Story of my lifequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ah nu snap ik het! het ligt niet aan mij! Het ligt aan jou
Zo te zien ken je me nog niet echtquote:
Ow nee daar heb ik een hekel aan als iemand aan mn voeten zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je mag haar koude voeten ook masseren.
Er liepen kinderen op de bevroren sloot voor het huis van mijn oudersquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef G.Fawkes het volgende:
er zijn gewoon slootjes bevroren
Winter
waarom hoor ik nu altijd het omgekeerdequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee daar heb ik een hekel aan als iemand aan mn voeten zit
Mn koude billen mag je wel masseren
Is het al zo koud dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er liepen kinderen op de bevroren sloot voor het huis van mijn ouders.
Nou ja, als je het maar vriendelijk vraagtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee daar heb ik een hekel aan als iemand aan mn voeten zit
Mn koude billen mag je wel masseren
Grrrrrr is toch al weer wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als je het maar vriendelijk vraagt.
Niet!quote:
Koude billen?quote:
Ow bij deze dan:quote:
Die vast zitten aan mij he!!quote:
het lijkt mij beter, maar ik heb nooit geprobeerd Grrrrrrrr onder mijn dekentje te krijgen, dus ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
beetje zo Litpho?
oke, even afwachten dan maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
het lijkt mij beter, maar ik heb nooit geprobeerd Grrrrrrrr onder mijn dekentje te krijgen, dus ik weet het niet zeker.
Losse billen zie je niet vaak neequote:
quote:
Zo gaat natuurlijk wel de spanning eraf he!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
het lijkt mij beter, maar ik heb nooit geprobeerd Grrrrrrrr onder mijn dekentje te krijgen, dus ik weet het niet zeker.
Alsof die er al niet weet ik hoelang af isquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Zo gaat natuurlijk wel de spanning eraf he!
Gegeven het feit dat hij aangeeft dat dankzij mijn dekentje de spanning eraf gaat verwacht ik dat nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef G.Fawkes het volgende:
misschien ligt zijn intresse wel bij het mannelijke geslacht
Wat is het dan? It can't be me!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven het feit dat hij aangeeft dat dankzij mijn dekentje de spanning eraf gaat verwacht ik dat niet.
Hij is vast geintimideerd doordat ik jou coach en is nu op zoek naar iemand die zich met mij kan metenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |