quote:
Dit is wel een voordeel aan het vrijgezel zijn rond deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heerlijk, geen geforceerd etentje bij je schoonfamilie (wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg..), gewoon lekker thuis eten en rustig aan doen bij de familie en open haard
.
Neuh, we waren beiden meer gesteld op elkaar, dan verliefd. Heel prettig uitgegaan, zonder drama, zonder tranen, zonder gedoe. Gewoon, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Ik ben net tegen voor iemand, ik geef namelijk evenveel om iedereen hier en dat is niks, aangezien ik ze toch niet ken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaat. Het is toch altijd leuk om te horen!
Ook hier geldt het bovenste, ik kom niet voor iemand op hier, ik vond het gewoon nergens op slaan dat hij afgekraakt werd en als leugenachtig werd bestempeld doordat hij meedeelde wat er precies op z'n dates gebeurde. Daar werd immers ook om gevraagd en waarschijnlijk werd het ook met water in de mond gelezen.quote:Maar het lijkt bijna alsof jij er een kwestie van maakt om voor Kastanovus op te komen ofzo. Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Praat eens met m'n dates zou ik zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Praat eens met m'n dates zou ik zeggen.
Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Dudequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?
Ik gebruik bijna nooit meer die smiley, maar dit te erg
ow ja, daar twijfel ik geen seconde aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef AlohaXa het volgende:
Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!
Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
Bekend probleem bij vrouwen, althans mijn ervaring.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
... maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Je doet het natuurlijk ook zelf, maar bij mij pas het zo net, alle ouders en mezelf tevreden houden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.
Maar we deden het onszelf aan natuurlijk. Je kunt ook niet gaan. Ik heb ook geen medelijden met die vriendin die nu klaagt dat ze niet met ons mee gezellig kan doen op tweede kerstdag, omdat ze al die ouders af moeten. Je doet het zelfEen ander stel dat ik ken gaat gewoon lekker met z'n tweetjes naar Egypte
Doe zoals ik doe, neem een vriend mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef katerwater het volgende:
Dit wordt een harde kerst, al het jong volk (6 in totaal) hebben allen een vriend(in), behalve ik... En natuurlijk nemen ze allen hun partner mee.
Dat wordt fun
Wie weet. Ik vond er eerst ook geen bal aan. Nu ben ik driekwart jaar single, echt wel leuke mannen laten schieten maar voorlopig voelt het altijd nog als een opoffering om een relatie aan te gaan. Misschien moet je het eens aankijken. Het is echt niet zo vreselijk als het lijkt heur.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef Yamanaka het volgende:
Net uit, en vind single zijn maar niks. Nooit leuk gevonden ook trouwens.
Kerst met familie en oud en nieuw bij vrienden, dus wie weet, misschien is er wat leuks op het oud en nieuw feest!
Zo een close friends heb ik niet hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Doe zoals ik doe, neem een vriend mee.
Wtf, that sucks!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef katerwater het volgende:
[..]
Zo een close friends heb ik niet hoor![]()
Kennissen zouden raar opkijken als ik dat vraag.
Dat laatste zonder te liegen. Als ik op Valentijnsdag geen kaarten krijg zie je mij ook niet in een hoekje huilen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef DonJames het volgende:
Ontvluchten jullie het land, doe je alsof je Kerstmis in je eentje hartstikke leuk vindt, of kan je het helemaal niks schelen?
gebruik niet zulke enge woorden Qquote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
Och, kerst is toch maar overrated. Gewoon lekker bij je familie zijn is een stuk beter dan bij allerlei rare schoonfamilie hangen. Ik heb ook wel eens periodes gehad dat ik kerst compleet niet zag zitten maar gelukkig ben ik nu fatsoenlijk volwassen..
Ach, voor mij hoeft het ook niet perse, maar m,n moeder vind het wel leuk als ik langskom, als ik haar daar blij mee maak.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Shitonya het volgende:
Ga al in geen jaren meer naar familie, dus ook niet met kerst. Dat verplichte aardige gedoe met een gemaakte glimlach op je smoel is totale onzin. Denk dat ik paar vrienden ga lastig vallen met wat flessen drank. Dan is het zo voorbij.
ahaaa.... ze is pas 1.5 week wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
Grr.... een dame waar ik de afgelopen weken 3keer mee heb *gedate* (2x wat gegeten, 1x wat gedronken) en waar het super mee klikte zit nu al 1.5 week ergens in het buitenland (soort van studie-cursus etc, waarbij ze wel regelmatig dagen vrij heeft)...
Hadden bij het afscheid (en de date ervoor kort) gezoent en had er best een goed gevoel over. MAAR, na 1.5 week nog totaal niets (mailtje/smsje/krabbeltje) van haar gehoord, terwijl ze wél berichtjes stuurt naar vriendinnen op hyvesHUIL-mode
... dacht ook eindelijk een potentiële relatie tegen het lijf aan gelopen te zijn
maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Dan valt de schade wel mee. De mijne zijn onprettig gestoordquote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, voor mij hoeft het ook niet perse, maar m,n moeder vind het wel leuk als ik langskom, als ik haar daar blij mee maak.
Verplicht aardig doen hoeft niet bij hen......zijn allemaal prettig gestoord.
Wtf, ga je daar ook echt allemaal heen, of is dit meer hypothetisch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
Ik heb maar een keer een vriendje gehad wiens ouders ook uit elkaar waren gelukkig, maar dan deden we brunch daar en eten ergens anders en zoquote:Op donderdag 20 december 2007 04:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wtf, ga je daar ook echt allemaal heen, of is dit meer hypothetisch?Als ik in die situatie zou zitten zou ik voorstellen om Eerste Kerstdag ieder apart naar onze ouders te gaan om die volgende dag samen door te brengen.
ja maar ik noem hem ook niet mijn vriendjequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Shitonya het volgende:
je snelle vertrek.. Ben je overgevoelig soms?
Daarnaast was het een normale vraag.. Een date noem ik iemand die ik voor het eerst zie / mee afspreek. Niemand iemand die ik al ken.
Goh, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.
Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
OMG, have you been eaten alive?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef RealZeus het volgende:
En ja, dit is even een zelfmedelijden moment en het zal me jeuken dat dat niet mag, ook dat is soms single zijn.
Volgens jou is er nog een single dit jaar? (ik kan je even niet volgen?)quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
Waar ik ben dit jaar met 0.00 is er volgens mij nog iemand single dit jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens jou is er nog een single dit jaar? (ik kan je even niet volgen?)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
Waar ik ben dit jaar met 0.00 is er volgens mij nog iemand single dit jaar
Dat komt mooi uit, volgens mij zijn we met zn 2e single dit jaar om 0.00 kunnen we elkaar kussen als iedereen zich op zn partner stort
Ik bijt wel vaker van me af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:50 schreef MNR het volgende:
[..]
OMG, have you been eaten alive?
Het is goed om te zien dat je eens lekker van je afbijt!Heb trouwens maar éen moment waar ik met de feestdagen echt tegenop zie, dat is het 0.00u moment.. want dan moet ik stiekem toch wel denken aan afgelopen nieuwjaar. Het was geen top nieuwjaar.. maar toen voelde ik me wel thuis. En op éen of andere manier heb ik dat dit jaar nog niet te pakken (met wat mijn plannen nu zijn in het vooruitzicht). En dat is eigenlijk wel wat ik het liefste wil.
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
0.00 is vervelend ja, iedereen kust toch eerst zn partner en dan sta je daar even zo van euhm...
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
Dat ken ik ook... ik ben echt de eeuwige vrijgezel en de afgelopen jaren heb ik dus oud en nieuw gevierd met alleen maar stelletjes... echt niet leuk om 0:00. Dus dit jaar vier ik het maar met m'n vaderquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
Vinnik dus óók!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.
Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
Zoiets wordt het ook bij mij. Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen. Nu heb ik een kleine vrijgezellenvriendengroep waar ik oud en nieuw meedoorbreng.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw![]()
Dat valt ook wel mee, ik kom de feestdagen meestal wel goed door, gewoon niet te veel aan denken. Eerste kerstdag bij familie, 2e kerstdag lekker thuis hangen. Nou ja, dit jaar heb ik makkelijk praten omdat ik toch half gehandicapt ben en dus sowieso weinig kan. Vroeger vond ik het erger.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
Vind ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
* zwelgt met je mee....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuwDie avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
Ga naar een stad die je niet kent en maak 'instant friends'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
* zwelgt met je mee....
Ik zit in m'n ontkenningsfase en houd van volzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
quote:<rest van steekhoudend verhaal>
you talkin to me?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
Stel malle singles met jullie vicieuze cirkels die jullie met dit soort topics en gepraat in stand houden. Weet je, het is heel makkelijk. De reden dat er 46 topics en anderhalve pagina volgepost is door enkele chronische singles, is niet omdat jullie vrachtwagenchauffeurs zijn die dichtslaan bij een vrouw. Of een één meter vijftig lange aziaat met akelig veel stereotypes in z'n repetoire. Of een nymfomane semi-belg, die bij ieder telefoonnummer al voorzichtig het genetische materiaal checkt, voor het nageslacht. Geen idee wat er met haar gebeurd is trouwens, maar dat terzijde.
Geweldig stuk, maar helaas is deze quote wel waar. Sinds de baby's gekomen zijn staan die centraal op elk vriendenfeestje. Er wordt over niets anders meer gepraat als baby's of er wordt met de kids gedold. Er wordt gekolfd, er wordt gekloven en na 5 minuten het onderwerp op games,auto's,sport,films of diepzinnige levensvragen te hebben kunnen brengen eist Thomas of Sanne en elk onderwerp enigszins gerelateerd aan deze 2 alle aandacht weer op en moet de single het allemaal maar weer aanhorenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
en dan is er geen zinnig woord meer uit te krijgen, en praten ze alleen nog maar over baby's en ikea-commodes en welk gedeelte van de kama sutra ze het prettigst vinden werken. Ja toch? Niet dan?
hahaha, cool stukquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
Helemaal mee eens. De reden dat ik hier bijna nooit meer kom. Bij de heropening van dit topic, met die mensen toen (ik noem een Lips, QueenR, Abba, Gari, MNR, Whoopsydaisy, etc) was de sfeer veel leuker, niet zo dat extreem neerslachtige en negatieve.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Dus vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar allen. Terwijl jullie foeteren, stuur ik even een smsje rond twaalven, of pak ik de Oud&Nieuw-kalkoen vol op z'n bek. Ligt eraan hoe ik er aan toe ben. Ik denk aan jullie!.
Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:59 schreef RealZeus het volgende:
En degene die ik leuk vind wil nog niet afspreken, hoe goed we het ook kunnen vinden. Of is 4 uur achter elkaar op MSN normaal?
En dat vreet ook aan me. Ik heb één keer eerder afgesproken met iemand van het internet. Dat meisje schreef toen zelfs een keer:"Ik moet je bekennen dat ik stiekem wel een beetje gek op je ben. "
Dat duurde tot ze me zag.
Dat dus. Feestdagen zijn vast leuk als je er van houdt, maar dat heeft weinig met singlezijn te maken. Als ik een vriendin heb wil ik als het koud is gezellig de hele winter winterslapen voor de open haard met zijn tweeën, niet alleen maar met tweede kerstdag omdat dat zo afgesproken is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Kerst vind ik uberhaupt niks, of ik nou single ben of niet....
Amenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef thaleia het volgende:
Ik vond die figuren die hier worden opgenoemd als 'de positieve noot brengend' juist vaak nogal treurig, want zo obsessief bezig met daten en zo ontzettend hard 'op zoek'.
Daarom kom ik hier weinig meer, want ik kan me in beide niet vinden, niet in het neerwaartse spiraal-gejammer en ook niet in het 'mijn leven draait er enkel om zo snel mogelijk weer iemand te vinden'-wanhopige. Maar ik denk dat het in een singlestopic automatisch een van beiden is. Een single die geinteresseerd is in, pakweg, muziek, komt in een muziektopic, zo simpel is het
Nee, gewoon een paar uitgesproken frustratiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef matige_muis het volgende:
Ik zo op dit topic klikken: zie ik de post, denk ik:
REL! TOF!
Maar het blijkt toch niet helemaal je-van-het te zijn...
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?
Mwoah, ik moet zeggen dat het wel beter voelt dan anders. Het is niet dat ik het idee krijg dat ze me afwijst. Ze zegt af en toe dingen dat ik denk:quote:Kijk, jij wordt duidelijk niet gelukkig van deze situatie: je wilt haar beter leren kennen, dat lukt alleen IRL en ze wil niet. Tja, dat rijst de vraag al heel snel bij mij: neem je daar genoegen mee? Ze kan allemaal wel heel lief, lief en aardig zijn, maar er zijn nog genoeg (!) andere meiden met wie je dat ook mee kunt maken en die wel toegankelijk zijn. Niet dat ik je nu wil vertellen wat je moet doen, maar je creert je rotgevoel zelf een beetje door zo in deze situatie te blijven hangen. Dit is toch niet wat je wilt, of wel?
Jammerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar uitgesproken frustraties
Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
TE goedgelovig zijn sucks, maar hij kan het nu bekijken, ik neem geen initiatief of wat dan ook meer en als hij die niet snel genoeg neemt is dat zijn verlies. Ja toch![]()
![]()
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavond" of geef je hem allemaal vage hints? Als het dat laatste is, vaak zijn die helemaal niet duidelijk...
Als hij niks komma nada van zich laat horen zou ik ermee kappen jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
Feli!quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
dus een goede reden erbij om vanaf nu hier weg te blijven
Zoals je had verwacht.. Gefeliquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
dus een goede reden erbij om vanaf nu hier weg te blijven
Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef RealZeus het volgende:
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.
Ik ben net zo bang.quote:Op zondag 23 december 2007 12:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?
Bovendien: denk ook een beetje aan jezelf
Paar uur later: al respons?quote:Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Miss
Heb die van vrijdagavond nog maar eens een sms gestuurd. of we het nog iets nuchterder overdoen
Je geeft hem zelfs poen om je te kunnen smsen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
M-M, je verdient beter en ik weet zeker dat je iets leukers kunt krijgen. Irritant dat de klootzakken indruk maken he?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskouquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren nog een leuke dame ontmoet maar uit haar gedrag vanmorgen maak ik op dat het eenmalig is. ach ja.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef knep het volgende:
[..]
Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskou.
Vond het eigenlijk wel wat hebben, ben sowieso winter liefhebberquote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je toch nog beter in een warm bed gelegen hebben en dan zo behandeld worden
Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'quote:Op maandag 24 december 2007 11:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb tegenwoordig geen last meer van de decembermaand, ik negeer namelijk gewoon alles, doe net alsof het een normale maand is.
Met de kerst ben ik meestal wel onder de pannen bij familie dus ik heb weinig last van die twee kwijldagen.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'
Raak opgemerkt. De gemiddelde single wordt hier geportretteerd als bitter; gevuld met zelfhaat en jaloezie. Alsof als je geen partner hebt precies op klokslag 12 uur een minder bedeeld wezen bent, puur om het feit dat je op dit moment geen relatie hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
De reden is dat jullie het singles-zijn tot een soort van zelfhatende levenstijl hebben gemaakt, wegkwijnen op familiefeestjes (want daar zijn *gasp* stelletjes!) en daarom maar lotgenoten zoeken op een forum, alsof dit een praatgroep is voor kinderen met een spraakgebrek.
Oude "grap", maar die vraag moet je gewoon terugkaatsen op de eerstvolgende uitvaart waar je die persoon tegenkomtquote:Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef RealZeus het volgende:
Of bij een bruiloft:"Nou jij nog hè?"
Ja, ik ken hem.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Oude "grap", maar die vraag moet je gewoon terugkaatsen op de eerstvolgende uitvaart waar je die persoon tegenkomt.
Gebruik m dan ook.. Het lucht op en je laat zien dat je je niet in de zeik laat nemen zonder verweerquote:
Moet toch even opmerken dat zogenoemde "bitterheid, zelfhaat en jaloezie"quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Raak opgemerkt. De gemiddelde single wordt hier geportretteerd als bitter; gevuld met zelfhaat en jaloezie. Alsof als je geen partner hebt precies op klokslag 12 uur een minder bedeeld wezen bent, puur om het feit dat je op dit moment geen relatie hebt.Maar ja, het is typisch.
Dit is ook de reden trouwens waarom mensen (met name het vrouwelijk geslacht) niet om willen gaan met vriend(inn)en die 'succesvoller' zijn dan zij: het laat hun onzekerheid maar al te goed voelen. Omgaan met diegene die 'beter' zijn dan ons laat ons mislukt voelen. Youp van 't Hek wist dit ook treffend te pakken met het Lourdes gevoel. De man met één been had een prachtige dag toen hij iemand tegenkwam zonder benen.
2e kerstdag? Toch niet bij de IKEA hè?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb morgen een soort van date.... Brunchen samen. Ben benieuwd!
Als een leuk meisje dat idee bij mij zou opperen, zou ze bij voorbaat al afgeschreven zijn...quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
2e kerstdag? Toch niet bij de IKEA hè?.
Tuurlijk niet. Hij neemt alles mee om bij mij alles klaar te kunnen maken geloof ik. Het is iig bij mij thuis en ik hoefde niks in huis te hebben of voor te bereiden. Als ik maar zorgde dat ik een goed humeur zou hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
2e kerstdag? Toch niet bij de IKEA hè?.
Zo is 'ie ook bedoeldquote:Op dinsdag 25 december 2007 07:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet toch even opmerken dat zogenoemde "bitterheid, zelfhaat en jaloezie"mijnerzijds met een ironisch sausje overgoten is...
Moet zeggen dat ik de TT ook zo interpreteerde..
Ja, moeten je vrienden nog wel weten wat feesten is natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:06 schreef Xeanor het volgende:
Het is zo leuk en cool als je het zelf maar maakt. Of je wel of niet single bent heeft daar in principe weinig mee te maken, toch?
Het is wel anders, maar niet perse minder leuk. Als je single bent kun je lekker met je vrienden gaan feesten, en als je een relatie hebt kun je lekker samen het nieuwe jaar vieren.
Er zijn ook heel slechte relaties waar zoiets als het nieuwe jaar ook niet echt supertof is.Maak er zelf wat leuks van. Als je dit niet kan ben je gewoon een saaie doos. Alles is niet zomaar spontaan supergezellig als je een relatie hebt.
Heb je echter een klotefamilie, geen vrienden en geen relatie, dan zou ik het niet weten, ik heb daar geen last van.
Herkenbaar, ik ken ook vrienden die inderdaad niet echt lijken te weten wat dat is of dat niet leuk vinden, gelukkig heb ik er ook nog die het wel weten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, moeten je vrienden nog wel weten wat feesten is natuurlijk.
Tot een half jaar terug had ik die ook nog, maar helaas, iets met onder de plak.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:07 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ken ook vrienden die inderdaad niet echt lijken te weten wat dat is of dat niet leuk vinden, gelukkig heb ik er ook nog die het wel weten.
Dat lijkt mij logisch? Singles die heel graag een relatie willen idealiseren 'het hebben van een relatie' en vergeten dat dingen weleens anders zouden kunnen gaan dan gewenst is.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een artiekel gelezen
Nu heb ik het helaas vergeten mee te nemen
maar anyway het zei dus zoiets:
Singles die "wanhopig" (het ding zei geen wanhopig het had er vast een goed woord voor) op zoek zijn zullen nooit gelukkig worden binnen hun relatie want ze stellen te hoge eisen en wat ze vinden valt dan altijd tegen
Sowieso zullen mensen die van doel naar doel leven niet gelukkig worden want mensen zitten zo in elkaar dat als je je doel bereikt hebt je wel weer iets anders wilt en je zo dus niet geniet
Je moet genieten van de weg die je aflegt in je leven en niet in de doelen denken
Zo
Doe er mee wat je wil
Zullen de donkere dagen wel zijn. Trekt in februari wel weer bijquote:Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een vriendin die ik 'wanhopig' vind. Ze zei pas dat ze zo verlangde naar met 'iemand op de bank zitten, tv aan, kaarsjes aan, kaas en wijn op tafel'. Ik dacht eerst dat ze een geintje maakte maar ze was bloedserieus
Helemaal mee eens. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn dan werkt dat gewoon niet. Mijn ex is/was zo iemand die continu van het ene naar het andere doel ging. Voor een partner ook doodvermoeiend. Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een artiekel gelezen
Nu heb ik het helaas vergeten mee te nemen
maar anyway het zei dus zoiets:
Singles die "wanhopig" (het ding zei geen wanhopig het had er vast een goed woord voor) op zoek zijn zullen nooit gelukkig worden binnen hun relatie want ze stellen te hoge eisen en wat ze vinden valt dan altijd tegen
Sowieso zullen mensen die van doel naar doel leven niet gelukkig worden want mensen zitten zo in elkaar dat als je je doel bereikt hebt je wel weer iets anders wilt en je zo dus niet geniet
Je moet genieten van de weg die je aflegt in je leven en niet in de doelen denken
Zo
Doe er mee wat je wil
Het geval is wel dat niet iedereen hier rond de 20 jaar is. Ik ben een stuk ouder en dan is iedereen onder de plak en ben ik een van de laatste der Mohikanen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:06 schreef Xeanor het volgende:
Het is zo leuk en cool als je het zelf maar maakt. Of je wel of niet single bent heeft daar in principe weinig mee te maken, toch?
Het is wel anders, maar niet perse minder leuk. Als je single bent kun je lekker met je vrienden gaan feesten, en als je een relatie hebt kun je lekker samen het nieuwe jaar vieren.
Nou, t was heel gezellig, lekker gegeten, gekletst... en of ik nou meer weet.. Nee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb morgen een soort van date.... Brunchen samen. Ben benieuwd!
Geen doelen om na te jagen is net zo vermoeiend.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn dan werkt dat gewoon niet. Mijn ex is/was zo iemand die continu van het ene naar het andere doel ging. Voor een partner ook doodvermoeiend. Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt?
Klopt, maar je kan het ook overdrijven. Een beetje rust op zijn tijd is helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen doelen om na te jagen is net zo vermoeiend.
Maar minder teleurstellend en zo mis je kei veel onderweg naar je doelquote:Op donderdag 27 december 2007 09:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen doelen om na te jagen is net zo vermoeiend.
Geen doelen hebben wil niet zeggen dat je alleen maar de hele dag the bold and the beautifull kijktquote:Op donderdag 27 december 2007 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand die geen doelen heeft erger ik me mateloos aan. Heb iemand nodig met energie. Iemand die 40 jaar hetzelfde doen prima vindt :S
Hyves.nl is je vriendquote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef bloempjuh het volgende:
Hoe vind je iemand in een grote stad, als je alleen zijn voornaam en vorige werkgever kent?
Ik kan proberen een briefje via die oude werkgever te 'versturen'.. Met het gevaar dat 't gelezen wordt door iedereen behalve de bewuste jongen
Facebook!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Niet als het een Vlaming betreft..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef MLI het volgende:
Zo, ik heb me echt vermaakt tijdens de kerst, lekker bankhangen en eindelijk weer TV gekeken. Paar goede films gezien, geen enkele keer het gevoel gehad dat ik een vriendje miste. Perfecte kerst dus. En de mensen die me vragen hoe het met de liefde zit, die heb ik lekker simpel afgewimpeld met een 'nog niet toe aan een relatie, eerst maar eens genieten van mijn studententijd zonder irritante schoonfamilie en ruzie over hoe vaak ik wens te stappen'. Geen meewarige blikken bij mij thuis. Toch was de directe familie wel nieuwsgierig wie me steeds sms'te.
Ik zal het niet weer doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef MLI het volgende:
Toch was de directe familie wel nieuwsgierig wie me steeds sms'te.
Vandaar dat ik niemand kan vindenquote:Op zondag 30 december 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Wat een rust hier! Zijn alle singles soms in één keer bezet?
heel erg bezet zelfsquote:Op zondag 30 december 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Wat een rust hier! Zijn alle singles soms in één keer bezet?
Het is maar hoe letterlijk je player opvat. Ik heb het afgelopen jaar lekker genoten en ik ben altijd naar iedereen duidelijk geweest dat ik de vrijheid toch niet op zou geven. Dat mensen desondanks toch een poging willen wagen is niet mijn probleem. Het ophouden met playen zit 'm erin dat ik geen zin meer heb in mensen die toch een poging willen wagen. Met andermans gevoelens spelen deed ik toch al niet.quote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef liefie_ het volgende:
Echt mensen die van zich zelf zeggen dat ze players zijn
Erg kansloos vind ik dat altijd maar sorry hoor
Weet je wat kansloos is? Mensen die zich opwinden over een zekere MLI die het woord playen laat vallen in een singles-reeks.quote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
Niks hoe je het opvat
Het is een kansloze term die gewoon nooit gebruikt moet worden maar als je het over jezelf hebt in combinatie met die term is dat nog extra kansloos
Welcome back! En nu?quote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom me maar weer eens melden.
Het is maar hoe je het opvat, hè?quote:Op zondag 30 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
Ik maak me echt niet druk hoorIk geef alleen mijn mening
Nou nu is het nog steeds Single tijdquote:
Is er iemand die je wel wil dan? Kwestie van toch nog niet helemaal over je ex heen of geniet je gewoon liever van de vrijheid?quote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou nu is het nog steeds Single tijd![]()
Genoeg dates gehad laatste tijd maar op één of andere manier wil mijn innerlijke ik nog niet een andere dame. En opzich is dat ook wel even goed
Ja ik weet het niet zo goed, heb vandaag gehoord dat de ex met een ander gaat en eigenlijk deed het me helemaal niets. Wat een goed teken is natuurlijk. Verder is er eigenlijk niet helemaal iemand waar ik nu achteraan zit. Omgekeerd wel, maar ja dat werkt zo eenzijdig hèquote:Op zondag 30 december 2007 19:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Is er iemand die je wel wil dan? Kwestie van toch nog niet helemaal over je ex heen of geniet je gewoon liever van de vrijheid?
Never change a winning formula hè.quote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Lips het volgende:
Geruststellend te zien dat er hier weinig veranderd is
Is dat het?? De reden dat ik maar single blijf... dat dat mijn 'winning formula' is??quote:Op zondag 30 december 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Never change a winning formula hè.
Ja maar, zo was het niet bedoeld. Het was meer dat we het formule van 'Singles' lekker zo moeten houdenquote:Op zondag 30 december 2007 20:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Is dat het?? De reden dat ik maar single blijf... dat dat mijn 'winning formula' is??
dat zou enorm kut zijn
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier inquote:Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar, zo was het niet bedoeld. Het was meer dat we het formule van 'Singles' lekker zo moeten houden![]()
Maar goed, geen plezier in het Single zijn?
Kusje opquote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier in
Aaah gossie, beterschap dan maarquote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier in
quote:
Geen leuke buurmeisjes dus.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Ehh nee. Om 00:00 stonden we met vrienden voor de TV om vervolgens de champagne in te schenken en ff de buurt door te lopen zodat je mensen die je nooit ziet een gelukkig nieuwjaar kan wensen.
Nou, mijn opa en oma waren ook buren. En toen werden ze man en vrouw.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat sowieso niet.. En die ga je niet gelijk vol zoenen.. Weet niet hoe jij in elkaar steekt.....
hahaha goeikequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, mijn opa en oma waren ook buren. En toen werden ze man en vrouw.
That sucks. Wat voor moeite is het nou om even gelukkig nieuwjaar te wensen? Maar inderdaad, next! Over een maand denk je misschien niet eens meer aan haar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef Den_Haag het volgende:
Het nieuwe jaar begint meteen met een leuke teleurstelling. Vond een meisje erg leuk. Ook al een leuke nacht mee gehad. Paar berichtjes gestuurd maar ze was een beetje stil. Dacht dat ze het druk had. Niet dus, ze had alle tijd om met andere kerels af te spreken maar geen tijd om een nieuwjaars sms terug te sturen. Weten we genoeg lijkt me. Next!
Ach, en ik haar dus dat maakt niet uit. vind het alleen wel weer zo typerend dat ze geen eens kunnen zeggen dat ze toch niet geinteresseerd zijn. onvolwassen vrouwen van 22 ook, ga maar weer daten met de oudere dames.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
ze heeft je gewoon gebruikt, Den_Haag!
Tja, ik heb nu een lover die echt vééél jonger is dan ik, zij is vanaf het begin vrij direct geweest over wat ze van me vond en hoe ze over ons dacht enzo. Ik heb toch niet het idee dat dat met leeftijd te maken heeft hoor. Misschien doet ze wel vaag omdat ze zelf niet goed weet wat ze wil..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:00 schreef Den_Haag het volgende:
Voordeel van oudere dames is dat ze wel zeggen wat ze vinden en je duidelijkheid geven.
gok het niet van die telefoon kwijt. En anders is er altijd nog hyves of mail. En mijn telefoonnummer is bij genoeg mensen bekend. Ze zit bij dezelfde hockeyclub.
Verstandig.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo heb t helemaal gekapt met die gast, 2008 wordt een jaar zonder hem wat mij betreft, ik stop er nul komma nul energie nog in iig!
Happy new year all
Nooit leuk als de een meer voeld dan de ander.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo heb t helemaal gekapt met die gast, 2008 wordt een jaar zonder hem wat mij betreft, ik stop er nul komma nul energie nog in iig!
Happy new year all
Nee sorry, da's bij mij. (hopelijk)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:00 schreef Minkeltje het volgende:
Jaaaaa 2008,, het jaar van de liefde voor mij ... toch ?![]()
T beste allemaal toegewenst voor een ieder
Gewoon negeren!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan ben je er helemaal klaar mee dat ie niks laat horen en dat laat je m ook weten en dan krijg je een kwaad smsje terug met allerlei verwijten, ja dan kan je opeens wel smsen?!?ik was er klaar mee maar nu voel ik me rot en pissed
Tss. Dat is hij echt helemaal niet waardquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nu voel ik me rot en pissed
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,quote:
Ik blijf bij mijn vorige reactiequote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,
Mannen
Doe es ademhalen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,
Mannen
1 rotte appel verziekt de hele mandquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mannen
was je zó zat dan? in dat geval zou ik niet gaan..quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
Oh ja: ik ben uitgenodigd om uit eten te gaan met een heerschap vanavond. Da's er 1 waarmee ik gezoend heb nieuwjaarsnacht maar ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit ziet. Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik echt niet weet of ik moet gaan.
![]()
Toen ik hem zoende was ik nog niet erg dronken. Toen ik naar huis ging wel, maar dat was uren later. Zo maar eens sms-en dat ik wel uit eten wil.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
was je zó zat dan? in dat geval zou ik niet gaan..
Je zoent er mee maar twijfelt nu omdat je niet meer weet hoe hij eruit zietquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
Oh ja: ik ben uitgenodigd om uit eten te gaan met een heerschap vanavond. Da's er 1 waarmee ik gezoend heb nieuwjaarsnacht maar ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit ziet. Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik echt niet weet of ik moet gaan.
![]()
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Je zoent er mee maar twijfelt nu omdat je niet meer weet hoe hij eruit ziet![]()
Klinkt dit alleen in mijn oren kortzichtig
Ja want lekker is ook veel belangrijker dan of hij een leuke gozer is....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.
Prima, dan zoent zij er tenminste niet mee. Twee vliegen in één klap, lijkt me zo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.
Verklaar je nader!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Bakakame het volgende:
Mag ik me vast melden?
Ik denk niet dat 't nog lang op zich laat wachten
Oh ik denk dat 't over 2 dagen wel voorbij is.. Maar dat hangt van haar af.quote:
So true!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
als jij em lekker vond kan je best de gok wagen, als hij toch niet zo leuk blijkt ben je toch zo weer pleite?
enne Lips, het oog wil ook wat eh..
Wat heb je gedaan dan? Hoe lang was je samen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh ik denk dat 't over 2 dagen wel voorbij is.. Maar dat hangt van haar af.
Ik heb iets gedaan wat ik eigenlijk niet had moeten doen
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet hartverscheurend vind dat 't bijna over is.. Jammer, ja. Maar niet dramatisch..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja want lekker is ook veel belangrijker dan of hij een leuke gozer is....
Ik heb heel wat tijd in te halen. Bovendien, liever nu want ik ben er wel veel bewuster mee bezigquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef liefie_ het volgende:
Ach iedereen heeft zo'n periode
De meerste mensen als ze 15/16 zijn maar MLI nuKan ook he
Zo bewust dat je niet meer weet hoe ie er uit ziet of uberhaubt wie je zoentquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb heel wat tijd in te halen. Bovendien, liever nu want ik ben er wel veel bewuster mee bezig.
Ow ik hoop me juist snel af te meldenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goede voornemen voor 2008: Hier blijven posten tot 2009
And you care because....?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo bewust dat je niet meer weet hoe ie er uit ziet of uberhaubt wie je zoent
Vannacht met 'n ander gezoend..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Hoe lang was je samen?
Jij geeft jezelf ook telkens nogal veel creditquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef MLI het volgende:
[..]
And you care because....?
Nee, bewust in de zin van dat ik er nu meer van geniet en er verstandiger mee omga. 10 jaar geleden zou ik hier niet zoveel lol aan beleefd hebben of ik zou mensen gekwetst hebben. Nu kan ik het me ook permitteren om eerlijk te zijn over mijn intenties enzo.
Laat me raden je bent 15?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vannacht met 'n ander gezoend..![]()
![]()
Ik vertel 't haar overmorgen, dan zie haar weer. Dit ga ik niet via de telefoon doen, dat is kut
Ehm, nog niet zo lang, ongeveer 2.5 maand
wil je er zelf wel mee door gaan dan als ze je vergeeft? Of heb je met een ander gezoend omdat je het toch al niet zag zitten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
![]()
Ik vertel 't haar overmorgen, dan zie haar weer. Dit ga ik niet via de telefoon doen, dat is kut
Aah men! Dat is ook geen toffe actie. Maar als jij al het gevoel hebt dat het niet bepaald het einde van de wereld is, dan is het misschien maar beter zo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
![]()
Das toch geen gekift?? Dat is tijdverdrijfquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef m@x het volgende:
Lekker sfeertje hangt hier tochDenk dat ik weer uit dit topic vertrek. De feestdagen waren vrijgezellig maar zeker niet lonely. Succes met het gekift hier
True, irritant trekje van me. Maar ik benadruk mijn negatieve eigenschappen ook regelmatig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf ook telkens nogal veel credit
I don't care
Ik las het en dacht tegenstrijdig dus ik zeg het
Ach als iedereen dat zou doen is fok fok niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Das toch geen gekift?? Dat is tijdverdrijf
Maar we (laat ik niet voor iedereen spreken, doe maar 'ik') kunnen (kan dus) ook wel lief en knuffelig gaan doen hoor![]()
Als cadeautje voor het nieuwe jaar
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef m@x het volgende:
Lekker sfeertje hangt hier tochDenk dat ik weer uit dit topic vertrek. De feestdagen waren vrijgezellig maar zeker niet lonely. Succes met het gekift hier
Ik heb zeker niet met 'n ander gezoend omdat ik 't toch al niet zag zitten.. Dat is een kutstreek, als je weet dat 't toch niets meer wordt, maak 't dan normaal uit.. Maargoed, niet dat dit geen kutstreek is..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:21 schreef Lips het volgende:
[..]
wil je er zelf wel mee door gaan dan als ze je vergeeft? Of heb je met een ander gezoend omdat je het toch al niet zag zitten?
Verder ben je natuurlijk een stomme lul dat je je tong niet bij kan houden![]()
Jeujquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet met 'n ander gezoend omdat ik 't toch al niet zag zitten.. Dat is een kutstreek, als je weet dat 't toch niets meer wordt, maak 't dan normaal uit.. Maargoed, niet dat dit geen kutstreek is..
En ik denk dat 't inderdaad beter zo is. Als ze 't me vergeeft, weet ik niet wat ik wil eigenlijk..
En je zit in de buurt liefie_, 16..
Ah ja, dan zijn dat soort dingen nog onoverkomelijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En je zit in de buurt liefie_, 16..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |