Ja, en ik was altijd bang dat ik het nooit meer zou voelen. Of dacht dat het iets was van 'toen je nog klein was en de wereld door andere ogen bekeek'.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef dawg het volgende:
Herkenbaar, min of meer. Het besef dat je "het" nog niet verleerd bent, om het zo maar even uit te drukken.
maar da's geen bevestiging...bevestiging kun je, volgens mij, alleen van anderen krijgen...en dingen doen om je beter te voelen is natuurlijk mooi, maar daar los je de reden dat je je minder voelde niet noodzakelijk mee op...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Genoeg! Maar de bevestiging van mezelf krijgen. Nou ja, sommige mensen zijn redelijk onafhankelijk. Ik ken mijn zwakke punten, ik ken ook mijn sterke punten. Ondertussen weet ik hoe ik die sterke punten benadruk en tot zijn recht laat komen. Als ik een week niet lekker in mijn vel zit, doe ik dingen waarin mijn sterke punten naar voren komen, waardoor ik me automatisch beter voel. There, en nu echt genoeg.
Ik het afgelopen jaar ben ik:quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmm...natuurlijkwelkom! wat zijn jouw issues? gooi het er maar uit!
angstquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist! Maar ik begrijp het wel. In het verleden kun je een keer *zo* ontzettend hard op je ziel getrapt zijn dat je jezelf daartegen (onbewust) wilt beschermen.
waarom werd/wordt het niks dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Tegan het volgende:
Oke, kom maar op met het advies! Hem een tijd niet zien is de logische keuze, maarja ik kom hem steeds weer tegen, en dat is het weer supergezellig. haha, ik voel me een beetje stom dat ik hier zo'n drama van maak.
Ah... klassiek geval van 'jezelf in de wachtpositie plaatsen'.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Tegan het volgende:
- in dit jaar hebben twee anderen interesse getoond in mij.
- heb ik ze afgewezen omdat ik met die eerste jongen in mijn hoofd zit.
Niks gebeurd gewoon steedsquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
- om vervolgens nog steeds af en toe met die eerste jongen te zoenen terwijl ik weet (en hij dat ook duidelijk maakt) dat het nooit wat wordt, maarja het gebeurt ook gewoon steeds.
Oke, kom maar op met het advies!
Niets mis mee. Volgens mij ben je redelijk realistisch, en dit gaat wel over. Of je komt iemand tegen waarmee het nog veel beter kliktquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik het afgelopen jaar ben ik:
- verliefd geworden op een jongen.
- waarmee het niets werd.
- maar we hebben wel een ontzettende klik, altijd als ik hem spreek is het een leuk gesprek.
- in dit jaar hebben twee anderen interesse getoond in mij.
- heb ik ze afgewezen omdat ik met die eerste jongen in mijn hoofd zit.
- om vervolgens nog steeds af en toe met die eerste jongen te zoenen terwijl ik weet (en hij dat ook duidelijk maakt) dat het nooit wat wordt, maarja het gebeurt ook gewoon steeds.
- daardoor sta ik dus niet echt open voor andere relaties.
Oke, kom maar op met het advies! Hem een tijd niet zien is de logische keuze, maarja ik kom hem steeds weer tegen, en dat is het weer supergezellig. haha, ik voel me een beetje stom dat ik hier zo'n drama van maak.
In het begin hebben we wel gedate, maar het is toen niet helemaal geweldig gegaan (lees: worst first date ever). Maar naar verloop van tijd zei hij dat hij niet op zoek was naar een vaste relatie op het moment, en voor mij was het tegelijkertijd juist dat ik eindelijk zoiets had van, met jou wil ik wel een tijdje verder. Voor hem had ik een andere vriend, uiteindelijk echt een maand om erachter te komen dat hij en ik echt niets werd. Dat schoof ik af op dat ik niet klaar was voor een relatie op dat moment, maarja toen ik hem ontmoette realiseerde ik me dat het voor mij niet daarom ging, maar echt om die persoon.quote:
@ moi?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef liefie_ het volgende:
Ten eerste: een vader complex wil niet zeggen dat je continue oude mannen op zoekt, het gaat er om wat je denkt te vinden in die mannen
Ten tweede: Je kunt lang wachten tot je iemand vind waarvan je niet weg wil rennen, want je rent niet weg van die mannen maar van je zelf
Just my two cents
'vrienden'... maar dan wel zoenenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef Tegan het volgende:
Maar om even terug te gaan naar het huidige verhaal. We spreken nu gewoon geregeld af, iets drinken oid, altijd heel erg gezellig. Ik probeer het onder de noemer van 'vrienden' te zien, maar als we dan weer zoenen dan blijft het vreemd. Zeker omdat dit nu ook al een jaar aan de gang is.
neuh...da's redelijk hetzelfde...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef MLI het volgende:
En ik ren niet weg van mezelf. Ik laat alleen niemand toe, dat is een heel ander verhaal.
heb je het idee dat je er gelukkiger van wordt?quote:Ik heb gewoon geen behoefte om verantwoording af te leggen over mijn gedrag en levensstijl.
Ik loop zeker niet achter hem aan. Ik heb ook mijn eigen uitgaansleven en kan me zeker vermaken zonder van hem te horen. Maar als we dan keer iets afspreken, dan zoenen we wel ja. Ik noem het voor mezelf maar 'vrienden' omdat ik anders valse hoop krijg. Zolang ik weet dat hij er niets mee bedoelt (of iig dat tegen mezelf zeg), kan ik met deze situatie best leven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'vrienden'... maar dan wel zoenenje doet het jezelf aan...afkappen dus...
kennelijk vind hij het wel best om iemand te hebben die achter hem aan loopt en wel bereid is om zo af en toe even te zoenen als hij zin heeft...
MLI en MNR?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef Liquidootje het volgende:
Of ik haal de drieletterige m'etjes altijd doorelkaar of je bent gewoon nooit consequent in jouw uitspraken
Dat zeg ik toch? Het betekend niet dat je alleen oude mannen date het gaat er om waarom je date en wat je hoopt te vindenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef MLI het volgende:
[..]
@ moi?
Ik val niet perse op oudere mannen. Dit was de eerste keer dat ik iemand leuk vond die écht van een andere generatie is en die een andere levensstijl heeft. Ik denk daar niets te vinden, ik vond hem gewoon leuk maar voor er iets gebeurde, zoende iemand anders mij voor zijn neus. The End.
En hier staat dus in mijn ogen: Ik ren altijd kei hard weg als die dichtbij komtquote:En ik ren niet weg van mezelf. Ik laat alleen niemand toe, dat is een heel ander verhaal. Ik heb gewoon geen behoefte om verantwoording af te leggen over mijn gedrag en levensstijl.
geloof ik niks van...dat maak je jezelf wijs...zoals een verslaafde zichzelf wijsmaakt altijd te kunnen stoppen als ze dat zou willen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf inderdaad zoiets van: Ik heb nu gewoon beetje lol totdat ik iemand vind bij wie het wel goed gaat.
dat dus...afkappenquote:Maarja ik blijf toch iedereen onbewust met hem vergelijken en blijkt dan dat tot nu toe niemand kan tippen aan hem. Ik ben bang dat het dus nooit over gaat, tenzij ik hem gewoon totaal uit mijn leven ban.
Bedenk dat je altijd zijn second choice zal zijn ipv dat alle mannen een second choice zijn vanwege hemquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik loop zeker niet achter hem aan. Ik heb ook mijn eigen uitgaansleven en kan me zeker vermaken zonder van hem te horen. Maar als we dan keer iets afspreken, dan zoenen we wel ja. Ik noem het voor mezelf maar 'vrienden' omdat ik anders valse hoop krijg. Zolang ik weet dat hij er niets mee bedoelt (of iig dat tegen mezelf zeg), kan ik met deze situatie best leven.
Zo had ik er niet echt bij stilgestaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bedenk dat je altijd zijn second choice zal zijn ipv dat alle mannen een second choice zijn vanwege hem
da's er eentje uit de categorie 'makkelijker gezegd dan gedaan'quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Niet gaan twijfelen.
Afstand nemen van de situatie werkt voor mij in zo'n geval goed. Afleiding zoeken. Als die ander je leuk vindt, zoekt hij/zij toch vanzelf wel contact. Misschien helpt dat box ook wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:05 schreef Abbadon het volgende:
da's er eentje uit de categorie 'makkelijker gezegd dan gedaan'
Ja leuk, dát spelletje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk moet je een complete onverschilligheid uitoefenen op vrouwen wil je ze aantrekken. Heerlijk hoe die menselijke psychologie soms werkt.
onverschilligheid...ja, daar krijg je de echte leuke vrouwen meequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk moet je een complete onverschilligheid uitoefenen op vrouwen wil je ze aantrekken. Heerlijk hoe die menselijke psychologie soms werkt.
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die zo doen. Echt, dat vind ik pas een afknapper. Waarom niet gewoon duidelijk zijn? Het overkomt mij wel eens dat ik tegen iemand zeg dat ik 'm leuk vind en dat hij dat niet zo sterk heeft. In dat geval, move on, ik zie dat dus echt niet als een afgang of zo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onverschilligheid...ja, daar krijg je de echte leuke vrouwen mee
kennelijk is het heel moeilijk om de eerste te zijn die toegeeft de ander leuk te vinden...nee, dan kun je beter zo onduidelijk mogelijk zijn...quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:06 schreef MLI het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die zo doen. Echt, dat vind ik pas een afknapper. Waarom niet gewoon duidelijk zijn? Het overkomt mij wel eens dat ik tegen iemand zeg dat ik 'm leuk vind en dat hij dat niet zo sterk heeft. In dat geval, move on, ik zie dat dus echt niet als een afgang of zo.
ik ben wel blij dat dit niet het geval is bij mijn date op het momentquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kennelijk is het heel moeilijk om de eerste te zijn die toegeeft de ander leuk te vinden...nee, dan kun je beter zo onduidelijk mogelijk zijn...![]()
waarbij het meest ironische is dat er kennelijk nog mensen zijn die daarvoor vallen ook...
Steady as she goes dus! Goed bezig, hopelijk is jullie date leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat dit niet het geval is bij mijn date op het moment
we smsen elkaar gewoon zoveel mogelijken zijn gewoon enthousiast
Als iemand niet duidelijk is, kun je het beste afstand van hem/haar nemen. Komt hij er vanzelf achter wat hij/zij wil. En in de tussentijd doe jij jezelf niet onnodig pijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:06 schreef MLI het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die zo doen. Echt, dat vind ik pas een afknapper. Waarom niet gewoon duidelijk zijn? Het overkomt mij wel eens dat ik tegen iemand zeg dat ik 'm leuk vind en dat hij dat niet zo sterk heeft. In dat geval, move on, ik zie dat dus echt niet als een afgang of zo.
dankjequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Steady as she goes dus! Goed bezig, hopelijk is jullie date leuk!
Omdat ze hem leuker dan leuk vindt natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
waarom?
Met al die onduidelijkheid die mensen de hele dag over elkaar heen storten zou je dan dus een hele hoop mensen krijgen die alleen maar afstand lopen te houden de hele dag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Als iemand niet duidelijk is, kun je het beste afstand van hem/haar nemen. Komt hij er vanzelf achter wat hij/zij wil. En in de tussentijd doe jij jezelf niet onnodig pijn
Wanneer dat voor jou werkt, cool! Voor mij werkt dat niet. Ik leg er iets meer nuanche in. Ik kijk hierbij naar hoe ik zelf beslissingen neem wanneer ik het niet weet. Voor mij werkt het het best als ik gedwongen word om ergens over na te denken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
Met al die onduidelijkheid die mensen de hele dag over elkaar heen storten zou je dan dus een hele hoop mensen krijgen die alleen maar afstand lopen te houden de hele dag.![]()
de uitdrukking 'afstand nemen' heeft ook wel in zich dat er nog wel een deur openstaat om die afstand weer te verkleinen, terwijl ik er zelf meer voor ben om gewoon een antwoord de vragen en als diegene je dan ontwijkt, dan kun je je conclusies trekken. Geen zin om daar nog energie in te steken.
hmmz...dat kan....persoonlijk geloof ik wel in tweede kansen....hoewel niet noodzakelijk in derde kansen...quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
de uitdrukking 'afstand nemen' heeft ook wel in zich dat er nog wel een deur openstaat om die afstand weer te verkleinen, terwijl ik er zelf meer voor ben om gewoon een antwoord de vragen en als diegene je dan ontwijkt, dan kun je je conclusies trekken. Geen zin om daar nog energie in te steken.
ja waarschijnlijk welquote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
Nou nou! Compleet met schoonouders en zo?
kon je dat aan je date niet met zekerheid zien dan?quote:
Natuurlijk, maar het is nogal wat voor een 3e datequote:Op zondag 16 december 2007 21:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het zullen vast wel gewoon mensen zijn
en mocht het tegenvallen weet ik het tenminste meteen
kloptquote:Op zondag 16 december 2007 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is nogal wat voor een 3e date
meisje toch...quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog steeds single
Wat was er ookalweer met seks met je ex
Raak je ongeacht de voorbehoedsmiddelen zwanger dacht ik.quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog steeds single
quote:Op zondag 16 december 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:
date was super
zaterdag naar zijn verjaardag
Houdt vanzelf op zodra 1 van jullie beiden een ander krijgt. En ik hoop voor je dat hij niet degene is die als eerste zegt dat er een ander is, want dat is wel ronduit kut.quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog steeds single
ja sinds gister welquote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Tof voor je! Maar ben je ook verliefd op hem?
nee.....quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my... Ook al gezegd dat je van hem houdt?
Naja, als je na 1 date al beweert verliefd op hem te zijn, dan zal houden van vast ook niet al te ver weg zijn...quote:Op maandag 17 december 2007 08:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee.....
is houden van hetzelfde als verliefd zijn bij jou dan?
dat was niet de eerste date schatquote:Op maandag 17 december 2007 09:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je na 1 date al beweert verliefd op hem te zijn, dan zal houden van vast ook niet al te ver weg zijn...
De 2e?quote:Op maandag 17 december 2007 09:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat was niet de eerste date schat
maar ik ga hier niet verder op in
dan hoor je eigenlijk al met jou in bed hebben gelegen hequote:
En laat dat nu per definitie al voldoende zijn om verliefd op me te worden...quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
dan hoor je eigenlijk al met jou in bed hebben gelegen he
quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
En laat dat nu per definitie al voldoende zijn om verliefd op me te worden...
Ik kijk wel uit, dan word ik dadelijk meteen verliefd.quote:
Zie jij een vraagteken staan?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef MUUS het volgende:
*bergje arrogantie uit de weg schuift voor iemand anders erover struikelt*
[..]
Ik kijk wel uit, dan word ik dadelijk meteen verliefd..
Lijer.quote:
Drammerd.quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my... Ook al gezegd dat je van hem houdt?
Ik ben Woensdag en donderdag weer bij haar geweest en zij vrijdag en zaterdag bij mijquote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef MLI het volgende:
Kasta, komt er nog een vervolg op jouw date van vorige week?
Zo zo. Is het wat of ben je inmiddels afgeknapt?quote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben Woensdag en donderdag weer bij haar geweest en zij vrijdag en zaterdag bij mij.
Ben bang van wel...afgaande op vele reacties.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een nare sfeer tegen kasta.
Zijn zelfverzekerde mensen nog steeds een probleem hier?![]()
Zijn echte singles alleen singles die zielig in een hoekje kruipen? Ik mag toch hopen van niet.
Dat heb je altijd met mensen vol wrok die langs de zijlijn staan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Hier wel.quote:Zijn zelfverzekerde mensen nog steeds een probleem hier?![]()
Zijn echte singles alleen singles die zielig in een hoekje kruipen?
Het is wel watquote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo zo. Is het wat of ben je inmiddels afgeknapt?
Ik steun Kastaquote:Op maandag 17 december 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn zelfverzekerde mensen nog steeds een probleem hier?![]()
Zijn echte singles alleen singles die zielig in een hoekje kruipen? Ik mag toch hopen van niet.
Tof! Keep us posted.quote:
Ik zeur niet, ik geef slechts mijn bescheiden mening...quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef MLI het volgende:
Ik steun Kasta. Maar dan moet hij niet zeuren over de dates van Miss_S.
je kan ons niet allebei steunenquote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik steun Kasta. Maar dan moet hij niet zeuren over de dates van Miss_S.
[..]
Tof! Keep us posted.
Zie je nou wel dat ik Kasta steun?
Die hoef je niet overal te geven. Je kunt ook gewoon blij zijn voor Miss_S. Ben ik wel, ik hoop dat het wat wordt. Bovendien, de één is sneller verliefd dan de ander.quote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik geef slechts mijn bescheiden mening...
Welles. Ik ben altijd objectief en onpartijdig!quote:
Dat zei ik notabene ook!quote:Op maandag 17 december 2007 23:04 schreef MLI het volgende:
Bovendien, de één is sneller verliefd dan de ander.
Niet geheel vreemd als men over een date, een date, al weken tevoren tot aan de date praat alsof het een trouwerij is. PUB hebben we ook altijd nog.quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar dan moet hij niet zeuren over de dates van Miss_S.
ja je kan beter offtopic lullenquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd als men over een date, een date, al weken tevoren tot aan de date praat alsof het een trouwerij is. PUB hebben we ook altijd nog.
Welke zij?quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef kastanova het volgende:
Maar, maar, maar.... Om de kerstgedachte er in te houden; zij hebben jullie steun harder nodig.
Dus fuck you all met jullie steun.
Iedereen kan toch iedereen in zijn waarde laten?quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja je kan beter offtopic lullen
maar goed als ik iedereen zo tot last ben, dan zal ik mijn verhalen voor mij houden
Misschien zit je wel gewoon op het verkeerde forum joh.quote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
maar goed als ik iedereen zo tot last ben, dan zal ik mijn verhalen voor mij houden
Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaatquote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd als men over een date, een date, al weken tevoren tot aan de date praat alsof het een trouwerij is. PUB hebben we ook altijd nog.
waarom? zou je me dat kunnen uitleggenquote:Op maandag 17 december 2007 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zit je wel gewoon op het verkeerde forum joh.
En anders heeft de Tina vast ook wel een site met forum.quote:Op maandag 17 december 2007 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zit je wel gewoon op het verkeerde forum joh.
Ik vind het ook leuk als het goed gaat met iemandquote:Op maandag 17 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af wat jullie tegen happy mensen hebben. Ik ben ook blij als ik hoor dat het goed gaat. Het is toch altijd leuk om te horen!
Maar het lijkt bijna alsof jij er een kwestie van maakt om voor Kastanovus op te komen ofzo. Ik heb hem nog niet één keer een "wederdienst" zien doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |