quote:
Dit is wel een voordeel aan het vrijgezel zijn rond deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heerlijk, geen geforceerd etentje bij je schoonfamilie (wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg..), gewoon lekker thuis eten en rustig aan doen bij de familie en open haard
.
Neuh, we waren beiden meer gesteld op elkaar, dan verliefd. Heel prettig uitgegaan, zonder drama, zonder tranen, zonder gedoe. Gewoon, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Ik ben net tegen voor iemand, ik geef namelijk evenveel om iedereen hier en dat is niks, aangezien ik ze toch niet ken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaat. Het is toch altijd leuk om te horen!
Ook hier geldt het bovenste, ik kom niet voor iemand op hier, ik vond het gewoon nergens op slaan dat hij afgekraakt werd en als leugenachtig werd bestempeld doordat hij meedeelde wat er precies op z'n dates gebeurde. Daar werd immers ook om gevraagd en waarschijnlijk werd het ook met water in de mond gelezen.quote:Maar het lijkt bijna alsof jij er een kwestie van maakt om voor Kastanovus op te komen ofzo. Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Praat eens met m'n dates zou ik zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Praat eens met m'n dates zou ik zeggen.
Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
een van die relaties die op de klippen lopen in het aanschijn van de dreigende Kerst? want dat hoor je toch ook veel he, mensen die dan bijvoorbeeld ineens cold feet krijgen en aldoende de uitdrukking 'donkere dagen voor kerst' een heel nieuwe dimensie geven.
Dudequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god. Hebben jullie een meisje gedeeld?
Ik gebruik bijna nooit meer die smiley, maar dit te erg
ow ja, daar twijfel ik geen seconde aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef AlohaXa het volgende:
Maar single zijn tijdens de feestdagen is ook leuk!
Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
Bekend probleem bij vrouwen, althans mijn ervaring.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
... maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Je doet het natuurlijk ook zelf, maar bij mij pas het zo net, alle ouders en mezelf tevreden houden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Godgod ja, eerste kerstdag: mijn ouders in Brabant, tweede kerstdag: zijn vader in de Achterhoek. Derde (en vierde, want we moesten maar wat langer blijven omdat het zo zielig was dat we niet met Kerst zelf kwamen) kerstdag: zijn moeder in Noord-Holland.
Maar we deden het onszelf aan natuurlijk. Je kunt ook niet gaan. Ik heb ook geen medelijden met die vriendin die nu klaagt dat ze niet met ons mee gezellig kan doen op tweede kerstdag, omdat ze al die ouders af moeten. Je doet het zelfEen ander stel dat ik ken gaat gewoon lekker met z'n tweetjes naar Egypte
Doe zoals ik doe, neem een vriend mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef katerwater het volgende:
Dit wordt een harde kerst, al het jong volk (6 in totaal) hebben allen een vriend(in), behalve ik... En natuurlijk nemen ze allen hun partner mee.
Dat wordt fun
Wie weet. Ik vond er eerst ook geen bal aan. Nu ben ik driekwart jaar single, echt wel leuke mannen laten schieten maar voorlopig voelt het altijd nog als een opoffering om een relatie aan te gaan. Misschien moet je het eens aankijken. Het is echt niet zo vreselijk als het lijkt heur.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:34 schreef Yamanaka het volgende:
Net uit, en vind single zijn maar niks. Nooit leuk gevonden ook trouwens.
Kerst met familie en oud en nieuw bij vrienden, dus wie weet, misschien is er wat leuks op het oud en nieuw feest!
Zo een close friends heb ik niet hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 13:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Doe zoals ik doe, neem een vriend mee.
Wtf, that sucks!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef katerwater het volgende:
[..]
Zo een close friends heb ik niet hoor![]()
Kennissen zouden raar opkijken als ik dat vraag.
Dat laatste zonder te liegen. Als ik op Valentijnsdag geen kaarten krijg zie je mij ook niet in een hoekje huilen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef DonJames het volgende:
Ontvluchten jullie het land, doe je alsof je Kerstmis in je eentje hartstikke leuk vindt, of kan je het helemaal niks schelen?
gebruik niet zulke enge woorden Qquote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
Och, kerst is toch maar overrated. Gewoon lekker bij je familie zijn is een stuk beter dan bij allerlei rare schoonfamilie hangen. Ik heb ook wel eens periodes gehad dat ik kerst compleet niet zag zitten maar gelukkig ben ik nu fatsoenlijk volwassen..
Ach, voor mij hoeft het ook niet perse, maar m,n moeder vind het wel leuk als ik langskom, als ik haar daar blij mee maak.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Shitonya het volgende:
Ga al in geen jaren meer naar familie, dus ook niet met kerst. Dat verplichte aardige gedoe met een gemaakte glimlach op je smoel is totale onzin. Denk dat ik paar vrienden ga lastig vallen met wat flessen drank. Dan is het zo voorbij.
ahaaa.... ze is pas 1.5 week wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef Landgeld het volgende:
Grr.... een dame waar ik de afgelopen weken 3keer mee heb *gedate* (2x wat gegeten, 1x wat gedronken) en waar het super mee klikte zit nu al 1.5 week ergens in het buitenland (soort van studie-cursus etc, waarbij ze wel regelmatig dagen vrij heeft)...
Hadden bij het afscheid (en de date ervoor kort) gezoent en had er best een goed gevoel over. MAAR, na 1.5 week nog totaal niets (mailtje/smsje/krabbeltje) van haar gehoord, terwijl ze wél berichtjes stuurt naar vriendinnen op hyvesHUIL-mode
... dacht ook eindelijk een potentiële relatie tegen het lijf aan gelopen te zijn
maar vind het zwak dat ze niet even kort wat laat horen.....
Dan valt de schade wel mee. De mijne zijn onprettig gestoordquote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, voor mij hoeft het ook niet perse, maar m,n moeder vind het wel leuk als ik langskom, als ik haar daar blij mee maak.
Verplicht aardig doen hoeft niet bij hen......zijn allemaal prettig gestoord.
Wtf, ga je daar ook echt allemaal heen, of is dit meer hypothetisch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
Gescheiden ouders
Dan is het helemaal moeilijk als je ook nog naar schoonouders moet
Vooral als die ook nog gescheiden zijn
Ik heb maar een keer een vriendje gehad wiens ouders ook uit elkaar waren gelukkig, maar dan deden we brunch daar en eten ergens anders en zoquote:Op donderdag 20 december 2007 04:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wtf, ga je daar ook echt allemaal heen, of is dit meer hypothetisch?Als ik in die situatie zou zitten zou ik voorstellen om Eerste Kerstdag ieder apart naar onze ouders te gaan om die volgende dag samen door te brengen.
ja maar ik noem hem ook niet mijn vriendjequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Shitonya het volgende:
je snelle vertrek.. Ben je overgevoelig soms?
Daarnaast was het een normale vraag.. Een date noem ik iemand die ik voor het eerst zie / mee afspreek. Niemand iemand die ik al ken.
Goh, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.
Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
OMG, have you been eaten alive?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef RealZeus het volgende:
En ja, dit is even een zelfmedelijden moment en het zal me jeuken dat dat niet mag, ook dat is soms single zijn.
Volgens jou is er nog een single dit jaar? (ik kan je even niet volgen?)quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
Waar ik ben dit jaar met 0.00 is er volgens mij nog iemand single dit jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens jou is er nog een single dit jaar? (ik kan je even niet volgen?)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
Waar ik ben dit jaar met 0.00 is er volgens mij nog iemand single dit jaar
Dat komt mooi uit, volgens mij zijn we met zn 2e single dit jaar om 0.00 kunnen we elkaar kussen als iedereen zich op zn partner stort
Ik bijt wel vaker van me af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:50 schreef MNR het volgende:
[..]
OMG, have you been eaten alive?
Het is goed om te zien dat je eens lekker van je afbijt!Heb trouwens maar éen moment waar ik met de feestdagen echt tegenop zie, dat is het 0.00u moment.. want dan moet ik stiekem toch wel denken aan afgelopen nieuwjaar. Het was geen top nieuwjaar.. maar toen voelde ik me wel thuis. En op éen of andere manier heb ik dat dit jaar nog niet te pakken (met wat mijn plannen nu zijn in het vooruitzicht). En dat is eigenlijk wel wat ik het liefste wil.
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
0.00 is vervelend ja, iedereen kust toch eerst zn partner en dan sta je daar even zo van euhm...
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
Dat ken ik ook... ik ben echt de eeuwige vrijgezel en de afgelopen jaren heb ik dus oud en nieuw gevierd met alleen maar stelletjes... echt niet leuk om 0:00. Dus dit jaar vier ik het maar met m'n vaderquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
Vinnik dus óók!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.
Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
Zoiets wordt het ook bij mij. Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen. Nu heb ik een kleine vrijgezellenvriendengroep waar ik oud en nieuw meedoorbreng.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw![]()
Dat valt ook wel mee, ik kom de feestdagen meestal wel goed door, gewoon niet te veel aan denken. Eerste kerstdag bij familie, 2e kerstdag lekker thuis hangen. Nou ja, dit jaar heb ik makkelijk praten omdat ik toch half gehandicapt ben en dus sowieso weinig kan. Vroeger vond ik het erger.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
Vind ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
* zwelgt met je mee....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuwDie avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
Ga naar een stad die je niet kent en maak 'instant friends'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
* zwelgt met je mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |