"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"quote:
Nou ja, dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Sowieso was ik er niet iedere keer dat hij verstek heeft laten gaan bij als coachquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
Maar dan hoef ik je niet als coach hoor! Als je hem bang maakt
Immer tof.quote:
Ja, zoveel was duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"
heeft het gesmaakt?quote:
Zo ben ik mèhn. Warm.quote:
Ja, was wel lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft het gesmaakt?
Ik ga ook maar eens eten denk ik
Het ziet er al steeds beter uit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Litpho het volgende:
Kou. Dekens
. Knus
. Haardvuur
.
dat laatste uiteraard zonder verbrande liefie_tieten, dat wel
Ja ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo ben ik mèhn. Warm.
Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd net een ijsklont..
Koude voetjes onder de dekensquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo ben ik mèhn. Warm.
Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd net een ijsklont..
Ik weet zeker dat ik je wat het ook is wel kan laten vergeten als je hier onder mn dekentje ligtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"
Dat is waar... Nou dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Sowieso was ik er niet iedere keer dat hij verstek heeft laten gaan bij als coach.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het ziet er al steeds beter uit!
Nu zie je alleen nog de randjes
Alsof ik in mn tiet heb lopen krassen
Kom maar naar 013 met oud en nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik je wat het ook is wel kan laten vergeten als je hier onder mn dekentje ligt
Dus niet meer zeuren, hup
Wie zou zo'n aanbod nu kunnen weigeren?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
Of Litpho...
*kijkt lief*
Wil jij mn koude billetjes masseren?
Tot grote vreugde van JD.quote:
Omg dat meen je niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom maar naar 013 met oud en nieuw
Sorryquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef MNR het volgende:
Ow Kuuks, jij bent echt erg. Ik heb nu echt zin om te nestelen in een fleece dekentje. Massage zou helemaal top zijn
Grrrrrrr!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie zou zo'n aanbod nu kunnen weigeren?.
Avondquote:
Ik vergeef het je, want jij bent Kuukskequote:
quote:
Gewoon de kosten delen door 2quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Dat zou ertoe leiden dat onze buren een stralend plafond hebben. Whehe. Hier maar niet doen dus.
Ik las hier en daar wat dingen verspreid tussen SC's. Ik weet hoe je over sommige Internetdingen denkt, maar toch sterkte Pheen. Met alles nu.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef Pheno het volgende:
Morgen eens naar de Arbo, hoi zeggen
Ze zullen toch wel weer het onderzoek vrijdag moeten afwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef Pheno het volgende:
Morgen eens naar de Arbo, hoi zeggen
He, daarna naar mijn werk, ze moeten toch zien wie ze die kerstbonus geven?quote:
tja, ze kunnen blijven wachten, ik ga wel wat thuiswerken om de tijd te doden. Daarna mijn nieuwe bureau inruimen, wat werk regelen voor thuis en mijn nieuwe manager eens gedag zeggen. Daarna weer naar huis om mijn laatste avondmaal te nuttigen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel weer het onderzoek vrijdag moeten afwachten.
Desondanks succes ph.
Omdat ik daarna niet meer mag etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef liefie_ het volgende:
Hoezo laatste?
Met een beetje pech niet meer. Scheelt wel, dan heb ik geen kerstcalorieen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef liefie_ het volgende:
Nooit meer?
Je houdt ook nooit rekening met me!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omg dat meen je niet!
Ik heb net gesmst dat ik maar niet naar de 013 ga met oud en nieuw!
Vanmorgen!
Schijnbaar wel. Kids zijn over het algemeen natuurlijk wat minder zwaar dan volwassenen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het al zo koud dan?Ik heb het nog maar even niet gedaan
Je bekijkt het wel heel zwart hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een beetje pech niet meer. Scheelt wel, dan heb ik geen kerstcalorieen.
he, alles is beter dan Sonja Bakker na de kerstquote:
Neeeeee dat kan nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een beetje pech niet meer. Scheelt wel, dan heb ik geen kerstcalorieen.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Neeeeee dat kan niet
Je moet toch eten
Had het dan eerder gezegd!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je houdt ook nooit rekening met me!
Naja als je dan beter word...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Als ze vrijdag niets vinden dan mag ik weer eten. En anders wordt het een bariumpapje. Alleen niet toegediend via de normale wegen
Ik ben bang dat ze eerst moeten vinden wat het is. Uit vorige ervaringen kan ik zeggen dat ze daar niet zo goed in zijnquote:
Is dat dan niet vanzelfsprekend?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Onder de dekens slaap ik alleen hoor!
Blijkbaar niet Plaat, blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat dan niet vanzelfsprekend?
Vergeet niet je handen boven de dekens te houden!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Onder de dekens slaap ik alleen hoor!
Waar gaat dat heen, waar gaat dat heen?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen, waar gaat dat heen?
quote:
Daar geloven ze vermoedelijk wel nog in het bestaan van de hel.quote:
Wat nou "geloven" ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar geloven ze vermoedelijk wel nog in het bestaan van de hel.
Sorry, ik was even vergeten dat je de bijbel in zijn geheel letterlijk moet nemen.quote:
Het gaat over de hel en meteen is CL er weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef CherryLips het volgende:
tvp
Het scheelt weinig. Mn ouders zo van "waarom blijf je niet bij ons logeren nu je ziek bent?" Ik zo van "hmmm, toch maar niet"quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze weten het wel zeker, ze wonen er.
O nee, het is geen Limburg.
She's the devil in disguise!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat over de hel en meteen is CL er weer.
Maar niet met een verbrande boezem?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou al naar mama gaan bij een gekeusde pink![]()
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou al naar mama gaan bij een gekeusde pink![]()
Ik ga toch niet toegeven dat ik zoiets stoms heb gedaan tegenover mamaquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet met een verbrande boezem?
Wees blij dat het geen pijn doet. Het lijkt me pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ga toch niet toegeven dat ik zoiets stoms heb gedaan tegenover mama
Straks mag ik niet eens meer aan de haard komen
En het doet niet eens pijn![]()
Als ik me niet vergis, was het vannacht halve maan. Het was in ieder geval vannacht jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef liefie_ het volgende:
MNR? Jij weet dit soort dingen: Was het vanacht volle maan?
Weet niet wat je onder freaky verstaat? Maar het kan zijn dat iemand gevoelig is voor deze invloed. Wat is er dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef liefie_ het volgende:
worden mensen dan ook freaky?
Niks speciaals, meer een toevalligheid en toen dacht ik het is vast volle maan geweestquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet niet wat je onder freaky verstaat? Maar het kan zijn dat iemand gevoelig is voor deze invloed. Wat is er dan?
Zit nu toevallig een kerstkaart aan mijn ex te schrijven. En denk ook over die dingen na.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
Niks speciaals, meer een toevalligheid en toen dacht ik het is vast volle maan geweest
Ik en mn beste vriendin kregen gister een ex "op ons dak" over hoe leuk het vroeger was en hoe goed hun relatie nu wel niet was oke niet helemaal goed en vroeger was toch ook wel fantastisch etc
Het zijn ontzettend lang geleden ex-enquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zit nu toevallig een kerstkaart aan mijn ex te schrijven. En denk ook over die dingen na.
Ow en voordat je van wal steekt over waarom ik kerstkaart stuur aan mijn ex.. Ik was aan het nadenken over de personen die me het afgelopen jaar geraakt hebben.. Dat wil ik hem gewoon even laten weten. Verder wil ik er niets mee bereiken.
Anders kun je het beste even Google-en op halve maan.
nee, een trio van chocolade...quote:
En nu?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef liefie_ het volgende:
En nu?
LOL!! Ik zet altijd de warme kraan een stuk open voordat ik de douche inspringquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu is het tijd om de verwarming op de badkamer aan te zetten, dan kan ik dalijk met een gerust hart douchen
Ga gewoon douchen, daar warm je vanzelf weer van opquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ookal de hele tijd van brrr ik wil niet maar ik moet mn haar wassen
De soep vooraf van wild vlees was ook erg lekker. De kalfsbiefstuk als hoofdgerecht overigens ook!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef MNR het volgende:
En nu?
Nu gaat hij ons ws nog meer lekker maken en dienen wij dit lijdzaam te ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |