abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55356737
Het vorige deeltje is vol. Welkom bij deeltje 47.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

Okee, het is dus weer bijna Kerstmis. Gezellig met iedereen aan de kerstdiner, als enige zonder wederhelft. Normaal heb ik niet echt moeite met het single-bestaan, maar met Kerstmis wordt je toch wel héél hard met je neus op de feiten gedrukt. Wat doen jullie? Ontvluchten jullie het land, doe je alsof je Kerstmis in je eentje hartstikke leuk vindt, of kan je het helemaal niks schelen?
pi_55357018
Welnee.

Je hebt toch vrienden, familie en je alcoholistische oom die in tranen uitbarst omdat hij álles kwijt was, maar nu weer terug is, waarna hij met de kalkoen onder zijn trui het huis uitrent?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55357030
* Nosh is weer terug, overigens.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:03:05 #4
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55357720
Heerlijk, geen geforceerd etentje bij je schoonfamilie (wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg.. ), gewoon lekker thuis eten en rustig aan doen bij de familie en open haard .
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:34:55 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55358374
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef Nosh het volgende:
* Nosh is weer terug, overigens.

een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55358416
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heerlijk, geen geforceerd etentje bij je schoonfamilie (wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg.. ), gewoon lekker thuis eten en rustig aan doen bij de familie en open haard .
Dit is wel een voordeel aan het vrijgezel zijn rond deze tijd van het jaar.
Maar 1 verplicht etentje, en dat is bij je eigen ouders wat meestal ook minder erg is.
I am the Alpha and the Omega
pi_55358498
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Neuh, we waren beiden meer gesteld op elkaar, dan verliefd. Heel prettig uitgegaan, zonder drama, zonder tranen, zonder gedoe. Gewoon, zoals het hoort.

En de kans was sowieso klein dat er dan schoonouders ontmoet zouden worden. Kom nou.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55360920
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaat . Het is toch altijd leuk om te horen!
Ik ben net tegen voor iemand, ik geef namelijk evenveel om iedereen hier en dat is niks, aangezien ik ze toch niet ken.
Het is leuk voor iemand als die blij is, maar dat betekent niet dat overal op gereageerd moet worden met 'oh wat leuk' e.d., soms wordt het wel erg dramatisch c.q. overdadig.
quote:
Maar het lijkt bijna alsof jij er een kwestie van maakt om voor Kastanovus op te komen ofzo. Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Ook hier geldt het bovenste, ik kom niet voor iemand op hier, ik vond het gewoon nergens op slaan dat hij afgekraakt werd en als leugenachtig werd bestempeld doordat hij meedeelde wat er precies op z'n dates gebeurde. Daar werd immers ook om gevraagd en waarschijnlijk werd het ook met water in de mond gelezen.
Het lijkt erop alsof je hier waardering krijgt als je de zielige, verstokte single bent die één à twee keer per jaar een date heeft.. dan is het wél leuk en goed, dán moedigt men het wel aan.
Beetje vreemd niet? Tevens ook triest, maar goed.
pi_55363783
ik denk dat ik kerst toch nog alleen met mijn vrienden en familie vier
pi_55364029
Of gewoon een vriendin/vriend uitzoeken met relaxte ouders...mij boeit t niet zoveel...als er maar wat te vreten is!
pi_55364066
Ik ga lekker heel de kerst werken en 200% verdienen . Ben ik ook minder depressief om mijn lack of love.
pi_55367743
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Praat eens met m'n dates zou ik zeggen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55367921
Jeuj, dit jaar geen gezeik met schoonouders!

Ik ga zo mijn mama bellen of ik een vriendin mee mag nemen, veul leuker!
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:05:49 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55368040
Lekker 2 weken hobby-en zonder gezeik aan me kop
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_55368209
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Praat eens met m'n dates zou ik zeggen .
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?

Ik gebruik bijna nooit meer die smiley, maar dit te erg
pi_55368254
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!
pi_55368293
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?

Ik gebruik bijna nooit meer die smiley, maar dit te erg
Dude .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55368579
Aloha, heb je een verborgen gayfetisj dat je graag wilt dat de user kastanova en ik op één of andere manier met elkaar in verband staan? Je probeert het in elk geval op elk mogelijke manier zo te zien.
Dit wordt wel heel bizar c.q. onappetijtelijk.
pi_55368637
Ik krijg kado's!
Dus ik hou van kerst
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55370943
Kerst is gewoon leuk. Ben dan toch met mensen bij wie ik graag ben. Mis dus niets.
Nou ja, behalve in bed iemand om tegen aan te kruipen, want heb stiekem vaak koude voeten tijdens deze dagen
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:50:51 #21
94676 Garisson72
pi_55374540
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef AlohaXa het volgende:

Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!
ow ja, daar twijfel ik geen seconde aan.
KD#1 naar de ouders, alwaar de toon bepaald zal worden door de nieuwverworven kroost van mijn broer en zijn vrouw, en KD#2 in eigen beheer die dus geheel in stijl zal worden ingevuld met boerenkool incluis daartoe bestemde worst.
Terugkerend thema beide dagen: alcohol.
pi_55374704
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
pi_55375001
Grr.... een dame waar ik de afgelopen weken 3keer mee heb *gedate* (2x wat gegeten, 1x wat gedronken) en waar het super mee klikte zit nu al 1.5 week ergens in het buitenland (soort van studie-cursus etc, waarbij ze wel regelmatig dagen vrij heeft)...

Hadden bij het afscheid (en de date ervoor kort) gezoent en had er best een goed gevoel over. MAAR, na 1.5 week nog totaal niets (mailtje/smsje/krabbeltje) van haar gehoord, terwijl ze wél berichtjes stuurt naar vriendinnen op hyves HUIL-mode ... dacht ook eindelijk een potentiële relatie tegen het lijf aan gelopen te zijn maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Love is in the air!
pi_55376615
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.

Maar we deden het onszelf aan natuurlijk. Je kunt ook niet gaan. Ik heb ook geen medelijden met die vriendin die nu klaagt dat ze niet met ons mee gezellig kan doen op tweede kerstdag, omdat ze al die ouders af moeten. Je doet het zelf Een ander stel dat ik ken gaat gewoon lekker met z'n tweetjes naar Egypte
pi_55376849
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
... maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Bekend probleem bij vrouwen, althans mijn ervaring.
pi_55377205
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef thaleia het volgende:

[..]

Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.

Maar we deden het onszelf aan natuurlijk. Je kunt ook niet gaan. Ik heb ook geen medelijden met die vriendin die nu klaagt dat ze niet met ons mee gezellig kan doen op tweede kerstdag, omdat ze al die ouders af moeten. Je doet het zelf Een ander stel dat ik ken gaat gewoon lekker met z'n tweetjes naar Egypte
Je doet het natuurlijk ook zelf, maar bij mij pas het zo net, alle ouders en mezelf tevreden houden...
En ik wil mijn ouders ook gewoon zien met kerst
Mijn partner wil dat vast ook
Maar dan kom ik echt kerstdagen te kort
En het is altijd overal even leuk want bij de een is tante truus en die zie je al zo weinig maar bij de anders is je nichtje met haar nieuwe baby etc
pi_55380300
zoals het er nu uitziet ga ik twee dagen naar mijn ouders... "gezellig" kletsen over (niet) geboren kinderen... morgen wordt waarschijnlijk gezelliger... alleen ik (geen broers) bij mijn ouder's 39 jarige huwelijk.. maar ben blij dat ik niet het verplichte eerst bij de hare dan bij de mijne heb... alleen nog iets verzinnen voor nieuwjaar...
  woensdag 19 december 2007 @ 12:32:01 #28
94676 Garisson72
pi_55384445
ik heb zo het idee, gezien de TT en de teneur van de posts tot nu toe, dat deze episode wel kan meedingen naar de titel "meest opbeurende deel van het Singles-topic 2007"
pi_55385084
Dit wordt een harde kerst, al het jong volk (6 in totaal) hebben allen een vriend(in), behalve ik... En natuurlijk nemen ze allen hun partner mee.

Dat wordt fun
pi_55385962
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef katerwater het volgende:
Dit wordt een harde kerst, al het jong volk (6 in totaal) hebben allen een vriend(in), behalve ik... En natuurlijk nemen ze allen hun partner mee.

Dat wordt fun
Doe zoals ik doe, neem een vriend mee.
pi_55387693
1ste kerstdag waarschijnlijk een paar uurtjes langs m,n ouders. 2e kerstdag ga ik naar een vriend van me die sinds kort vrijgezel is en het er moeilijk mee heeft....even de sfeer verbeteren daar.

En rond die tijd zijn er een paar feestjes. o.a. Drum & Bass waarop ik lekker losga met een maat van me en wat "middeltjes"

En de rest van de vakantie is een andere maat van me ook vrij dus ga ik daar langs, biertje, jointje....komt wel goed dus
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_55387994
Voor mij is dit niet zo'n geweldige kerst...zou uiteraard eerst met mijn vriendin samen zijn geweest maar ben sinds zaterdag (tegen wil en dank) weer lid van de singles club.

1e kerstdag zit ik bij mijn ouders (broer en oma zijn er ook, best gezellig ), dit zou ik sowieso gedaan hebben en de 2e kerstdag ben ik uitgenodigd door m'n beste vriend (zo goed als een broer voor me) om bij hem en z'n vriendin te komen eten en zuipen.
Het is een beetje zoals bij Feitosa: dit is een actie van hem om me mijn shit een beetje te laten vergeten en het gewoon gezellig te hebben.

Maar toch heb ik er een kutgevoel bij, het had ook anders gekund helaas...
pi_55388801
Blast, volgende kerst vind je het waarschijnlijk niet meer kut. Maar sterkte.
pi_55389378
Net uit, en vind single zijn maar niks. Nooit leuk gevonden ook trouwens.

Kerst met familie en oud en nieuw bij vrienden, dus wie weet, misschien is er wat leuks op het oud en nieuw feest!
pi_55389575
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef Yamanaka het volgende:
Net uit, en vind single zijn maar niks. Nooit leuk gevonden ook trouwens.

Kerst met familie en oud en nieuw bij vrienden, dus wie weet, misschien is er wat leuks op het oud en nieuw feest!
Wie weet. Ik vond er eerst ook geen bal aan. Nu ben ik driekwart jaar single, echt wel leuke mannen laten schieten maar voorlopig voelt het altijd nog als een opoffering om een relatie aan te gaan. Misschien moet je het eens aankijken. Het is echt niet zo vreselijk als het lijkt heur.
pi_55390215
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef MLI het volgende:

[..]

Doe zoals ik doe, neem een vriend mee.
Zo een close friends heb ik niet hoor
Kennissen zouden raar opkijken als ik dat vraag.
pi_55390452
Bij mij ook, maar dat is meer omdat iedereen mijn familie kent en niet snapt waarom iemand daar vrijwillig tijd bij door zou brengen
Hoewel 2 vriendinnen vinden de gekheid in mijn familie erg boeiend dus die zouden wel komen denk ik...
pi_55390790
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef katerwater het volgende:

[..]

Zo een close friends heb ik niet hoor
Kennissen zouden raar opkijken als ik dat vraag.
Wtf, that sucks!
pi_55395443
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef DonJames het volgende:
Ontvluchten jullie het land, doe je alsof je Kerstmis in je eentje hartstikke leuk vindt, of kan je het helemaal niks schelen?
Dat laatste zonder te liegen. Als ik op Valentijnsdag geen kaarten krijg zie je mij ook niet in een hoekje huilen.

En daarnaast; je alcoholistisch gedragen op kerstdagen maakt een hoop goed.
pi_55395678
Ik zie eigenlijk weinig verschil met de kerstdagen toen ik nog een relatie had. Ik moest toen meer adressen af, dat is het verschil. Verder ben ik nooit een type geweest om mijn hele huis vol te hangen met allerlei kerstversierselen, kerstmuziek te draaien en op Tweede Kerstdag in een stampvolle Ikea of Tuincentrum te gaan lopen Dat deed ik toen ik een relatie had niet, dat doe ik nu ook niet. Ik hang graag op de bank met een dvd-tje, ga wandelen, hardlopen met m'n vader, en hang met vrienden in een cafe . Precies zoals toen. Alleen lag dan m'n vriendje nog in bed als ik met m'n vader het bos in ging, en zat ie erbij als we met vrienden in het cafe waren. De invulling van de dagen is voor mij al jaren precies hetzelfde, met of zonder vriendje.
pi_55396670
Ik kan nu eindelijk op 2e kerstdag een pyamaparty voor mezelf organiseren!
eerste kerstdag ga ik uitgebreid koken met nichtjelief voor ouders en tweede hoef ik dus eens een keer helemaal niets! Geen schoonouders (hoe lief ze ook waren) waar je weer een hele dag kan gaan zitten.. heerlijk
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_55402350
Och, kerst is toch maar overrated. Gewoon lekker bij je familie zijn is een stuk beter dan bij allerlei rare schoonfamilie hangen. Ik heb ook wel eens periodes gehad dat ik kerst compleet niet zag zitten maar gelukkig ben ik nu fatsoenlijk volwassen. .
For great justice!
pi_55403240
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
Och, kerst is toch maar overrated. Gewoon lekker bij je familie zijn is een stuk beter dan bij allerlei rare schoonfamilie hangen. Ik heb ook wel eens periodes gehad dat ik kerst compleet niet zag zitten maar gelukkig ben ik nu fatsoenlijk volwassen. .
gebruik niet zulke enge woorden Q

ik ga kerst bij mn ouders vieren alwaar oma&opa, tante met dr zoontje van 2 en dr vriend ook komen dus wel gezellig, geen vent bij nodig
  woensdag 19 december 2007 @ 23:13:08 #44
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55403563
Ga al in geen jaren meer naar familie, dus ook niet met kerst. Dat verplichte aardige gedoe met een gemaakte glimlach op je smoel is totale onzin. Denk dat ik paar vrienden ga lastig vallen met wat flessen drank. Dan is het zo voorbij.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55404324
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Shitonya het volgende:
Ga al in geen jaren meer naar familie, dus ook niet met kerst. Dat verplichte aardige gedoe met een gemaakte glimlach op je smoel is totale onzin. Denk dat ik paar vrienden ga lastig vallen met wat flessen drank. Dan is het zo voorbij.
Ach, voor mij hoeft het ook niet perse, maar m,n moeder vind het wel leuk als ik langskom, als ik haar daar blij mee maak.
Verplicht aardig doen hoeft niet bij hen......zijn allemaal prettig gestoord.
pi_55404654
Mn favoriete kerstliedje. (topictitel)
pi_55405191
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
Grr.... een dame waar ik de afgelopen weken 3keer mee heb *gedate* (2x wat gegeten, 1x wat gedronken) en waar het super mee klikte zit nu al 1.5 week ergens in het buitenland (soort van studie-cursus etc, waarbij ze wel regelmatig dagen vrij heeft)...

Hadden bij het afscheid (en de date ervoor kort) gezoent en had er best een goed gevoel over. MAAR, na 1.5 week nog totaal niets (mailtje/smsje/krabbeltje) van haar gehoord, terwijl ze wél berichtjes stuurt naar vriendinnen op hyves HUIL-mode ... dacht ook eindelijk een potentiële relatie tegen het lijf aan gelopen te zijn maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
ahaaa.... ze is pas 1.5 week weg misschien laat ze nog een berichtje achter. MAAR als ze haar vriendinnen wél krabbelt of mailt, en jouw niet, lijkt me dat niet al te positief naar jouw ... waarschijnlijk zit je al in de friend-zone ofzo. Als ik een dame leuk zou vinden en ik zou haar een tijd niet zien (en ik zou voor die tijd met haar gedate hebben etc.) had ik haar toch zéker wel een kort berichtje gestuurd dat ik veilig ben aangekomen en hoe het is? Maar iedereen is anders! Ik zou zelf als ik jouw was nu ook geen contact maken... laat d'r maar ff ofzo!
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 20 december 2007 @ 00:05:53 #48
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55405497
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ach, voor mij hoeft het ook niet perse, maar m,n moeder vind het wel leuk als ik langskom, als ik haar daar blij mee maak.
Verplicht aardig doen hoeft niet bij hen......zijn allemaal prettig gestoord.
Dan valt de schade wel mee. De mijne zijn onprettig gestoord
pi_55407943
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Wtf, ga je daar ook echt allemaal heen, of is dit meer hypothetisch? Als ik in die situatie zou zitten zou ik voorstellen om Eerste Kerstdag ieder apart naar onze ouders te gaan om die volgende dag samen door te brengen.
pi_55411018
Zo, net gisteren uitgemaakt met mijn vriendin en nu weer vrijgezel. En dat vlak voor de kerst, lekkere timing. Ik was bij mijn vriendin ingetrokken, 13 uur vliegen van nederland, zonder mijn vrienden en familie, maar gelukkig heb ik inmiddels wat vrienden hier. En ik zit tot over mijn oren in het werk de komende 3 weken, dus is op zich wel een goede afleiding. Voor mijn werk moet ik naar het mooiste eiland hier in de omgeving en daar zal vast ook wel iets te beleven zijn... Lekker op een tropisch strandje met kerst, dat maakt het wel weer een beetje goed, hehe.
pi_55413747
quote:
Op donderdag 20 december 2007 04:23 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wtf, ga je daar ook echt allemaal heen, of is dit meer hypothetisch? Als ik in die situatie zou zitten zou ik voorstellen om Eerste Kerstdag ieder apart naar onze ouders te gaan om die volgende dag samen door te brengen.
Ik heb maar een keer een vriendje gehad wiens ouders ook uit elkaar waren gelukkig, maar dan deden we brunch daar en eten ergens anders en zo
Was best leuk hoor
Ik hou van mijn familie, en het is fijn bij ze te zijn en zo dacht hij ook dus het was nog leuk ook
Alleen extreem vermoeiend maar ja haha

Owja en ik hou ook nog eens heel erg van kerst en oud en nieuw en zo
Dus ik vermaak me allemaal wel
pi_55441619
Het land door rijden voor de kerst. 3 jaar gedaan. nu gelukkig niet meer.

Gok dat ik de aankomende 3 jaar nog vrijgezel blijf. Ga weer studeren, part-time naast het werk. Blijft er niet veel tijd meer over.
pi_55445547
*Hier meld zich nog een (eeuwige) vrijgezel.
pi_55448495
vanavond toch nog maar ff stappen.
pi_55448832
In mijn omgeving zijn de laatste weken trouwens ook echt veel stellen uit elkaar gegaan. Zelfs stelletjes waarvan niemand zelfs maar vermoedde dat er problemen waren.

Het aantal keren sympathie-stappen is in ieder geval drastisch hoger geworden. Nou ja, ik grijp toch elk excuus aan om naar de kroeg te gaan, maar echt feestelijk is het niet. Paar drankjes en dan is iedereen sowieso emotioneel en voor je het weet zit je te janken in de kroeg. Volgende dag beschaamd bellen met elkaar, maar ondertussen weet je wel dat de banden verstevigd zijn.

Liefdesverdriet sucks maar vrienden die je goed opvangen:
  vrijdag 21 december 2007 @ 21:00:36 #56
11102 knep
Mountainfreak
pi_55449727
Eerste kerstdag heb ik wel vanalles op het programma staan en breng ik verder veel tijd met m'n ouwe lui door . De tweede staat in het teken van uitslapen en naar de kroeg gaan .
pi_55450051
Kut, 2 feesten gaan niet door. Slechte start v/d vakantie.
pi_55450549
Kerst is hier altijd wel prima, eerste kerstdag bij familie met m'n zusjes enzo erbij, tweede met vrienden. Oud en Nieuw vind ik juist wat lastiger worden tegenwoordig: omdat er niemand meer in studentenhuizen woont zijn de grote huisfeesten voorbij, het uitgaansleven hier is treurig, dus het komt nu meer neer op kleinschalige dingen met clubjes vrienden. Kan superleuk zijn, maar dan moet je wel de juiste mensen hebben (terwijl je op een groot feest de leuke mensen gewoon op kunt zoeken).... Ik had tot nu toe maar 1 optie bij een stel dat echt alleen nog maar over werk en gezin praat (en ze hebben nog niet eens kinderen ), dat zag ik niet zo zitten. Gelukkig kwam vandaag een ander, breder geinteresseerd stel met de redding
pi_55450825
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.

Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
pi_55451216
morgenavond naar de verjaardag van mijn date
ben benieuwd naar zijn familie
en heb wel weer zin om bij hem te zijn
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:32:00 #61
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55451714
"weer"? En dan noem je hem een "date"?
pi_55451913
ik denk dat ik maar eens afscheid neem van dit topic
ik dacht dat ik alles negatief bekeek

[ Bericht 40% gewijzigd door Miss_S op 21-12-2007 22:47:48 ]
pi_55452107
Briljante conclusie...
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:56:53 #64
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55452299
Ja logisch (??) Bizar mens.
pi_55452317
wat is er nou zo raar aan?
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:02:59 #66
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55452435
je snelle vertrek.. Ben je overgevoelig soms?
Daarnaast was het een normale vraag.. Een date noem ik iemand die ik voor het eerst zie / mee afspreek. Niemand iemand die ik al ken.
pi_55452528
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Shitonya het volgende:
je snelle vertrek.. Ben je overgevoelig soms?
Daarnaast was het een normale vraag.. Een date noem ik iemand die ik voor het eerst zie / mee afspreek. Niemand iemand die ik al ken.
ja maar ik noem hem ook niet mijn vriendje
en hoe je het noemt maakt toch niet zoveel uit
en ik wou al langer vertrekken dus lag niet aan jouw opmerking maar toen dacht ik er dus wel weer aan

dus succes iedereen en hopelijk toch een gezellige kerst
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:08:01 #68
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55452561
uhm ja.. van hetzelfde
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:15:46 #69
11102 knep
Mountainfreak
pi_55452763
pi_55452801
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.

Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
Goh, klinkt bekend.
Ik heb op zich altijd heelveel zin in de kerstdagen. Inderdaad, met vrienden de kroeg in.

Maar dit jaar is anders. Ze zijn allemaal gesetteld en ik heb echt alleen maar kaartjes van stelletjes, hoe fijn is dat
Dus ik kan alleen de kroeg in en ik moet zeggen dat ik het nu niet helemaal goed trek. Ik had vanavond echt een: ik-voel-me-alleen-en-kut- moment.
En ook de traditie van 2e kerstdag met een groep vrienden eten is weg. Ze hadden allemaal een grote bek:'Dan zitten we hier later met onze aanhang."
Nou, vergeet het maar.

En ja, dit is even een zelfmedelijden moment en het zal me jeuken dat dat niet mag, ook dat is soms single zijn.
pi_55453777
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef RealZeus het volgende:
En ja, dit is even een zelfmedelijden moment en het zal me jeuken dat dat niet mag, ook dat is soms single zijn.
OMG, have you been eaten alive?

Het is goed om te zien dat je eens lekker van je afbijt! Heb trouwens maar éen moment waar ik met de feestdagen echt tegenop zie, dat is het 0.00u moment.. want dan moet ik stiekem toch wel denken aan afgelopen nieuwjaar. Het was geen top nieuwjaar.. maar toen voelde ik me wel thuis. En op éen of andere manier heb ik dat dit jaar nog niet te pakken (met wat mijn plannen nu zijn in het vooruitzicht). En dat is eigenlijk wel wat ik het liefste wil.
pi_55453837
0.00 is vervelend ja, iedereen kust toch eerst zn partner en dan sta je daar even zo van euhm...
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
pi_55453885
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Volgens jou is er nog een single dit jaar? (ik kan je even niet volgen?)
pi_55453919
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef MNR het volgende:

[..]

Volgens jou is er nog een single dit jaar? (ik kan je even niet volgen?)
Waar ik ben dit jaar met 0.00 is er volgens mij nog iemand single dit jaar
Dat komt mooi uit, volgens mij zijn we met zn 2e single dit jaar om 0.00 kunnen we elkaar kussen als iedereen zich op zn partner stort
pi_55454005
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
Waar ik ben dit jaar met 0.00 is er volgens mij nog iemand single dit jaar
Dat komt mooi uit, volgens mij zijn we met zn 2e single dit jaar om 0.00 kunnen we elkaar kussen als iedereen zich op zn partner stort

Ik zoek gewoon de lekkerste kerel uit en zal hem eens even lekker vurig op z'n mond zoenen
pi_55454080
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:50 schreef MNR het volgende:

[..]

OMG, have you been eaten alive?

Het is goed om te zien dat je eens lekker van je afbijt! Heb trouwens maar éen moment waar ik met de feestdagen echt tegenop zie, dat is het 0.00u moment.. want dan moet ik stiekem toch wel denken aan afgelopen nieuwjaar. Het was geen top nieuwjaar.. maar toen voelde ik me wel thuis. En op éen of andere manier heb ik dat dit jaar nog niet te pakken (met wat mijn plannen nu zijn in het vooruitzicht). En dat is eigenlijk wel wat ik het liefste wil.
Ik bijt wel vaker van me af.

Maar in dit topic moet het volgens de OP blijheid zijn en zulks, nou sorry, met dit soort dagen is het dat niet.

Alleen zijn is meest feestdagen echt kut. En degene die ik leuk vind wil nog niet afspreken, hoe goed we het ook kunnen vinden. Of is 4 uur achter elkaar op MSN normaal?
En dat vreet ook aan me. Ik heb één keer eerder afgesproken met iemand van het internet. Dat meisje schreef toen zelfs een keer:"Ik moet je bekennen dat ik stiekem wel een beetje gek op je ben. "
Dat duurde tot ze me zag.

En dat speelt wel in mijn hoofd. Aan de andere kant: als ik zie hoeveel we elkaar te vertellen hebben en hoeveel overeenkomsten we hebben, heb ik het idee dat het wel goed komt.

Maar al die mislukkingen blijven toch door mijn hoofd gonzen en zeker met de zoveelste feestdagen en dan nu echt alleen voel ik me kut. En zo kut dat ik even heb zitten janken, met dank aan mijn zogenaamde vrienden die me niet meer lijken te kennen.

Maar goed, we gaan zien wat 2008 brengt en ik hoop dat ik dit jaar mijn abonnement op dit topic eindelijk eens mag opzeggen.
pi_55454094
0:00 uur zie ik wel niet tegenop eigenlijk. Maar da's ook omdat ik weet dat ik met single-vrienden ga feesten. Dit zijn sowieso mijn eerste feestdagen als single, misschien gaat het wel ontzettend tegenvallen . Laat ik daar maar niet vanuit gaan, lijkt me beter.
pi_55454518
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
0.00 is vervelend ja, iedereen kust toch eerst zn partner en dan sta je daar even zo van euhm...
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55454586
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen ) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
pi_55455482
Deze eeuwige single komt ook even buurten.. Kerst, tja, 1ste kerstdag bij familie en 2de kerstdag is nog leeg (en nee, ik heb een hekel aan woonboulevards aflopen, dus dat gaat het niet worden). Ga wel bij iemand buurten . En met oud&nieuw (het door sommige genoemde uur U moment (0:00), dan ben ik lekker op vakantie met vrienden, en merendeel is vrijgezel, dus helemaal geen probleem .

2008 gaat mijn jaar worden, ik voel het gewoon .
pi_55456824
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
pi_55458754
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen ) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
Dat ken ik ook... ik ben echt de eeuwige vrijgezel en de afgelopen jaren heb ik dus oud en nieuw gevierd met alleen maar stelletjes... echt niet leuk om 0:00. Dus dit jaar vier ik het maar met m'n vader Die zit ook alleen omdat m'n moeder in de nachtdienst zit.
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:48:33 #83
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55458808
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
Vinnik dus óók!

Ik ben ook lang single geweest, en wat me dan opvalt is dat andere mensen je gewoon eenzaamheid & ongelukkig gevoel aan gaan zitten te praten. Natuurlijk is het zo dat je, als je geen relatie hebt, tederheid ontbeert. Dat wil nog niet zeggen dat je daar dan ook onder lijd.

Feestdagen zijn in het leven geroepen voor mensen voor wie het leven geen feest is.

Ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik om hier uit te checken; heb een nieuwe vlam en we zijn allebei stikverliefd.

Ben wél "lonely this christmas" want ze is nu aan de andere kant van de aardbol..
Swat, ik ga naar mijn moeder met de kerst, ik ga daar wel ff mijn hart uitstorten..
pi_55459705
Wat een depri topic zeg

Ik ben met kerst en oud & nieuw omringd door vrienden en familie dus ik voorspel geen problemen
pi_55460380
mensen toch, ik vind kerst en oudjaar ook echt een kutte periode, ik hou niet van dit opgefokte gedoe. En ik héb een relatie (en kinderen), en ik vier ieder jaar met mijn familie en met mijn vriendenkring.

toch wou ik dat we al twee weken verder waren, ik HAAT de feestdagan, afschaffen die handel, bah bah bah
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:29:24 #86
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55460850
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:

Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw Die avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55462041
Zo, gisteren voor het eerst naar een singlesfeest geweest (van Relatieplanet). Ik moet zeggen dat het amper verschilt van een gewoon feest. Het stikt van de stelletjes en de groepen die gewoon gezellig met elkaar uit zijn en absoluut niet op zoek. De gemiddelde leeftijd ligt hoger dan ik dacht. Denk dat de meesten 35-40 waren.

Verder is zo'n feest best gezellig. Live optredens in 1 zaal, een paar loungerooms, een bowlingbaan (hebben we effe uurtje gedaan...hoogste score 131, die van mijn collega 138, daarmee werd ie 3e op de hele avond ... bowlen is blijkbaar niet het sterkste vak van de meeste bezoekers, want alle banen waren de hele avond bezet)

Discozaal waar het volume zowaar redelijk was ipv de knetterharde teringherie die tegenwoordig in de meeste normale discotheken klinkt (het volume dan).

Maar aangezien ik in kroegen en discotheken ook niet op iemand afstap, gebeurde dat hier ook niet. Toch wel voor herhaling vatbaar. Ergens lijkt het een beetje op zo'n 70s,80s & 90s thema party.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_55462160
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw
Zoiets wordt het ook bij mij. Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen. Nu heb ik een kleine vrijgezellenvriendengroep waar ik oud en nieuw meedoorbreng.

Kerst is met mijn moeder en wellicht mijn oma. Veel meer familie is er niet meer. 2e kerstdag wordt dus gewoon inderdaad gamen en uitslapen
Het boeit me ook verder niet zo. Al dat gedoe met kadootjes. Het liefst breng ik zo'n kerstdag door met de hele familie ergens in een leuk restaurant, maar dat zit er niet elk jaar in.
pi_55462291
Gisteren nog een leuke dame ontmoet maar uit haar gedrag vanmorgen maak ik op dat het eenmalig is. ach ja.
pi_55463305
Ik moet werken met kerst. Vind ik heel niet erg. Ook topen ik nog een relatie had moest ik werken met kerst. Ik mag kiezen of ik met kerst of oud en nieuw werk. Ik vind het vervelender om met oud en nieuw te werken dus kies ik voor kerst.

Ben alleen nu zo onzeker, ben een beetje aan het "daten" met iemand die ik wel heel leuk vind. Maar ik kan hem niet peilen.. lastig vind ik dat. Ik zie wel hoe het verder loopt Alleen zijn vind ik ook heel niet erg
*poef* nu is het weg
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:37:19 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55463356
quote knipoogje:

Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen.

héél herkenbaar..
pi_55463451
Ik ben nu met oud en nieuw bij vrienden, die bijna allemaal single zijn. maar t wordt de eerste oud en nieuw als single sinds tijden, mijn ex en ik hebben toen wat gekregen met oud en nieuw, en hij heeft me ten huwelijk gevraagd vorig jaar......
*poef* nu is het weg
pi_55463602
Sinds een maandje weer single na een relatie van precies (jaja, op de dag ) 4 jaar.

Mixed feelings, maar ik heb in ieder geval helemaal niks met Kerst dit jaar.
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:57:44 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55463709
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
pi_55463771
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Dat valt ook wel mee, ik kom de feestdagen meestal wel goed door, gewoon niet te veel aan denken. Eerste kerstdag bij familie, 2e kerstdag lekker thuis hangen. Nou ja, dit jaar heb ik makkelijk praten omdat ik toch half gehandicapt ben en dus sowieso weinig kan. Vroeger vond ik het erger.
For great justice!
pi_55463811
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Vind ik eigenlijk wel meevallen.
Kerst vind ik uberhaupt niks, of ik nou single ben of niet....
*poef* nu is het weg
pi_55463884
Heel Kerstmis studeren..jeuuuuuuhhhh. En met oud-en-nieuw mezelf helemal kapot zuipen.Nieuwjaarsdag om 15.00uur weer studeren. Wat is het leven van een single toch fijn; gewoon doen wat je leuk vindt zonder al dat familie-gezeik.
pi_55463964
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw Die avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
* zwelgt met je mee....
pi_55464118
Mijn 'huge flirt' met De Nederlander is over. Hij is erachter gekomen dat ik sociaal roker en drinker ben en binnenkort naar London verhuis. Damn.
M.a.w. .. IK MAG WEER FLIRTEN!!

Afgelopen dagen een ontzéttend mooie gozer in de hostel (waar ik verblijf) gehad, een fitnessinstructeur met een 'killer body'..* Oh man, wat lopen er leuke manmensen rond!!

*Weddenschapje gehad met als inzet een kus
Mon 'en!
pi_55464136
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

* zwelgt met je mee....
Ga naar een stad die je niet kent en maak 'instant friends'.
Ik vier het hier, in Antwerpen, met wat Vlaamse vrienden.
Mon 'en!
pi_55464254
Hahahaha, I'm out.

Stel malle singles met jullie vicieuze cirkels die jullie met dit soort topics en gepraat in stand houden. Weet je, het is heel makkelijk. De reden dat er 46 topics en anderhalve pagina volgepost is door enkele chronische singles, is niet omdat jullie vrachtwagenchauffeurs zijn die dichtslaan bij een vrouw. Of een één meter vijftig lange aziaat met akelig veel stereotypes in z'n repetoire. Of een nymfomane semi-belg, die bij ieder telefoonnummer al voorzichtig het genetische materiaal checkt, voor het nageslacht. Geen idee wat er met haar gebeurd is trouwens, maar dat terzijde.

Dat speelt allemaal vast mee, en zit vast diep, en heeft vast vele euro's aan therapie gekost, maar het is de reden niet. De reden is dat jullie het singles-zijn tot een soort van zelfhatende levenstijl hebben gemaakt, wegkwijnen op familiefeestjes (want daar zijn *gasp* stelletjes!) en daarom maar lotgenoten zoeken op een forum, alsof dit een praatgroep is voor kinderen met een spraakgebrek. Alleen al die topictitel. Het gaat een eenzame kerst worden, vast. Want immers, zonder partner telt de rest ook niet meer mee. Die zijn immers allemaal gesettled, en dan is er geen zinnig woord meer uit te krijgen, en praten ze alleen nog maar over baby's en ikea-commodes en welk gedeelte van de kama sutra ze het prettigst vinden werken. Ja toch? Niet dan?

Niet dan, inderdaad. Maar jullie zien het als zó'n prettige gemeenschappelijke vijand (MIJN ETENTJE OP TWEEDE KERSTDAG, BWUUUH ), dat ieder beetje ratio en zelfkennis keihard ontbreekt, en ook zal ontbreken op het moment dat de eerstvolgende relatie eindigt in een verstikkende aangelegenheid, omdat je potentiele levenspartner op zó'n voetstuk geplaatst wordt, danwel behandeld wordt als vrouwelijk/mannelijk stuk stront, die moet dealen met jouw issues, en er meteen sprake is van een self-fulfilling prophecy.

Dus vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar allen. Terwijl jullie foeteren, stuur ik even een smsje rond twaalven, of pak ik de Oud&Nieuw-kalkoen vol op z'n bek. Ligt eraan hoe ik er aan toe ben. Ik denk aan jullie! .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55464344
Zo jij klinkt gefrustreerd zeg
pi_55464453
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef devv05 het volgende:
Zo jij klinkt gefrustreerd zeg
Ik zit in m'n ontkenningsfase en houd van volzinnen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:59:09 #104
94676 Garisson72
pi_55464747
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
Nosh is homo!
quote:
<rest van steekhoudend verhaal>
dang, spoke too soon...
au serieux:
pi_55464784
quote:
Hahahaha, I'm out.

Stel malle singles met jullie vicieuze cirkels die jullie met dit soort topics en gepraat in stand houden. Weet je, het is heel makkelijk. De reden dat er 46 topics en anderhalve pagina volgepost is door enkele chronische singles, is niet omdat jullie vrachtwagenchauffeurs zijn die dichtslaan bij een vrouw. Of een één meter vijftig lange aziaat met akelig veel stereotypes in z'n repetoire. Of een nymfomane semi-belg, die bij ieder telefoonnummer al voorzichtig het genetische materiaal checkt, voor het nageslacht. Geen idee wat er met haar gebeurd is trouwens, maar dat terzijde.
you talkin to me?
pi_55466645
quote:
en dan is er geen zinnig woord meer uit te krijgen, en praten ze alleen nog maar over baby's en ikea-commodes en welk gedeelte van de kama sutra ze het prettigst vinden werken. Ja toch? Niet dan?
Geweldig stuk, maar helaas is deze quote wel waar. Sinds de baby's gekomen zijn staan die centraal op elk vriendenfeestje. Er wordt over niets anders meer gepraat als baby's of er wordt met de kids gedold. Er wordt gekolfd, er wordt gekloven en na 5 minuten het onderwerp op games,auto's,sport,films of diepzinnige levensvragen te hebben kunnen brengen eist Thomas of Sanne en elk onderwerp enigszins gerelateerd aan deze 2 alle aandacht weer op en moet de single het allemaal maar weer aanhoren
pi_55466955
Niet altijd, Knipoogje. Ik ken een stel met inmiddels drie kinderen dat nog volop praat over een heleboel andere 'dingen des levens'. Het verschilt echt per persoon hoe erg je je blikveld laat vernauwen. Geldt voor mensen zonder kinderen net zo goed. Ik ken kinderloze stellen die alleen maar praten over werk en de keuze voor wel of geen kinderen. Ik ken kinderloze vrijgezellen die alleen maar praten over werk en de missie om zo snel mogelijk een partner te vinden. Blikvernauwing is niet voorbehouden aan mensen met kinderen alleen.

Vandaar ook dat ik hierboven beschreef hoe ik weinig zin had in een oudejaarsavond op de bank met een bepaald stel, en mij uitermate verheug op oudejaarsavond op de bank met een ander stel
pi_55467388
quote:
Hahahaha, I'm out.
hahaha, cool stuk
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:01:06 #109
3142 m@x
pi_55467392
En er zijn ook singles met kinderen
pi_55467650
quote:
Dus vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar allen. Terwijl jullie foeteren, stuur ik even een smsje rond twaalven, of pak ik de Oud&Nieuw-kalkoen vol op z'n bek. Ligt eraan hoe ik er aan toe ben. Ik denk aan jullie! .
Helemaal mee eens. De reden dat ik hier bijna nooit meer kom. Bij de heropening van dit topic, met die mensen toen (ik noem een Lips, QueenR, Abba, Gari, MNR, Whoopsydaisy, etc) was de sfeer veel leuker, niet zo dat extreem neerslachtige en negatieve.

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 23-12-2007 10:32:06 ]
pi_55468130
Maar weer de kroeg in vanavond. Op naar de volgende
pi_55469810
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:59 schreef RealZeus het volgende:
En degene die ik leuk vind wil nog niet afspreken, hoe goed we het ook kunnen vinden. Of is 4 uur achter elkaar op MSN normaal?
En dat vreet ook aan me. Ik heb één keer eerder afgesproken met iemand van het internet. Dat meisje schreef toen zelfs een keer:"Ik moet je bekennen dat ik stiekem wel een beetje gek op je ben. "
Dat duurde tot ze me zag.
Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?

Kijk, jij wordt duidelijk niet gelukkig van deze situatie: je wilt haar beter leren kennen, dat lukt alleen IRL en ze wil niet. Tja, dat rijst de vraag al heel snel bij mij: neem je daar genoegen mee? Ze kan allemaal wel heel lief, lief en aardig zijn, maar er zijn nog genoeg (!) andere meiden met wie je dat ook mee kunt maken en die wel toegankelijk zijn. Niet dat ik je nu wil vertellen wat je moet doen, maar je creert je rotgevoel zelf een beetje door zo in deze situatie te blijven hangen. Dit is toch niet wat je wilt, of wel?
pi_55469903
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Kerst vind ik uberhaupt niks, of ik nou single ben of niet....
Dat dus. Feestdagen zijn vast leuk als je er van houdt, maar dat heeft weinig met singlezijn te maken. Als ik een vriendin heb wil ik als het koud is gezellig de hele winter winterslapen voor de open haard met zijn tweeën, niet alleen maar met tweede kerstdag omdat dat zo afgesproken is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:44:36 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55469936
Nosh .
KuikenGuppy
pi_55470174
Ach, iedereen mag toch zeggen wat hij/zij wil? Mij maakt het in ieder geval niet uit of er nu een happy or sad story staat. Als je continue dezelfde 'fout' maakt, mag je dat toch best zeggen? Juist doordat een ander er tegenaan gaat, komen we nog eens tot inzichten e.d.

Dat is hoe ik het zie. Ow en even in de X-mas spirit, hiero
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:59:47 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55470329
Och, in zoveel topicreeksen zitten mensen met elkaar in een kringetje te praten. Allemaal prima en wel, zolang je het maar niet als 'de waarheid' gaat zien en in die negatieve spiraal blijft hangen.
KuikenGuppy
pi_55471076
Ik ken een hardstikke leuk meisje, misschien wel verliefd op d'r. Altijd heel gezellig met d'r net zoals gisteren avond. Zou zeker wel een mogelijke, potentiële, optionele kanditaat voor een relatie kunnen zijn.

Gisteren heb ik haar dus weer gezien. Hele tijd met haar samengeweest, alleen ik maak maar geen zet. En dan heb ik achteraf spijt ervan. Tips?

Ik word ook alleen een beetje tegengehouden door de afstand tussen mijn en haar woonplaats. Is ook maar 18 km, maar ik ben niet in het bezit van een auto of brommert. Klinkt misschien lui, maar in deze vrieskou steeds een dik uur te moeten fietsen.. Echt kut
pi_55471077
Nosh, briljant!

Wat me trouwens bij mezelf wel opvalt: normaal gezien kijk ik uit naar de feestdagen. Nu doet het me totaal niets, ik ga gewoon naar mijn ouders met een vriendin alsof het een normaal weekendje weg is.

Ondertussen heb ik hier ook weer een dingetje lopen trouwens. We zien wel, ik ga er maar niet vanuit dat ik me any time soon af ga melden maar lieve sms-jes krijgen is altijd leuk.
pi_55471083
Ik vond die figuren die hier worden opgenoemd als 'de positieve noot brengend' juist vaak nogal treurig, want zo obsessief bezig met daten en zo ontzettend hard 'op zoek'.

Daarom kom ik hier weinig meer, want ik kan me in beide niet vinden, niet in het neerwaartse spiraal-gejammer en ook niet in het 'mijn leven draait er enkel om zo snel mogelijk weer iemand te vinden'-wanhopige. Maar ik denk dat het in een singlestopic automatisch een van beiden is. Een single die geinteresseerd is in, pakweg, muziek, komt in een muziektopic, zo simpel is het
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:46:17 #120
3142 m@x
pi_55471837
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef thaleia het volgende:
Ik vond die figuren die hier worden opgenoemd als 'de positieve noot brengend' juist vaak nogal treurig, want zo obsessief bezig met daten en zo ontzettend hard 'op zoek'.

Daarom kom ik hier weinig meer, want ik kan me in beide niet vinden, niet in het neerwaartse spiraal-gejammer en ook niet in het 'mijn leven draait er enkel om zo snel mogelijk weer iemand te vinden'-wanhopige. Maar ik denk dat het in een singlestopic automatisch een van beiden is. Een single die geinteresseerd is in, pakweg, muziek, komt in een muziektopic, zo simpel is het
Amen

Ik vind single zijn normaal niet zo'n probleem. Het is eerder makkelijk omdat je met niemand rekening hoeft te houden en lekker kan doen wat je zelf wil. Alleen met dit soort dagen 'ontbreekt' er iets. Het zal wel een kwestie van gewenning zijn
pi_55472308
Ik denk dat iedereen die iets mist met de feestdagen, niet helemaal ok is met single zijn. Voor mij mist alleen het overleg in de aanloop naar kerst, dat maakt toch dat je je meer verheugt op de periode dan normaal.
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:20:21 #122
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55474925
Ik zo op dit topic klikken: zie ik de post, denk ik:

REL! TOF!

Maar het blijkt toch niet helemaal je-van-het te zijn...

Maargoed, ik ben ook nog single, en zo onderdehand zou het wel weer eens fijn zijn als er een mooi meisje is die zich zorgen om me maakt... Wellicht in het nieuwe jaar weer.
pi_55474990
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef matige_muis het volgende:
Ik zo op dit topic klikken: zie ik de post, denk ik:

REL! TOF!

Maar het blijkt toch niet helemaal je-van-het te zijn...
Nee, gewoon een paar uitgesproken frustraties
pi_55475211
Zaterdagavond TVP dan maar .
pi_55475227
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 19:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.
quote:
Kijk, jij wordt duidelijk niet gelukkig van deze situatie: je wilt haar beter leren kennen, dat lukt alleen IRL en ze wil niet. Tja, dat rijst de vraag al heel snel bij mij: neem je daar genoegen mee? Ze kan allemaal wel heel lief, lief en aardig zijn, maar er zijn nog genoeg (!) andere meiden met wie je dat ook mee kunt maken en die wel toegankelijk zijn. Niet dat ik je nu wil vertellen wat je moet doen, maar je creert je rotgevoel zelf een beetje door zo in deze situatie te blijven hangen. Dit is toch niet wat je wilt, of wel?
Mwoah, ik moet zeggen dat het wel beter voelt dan anders. Het is niet dat ik het idee krijg dat ze me afwijst. Ze zegt af en toe dingen dat ik denk:
En buiten dat: zoals het nu nog gaat gaat het leuk en ik zie het wel.
Maar als ik moe ben heb ik die rust in mijn donder niet.
Vandaag staat de stand op. 6 a 7 uur MSN

Dus het komt wel goed, maar het duurt ff.
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:53:11 #126
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55475999
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef MNR het volgende:

[..]

Nee, gewoon een paar uitgesproken frustraties
Jammer
pi_55476085
TE goedgelovig zijn sucks, maar hij kan het nu bekijken, ik neem geen initiatief of wat dan ook meer en als hij die niet snel genoeg neemt is dat zijn verlies. Ja toch
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:01:01 #128
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55476247
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
TE goedgelovig zijn sucks, maar hij kan het nu bekijken, ik neem geen initiatief of wat dan ook meer en als hij die niet snel genoeg neemt is dat zijn verlies. Ja toch
Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavond " of geef je hem allemaal vage hints? Als het dat laatste is, vaak zijn die helemaal niet duidelijk...
pi_55476364
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef matige_muis het volgende:

[..]

Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavond " of geef je hem allemaal vage hints? Als het dat laatste is, vaak zijn die helemaal niet duidelijk...
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:08:39 #130
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55476439
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
Als hij niks komma nada van zich laat horen zou ik ermee kappen ja
pi_55476572
zo ver ben ik nu ook. ik sms m niet meer, en als hij ook niks laat weten en in t nieuwe jaar wel weer achter internet gaat mailen en willen afspreken of wat dan ook, beetje te laat
pi_55478543
ik ben geen single meer
dus een goede reden erbij om vanaf nu hier weg te blijven
pi_55479476
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
Feli!

1 down...
pi_55479658
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
Zoals je had verwacht.. Gefeli . Wegblijven nu .
pi_55485554
Feli Miss

Heb die van vrijdagavond nog maar eens een sms gestuurd. of we het nog iets nuchterder overdoen
pi_55486423
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef RealZeus het volgende:
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.
Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?

Bovendien: denk ook een beetje aan jezelf
pi_55490375
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?

Bovendien: denk ook een beetje aan jezelf
Ik ben net zo bang.

Maar goed, het gaat nog steeds leuk, gisteren zo'n uur of 7 (:@) zitten msn-en en ik zie het wel. Voorheen probeerde ik altijd de boel te te versnellen en dat ga ik nu eens niet doen.
pi_55490976
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Miss

Heb die van vrijdagavond nog maar eens een sms gestuurd. of we het nog iets nuchterder overdoen
Paar uur later: al respons?
pi_55491050
quote:

[..]

Je geeft hem zelfs poen om je te kunnen smsen?

Je bent gek. Echt, laat hem nou rotten, want dit gaat nergens over. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55491144
quote:

[..]

M-M, je verdient beter en ik weet zeker dat je iets leukers kunt krijgen. Irritant dat de klootzakken indruk maken he?
pi_55492061
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef MLI het volgende:

[..]

Paar uur later: al respons?

Yep, maar nog niks concreets gepland. Zie het wel. Maak me geen zorgen. Als het niks wordt wordt het niks. Als het wel wat wordt
pi_55509081
De kerst breng ik in de kroeg door. Statistiek gezien moeten er op deze dagen meer lotgenoten en potentiële partners rondlopen
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55509478
Heb tegenwoordig geen last meer van de decembermaand, ik negeer namelijk gewoon alles, doe net alsof het een normale maand is.

Met de kerst ben ik meestal wel onder de pannen bij familie dus ik heb weinig last van die twee kwijldagen.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 24 december 2007 @ 14:56:03 #144
11102 knep
Mountainfreak
pi_55514759
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren nog een leuke dame ontmoet maar uit haar gedrag vanmorgen maak ik op dat het eenmalig is. ach ja.
Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskou .
pi_55515700
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef knep het volgende:

[..]

Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskou .

Dan kun je toch nog beter in een warm bed gelegen hebben en dan zo behandeld worden
  maandag 24 december 2007 @ 15:53:47 #146
11102 knep
Mountainfreak
pi_55515972
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan kun je toch nog beter in een warm bed gelegen hebben en dan zo behandeld worden
Vond het eigenlijk wel wat hebben, ben sowieso winter liefhebber .
pi_55522291
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb tegenwoordig geen last meer van de decembermaand, ik negeer namelijk gewoon alles, doe net alsof het een normale maand is.

Met de kerst ben ik meestal wel onder de pannen bij familie dus ik heb weinig last van die twee kwijldagen.
Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'
pi_55522683
Gelukkig hebben mijn vrienden wel sociale vaardigheden
pi_55522819
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'

Dat is idd bloedirritant.

"Wanneer kom jij nou eens met een meisje thuis?"

How the fuck should I know.

Of bij een bruiloft:"Nou jij nog hè?"
Oh ja? Waarmee? Met mijn altijd trouwe en nooit hoofdpijn hebbende rechterhand??
pi_55523627
Ik stoor me eigenlijk nooit aan die vraag. Heb eigenlijk altijd wel een leuke anekdote te vertellen
pi_55524461
quote:
De reden is dat jullie het singles-zijn tot een soort van zelfhatende levenstijl hebben gemaakt, wegkwijnen op familiefeestjes (want daar zijn *gasp* stelletjes!) en daarom maar lotgenoten zoeken op een forum, alsof dit een praatgroep is voor kinderen met een spraakgebrek.
Raak opgemerkt. De gemiddelde single wordt hier geportretteerd als bitter; gevuld met zelfhaat en jaloezie. Alsof als je geen partner hebt precies op klokslag 12 uur een minder bedeeld wezen bent, puur om het feit dat je op dit moment geen relatie hebt. Maar ja, het is typisch.

Dit is ook de reden trouwens waarom mensen (met name het vrouwelijk geslacht) niet om willen gaan met vriend(inn)en die 'succesvoller' zijn dan zij: het laat hun onzekerheid maar al te goed voelen. Omgaan met diegene die 'beter' zijn dan ons laat ons mislukt voelen. Youp van 't Hek wist dit ook treffend te pakken met het Lourdes gevoel. De man met één been had een prachtige dag toen hij iemand tegenkwam zonder benen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2007 02:45:24 ]
pi_55525996
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef RealZeus het volgende:
Of bij een bruiloft:"Nou jij nog hè?"
Oude "grap", maar die vraag moet je gewoon terugkaatsen op de eerstvolgende uitvaart waar je die persoon tegenkomt .
pi_55526064
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:50 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Oude "grap", maar die vraag moet je gewoon terugkaatsen op de eerstvolgende uitvaart waar je die persoon tegenkomt .
Ja, ik ken hem.
pi_55526169
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, ik ken hem.
Gebruik m dan ook.. Het lucht op en je laat zien dat je je niet in de zeik laat nemen zonder verweer .
  dinsdag 25 december 2007 @ 07:13:29 #155
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55528749
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Raak opgemerkt. De gemiddelde single wordt hier geportretteerd als bitter; gevuld met zelfhaat en jaloezie. Alsof als je geen partner hebt precies op klokslag 12 uur een minder bedeeld wezen bent, puur om het feit dat je op dit moment geen relatie hebt. Maar ja, het is typisch.

Dit is ook de reden trouwens waarom mensen (met name het vrouwelijk geslacht) niet om willen gaan met vriend(inn)en die 'succesvoller' zijn dan zij: het laat hun onzekerheid maar al te goed voelen. Omgaan met diegene die 'beter' zijn dan ons laat ons mislukt voelen. Youp van 't Hek wist dit ook treffend te pakken met het Lourdes gevoel. De man met één been had een prachtige dag toen hij iemand tegenkwam zonder benen.
Moet toch even opmerken dat zogenoemde "bitterheid, zelfhaat en jaloezie" mijnerzijds met een ironisch sausje overgoten is...
Moet zeggen dat ik de TT ook zo interpreteerde..
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:55:35 #156
94676 Garisson72
pi_55529742
Om de stemming erin te houden wens ik alle verstokte singles hier toch maar kerstdagen toe, en,nu ik toch bezig ben, ook meteen een nieuwjaar!
pi_55531659
Daar sluit ik me bij aan.

En de dame van vrijdag heeft weer gereageerd. Binnenkort dinertje denk ik
pi_55532082
Ik heb morgen een soort van date.... Brunchen samen. Ben benieuwd!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:17:57 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_55532113
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
2e kerstdag? Toch niet bij de IKEA hè? .
For great justice!
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:37:21 #160
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55532453
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Als een leuk meisje dat idee bij mij zou opperen, zou ze bij voorbaat al afgeschreven zijn...
pi_55532816
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Hij neemt alles mee om bij mij alles klaar te kunnen maken geloof ik. Het is iig bij mij thuis en ik hoefde niks in huis te hebben of voor te bereiden. Als ik maar zorgde dat ik een goed humeur zou hebben
*poef* nu is het weg
pi_55534618
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 07:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet toch even opmerken dat zogenoemde "bitterheid, zelfhaat en jaloezie" mijnerzijds met een ironisch sausje overgoten is...
Moet zeggen dat ik de TT ook zo interpreteerde..
Zo is 'ie ook bedoeld
pi_55535420
Het is zo leuk en cool als je het zelf maar maakt. Of je wel of niet single bent heeft daar in principe weinig mee te maken, toch?

Het is wel anders, maar niet perse minder leuk. Als je single bent kun je lekker met je vrienden gaan feesten, en als je een relatie hebt kun je lekker samen het nieuwe jaar vieren.

Er zijn ook heel slechte relaties waar zoiets als het nieuwe jaar ook niet echt supertof is. Maak er zelf wat leuks van. Als je dit niet kan ben je gewoon een saaie doos. Alles is niet zomaar spontaan supergezellig als je een relatie hebt.

Heb je echter een klotefamilie, geen vrienden en geen relatie, dan zou ik het niet weten, ik heb daar geen last van.
pi_55535807
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:06 schreef Xeanor het volgende:
Het is zo leuk en cool als je het zelf maar maakt. Of je wel of niet single bent heeft daar in principe weinig mee te maken, toch?

Het is wel anders, maar niet perse minder leuk. Als je single bent kun je lekker met je vrienden gaan feesten, en als je een relatie hebt kun je lekker samen het nieuwe jaar vieren.

Er zijn ook heel slechte relaties waar zoiets als het nieuwe jaar ook niet echt supertof is. Maak er zelf wat leuks van. Als je dit niet kan ben je gewoon een saaie doos. Alles is niet zomaar spontaan supergezellig als je een relatie hebt.

Heb je echter een klotefamilie, geen vrienden en geen relatie, dan zou ik het niet weten, ik heb daar geen last van.
Ja, moeten je vrienden nog wel weten wat feesten is natuurlijk.
pi_55538947
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, moeten je vrienden nog wel weten wat feesten is natuurlijk.
Herkenbaar, ik ken ook vrienden die inderdaad niet echt lijken te weten wat dat is of dat niet leuk vinden, gelukkig heb ik er ook nog die het wel weten.
pi_55539019
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:07 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik ken ook vrienden die inderdaad niet echt lijken te weten wat dat is of dat niet leuk vinden, gelukkig heb ik er ook nog die het wel weten.
Tot een half jaar terug had ik die ook nog, maar helaas, iets met onder de plak.
pi_55550189
Ik heb een artiekel gelezen
Nu heb ik het helaas vergeten mee te nemen
maar anyway het zei dus zoiets:
Singles die "wanhopig" (het ding zei geen wanhopig het had er vast een goed woord voor) op zoek zijn zullen nooit gelukkig worden binnen hun relatie want ze stellen te hoge eisen en wat ze vinden valt dan altijd tegen
Sowieso zullen mensen die van doel naar doel leven niet gelukkig worden want mensen zitten zo in elkaar dat als je je doel bereikt hebt je wel weer iets anders wilt en je zo dus niet geniet
Je moet genieten van de weg die je aflegt in je leven en niet in de doelen denken

Zo
Doe er mee wat je wil
pi_55551413
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Singles die "wanhopig" (het ding zei geen wanhopig het had er vast een goed woord voor) op zoek zijn zullen nooit gelukkig worden binnen hun relatie want ze stellen te hoge eisen en wat ze vinden valt dan altijd tegen
Sowieso zullen mensen die van doel naar doel leven niet gelukkig worden want mensen zitten zo in elkaar dat als je je doel bereikt hebt je wel weer iets anders wilt en je zo dus niet geniet
Je moet genieten van de weg die je aflegt in je leven en niet in de doelen denken

Zo
Doe er mee wat je wil
Dat lijkt mij logisch? Singles die heel graag een relatie willen idealiseren 'het hebben van een relatie' en vergeten dat dingen weleens anders zouden kunnen gaan dan gewenst is.

Ik heb een vriendin die ik 'wanhopig' vind. Ze zei pas dat ze zo verlangde naar met 'iemand op de bank zitten, tv aan, kaarsjes aan, kaas en wijn op tafel'. Ik dacht eerst dat ze een geintje maakte maar ze was bloedserieus
pi_55551663
Niet voor iedereen in dit topic is dat logisch
pi_55551831
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een vriendin die ik 'wanhopig' vind. Ze zei pas dat ze zo verlangde naar met 'iemand op de bank zitten, tv aan, kaarsjes aan, kaas en wijn op tafel'. Ik dacht eerst dat ze een geintje maakte maar ze was bloedserieus
Zullen de donkere dagen wel zijn. Trekt in februari wel weer bij . En anders breng haar in contact met een van de vele singles hier, probleem opgelost .
  woensdag 26 december 2007 @ 15:11:27 #171
3142 m@x
pi_55552443
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:

Zo
Doe er mee wat je wil
Helemaal mee eens. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn dan werkt dat gewoon niet. Mijn ex is/was zo iemand die continu van het ene naar het andere doel ging. Voor een partner ook doodvermoeiend. Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt?
pi_55554685
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:06 schreef Xeanor het volgende:

Het geval is wel dat niet iedereen hier rond de 20 jaar is. Ik ben een stuk ouder en dan is iedereen onder de plak en ben ik een van de laatste der Mohikanen.

Dan kan je niet altijd feesten met vrijgezelle vrienden, aangezien die dunbezaaid ziijn.
pi_55555107
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Nou, t was heel gezellig, lekker gegeten, gekletst... en of ik nou meer weet.. Nee. Helaas. geen duidelijkheid. Hoelang kunnen we om elkaar heen blijvendraaien.

Ok ik zou hem kunnen zeggen dat.. Maar ja die vriendschap he.. ben toch bang iets te verknallen. Ben best onzeker
*poef* nu is het weg
pi_55565967
Mijn goede voornemen voor 2008 is om niet meer met die ene jongen (B.) af te spreken/zoenen!

Ik heb ondertussen iemand anders ontmoet. Hij (T.) laat duidelijk merken mij wel heel leuk te vinden, maar ik heb eigenlijk niet echt de vlinders in mijn buik (om het maar zo te zeggen). Het is wel altijd leuk als ik hem tegenkom/spreek. We hebben ook een keer gezoend in een heel zatte bui (voor ons beide), maar toen hebben we het erover gehad dat hij niets van me moest verwachten, omdat het gewoon was gebeurd, wat hij gelukkig echt heel goed opnam! Ik denk zelf dat ik het nog een beetje afscherm omdat die andere jongen nog zo in mijn leven is. Dus wellicht als dat over is bloeit er hier iets uit, of niet! We zien wel!

Wat vinden jullie?

Na het uitgaan je gal spuwen is tof! Owja en, zie einde vorige topic voor het begin van het verhaal. Ik heb ze trouwens maar even een voorletter gegeven, praat wat makkelijker!
pi_55567048
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef m@x het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn dan werkt dat gewoon niet. Mijn ex is/was zo iemand die continu van het ene naar het andere doel ging. Voor een partner ook doodvermoeiend. Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt?
Geen doelen om na te jagen is net zo vermoeiend.
pi_55567228
Vrijgezel en ana het genieten van "het leven"

vrijheid
  donderdag 27 december 2007 @ 10:16:03 #177
3142 m@x
pi_55567311
quote:
Op donderdag 27 december 2007 09:49 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Klopt, maar je kan het ook overdrijven. Een beetje rust op zijn tijd is helemaal niet verkeerd.
pi_55569321
quote:
Op donderdag 27 december 2007 09:49 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Maar minder teleurstellend en zo mis je kei veel onderweg naar je doel
Leef gewoon, kijk wat er gebeurt, geniet van wat je overkomt (of ben blij met de dingen die je bespaard blijven) etc
Ga niet zitten miepen over wat je niet hebt
Er is altijd iets wat je niet hebt
En dingen zullen zo alleen maar tegen vallen als je ze wel hebt
pi_55569402
Iemand die geen doelen heeft erger ik me mateloos aan. Heb iemand nodig met energie. Iemand die 40 jaar hetzelfde doen prima vindt :S
pi_55569422
dubbel en minder goed
pi_55569455
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand die geen doelen heeft erger ik me mateloos aan. Heb iemand nodig met energie. Iemand die 40 jaar hetzelfde doen prima vindt :S
Geen doelen hebben wil niet zeggen dat je alleen maar de hele dag the bold and the beautifull kijkt
Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar jij snapt duidelijk de strekking van het verhaal niet
Je kunt je wel afvragen ben ik blij met dit of dat, jezelf levensvragen stellen en als je niet tevreden bent met je antwoord er verandering in brengen maar je moet niet werken met: in januari 2009 wil ik een nieuwe baan en een kind
Dan kun je er zeker van zijn dat januari 2009 tegen valt
Je moet meer denken in dingen als: zijn mijn vriendschappen nog wat ik er van wil (en dus niet over een half jaar wil ik 9 vrienden hebben)
wat abstracter
pi_55570186
Denk idd dat we wat spraakverwarring hadden. Met doelen bedoel ik idd niet zulke concrete doelen maar meer zaken waar je naartoe wil groeien.
pi_55572533
Hoe vind je iemand in een grote stad, als je alleen zijn voornaam en vorige werkgever kent?
Ik kan proberen een briefje via die oude werkgever te 'versturen'.. Met het gevaar dat 't gelezen wordt door iedereen behalve de bewuste jongen
Mon 'en!
pi_55574372
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef bloempjuh het volgende:
Hoe vind je iemand in een grote stad, als je alleen zijn voornaam en vorige werkgever kent?
Ik kan proberen een briefje via die oude werkgever te 'versturen'.. Met het gevaar dat 't gelezen wordt door iedereen behalve de bewuste jongen
Hyves.nl is je vriend
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55574433
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Hyves.nl is je vriend
Niet als het een Vlaming betreft..
Mon 'en!
pi_55575580
Hyves.be dan.
For great justice!
  donderdag 27 december 2007 @ 19:57:12 #187
201150 Barmanxxl
What's next...?
pi_55580377
Soms moet je risico's durven nemen @ Bloempjuh, anders zul je nooit bloeien
life is all about chances we take...
pi_55597301
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Niet als het een Vlaming betreft..
Facebook!
pi_55597433
Zo, ik heb me echt vermaakt tijdens de kerst, lekker bankhangen en eindelijk weer TV gekeken. Paar goede films gezien, geen enkele keer het gevoel gehad dat ik een vriendje miste. Perfecte kerst dus. En de mensen die me vragen hoe het met de liefde zit, die heb ik lekker simpel afgewimpeld met een 'nog niet toe aan een relatie, eerst maar eens genieten van mijn studententijd zonder irritante schoonfamilie en ruzie over hoe vaak ik wens te stappen'. Geen meewarige blikken bij mij thuis. Toch was de directe familie wel nieuwsgierig wie me steeds sms'te .
pi_55600365
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef MLI het volgende:
Zo, ik heb me echt vermaakt tijdens de kerst, lekker bankhangen en eindelijk weer TV gekeken. Paar goede films gezien, geen enkele keer het gevoel gehad dat ik een vriendje miste. Perfecte kerst dus. En de mensen die me vragen hoe het met de liefde zit, die heb ik lekker simpel afgewimpeld met een 'nog niet toe aan een relatie, eerst maar eens genieten van mijn studententijd zonder irritante schoonfamilie en ruzie over hoe vaak ik wens te stappen'. Geen meewarige blikken bij mij thuis. Toch was de directe familie wel nieuwsgierig wie me steeds sms'te .
Ik herken dat. Ik heb zelfs al eens foto's van bijzonder aantrekkelijke dame gedownload van het net ergens en in de diavoorstelling op de pc laten draaien. Mijn broers willen tot op de dag van vandaag nog weten wie dat was, en ik weet het zelf niet eens

Van die vragen: wanneer stel je haar een keer voor enzov. Ik zeg dan altijd dat het nog te pril is voor zulke dingen.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55600370
Vanavond weer een feestje/borrel
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:05:11 #192
141482 Q.
JurassiQ
pi_55600424
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef MLI het volgende:
Toch was de directe familie wel nieuwsgierig wie me steeds sms'te .
Ik zal het niet weer doen.
For great justice!
pi_55602985
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zal het niet weer doen.
Santa? Wtf, ik dacht dat je geen bereik had op de Noordpool!??!!?!
  zondag 30 december 2007 @ 16:01:22 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_55655403
Wat een rust hier! Zijn alle singles soms in één keer bezet?
For great justice!
  zondag 30 december 2007 @ 16:14:17 #195
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55655765
ik wel iig..

Ik moet nog wachten tot aanstaand weekend om haar weer te zien want ze is héél ver weg..
  zondag 30 december 2007 @ 16:15:04 #196
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55655790
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Vandaar dat ik niemand kan vinden
pi_55656031
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
heel erg bezet zelfs
  zondag 30 december 2007 @ 17:08:26 #198
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55657072
Met de kerst zoeken we elkaar op om vevolgens de tweede week van januarie elkaar weer los te laten
  zondag 30 december 2007 @ 17:34:46 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_55657767
Dan wacht ik nog eventjes, wordt het hier zometeen vast weer heel druk.
For great justice!
pi_55658598
Nog steeds single hoor. 't Is meer dat dit topic niet bijster boeiend is om te volgen.
pi_55659812
Ik ben ook nog steeds single . Maar goed, dat was ook te verwachten aangezien het 48 uur geleden is dat ik gepost heb.

Nog goede voornemens? Ik wil wat minder gaan playen aankomend jaar, ik heb nu mijn jaar lol wel gehad. Tijd voor een iets serieuzere levensstijl wat betreft het andere geslacht en wat betreft mijn studie. Oh ja: stoppen met roken maar dat heeft niets met single-zijn te maken. Roken is vies.
pi_55659988
Echt mensen die van zich zelf zeggen dat ze players zijn
Erg kansloos vind ik dat altijd maar sorry hoor
pi_55660129
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef liefie_ het volgende:
Echt mensen die van zich zelf zeggen dat ze players zijn
Erg kansloos vind ik dat altijd maar sorry hoor
Het is maar hoe letterlijk je player opvat. Ik heb het afgelopen jaar lekker genoten en ik ben altijd naar iedereen duidelijk geweest dat ik de vrijheid toch niet op zou geven. Dat mensen desondanks toch een poging willen wagen is niet mijn probleem. Het ophouden met playen zit 'm erin dat ik geen zin meer heb in mensen die toch een poging willen wagen. Met andermans gevoelens spelen deed ik toch al niet.
pi_55660383
Niks hoe je het opvat
Het is een kansloze term die gewoon nooit gebruikt moet worden maar als je het over jezelf hebt in combinatie met die term is dat nog extra kansloos
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 19:27:32 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55660499
Ik kom me maar weer eens melden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55660552
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
Niks hoe je het opvat
Het is een kansloze term die gewoon nooit gebruikt moet worden maar als je het over jezelf hebt in combinatie met die term is dat nog extra kansloos
Weet je wat kansloos is? Mensen die zich opwinden over een zekere MLI die het woord playen laat vallen in een singles-reeks.

Echt hoor, waar maak je je nou zo druk om? Ik zie het je wel vaker doen. Relax, het is maar Fok!.
pi_55660583
Ik maak me echt niet druk hoor Ik geef alleen mijn mening
pi_55660596
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom me maar weer eens melden.
Welcome back! En nu?
pi_55660634
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
Ik maak me echt niet druk hoor Ik geef alleen mijn mening
Het is maar hoe je het opvat, hè?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 19:36:45 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55660733
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef MLI het volgende:

[..]

Welcome back! En nu?
Nou nu is het nog steeds Single tijd

Genoeg dates gehad laatste tijd maar op één of andere manier wil mijn innerlijke ik nog niet een andere dame. En opzich is dat ook wel even goed
pi_55660775
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nou nu is het nog steeds Single tijd

Genoeg dates gehad laatste tijd maar op één of andere manier wil mijn innerlijke ik nog niet een andere dame. En opzich is dat ook wel even goed
Is er iemand die je wel wil dan? Kwestie van toch nog niet helemaal over je ex heen of geniet je gewoon liever van de vrijheid?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 19:39:59 #212
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55660819
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:38 schreef MLI het volgende:

[..]

Is er iemand die je wel wil dan? Kwestie van toch nog niet helemaal over je ex heen of geniet je gewoon liever van de vrijheid?
Ja ik weet het niet zo goed, heb vandaag gehoord dat de ex met een ander gaat en eigenlijk deed het me helemaal niets. Wat een goed teken is natuurlijk. Verder is er eigenlijk niet helemaal iemand waar ik nu achteraan zit. Omgekeerd wel, maar ja dat werkt zo eenzijdig hè
  zondag 30 december 2007 @ 20:36:19 #213
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55662376
Geruststellend te zien dat er hier weinig veranderd is
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 20:37:09 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55662402
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Lips het volgende:
Geruststellend te zien dat er hier weinig veranderd is
Never change a winning formula hè.
  zondag 30 december 2007 @ 20:41:15 #215
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55662509
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Never change a winning formula hè.
Is dat het?? De reden dat ik maar single blijf... dat dat mijn 'winning formula' is??

dat zou enorm kut zijn
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 20:43:09 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55662561
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:41 schreef Lips het volgende:

[..]

Is dat het?? De reden dat ik maar single blijf... dat dat mijn 'winning formula' is??

dat zou enorm kut zijn
Ja maar, zo was het niet bedoeld. Het was meer dat we het formule van 'Singles' lekker zo moeten houden

Maar goed, geen plezier in het Single zijn?
pi_55662734
Oke, ik ben ook nog single, ga lekker geheel loos 2008 in.
  zondag 30 december 2007 @ 20:55:24 #218
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55662861
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja maar, zo was het niet bedoeld. Het was meer dat we het formule van 'Singles' lekker zo moeten houden

Maar goed, geen plezier in het Single zijn?
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier in
Miauw
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 december 2007 @ 20:56:21 #219
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55662894
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Lips het volgende:

[..]

Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier in
Kusje op
pi_55663060
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Lips het volgende:

[..]

Aaah gossie, beterschap dan maar Ziek zijn op deze dagen en niemand die je na aan het hart ligt is niet leuk.
  zondag 30 december 2007 @ 21:13:12 #221
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55663276
Dat is lief van jullie!
Miauw
pi_55675396
Ik denk dat dit een goedkope jaarwisseling voor mij word, ik blijf alleen thuis, en zodra de wijzer over de 12 is, dan ga ik buurten.
  maandag 31 december 2007 @ 13:02:31 #223
11102 knep
Mountainfreak
pi_55679383
Ook nog steeds single al sluimert er wel hier en daar wat .
Dadelijk naar Keulen om oud en nieuw te vieren met een paar man .
pi_55683187
Ik wens iedereen vanuit Brussel een heel gelukkig nieuwjaar! Zelfs de verzuurde huilies hier .

pi_55684466
Liefdevol nieuwjaar iedereen.

Vond dat wel een goede zin voor dit topic
pi_55699470
gelukkig nieuwjaar. helaas geen reden om lekker in bed te blijven liggen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 1 januari 2008 @ 17:19:23 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55704654
Goedemorgen

Gelukkig nieuwjaar alle Singles
pi_55704765
Ah, ook net wakker? Benieuwd of iemand nog iets spontaans gedaan heeft om 12 uur! Nee, ik niet.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 1 januari 2008 @ 17:26:09 #229
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55704774
Ik wel
pi_55704815
Ehh nee. Om 00:00 stonden we met vrienden voor de TV om vervolgens de champagne in te schenken en ff de buurt door te lopen zodat je mensen die je nooit ziet een gelukkig nieuwjaar kan wensen .
pi_55704986
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wel
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Ehh nee. Om 00:00 stonden we met vrienden voor de TV om vervolgens de champagne in te schenken en ff de buurt door te lopen zodat je mensen die je nooit ziet een gelukkig nieuwjaar kan wensen .
Geen leuke buurmeisjes dus.
pi_55705414
Dat sowieso niet.. En die ga je niet gelijk vol zoenen.. Weet niet hoe jij in elkaar steekt.....
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:33:22 #233
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55706104
gelukkig nieuwjaar iedereen, veel geluk liefde en sportplezier in t nieuwe jaar. Ik vond het een stoeme oud & nieuw en ben om 12:30 naar bed gegaan.. Lekker spontaan hé, heb wél een héél lief smsje aan mijn nieuwe vlam gestuurd (maar alleen al om 11 uur vanwege het tijdsverschil)..

pi_55706614
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat sowieso niet.. En die ga je niet gelijk vol zoenen.. Weet niet hoe jij in elkaar steekt.....
Nou, mijn opa en oma waren ook buren. En toen werden ze man en vrouw.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:09:06 #235
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55706809
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:59 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, mijn opa en oma waren ook buren. En toen werden ze man en vrouw.
hahaha goeike
pi_55707007
Het nieuwe jaar begint meteen met een leuke teleurstelling. Vond een meisje erg leuk. Ook al een leuke nacht mee gehad. Paar berichtjes gestuurd maar ze was een beetje stil. Dacht dat ze het druk had. Niet dus, ze had alle tijd om met andere kerels af te spreken maar geen tijd om een nieuwjaars sms terug te sturen. Weten we genoeg lijkt me. Next!
pi_55707182
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef Den_Haag het volgende:
Het nieuwe jaar begint meteen met een leuke teleurstelling. Vond een meisje erg leuk. Ook al een leuke nacht mee gehad. Paar berichtjes gestuurd maar ze was een beetje stil. Dacht dat ze het druk had. Niet dus, ze had alle tijd om met andere kerels af te spreken maar geen tijd om een nieuwjaars sms terug te sturen. Weten we genoeg lijkt me. Next!
That sucks. Wat voor moeite is het nou om even gelukkig nieuwjaar te wensen? Maar inderdaad, next! Over een maand denk je misschien niet eens meer aan haar.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:27:29 #238
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55707309
ze heeft je gewoon gebruikt, Den_Haag!
pi_55707409
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
ze heeft je gewoon gebruikt, Den_Haag!
Ach, en ik haar dus dat maakt niet uit. vind het alleen wel weer zo typerend dat ze geen eens kunnen zeggen dat ze toch niet geinteresseerd zijn. onvolwassen vrouwen van 22 ook, ga maar weer daten met de oudere dames.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:45:32 #240
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55707729
Ach oudere dames hebben vaak weer veel te veel eisen over hoe je moet zijn als partner.. Toch is het wel behoorlijk irritant als iemand helemaal niks van zich laat horen; zeg dan: "rot op ik moet je niet ofzo" maja mss is ze haar telefoontje wel vergeten ofzoiets..
pi_55708082
Voordeel van oudere dames is dat ze wel zeggen wat ze vinden en je duidelijkheid geven.

gok het niet van die telefoon kwijt. En anders is er altijd nog hyves of mail. En mijn telefoonnummer is bij genoeg mensen bekend. Ze zit bij dezelfde hockeyclub.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:40:19 #242
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55709035
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:00 schreef Den_Haag het volgende:
Voordeel van oudere dames is dat ze wel zeggen wat ze vinden en je duidelijkheid geven.

gok het niet van die telefoon kwijt. En anders is er altijd nog hyves of mail. En mijn telefoonnummer is bij genoeg mensen bekend. Ze zit bij dezelfde hockeyclub.
Tja, ik heb nu een lover die echt vééél jonger is dan ik, zij is vanaf het begin vrij direct geweest over wat ze van me vond en hoe ze over ons dacht enzo. Ik heb toch niet het idee dat dat met leeftijd te maken heeft hoor. Misschien doet ze wel vaag omdat ze zelf niet goed weet wat ze wil..
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:12:43 #243
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55709823
Vrouw van me dromen ontmoet vanacht
pi_55709901
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:12 schreef Grimm het volgende:
Mooi. En nu?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:26:17 #245
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55710125
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:12 schreef Grimm het volgende:
gezoend?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:32:29 #246
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55710261
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:15 schreef MLI het volgende:

[..]

Mooi. En nu?
Nu is hij teleurgesteld omdat dit een droom bleek te zijn
pi_55710431
Was volgens mij geen serieuze reactie van m nee .
pi_55711040
Ik ben het jaar ook supergezellig begonnen, middenin alle andere zatte singles .
pi_55711302
Zo heb t helemaal gekapt met die gast, 2008 wordt een jaar zonder hem wat mij betreft, ik stop er nul komma nul energie nog in iig!

Happy new year all
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:19:05 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_55711388
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo heb t helemaal gekapt met die gast, 2008 wordt een jaar zonder hem wat mij betreft, ik stop er nul komma nul energie nog in iig!

Happy new year all
Verstandig.
For great justice!
pi_55711678
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Verstandig.
Dat ben ik ook wel soms
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:42:10 #252
101353 mrbox
Miep miep
pi_55711914
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:

Happy new year all
Nooit leuk als de een meer voeld dan de ander. Verstandige en moedige keuze !
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:00:25 #253
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_55712262
Jaaaaa 2008,, het jaar van de liefde voor mij ... toch ?

T beste allemaal toegewenst voor een ieder
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_55712789
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 23:00 schreef Minkeltje het volgende:
Jaaaaa 2008,, het jaar van de liefde voor mij ... toch ?

T beste allemaal toegewenst voor een ieder
Nee sorry, da's bij mij. (hopelijk)
pi_55714375
en dan ben je er helemaal klaar mee dat ie niks laat horen en dat laat je m ook weten en dan krijg je een kwaad smsje terug met allerlei verwijten, ja dan kan je opeens wel smsen?!? ik was er klaar mee maar nu voel ik me rot en pissed
  woensdag 2 januari 2008 @ 00:42:17 #256
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55714403
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan ben je er helemaal klaar mee dat ie niks laat horen en dat laat je m ook weten en dan krijg je een kwaad smsje terug met allerlei verwijten, ja dan kan je opeens wel smsen?!? ik was er klaar mee maar nu voel ik me rot en pissed
Gewoon negeren!!
Miauw
pi_55714447
Hoi, ik ben veeeels te laat opgestaan en kan natuurlijk niet inslapen

Dat wordt een nachtje fokken

voornemen voor 2008: minder piekeren over single-zijn!
pi_55714466
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nu voel ik me rot en pissed
Tss. Dat is hij echt helemaal niet waard .
pi_55714494
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Gewoon negeren!!
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,

Mannen
  woensdag 2 januari 2008 @ 00:49:11 #260
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55714499
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,

Mannen
Ik blijf bij mijn vorige reactie
Miauw
pi_55714952
quote:

[..]

Mannen
Doe es ademhalen.

Dat gegeneraliseer van vrouwen altijd.

Als iemand zo reageert is hij blijkbaar toch niet zo leuk als je dacht. Kut en vervelend, maar zo gaat dat nou eenmaal.

erop.
  woensdag 2 januari 2008 @ 01:34:53 #262
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_55715044
quote:

[..]

Mannen
1 rotte appel verziekt de hele mand
Ik ben ook een man ja !
en ik ben wel lievig
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 januari 2008 @ 06:34:59 #263
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55716292
Negeren is het beste op het moment.

Je moet voor jezelf kiezen en niet jezelf kapot gaan maken door er tegen in te gaan. Jij had voor jezelf besloten dat het klaar is. Dan moet je dat ook volhouden hoe lastig het misschien ook is.
pi_55716792
Go KrAstrid! Hij is je niet waard en je kunt ongetwijfeld beter krijgen. Pffff, zulke mannen zijn echt het ergst.
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:12:24 #265
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_55716820
Ben ook weer 'gelukkig' single
Paar weken terug ben ik keihard gedumpt, maar achteraf blij dat het over is.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_55716823
Oh ja: ik ben uitgenodigd om uit eten te gaan met een heerschap vanavond. Da's er 1 waarmee ik gezoend heb nieuwjaarsnacht maar ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit ziet . Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik echt niet weet of ik moet gaan.

[ Bericht 22% gewijzigd door MLI op 02-01-2008 09:20:42 ]
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:47:16 #267
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55719068
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
Oh ja: ik ben uitgenodigd om uit eten te gaan met een heerschap vanavond. Da's er 1 waarmee ik gezoend heb nieuwjaarsnacht maar ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit ziet . Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik echt niet weet of ik moet gaan.
was je zó zat dan? in dat geval zou ik niet gaan..
pi_55719632
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

was je zó zat dan? in dat geval zou ik niet gaan..
Toen ik hem zoende was ik nog niet erg dronken. Toen ik naar huis ging wel, maar dat was uren later. Zo maar eens sms-en dat ik wel uit eten wil.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:48:54 #269
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55721915
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
Je zoent er mee maar twijfelt nu omdat je niet meer weet hoe hij eruit ziet

Klinkt dit alleen in mijn oren kortzichtig
Miauw
pi_55721939
Ach iedereen heeft zo'n periode
De meerste mensen als ze 15/16 zijn maar MLI nu Kan ook he
pi_55721994
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef Lips het volgende:

[..]

Je zoent er mee maar twijfelt nu omdat je niet meer weet hoe hij eruit ziet

Klinkt dit alleen in mijn oren kortzichtig
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:54:57 #272
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55722027
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.
Ja want lekker is ook veel belangrijker dan of hij een leuke gozer is....
Miauw
pi_55722048
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Prima, dan zoent zij er tenminste niet mee. Twee vliegen in één klap, lijkt me zo.
pi_55722098
Mag ik me vast melden?
Ik denk niet dat 't nog lang op zich laat wachten
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:58:55 #275
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55722134
als jij em lekker vond kan je best de gok wagen, als hij toch niet zo leuk blijkt ben je toch zo weer pleite?

enne Lips, het oog wil ook wat eh..
pi_55722258
Ontzettend leuke gozer gespot.. maar hij is f*cking 18! Dat is bijna illegaal..
Mon 'en!
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:03:37 #277
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55722263
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Bakakame het volgende:
Mag ik me vast melden?
Ik denk niet dat 't nog lang op zich laat wachten
Verklaar je nader!
Miauw
pi_55722293
Goede voornemen voor 2008: Hier blijven posten tot 2009
pi_55722297
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef Lips het volgende:

[..]

Verklaar je nader!
Oh ik denk dat 't over 2 dagen wel voorbij is.. Maar dat hangt van haar af.
Ik heb iets gedaan wat ik eigenlijk niet had moeten doen

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet hartverscheurend vind dat 't bijna over is.. Jammer, ja. Maar niet dramatisch..
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:05:47 #280
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55722314
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
als jij em lekker vond kan je best de gok wagen, als hij toch niet zo leuk blijkt ben je toch zo weer pleite?

enne Lips, het oog wil ook wat eh..
So true!
Maar eerst 'niet zo dronken' je tong er in steken en daarna gaan bedenken of ie wel lekker genoeg is...
Miauw
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:06:44 #281
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55722335
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Oh ik denk dat 't over 2 dagen wel voorbij is.. Maar dat hangt van haar af.
Ik heb iets gedaan wat ik eigenlijk niet had moeten doen

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet hartverscheurend vind dat 't bijna over is.. Jammer, ja. Maar niet dramatisch..
Wat heb je gedaan dan? Hoe lang was je samen?
Miauw
pi_55722354
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja want lekker is ook veel belangrijker dan of hij een leuke gozer is....

Nou niet zo gaan doen he?

Ik kom hier wel over als een vette player enzo, maar ondertussen val ik over het algemeen echt op innerlijk. Mijn vriendjes zijn nooit onwijs lekker of zo. Over het algemeen ben ik de knapste van de twee eigenlijk (niet neerbuigend bedoeld of zo).
pi_55722391
Hij is natuurlijk vreemd gegaan he
pi_55722422
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef liefie_ het volgende:
Ach iedereen heeft zo'n periode
De meerste mensen als ze 15/16 zijn maar MLI nu Kan ook he
Ik heb heel wat tijd in te halen. Bovendien, liever nu want ik ben er wel veel bewuster mee bezig .
pi_55722514
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb heel wat tijd in te halen. Bovendien, liever nu want ik ben er wel veel bewuster mee bezig .
Zo bewust dat je niet meer weet hoe ie er uit ziet of uberhaubt wie je zoent
pi_55722531
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goede voornemen voor 2008: Hier blijven posten tot 2009
Ow ik hoop me juist snel af te melden
Heb mn mooie oogjes op iemand laten vallen
pi_55722588
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Zo bewust dat je niet meer weet hoe ie er uit ziet of uberhaubt wie je zoent
And you care because....?

Nee, bewust in de zin van dat ik er nu meer van geniet en er verstandiger mee omga. 10 jaar geleden zou ik hier niet zoveel lol aan beleefd hebben of ik zou mensen gekwetst hebben. Nu kan ik het me ook permitteren om eerlijk te zijn over mijn intenties enzo.
pi_55722596
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Lips het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan? Hoe lang was je samen?
Vannacht met 'n ander gezoend..
Ik vertel 't haar overmorgen, dan zie haar weer. Dit ga ik niet via de telefoon doen, dat is kut

Ehm, nog niet zo lang, ongeveer 2.5 maand
pi_55722619
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef MLI het volgende:

[..]

And you care because....?

Nee, bewust in de zin van dat ik er nu meer van geniet en er verstandiger mee omga. 10 jaar geleden zou ik hier niet zoveel lol aan beleefd hebben of ik zou mensen gekwetst hebben. Nu kan ik het me ook permitteren om eerlijk te zijn over mijn intenties enzo.
Jij geeft jezelf ook telkens nogal veel credit
I don't care
Ik las het en dacht tegenstrijdig dus ik zeg het
pi_55722626
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik vertel 't haar overmorgen, dan zie haar weer. Dit ga ik niet via de telefoon doen, dat is kut

Laat me raden je bent 15?
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:21:25 #291
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55722642
quote:

[..]

wil je er zelf wel mee door gaan dan als ze je vergeeft? Of heb je met een ander gezoend omdat je het toch al niet zag zitten?

Verder ben je natuurlijk een stomme lul dat je je tong niet bij kan houden

Miauw
pi_55722643
quote:

[..]

Aah men! Dat is ook geen toffe actie. Maar als jij al het gevoel hebt dat het niet bepaald het einde van de wereld is, dan is het misschien maar beter zo.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:22:03 #293
3142 m@x
pi_55722651
Lekker sfeertje hangt hier toch Denk dat ik weer uit dit topic vertrek. De feestdagen waren vrijgezellig maar zeker niet lonely. Succes met het gekift hier
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:24:27 #294
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55722708
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef m@x het volgende:
Lekker sfeertje hangt hier toch Denk dat ik weer uit dit topic vertrek. De feestdagen waren vrijgezellig maar zeker niet lonely. Succes met het gekift hier
Das toch geen gekift?? Dat is tijdverdrijf
Maar we (laat ik niet voor iedereen spreken, doe maar 'ik') kunnen (kan dus) ook wel lief en knuffelig gaan doen hoor
Als cadeautje voor het nieuwe jaar
Miauw
pi_55722731
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Jij geeft jezelf ook telkens nogal veel credit
I don't care
Ik las het en dacht tegenstrijdig dus ik zeg het
True, irritant trekje van me. Maar ik benadruk mijn negatieve eigenschappen ook regelmatig.
pi_55722752
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Das toch geen gekift?? Dat is tijdverdrijf
Maar we (laat ik niet voor iedereen spreken, doe maar 'ik') kunnen (kan dus) ook wel lief en knuffelig gaan doen hoor
Als cadeautje voor het nieuwe jaar
Ach als iedereen dat zou doen is fok fok niet meer
pi_55722764
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef m@x het volgende:

OK, we houden het gezellig voor jou, OK?
pi_55722771
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:21 schreef Lips het volgende:

[..]

wil je er zelf wel mee door gaan dan als ze je vergeeft? Of heb je met een ander gezoend omdat je het toch al niet zag zitten?

Verder ben je natuurlijk een stomme lul dat je je tong niet bij kan houden

Ik heb zeker niet met 'n ander gezoend omdat ik 't toch al niet zag zitten.. Dat is een kutstreek, als je weet dat 't toch niets meer wordt, maak 't dan normaal uit.. Maargoed, niet dat dit geen kutstreek is..
En ik denk dat 't inderdaad beter zo is. Als ze 't me vergeeft, weet ik niet wat ik wil eigenlijk..

En je zit in de buurt liefie_, 16..
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:26:52 #299
3142 m@x
pi_55722774
Nee dank je, voor lief en knuffelig heb ik wel andere adresjes
pi_55722795
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb zeker niet met 'n ander gezoend omdat ik 't toch al niet zag zitten.. Dat is een kutstreek, als je weet dat 't toch niets meer wordt, maak 't dan normaal uit.. Maargoed, niet dat dit geen kutstreek is..
En ik denk dat 't inderdaad beter zo is. Als ze 't me vergeeft, weet ik niet wat ik wil eigenlijk..

Jeuj
pi_55722838
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ah ja, dan zijn dat soort dingen nog onoverkomelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties