Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik mij bij Hime voegen en heerlijk tegen haar aan liggend in slaap vallen. Dat is nog wel het lekkerste van allemaal!![]()
Welterusten!
Awwwhhh...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik mij bij Hime voegen en heerlijk tegen haar aan liggend in slaap vallen. Dat is nog wel het lekkerste van allemaal!![]()
Welterusten!
Jij had hier kunnen slapenquote:
Ik moet echt eens ophoudenquote:
Ik neem een voorbeeld aan Grrrrrrrr.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem een voorbeeld aan Grrrrrrrr.
Lekker he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg wat ene sentimentele bende hier
Geil is meestal een logisch gevolgquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:21 schreef liefie_ het volgende:
Niks sentimenteel, gewoon geil!
Nee dat is niet waar hoor
Wat is er?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel gevloekt als afgelopen week.
quote:
Uiteraard.quote:
Ik ga dood van de pijn. Ik wil graag slapen maar daarvoor moet ik de verwarming uit doen, lichten uit doen en nog naar de wc. Daarvoor moet ik opstaan. En dat lukt me niet. Te veel pijn.quote:
Ja, beetje retorische vraag he? Maar misschien dat hij het er een beetje uit wilde gooien.quote:
Dat wilde ik ook, maar toen vloog mn internet er uit. Zit nu op dat van mn buren. Zal mn router wel een schop moeten verkopen. Maar ja, daar moet ik ook voor opstaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, beetje retorische vraag he? Maar misschien dat hij het er een beetje uit wilde gooien.
Maar hey, ik denk teveel na. Ik zal vanavond geen vragen meer stellen
Ik heb je tekening vanmiddag bij z'n bed opgehangen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
Echt arme Q! Ik vind het zo erg!
Moet ik ook een keer voor je komen zorgen?
Ik ken je wel niet maar ik vind het erg!
Sorry.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ging persoonlijk voor: Q is van zijn geloof gevallen en is een fervent aanhanger geworden van de Bond voor het Vloeken.
Maar hij verpest het zelf weer door een normaal antwoord te geven.
Hoort dat wel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dood van de pijn. Ik wil graag slapen maar daarvoor moet ik de verwarming uit doen, lichten uit doen en nog naar de wc. Daarvoor moet ik opstaan. En dat lukt me niet. Te veel pijn.
Die pijn zal voorlopig nog wel even blijven. Dit soort dingen zijn wel k*t. Maar hey, je mag hier altijd even scheldenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:42 schreef Q. het volgende:
Dat wilde ik ook, maar toen vloog mn internet er uit. Zit nu op dat van mn buren. Zal mn router wel een schop moeten verkopen. Maar ja, daar moet ik ook voor opstaan.
Ik hoop dat het een beetje helptquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb je tekening vanmiddag bij z'n bed opgehangen.
Zal ik doen, is wel donderdag pas. Ik heb morgen een dagje vrij als z'n ouders voor hem komen zorgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje helpt
Geef hem volgende keer maar een kusje van me
Ik kan niet slapen tot het me gelukt is op te staan, beetje lastigquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef MNR het volgende:
Welterusten allemaal![]()
En Q. succes nog. Hoop dat het allemaal een beetje gemoedelijk gaat. Slaap zacht
Wel voorzichtiger doen dan vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen tot het me gelukt is op te staan, beetje lastigga het zo nog eens proberen. ik moet al zweten bij de gedachte er aan.
Dat zeker. God, wat was dat pijnlijk zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel voorzichtiger doen dan vanmiddag.
Die kun je gratis afhalen bij de thuiszorg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
Heeft er iemand nog een rolstoel staan?
Kun je niet gewoon even van m af blijven twist?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeker. God, wat was dat pijnlijk zeg.
Ik kan dat niet. Ik kan niet eens opstaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Die kun je gratis afhalen bij de thuiszorg.
Ja, sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even van m af blijven twist?
De hoofdlijn is dat het gelukt isquote:Op woensdag 19 december 2007 00:07 schreef Q. het volgende:
Het is me gelukt! Vraag me niet hoe.
Ik heb m'n deadline van 6000 woorden net opgestuurdquote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik misschien ook, als het leren opschiet, jeeej voor tentamenweek
Dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik heb hem al, w00t!
Ik ben m'n bulaanvraag aan het invullen dus ik vraag m'n behaalde cijfers op staat er: 'Afstudeerproject/scriptie: 15 ECTS', maar toen ik begon met de master was de scriptie nog voor 20ECTS, dus dan zou ik 5 punten tekort komen. Maar dat maakt dan niet uit, want ik mis nog een cijfer van anderhalf jaar geleden en dat is 7,5 ECTS dus dat komt dan in principe goed, maar ik dacht heel even dat ik nog een vak miste, ik heb nog steeds hartkloppingen.
Ook iets moois bij m'n cijferoverzicht:quote:Op woensdag 19 december 2007 01:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook
Vrijdag moet alles binnen zijn voor mn P
Kom ik er afgelopen donderdag achter dat 2 punten van 4 jaar geleden nooit ingevoert zijn!
Totale paniek, maar vandaag zei mn mentor dat alles goed komt
Even langs je cijferadministratie. Die lossen het zo op. Je hangt waarschijnlijk aan een wat ouder programma. Voor jou gelden die oudere regels nog. Vermoed ik zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er nu wel een beetje de zenuwen van, er klopt niets van m'n cijferoverzicht, ik heb overal te weinig punten voor behaald behalve bij die ene, maar volgens mij komt het doordat ik drie jaar geleden al ben begonnen met de master en er nu een heel ander (beter) programma is met andere eisen qua punten enzo. Hoop ik.
Pheno!quote:
Huh? Pheno?quote:
Hij gebruikt de Pheno-smiley!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Huh? Pheno?
aha, ik snapquote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
gooede moren, trouwens
Goede morgen. Bezitter van een nieuwe MBPquote:
Je hoort er niet bijquote:
De zilver editie...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
Nieuwe alu? Ik heb een iMac van 1.5 jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |