"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"quote:
Nou ja, dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Sowieso was ik er niet iedere keer dat hij verstek heeft laten gaan bij als coachquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
Maar dan hoef ik je niet als coach hoor! Als je hem bang maakt
Immer tof.quote:
Ja, zoveel was duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"
heeft het gesmaakt?quote:
Zo ben ik mèhn. Warm.quote:
Ja, was wel lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft het gesmaakt?
Ik ga ook maar eens eten denk ik
Het ziet er al steeds beter uit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Litpho het volgende:
Kou. Dekens
. Knus
. Haardvuur
.
dat laatste uiteraard zonder verbrande liefie_tieten, dat wel
Ja ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo ben ik mèhn. Warm.
Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd net een ijsklont..
Koude voetjes onder de dekensquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo ben ik mèhn. Warm.
Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd net een ijsklont..
Ik weet zeker dat ik je wat het ook is wel kan laten vergeten als je hier onder mn dekentje ligtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Nee, het ligt niet aan jou! Het ligt aan mij!"
Dat is waar... Nou dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we nog niet zeker natuurlijk. Sowieso was ik er niet iedere keer dat hij verstek heeft laten gaan bij als coach.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het ziet er al steeds beter uit!
Nu zie je alleen nog de randjes
Alsof ik in mn tiet heb lopen krassen
Kom maar naar 013 met oud en nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik je wat het ook is wel kan laten vergeten als je hier onder mn dekentje ligt
Dus niet meer zeuren, hup
Wie zou zo'n aanbod nu kunnen weigeren?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
Of Litpho...
*kijkt lief*
Wil jij mn koude billetjes masseren?
Tot grote vreugde van JD.quote:
Omg dat meen je niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom maar naar 013 met oud en nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |