Ik heb m'n deadline van 6000 woorden net opgestuurdquote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik misschien ook, als het leren opschiet, jeeej voor tentamenweek
Dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik heb hem al, w00t!
Ik ben m'n bulaanvraag aan het invullen dus ik vraag m'n behaalde cijfers op staat er: 'Afstudeerproject/scriptie: 15 ECTS', maar toen ik begon met de master was de scriptie nog voor 20ECTS, dus dan zou ik 5 punten tekort komen. Maar dat maakt dan niet uit, want ik mis nog een cijfer van anderhalf jaar geleden en dat is 7,5 ECTS dus dat komt dan in principe goed, maar ik dacht heel even dat ik nog een vak miste, ik heb nog steeds hartkloppingen.
Ook iets moois bij m'n cijferoverzicht:quote:Op woensdag 19 december 2007 01:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook
Vrijdag moet alles binnen zijn voor mn P
Kom ik er afgelopen donderdag achter dat 2 punten van 4 jaar geleden nooit ingevoert zijn!
Totale paniek, maar vandaag zei mn mentor dat alles goed komt
Even langs je cijferadministratie. Die lossen het zo op. Je hangt waarschijnlijk aan een wat ouder programma. Voor jou gelden die oudere regels nog. Vermoed ik zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er nu wel een beetje de zenuwen van, er klopt niets van m'n cijferoverzicht, ik heb overal te weinig punten voor behaald behalve bij die ene, maar volgens mij komt het doordat ik drie jaar geleden al ben begonnen met de master en er nu een heel ander (beter) programma is met andere eisen qua punten enzo. Hoop ik.
Pheno!quote:
Huh? Pheno?quote:
Hij gebruikt de Pheno-smiley!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Huh? Pheno?
aha, ik snapquote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
gooede moren, trouwens
Goede morgen. Bezitter van een nieuwe MBPquote:
Je hoort er niet bijquote:
De zilver editie...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuwe alu? Ik heb een iMac van 1.5 jaar oud.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |