kon je dat aan je date niet met zekerheid zien dan?quote:
Natuurlijk, maar het is nogal wat voor een 3e datequote:Op zondag 16 december 2007 21:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het zullen vast wel gewoon mensen zijn
en mocht het tegenvallen weet ik het tenminste meteen
kloptquote:Op zondag 16 december 2007 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is nogal wat voor een 3e date
meisje toch...quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog steeds single
Wat was er ookalweer met seks met je ex
Raak je ongeacht de voorbehoedsmiddelen zwanger dacht ik.quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog steeds single
quote:Op zondag 16 december 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:
date was super
zaterdag naar zijn verjaardag
Houdt vanzelf op zodra 1 van jullie beiden een ander krijgt. En ik hoop voor je dat hij niet degene is die als eerste zegt dat er een ander is, want dat is wel ronduit kut.quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog steeds single
ja sinds gister welquote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Tof voor je! Maar ben je ook verliefd op hem?
nee.....quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my... Ook al gezegd dat je van hem houdt?
Naja, als je na 1 date al beweert verliefd op hem te zijn, dan zal houden van vast ook niet al te ver weg zijn...quote:Op maandag 17 december 2007 08:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee.....
is houden van hetzelfde als verliefd zijn bij jou dan?
dat was niet de eerste date schatquote:Op maandag 17 december 2007 09:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je na 1 date al beweert verliefd op hem te zijn, dan zal houden van vast ook niet al te ver weg zijn...
De 2e?quote:Op maandag 17 december 2007 09:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat was niet de eerste date schat
maar ik ga hier niet verder op in
dan hoor je eigenlijk al met jou in bed hebben gelegen hequote:
En laat dat nu per definitie al voldoende zijn om verliefd op me te worden...quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
dan hoor je eigenlijk al met jou in bed hebben gelegen he
quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
En laat dat nu per definitie al voldoende zijn om verliefd op me te worden...
Ik kijk wel uit, dan word ik dadelijk meteen verliefd.quote:
Zie jij een vraagteken staan?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef MUUS het volgende:
*bergje arrogantie uit de weg schuift voor iemand anders erover struikelt*
[..]
Ik kijk wel uit, dan word ik dadelijk meteen verliefd..
Lijer.quote:
Drammerd.quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my... Ook al gezegd dat je van hem houdt?
Ik ben Woensdag en donderdag weer bij haar geweest en zij vrijdag en zaterdag bij mijquote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef MLI het volgende:
Kasta, komt er nog een vervolg op jouw date van vorige week?
Zo zo. Is het wat of ben je inmiddels afgeknapt?quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben Woensdag en donderdag weer bij haar geweest en zij vrijdag en zaterdag bij mij.
Ben bang van wel...afgaande op vele reacties.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een nare sfeer tegen kasta.
Zijn zelfverzekerde mensen nog steeds een probleem hier?![]()
Zijn echte singles alleen singles die zielig in een hoekje kruipen? Ik mag toch hopen van niet.
Dat heb je altijd met mensen vol wrok die langs de zijlijn staan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Hier wel.quote:Zijn zelfverzekerde mensen nog steeds een probleem hier?![]()
Zijn echte singles alleen singles die zielig in een hoekje kruipen?
Het is wel watquote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo zo. Is het wat of ben je inmiddels afgeknapt?
Ik steun Kastaquote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn zelfverzekerde mensen nog steeds een probleem hier?![]()
Zijn echte singles alleen singles die zielig in een hoekje kruipen? Ik mag toch hopen van niet.
Tof! Keep us posted.quote:
Ik zeur niet, ik geef slechts mijn bescheiden mening...quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef MLI het volgende:
Ik steun Kasta. Maar dan moet hij niet zeuren over de dates van Miss_S.
je kan ons niet allebei steunenquote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik steun Kasta. Maar dan moet hij niet zeuren over de dates van Miss_S.
[..]
Tof! Keep us posted.
Zie je nou wel dat ik Kasta steun?
Die hoef je niet overal te geven. Je kunt ook gewoon blij zijn voor Miss_S. Ben ik wel, ik hoop dat het wat wordt. Bovendien, de één is sneller verliefd dan de ander.quote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik geef slechts mijn bescheiden mening...
Welles. Ik ben altijd objectief en onpartijdig!quote:
Dat zei ik notabene ook!quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef MLI het volgende:
Bovendien, de één is sneller verliefd dan de ander.
Niet geheel vreemd als men over een date, een date, al weken tevoren tot aan de date praat alsof het een trouwerij is. PUB hebben we ook altijd nog.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar dan moet hij niet zeuren over de dates van Miss_S.
ja je kan beter offtopic lullenquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd als men over een date, een date, al weken tevoren tot aan de date praat alsof het een trouwerij is. PUB hebben we ook altijd nog.
Welke zij?quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef kastanova het volgende:
Maar, maar, maar.... Om de kerstgedachte er in te houden; zij hebben jullie steun harder nodig.
Dus fuck you all met jullie steun.
Iedereen kan toch iedereen in zijn waarde laten?quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja je kan beter offtopic lullen
maar goed als ik iedereen zo tot last ben, dan zal ik mijn verhalen voor mij houden
Misschien zit je wel gewoon op het verkeerde forum joh.quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
maar goed als ik iedereen zo tot last ben, dan zal ik mijn verhalen voor mij houden
Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaatquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd als men over een date, een date, al weken tevoren tot aan de date praat alsof het een trouwerij is. PUB hebben we ook altijd nog.
waarom? zou je me dat kunnen uitleggenquote:Op maandag 17 december 2007 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zit je wel gewoon op het verkeerde forum joh.
En anders heeft de Tina vast ook wel een site met forum.quote:Op maandag 17 december 2007 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zit je wel gewoon op het verkeerde forum joh.
Ik vind het ook leuk als het goed gaat met iemandquote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaat. Het is toch altijd leuk om te horen!
Maar het lijkt bijna alsof jij er een kwestie van maakt om voor Kastanovus op te komen ofzo. Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |