met een gezonde portie zenuwen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik had het niet verwacht maar ben toch een beetje nerveus. Dat heb ik al een hele lange tijd niet gehad voor een presentatie
dat is zeer zeker waar!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niets mis met een gezonde portie zenuwen.
Ah, een teken dat je prestatiedrang hebt. Dit wordt een goede presentatie, je mag het straks bevestigenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik had het niet verwacht maar ben toch een beetje nerveus. Dat heb ik al een hele lange tijd niet gehad voor een presentatie
Dat of faalangstquote:Op woensdag 19 december 2007 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, een teken dat je prestatiedrang hebt.
ugh, faalangstquote:
Jij faalt gewoon?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ugh, faalangstDaar doe ik niet aan
Ik wel. Fawkes zegt van nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt positieve en negatieve faalangst
Wellicht ( niet donker), maar ik ga er iig niet angstig over zijn. I'll just do the best I can and hope is fucking brilliant!quote:
Ik wil ook! En ik moet verdomme tot negen uur werkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef MNR het volgende:
Ow, ik heb zin om leuke dingen te doen. Dat heb ik zojuist besloten
Alleen maar leuke, gezellige dingen vandaag, zodat ik morgen extra veel energie heb
Dat besluit ik elke dag. In de praktijk wordt die zin niet altijd zo volledig waargemaakt als ik graag zou zienquote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef MNR het volgende:
Ow, ik heb zin om leuke dingen te doen. Dat heb ik zojuist besloten
Mn kloten zijn behoorlijk overgevoelig momenteelquote:Op woensdag 19 december 2007 06:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterkte Q
Wat is er mis? Waar heb je pijn? Misselijk? Lies?
Dan kun je maar beter zorgen dat je leuke dingen doet op je werk vandaag. Heb je een beetje leuke collega's?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook! En ik moet verdomme tot negen uur werken.
Als ik iets leuks doe, krijg ik altijd energie en gaat het als vanzelfquote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef Litpho het volgende:
Dat besluit ik elke dag. In de praktijk wordt die zin niet altijd zo volledig waargemaakt als ik graag zou zien.
Q.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:55 schreef Q. het volgende:
Mn kloten zijn behoorlijk overgevoelig momenteelErg onaangenaam.
Jij snapt 't!quote:
Voor zover ze er niet af vallen, zo voelt het wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Q.Je weet in ieder geval weer waar je ballen zitten
Hoest verder?
Heb je geen prachtige pijnstillers meegekregen?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor zover ze er niet af vallen, zo voelt het wel.. Gaat matig, slecht geslapen, zweet me dood. Voel me ook niet lekker.
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
Voor zover ze er niet af vallen, zo voelt het wel.. Gaat matig, slecht geslapen, zweet me dood. Voel me ook niet lekker.
Nopequote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb je geen prachtige pijnstillers meegekregen?
Kan jij even voor mij naar de wc gaan?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:03 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Anything we can do to cheer you up a little bit?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope
Schijnt dat de meeste mensen er veel minder last van hebben. Ik natuurlijk weer niet.
Dan moet je daar wel tijd voor hebben ipv. vol zitten met fascinerende verplichtingen als werkquote:Op woensdag 19 december 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik iets leuks doe, krijg ik altijd energie en gaat het als vanzelf![]()
![]()
Ik kan mn bed niet eens uitquote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Maar er is altijd wel een smartshop of koffieschop in de buurt
laten bezorgenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mn bed niet eens uit![]()
Hoe moet ik daar dan naar toe? Niet dat ik daar aan doe ofzo.
Kusje er op?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn kloten zijn behoorlijk overgevoelig momenteelErg onaangenaam.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |